7 stopniowy automat audi a4

Kamil Nowicki

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Poprzednie generacje niemieckich limuzyn takich jak Mercedes klasy E W212, BMW serii 5 F10 czy Audi A6 (C7) cały czas wyglądają świeżo, a już za kwotę 50 tysięcy złotych jesteśmy w stanie kupić dobry egzemplarz.

Nowe Audi A5 | Dążenie do perfekcji

Po dziewięciu latach Audi A5 doczekało się zupełnie nowej generacji. A5 jest teraz lżejsze, mocniejsze i bardziej zaawansowane technologicznie. Niemcy podkreślają na każdym kroku, że to zwieńczenie wspaniałej, sportowej historii marki. Czy warto było tyle czekać?

Wiemy ile kosztuje przepiękna Kia Stinger! Sporo tańsza od konkurencji

Kia Stinger to zdecydowanie jeden z najciekawszych samochodów ostatnich miesięcy. Piękne auto nareszcie przyjechało do Polski. Cennik otwiera...

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

. Po faceliftingu miejsce 5-biegowego automatu zajęła w C 200  nowocześniejsza i bardziej "oszczędna" przekładnia 7G-Tronic. Przekręcam kluczyk, przesuwam dźwignię 7-stopniowego automatu na "drive" i w drogę. 184-konny benzyniak zabiera się do roboty

BMW 330d - test | Powrót syna marnotrawnego

2500 modyfikacji. Surfowanie na ekranie Najsłabiej wypada wnętrze. W porównaniu z A4 wypada nietęgo. Audi jest nie tylko zdecydowanie obszerniejsze, ciekawiej zaprojektowane, ale również bardziej, hm, "beemkowe". Kiedy tylko BMW odeszło od

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

quattro (Haldex) i 7-stopniową przekładnię dwusprzęgłową. Audi - historia kołem się toczy Podwyższona Fiesta - bo tak można ochrzcić Fusiona - to jedno z ulubionych aut przedstawicieli handlowych. Rynkowy debiut modelu nastąpił w 2002 roku, ale następca jest już w drodze. Będzie się nazywać B-Max i

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

odbudowywaniu wizerunku Rovera jako producenta luksusowych aut, alternatywnych dla Fordów i Vauxhalli, gdy ten znajdował się pod rządami BMW. Tak jak u konkurencji, zrezygnowano jednak z produkcji dużego modelu i skupiono na walce z Audi A4 oraz BMW serii 3. 75-ka zgarnęła szereg nagród tuż po premierze, ale

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

przyzwyczaił nas, że maskę i klapę bagażnika unoszą teleskopy. W niektórych modelach są one wypolerowane i przypominają dzieło sztuki użytkowej (Phaeton). W Passacie CC mamy natomiast banalne, brzydkie zawiasy, które wnikają do bagażnika. Ta sama sytuacja jest w nowym Audi A4. No niby nic, ale jednak po aucie

Re: Potężny diesel od Audi

300 koni z 3-ch litrow pojemnosci to zaden problem, silnik nie jest "wysilony", wrecz przeciwnie. zbyt duze turbiny powoduje przegrzewanie sie silnika i skracaja czas zycia. diesle zaczynaja duzo palic raczej dopiero ponad 3000 rpm, a nie od 2000 rpm jak ktos pisal. przy 8-stopniowym automacie

posalonowe impresje: posucha

automat to 7-biegowy DSG, więc niby nie można narzekać. Ubogie wyposażenie w werji podstéwowej i drogie opcje. Suzuki SX-4. Fajne auto, ale dostepny jest tylko 4-stopniowy, prehistoryczny automat oparty na przekładni planetarnej. W rezultacie katalogowo mamy 165 g/km dwutlenku wegla i odpowiednie do

Re: Haldex

> 77 kg (dla porównania - Audi TT Coupe 3.2 quattro waży 1446 kg) czy Spidera 3.2 > JTS = 1845 kg dają trochę do myślenia. Jeszcze jedno porównanie - Volvo S80 V8 > AWD waży 1869 kg, a przecież ma jeszcze automat, dla wszystkich Alf ciężary po > dane ze skrzynią 6-biegową. Nie można

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

biegów a nie 6) przestaje być niezbędne. Wersje Infiniti i Mercedesów z 7-biegowymi skrzyniami też palą w cyklach mniej, z tej samej przyczyny. Niektóre Nissany z bezstopniowymi też. A Lexus IS nawet z 6-stopniowym automatem pali mniej niż manual. Warto podkreślić, że zarówno w aspekcie przyspieszania