911 turbo koszty utrzymania

Dariusz Dobosz

Porady | Dbajmy o "Turbo"

Porady | Dbajmy o "Turbo"

Samochód z turbodoładowaniem stawia użytkownikowi dodatkowe wymagania. Ich spełnienie to gwarancja długiej, bezawaryjnej pracy turbosprężarki. Przedstawiamy małe ABC turbodoładowania

Frajda z jazdy i napęd na tył do 20 tys. zł. Na liście sześć aut, nie tylko BMW

Samochód używany ze sportowym (chociaż lekko) charakterem, napędem na tył i frajdą z jazdy w DNA? Wybraliśmy kilka ciekawych propozycji, które mieszczą się w 20 tysiącach złotych.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Tylny napęd i auto do zabawy do 20 tysięcy zł. Osiem modeli. Zaczynamy oczywiście od BMW

Tylny napęd i auto do zabawy do 20 tysięcy zł. Osiem modeli. Zaczynamy oczywiście od BMW

BMW E46 W sztafecie pokoleń serii 3, BMW E36 powoli zasługuje na miano cenionego klasyka, zaś oferowane od 1998 do 2005 roku E46, jest już tanim sprzętem do nieskrępowanych zabaw. Za 15-20 tysięcy złotych znajdziemy godnie utrzymany egzemplarz, który przy zainteresowaniu nowego właściciela tylko

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

0.6 / 0.7 Turbo - Smart Podstawowym problemem tego silnika jest trwałość. Wynosi ona ok. 100 tys. km, co w dzisiejszych czasach jest zjawiskiem w samochodach osobowych niemal niespotykanym. Najwyraźniej nikt nie przewidział podczas projektowania, że auta będą osiągać znacznie większe przebiegi

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Jeszcze kilka lat temu na portalach aukcyjnych mogliśmy znaleźć co najmniej kilkanaście perfekcyjnie utrzymanych egzemplarzy Porsche 928, kolejne dziesiątki wymagało drobnych interwencji mechanicznych lub blacharskich. Dziś znalezienie godnego uwagi 928 jest trudnym zadaniem. Tym bardziej, że

Porsche Cayenne GTS - test | Za kierownicą

Rewelacyjne prowadzenie, imponujące osiągi, precyzyjne zawieszenie i układ kierowniczy, rasowa "V8-ka", najwyższy poziom wykonania, wysoki prestiż marki. Hamulec Mało elegancka stylizacja, wysokie koszty utrzymania, duży apetyt na paliwo

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Najlepsze do driftu | Top 10+1

Najlepsze do driftu | Top 10+1

jest turbosprężarka dbająca o odpowiednio wysoki poziom momentu obrotowego. Nowsza RX-8 napędzana jest tylko wolnossącymi silnikami, z których mocniejszy ma 230 KM. Zalety: RX-7 uznawana jest za najlepszą Mazdę do driftu Wady: silnik Wankla trudny w serwisie, brak turbo w RX-8 Tanie driftowanie

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

=============================================================================== > = > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. _______________ 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE jest bardziej bogate

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

ceramiczne.............. > > > =============================================================================== > > = > > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. > _______________ > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > Moj kolega

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zar > abia. > > _______________ > > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > > Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. > > Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE > >

Re: Ferrari 360

Ee - mi starsza 911 (997) się bardzo podobała. Fajne auto. Niefajne koszty utrzymania. Byle g... padnie, a kosztuje sporo. Ale auto zajefajne. Tyle, że ja pojeździłem tą chwilę Turbo. Turbo zjada to Ferrari 360 na śniadanie (sekunda krócej do setki). -- Jestem Lubelakiem, to podobno

Re: Bywają za drogie

część) na Boxstera tej samej firmy. Zdecydowaną większość Polaków stać więc na zakup Porsche (patrz pan, jakich czasów doczekaliśmy). Ale już koszt utrzymania (napraw i bieżącej eksploatacji) takiego auta w perspektywie kilku lat przekroczy kilkukrotność ceny zakupu. I na to większości Polaków nie