911 turbo koszty utrzymania
Porady | Dbajmy o "Turbo"
Samochód z turbodoładowaniem stawia użytkownikowi dodatkowe wymagania. Ich spełnienie to gwarancja długiej, bezawaryjnej pracy turbosprężarki. Przedstawiamy małe ABC turbodoładowania
Frajda z jazdy i napęd na tył do 20 tys. zł. Na liście sześć aut, nie tylko BMW
Samochód używany ze sportowym (chociaż lekko) charakterem, napędem na tył i frajdą z jazdy w DNA? Wybraliśmy kilka ciekawych propozycji, które mieszczą się w 20 tysiącach złotych.
Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie
Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Tylny napęd i auto do zabawy do 20 tysięcy zł. Osiem modeli. Zaczynamy oczywiście od BMW
BMW E46 W sztafecie pokoleń serii 3, BMW E36 powoli zasługuje na miano cenionego klasyka, zaś oferowane od 1998 do 2005 roku E46, jest już tanim sprzętem do nieskrępowanych zabaw. Za 15-20 tysięcy złotych znajdziemy godnie utrzymany egzemplarz, który przy zainteresowaniu nowego właściciela tylko

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek
0.6 / 0.7 Turbo - Smart Podstawowym problemem tego silnika jest trwałość. Wynosi ona ok. 100 tys. km, co w dzisiejszych czasach jest zjawiskiem w samochodach osobowych niemal niespotykanym. Najwyraźniej nikt nie przewidział podczas projektowania, że auta będą osiągać znacznie większe przebiegi

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja
Jeszcze kilka lat temu na portalach aukcyjnych mogliśmy znaleźć co najmniej kilkanaście perfekcyjnie utrzymanych egzemplarzy Porsche 928, kolejne dziesiątki wymagało drobnych interwencji mechanicznych lub blacharskich. Dziś znalezienie godnego uwagi 928 jest trudnym zadaniem. Tym bardziej, że
Porsche Cayenne GTS - test | Za kierownicą
Rewelacyjne prowadzenie, imponujące osiągi, precyzyjne zawieszenie i układ kierowniczy, rasowa "V8-ka", najwyższy poziom wykonania, wysoki prestiż marki. Hamulec Mało elegancka stylizacja, wysokie koszty utrzymania, duży apetyt na paliwo
![Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]](https://bi.im-g.pl/im/cc/b7/e2/z14858188D,Silnik-Nissan-3-0-DI.jpg)
Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]
Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Najlepsze do driftu | Top 10+1
jest turbosprężarka dbająca o odpowiednio wysoki poziom momentu obrotowego. Nowsza RX-8 napędzana jest tylko wolnossącymi silnikami, z których mocniejszy ma 230 KM. Zalety: RX-7 uznawana jest za najlepszą Mazdę do driftu Wady: silnik Wankla trudny w serwisie, brak turbo w RX-8 Tanie driftowanie
911 turbo koszty utrzymania
Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo
=============================================================================== > = > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. _______________ 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE jest bardziej bogate
Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo
ceramiczne.............. > > > =============================================================================== > > = > > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. > _______________ > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > Moj kolega
Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo
?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zar > abia. > > _______________ > > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > > Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. > > Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE > >
Re: Ferrari 360
Ee - mi starsza 911 (997) się bardzo podobała. Fajne auto. Niefajne koszty utrzymania. Byle g... padnie, a kosztuje sporo. Ale auto zajefajne. Tyle, że ja pojeździłem tą chwilę Turbo. Turbo zjada to Ferrari 360 na śniadanie (sekunda krócej do setki). -- Jestem Lubelakiem, to podobno
Re: Bywają za drogie
część) na Boxstera tej samej firmy. Zdecydowaną większość Polaków stać więc na zakup Porsche (patrz pan, jakich czasów doczekaliśmy). Ale już koszt utrzymania (napraw i bieżącej eksploatacji) takiego auta w perspektywie kilku lat przekroczy kilkukrotność ceny zakupu. I na to większości Polaków nie
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy