996 turbo s tuning

sprawdź też:

tuning

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Porsche 911 Turbo | Jak rodziła się legenda

Na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 1973 roku, niemiecka marka Porsche pokazała model 911 Carrera RS 3.0. Obok niego postawiono wyglądający bardzo podobnie, prototypowy egzemplarz, który odróżniał się wyłącznie detalami. Różnicę robił niewielki napis umieszczony pod masywnym spoilerem na tylnej klapie - Turbo. Tak narodziła się legenda

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale sama eksploatacja Porsche do najtańszych nie należy. Model Cayenne Turbo i późniejsze Cayenne S były wolne od tych problemów, miały bowiem tuleje cylindrowe wykonane z innego materiału. Okres produkcji wadliwych silników

Re: Tylko 1690?!

bz14 napisał: > Bugatti Veyron - masa własna: 1888 kg... > Przyspieszenie ok 14 s... do 300 km/h. > Prędkość max 401 km/h. > Chciałbym taką ciężarówkę. wheeltalk.fancal.net/?p=476 Nordschleife excluding GP