a 100 2.0 16v wtrysk

Piotr Mokwiński

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Mimo, że rok do roku import używanych samochodów spadł o 6,3 procenta (dane Samar), w pierwszym półroczu 2023 do Polski wjechało ponad 460 tysięcy pojazdów. Wśród nich sporą część stanowią takie, których wartość to około 30 tysięcy złotych. Dla wielu Polaków to kwota na pierwszy samochód w rodzinie. Dla innych suma na weekendową zabawkę. Na jakie modele warto postawić w tej cenie?

Najlepsze silniki benzynowe z Japonii. Na nie zdecydowanie warto postawić

W dobie małolitrażowych i mocno wysilonych jednostek napędowych, wciąż wielu kierowców poszukuje trwałych i możliwie prostych rozwiązań. Szczególnie w tej kwestii dużo do zaoferowania mają japońcy producenci. W ofertach Toyoty, Mazdy, Hondy, Subaru czy Nissana, przez lata pojawiło się wiele godnych polecania i pancernych konstrukcji benzynowych. Sprawdzamy, na które można liczyć.

Używana Mazda MX-5. Sprawdzamy trzecią i czwartą generację kultowego modelu

Końcówka lat 80. to szczególny czas w historii motoryzacji nie tylko ze względu na przemiany ustrojowe w Europie. Wówczas, zaczęła się rynkowa kariera Mazdy MX-5, która trwa nieprzerwanie. W zamyśle Japończyków było stworzenie modelu będącego kwintesencją brytyjskiego roadstera, pozbawionego typowych wad. Istotnie, sztuka ta udała się wręcz idealnie, a każda z generacji urzeka lekkością prowadzenia i prostotą budowy. Wśród używanych najłatwiej o doskonale zachowane egzemplarze trzeciej i czwartej generacji.

Dobre crossovery z silnikiem benzynowym. Za 50 tys. zł można wybrać pewniaka

Dobre crossovery z silnikiem benzynowym. Za 50 tys. zł można wybrać pewniaka

otwierał paletę jednostek napędowych wraz z debiutem koreańskiego modelu. Dość często występuje na rynku wtórnym i odznacza się dobrą trwałością. Pozwala przyspieszyć do setki w około 12 sekund. 50 tysięcy zł wystarczy na egzemplarze z lat 2015-2017. Mitsubishi ASX I 2.0 16V - opinie, najlepsze wersje

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

eksploatacji, a także zaniedbań serwisowych użytkownika. Renault - 2.0 Turbo Wśród kierowców wciąż żywa jest opinia o awaryjnych i problematycznych silnikach benzynowych wyposażonych w turbodoładowanie. Według tych stereotypów, całkowicie nie nadają się one do współpracy z instalacjami gazowymi, o wysokiej

Kompaktowe auta za 20 tysięcy zł z dobrymi silnikami benzynowymi. Na liście osiem aut

Kompaktowe auta za 20 tysięcy zł z dobrymi silnikami benzynowymi. Na liście osiem aut

obsługi serwisowej. Volvo C30 2.0 16V Propozycją dla wymagających kierowców, oczekujących przede wszystkim stylu, a nie funkcjonalności, jest Volvo C30. Szwedzki, niezbyt praktyczny kompakt produkowany w latach 2006-2012 w belgijskich zakładach marki, powstał w oparciu o płytę podłogową i szereg innych

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Ford od zawsze oferował wielki wybór jednostek napędowych we wszystkich swoich modelach. Jednak ostatnimi czasy sukcesywnie pozbywa się z oferty bezawaryjnych, wolnossących silników benzynowych. Jednym z nich dostępnych między innymi w Mondeo IV generacji był 2.0 16V Duratec. Ta czterocylindrowa

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

mylnego. Przynajmniej w niektórych przypadkach, w tym francuskich. Obok konstrukcji Saaba i Volvo, na ogromne uznanie zasługuje silnik Renault 2.0 Turbo. Geneza jego powstania jest bardzo prosta. Francuscy inżynierowie do znanego od lat wolnossącego 2.0 16V dołożyli turbosprężarkę. Efekt końcowy trafił

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

16V (88 KM), 1.8 16V (115 KM), 2.0 D (diesel, wtrysk pośredni, 71 KM) 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM) 2000, jesień - niewielka modernizacja (nowe reflektory, osłona chłodnicy bez chromowanej listwy, bogatsze wyposażenie). Silniki: 1.3 16V (73 KM), 1.6 16V (98

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

zasilaniem gazem a benzyną dokonuje się automatycznie. (...)" - przekonuje Marcin Dziewiątkowski Po czym dodaje - "Kierowca decydujący się na montaż instalacji LPG w swoim samochodzie musi pamiętać o jeszcze jednej rzeczy. Bez względu na fakt czy mówimy o silniku z bezpośrednim wtryskiem, czy

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Które benzynowe silniki są godne polecenia

. Czterocylindrowy 2.0 16V obecny był pod maską Peugeota 206, 406, 407, 307, 607 czy 807 i wielu Citroenach. W zależności od roku produkcji, dysponował mocą od 134 do 140 KM. Inżynierowie zastosowali pośredni wtrysk paliwa, szesnastozaworową głowicę oraz rozrząd realizowany za pomocą paska. Nieskomplikowana budowa

Renault Laguna II (2001-2007) - opinie Moto.pl

2000, jesień - premiera modelu; 2001, styczeń - rozpoczęcie sprzedaży, silniki 1.6 16V (110 KM), 1.8 16V (118 KM), 3.0 V6 24V (210 KM), 1.9 dCi (turbodiesel, common-rail, 110 lub 120 KM); 2001, jesień - silnik 2.0 16V IDE (bezpośredni wtrysk benzyny

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Laguna zasłużyła na swoją złą sławę. Lista problemów wygodnego "francuza" jest bardzo długa: - Zaczynamy od silników. W benzynowych uważamy na szybko zużywające się koło pasowe przy regulatorze rozrządu w silniku 1.8 16V. Problemy przysparza także 2.0 IDE z bezpośrednim wtryskiem. W

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

, lato - premiera modelu. Silniki: 1.1 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.6 (88 KM), 2.0 16V (135 KM), 1.9 D (komora wstępna, 69 KM) 1999, jesień - silnik 2.0 HDI (Common Rrail, 90 KM) 2000, jesień - wersja coupé-cabrio (206 CC) oraz nowy silnik 1.6 16V

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

2002, jesień - premiera modelu, wersje nadwoziowe sedan 4d, hatchback 5d i kombi 5d, silniki 1.6 16V (110 KM), 1.8 16V (129 KM), 2.0 16V (bezpośredni wtrysk benzyny, 147 KM), 2.0 D-4D (turbodiesel, common-rail, 116 KM); 2003, jesień - nowy silnik 2.4 (bezpośredni wtrysk

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

nie brakuje. Jest w czym wybierać, zwłaszcza w wersjach z silnikami 1.6 16V, 1.8 16V i 2.0 16V. Znacznie trudniej kupić wersję 2.5 V6 24V, a sportowa GTA to prawdziwa rzadkość (podobnie jak Crosswagon Q4 z napędem 4x4). Nieliczne oferty sprzedaży dotyczą wersji z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2.0 JTS

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

to kolejne 3 tys. zł. Bezpieczniej wybrać benzynę, poza silnikiem 1.8 SCi, którego piętą achillesową jest szwankujący wtrysk bezpośredni. Naszym faworytem jest "benzyna" 2.0 16V 145 KM. Zapewnia dobre osiągi, jednocześnie nie rujnując kieszeni. Nie sposób nie wspomnieć o bardzo pojemnym

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

jest najtańszych wersji 1.6 16V, znacznie mniej 1.8 16V. Odmiana 2.0 16V to raczej rzadkość, a turbodiesle 2.0 TD sprzed 1999 r. pojawiają się sporadycznie. Znacznie łatwiej można kupić używanego 2.0 D-4D, ale wówczas portfel trzeba przygotować na ciężką próbę. Podczas zakupu trzeba pamiętać, że tylko

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

1997, lato - premiera modelu (hatchback 5d i sedan 4d), silniki 1.8 16V (90 KM), 2.0 16V (116 KM), 2.0 16V (136 KM), 2.5 V6 24V (200 KM); 1997, jesień - wersja kombi; 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 DiTD (turbodiesel,wtrysk bezpośredni, 101 KM

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

mocy 110 lub 115 KM. Do rzadkości należą bardzo mocne turbodiesle 1.9 JTD 16V o mocy 140 KM, a sportowe GTA to prawdziwe "rodzynki", których znalezienie na rynku wtórnym bez pomocy dilerów czy klubów będzie z pewnością trudne. 2004 2003 2002 2001

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

. egzemplarzy modelu 406 i dotyczyła kłopotów z komunikacją między bocznymi poduszkami powietrznymi a napinaczami pasów bezpieczeństwa. Ceny Oferta Peugeota 406 na polskim rynku wtórnym ogranicza się głównie do wersji silnikowych 1.8 16V, 2.0 16V i 2.0 HDI

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

szesnastozaworową głowicą, zmodyfikowanym systemem zasilania i zmienną geometrią łopatek sprężarki. Efekty tych zmian to niższa zawartość substancji toksycznych w spalinach oraz lepsze osiągi przy praktycznie tym samym zużyciu oleju napędowego. Moc maksymalna obecnie wynosi 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min, a

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

? Lepiej kupować jak najmłodszego Freelandera. Z każdym rokiem producent poprawiał konstrukcję. Silnik 1.8 16V trudno uznać za dobry wybór. Jest mało dynamiczny (0-100 w 12,8 s), kłopotliwy w naprawach i dużo pali. Turbodiesel 2.0 Td4 ma gorsze osiągi (0-100 w 14,2 s), ale jest ekonomiczny. Starszej

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

KM), 3.0 30V (220 KM), 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 131 KM), 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 179 KM) 2001 , sierpień - modernizacja wersji z nadwoziem kombi, nowe silniki 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001 , wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

salonach pojawia się nowa generacja Golfa. Tym razem wersja GTI jest dostępna od początku z innymi słabszymi modelami. Po raz pierwszy pod maską pojawia się silnik o pojemności dwóch litrów i w pełni elektroniczny wtrysk. Kierowca ma do dyspozycji 115 KM. W 1993 roku do oferty dochodzi wersja 16V, która ma

Czy warto czekać

prezentacji Mazdy 3 do sprzedaży trafią 5-drzwiowy hatchback i sedan. Auto będzie oferowane z silnikami 1.4 16V (80 KM), 1.6 16V (100 KM) i dieslem 1.6 16V (110 KM). W połowie roku pojawi się motor 2.0 16V (140 KM), a w dalszej kolejności jednostki z wtryskiem bezpośrednim 1.5 (100 KM) i 2.3 (160 KM). Mazda 3

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

jadących większego wrażenia. Cenę za taką wygodę płaci się w zakrętach. Samochód przechyla się nieprzyjemnie, a przy większych prędkościach dotyka jezdni tylko trzema kołami. Trzeba uważać albo jeździć spokojnie. Sportowe wersje 1.8 16V i Williams 2.0 16V nie sprawiają takich

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

), 2.8 VR6 (174 KM), diesel 1.9 D (64 KM), turbodiesel 1.9 TD (75 KM) 1993 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM) 1995 - diesel 1.9 SDI (64 KM) 1996 - silnik benzynowy 1.6 (100 KM), turbodiesel 1.9 TDI (110 KM) 1998 - premiera czwartej generacji (Bora), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (100 KM), 2.0 (115

Samochody z "GTI" w nazwie - cz. 2

Edition, której moc wzrosła do 177 KM a przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosiło 7,5 sekundy (8,2 w zwykłym GTI). VW Polo GTI VW Polo GTI Rok 2010 przyniósł premierę najnowszego Polo z logo GTI. Mimo tego, że pojemność silnika zmniejszyła się do 1.4 to generuje on o 30 KM więcej od swojego

Alfa Romeo 145/146 - opinie Moto.pl

silnik 1.4 16V o mocy 103 KM. Mimo że najmniejszy, wcale nie jest słaby - 11 sekund do setki, prędkość maksymalna ponad 180 km/h. Oprócz 1.6 (120 KM) i 1.8 (140 KM) jest też silnik 2.0 (150 KM), który gwarantuje naprawdę niezłą zabawę - prędkość maksymalna to "tylko" 211 km/h, ale pierwsza

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

, Francja; VF8 - Renault/Matra, Francja) Znaki 4-7 Kod modelu i silnika (Espace II generacji: litera J i trzy liczby lub litera J, dwie liczby i litera; Espace III generacji: litery JEO i dodatkowa litera jako kod silnika A-2.0 114 KM; N-2.0 140 KM; G-3.0 V6 24V; E-2.2 DT) Znak 8 Kod nadwozia (L - Grand

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

, 116 KM) 2000, październik - modernizacja wersji z nadwoziem sedan (m.in. wzmocnienie elementów podwozia). Silniki 1.6 (102 KM), 1.8 20V T (150 KM), 2.0 20V (131 KM), 3.0 30V (220 KM), 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 131 KM), 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 179 KM

Raport specjalny: Superdiesle

silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

dodatkowe 10 tys. zł. Można je kupić z silnikami z turbodoładowaniem lub bezpośrednim wtryskiem oraz z niespotykanymi w Renault elementami wyposażenia, ale jak często sprzedają się kompakty po 100 tys. zł? Cenniki doposażonej konkurencji (z lakierem metalicznym, w nawiasie

Co oferuje rynek w segmencie C?

1,45 m; 364/1250 l) sedan 4-drz. (4,58 x 1,80 x 1,45 m; 419 l) Silniki benzynowe: 1.5 Skyactive-G (100 KM), M6 2.0 Skyactive-G (120 KM), M6, A6 2.0 Skyactive-G (165 KM), M6 Wersje wyposażenia: SkyGo SkyMotion SkyEnergy SkyPassion Euro NCAP: 2013: 5 gwiazdek (93%, 86%, 65%, 81%) Ceny

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze urosła, co

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

. Ceny modelu sprawdzisz tutaj . Historia modelu 1999, jesień - premiera na salonie we Frankfurcie nad Menem. Pięciodrzwiowy hatchback, silniki 1.0 (50 KM), 1.4 (68 KM), 1.4 16V (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 2.0 (120 KM

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

pochodzą z różnych źródeł. Te zza oceanu to Dodge Caravan, Plymouth Voyager albo Chrysler Town & Country. Tylko europejskie wersje mają nazwę Chrysler Voyager. Najszerzej reprezentowane na rynku wtórnym wersje silnikowe to 2.4 16V, 3.3 V6 oraz 2.5 TD. Znacznie trudniej znaleźć 2.0 16V, 3.8 V6, a do

Renault Mégane I (1995-2002) - opinie Moto.pl

. km przed zaleconym przebiegiem wymiany. Jeśli aktualny przebieg paska nie jest udokumentowany, lepiej wymienić go zaraz po zakupie auta. Paski, dla których zalecany przebieg wynosi 90 tys. km, powinny być wymienione już przy 70 tys. km. Gdy zalecany przebieg wynosi 100-120

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

używane A3 z wysokoprężnym silnikiem o mocy 100 albo 130 KM, a zupełną rzadkość stanowią benzynowe wersje z silnikami 2.0 16V. Dobra wiadomość dla miłośników sportowych wersji to dostępność używanych S3 (seryjny napęd 4x4) sprzed 2000 r. Internet

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8 Ambiente X100 - 68 500 zł) i Renault Laguny (1.6 16V Autentique - 71 400 zł), natomiast znacznie niższa niż Volkswagena Passata (1.6 Basis - 80 890 zł). Testowaliśmy Toyotę Avensis Wagon z dwulitrowym

Re: Laguna 2.0 16V-opinie

Gdzie ja mam oczy??? Chodzi przecież o 2.0 16V a to takiej mój znajomy nie ma!!! Rok rozpoczęcia produkcji 1995 SILNIK Rodzaj silnika 4/ZI Liczba/układ cylindrów 4/R Pojemność skokowa cm3 1948 Moc maksymalna kW(KM) / obr/min 103(140)/5250 Moment

Re: Pływanie obrotów Safrane 2,2 8 v

szukaj przyczyny moze jakis czujnik trudno mi powiedziec co jest ale cos z osprzetem wtrysku najpewniej cos w elektryce. A chodzilo mi pytajac ile pali oleju bo to moze tez byc wazne. -- "Taras widokowy nieczynny! Najblizszy czynny taras widokowy w Wroclawiu."

Re: Laguna 2.0 16V-opinie

Cokolwiek ???? a to masz dane techniczne twojej furki. ps. mój znajomy ma 2.0 RT nie narzeka wogóle. Jest wręcz zachwycony. Rok rozpoczęcia produkcji 1994 SILNIK Rodzaj silnika 4/ZI Liczba/układ cylindrów 4/R Pojemność skokowa cm3 1998 Moc maksymalna k

Re: Autko do 19.000pln (Passat,Volvo v40, Primier

2.0TD bez turbo? TD, czyli turbo diesel. Miałem taką primerę, rok bodajże 1998, silnik 2.0TD 90KM. Szczerze powiem - nie polecam. Mułowaty (pośredni wtrysk, dość niska moc), a do tego pali bardzo dużo (jak na diesla o tej mocy) - mi wychodziło 8l na 100km po mieście, w trasie nie potrafiłem

Re: 2.0 FSI 150 KM.

widzenia nawet 1000 km miesiecznie i przy tym tylko 4 lat eksploatacji nie powinien sprawiac zadnych kosztownych problemów . to wrezc symboliczny przebieg ,bezsensowne jest wiec dopłacac za diesla. 2.0 fsi zbudowany jest na starym jak swiat bloku ,pamietajacym czasy 2.0 8v( 115 km) z lat 80 tych

Nowy 2,0 HDi (136 KM) koncernu PSA w Peugeot 307

Jest to najmocniejsza (100 kW/ok.136 KM) i najbardziej elastyczna jednostka napędowa w gamie silników Diesel HDi. Ma system wtrysku bezpośredniego wysokiego ciśnienia typu common rail, 16 zaworów i filtr cząsteczek FAP. Silniki te współpracują ze skrzynią biegów z sześcioma przełożeniami

Re: vectra B 2.0 16V

"tuz przed", tylko odrobine mocniej gaz niz ma to sens- mam nadzieje, ze zrozumiale to napisalem. Moze duzo pomoc. Pomeczysz sie ze 100km, a potem wchodzi w krew (dlatego ja nie umiem sie przesiasc na turbodiesle:(). Napisz jaki efekt, pozdrawiam

Re: LPG w Clio II 1.2 8v

jakieś 13 l/100 km przy normalnym 9-10 l/100 km. Wydłużyły się też przeglądy teraz można robic je co 15-20 tys km a nie ja w tradycyjnej instalacji gazowej. polecali mi też instalację SGI (sekwencyjny wtrysk gazu) ale tu już bym finansow nie wydolił 8 tys zł na dzień dobry.

Re: Kto ma nissana p10 2,0-16V , mam parę pytań?

Mam Primere z 95 roku, 2,0 -16V wtrysk wielopunktowy(nie wiem ile może mieć koni?).jeżdże na gazie, bo trochę chleje(w mieście 13), V max-200km/h tyle jechałem na gazie.Bardzo dobrze trzyma się drogi , jest bardzo twardy(to chyba dobrze jak na nasze drogi:>).Ma w tej chwili 200 tys km

Re: Megatest - Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

"Jeśli weźmiemy pod uwagę najtańsze wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8 Ambiente X100 - 68 500 zł)" A cena wersji 2.0 zbliżona jest do cen 6-cylindrowej konkurencji z Niemiec, o turbobenzynowych wersjach nie wspominając

Re: Renault Laguna 1,8 (8v )

> PS> 1.8 8v polecam z krótką skrzynią biegów JB3 100 (na trasie nawet żwawy, > choć 0-100 cienkie), zaś odradzam z JB3 101- mulastą na IV i zwłaszcza V. > > A jak sprawdzić która mam ?? ... w ksiąźce sa wszystkie typy ... > Posiadam wersje Dedicate (podobno limitowaną) z

Re: auto za 12 tys?

od c14nz, z tym że ma wielopunktowy wtrysk i 75KM, 1.5 i 1.6 (oba 16v) pochodzą od x14xe z tym, że 1.5 ma 100 KM, a 1.6 106 KM i w odróżnieniu od oplowskich nie biorą oleju.

Re: silnik 2000cm boxer WW T2

cieczą!(tak tak ,to nie zart,była taka wersja). czesci do modelu 2.0 sa trudno dostepne,a juz szczególnie do nietypowych wersji(wtrysk i chłodzenia ciecza),nowe podzespoły mechaniczne nie sa juz produkowane ,eksploatacja bedzie wiec bardzo droga,tym bardziej ,ze jesli 1.6 w garbusie potrafił w

Re: Skoda Octavia

koncern, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... > na światłach wyglada to tak: scigajac się będą.almerczyk z Plusa zyłuje. > podpuszcza. Zielone ! Bach. Jada równo, ale

Zużycie paliwa a temp. spalania

Mam Opla Astrę (1.6, 8V). Rok temu jak zakładałem instalację spalnie beznyny było na poziomie 7,3-7,5 l/100km, na gazie auto spala 7,5-8,0l/100km (a normalnie palą 9-10 l). Jak dla mnie to bardzo dobry wynik. Jakiś czas temu znajomy mechanik powiedział jest to spowodowane małą dawką wtrysku

Re: Renault Laguna 1,8 (8v )

Gość portalu: trooper napisał(a): > > PS> 1.8 8v polecam z krótką skrzynią biegów JB3 100 (na trasie nawet żw > awy, > > choć 0-100 cienkie), zaś odradzam z JB3 101- mulastą na IV i zwłaszcza V. > > > > A jak sprawdzić która mam ?? ... w ksiąźce sa

Re: Scenic2.0 16V i LPG -prośba o radę do forumow

> Nabyłem okazyjnie Scenica II z benzynowym silnikiem 2.0 (eks-testówka), > niestety spalanie tego wozu a tym bardziej ceny paliwa trochę mnie przerażają > więc myślę o instalacji LPG,tym bardziej że pojeżdżę nim z 5-6 lat. I ja miałem taki zamiar gdy kupowałem Scenika ale wciąż się

Re: 100 zł

. Dodatkowo kilka razy w miesiacu wyjazdy do sklepu oddalonego około 2 km od domu. Samochód to jak pisalam vw lupo 1,4 dti na pompo-wtryskach, cały miesiąc przejezdzam na jednym baku - a mam zwyczaj tankować ( dodam ze tankuje v-power`a) nim wskazówka dosięgnie rezerwy, wiec "wchodzi" niecaly bak

Re: róznica miedzy cc 700 a cc 900?

1090kg (1150 kg); przysp. 0-100 30 s (18 s); v max 126 km/h (140 km/h), spalanie 5,6 l/100 (5,9 l/100) a te piekne dane to dla rocznika 1997/98 (kat. sam. AMS) co jeszcze.... :)))

Re: Skoda Octavia

franek-b napisał: > tylko dlaczego ten sam koncern, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 > 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja > montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... - i nad tym boleję :-) może dlatego,ze wszyscy mówią,ze to

Re: 1,8i 16V czy zwykły 1,8i? Mondeo czy Laguna

Nm @ 3000 obr/min, Aha - były 2 rodzaje 1.8 8v: jedno- i wielopunktowy wtrysk. A Laguna 2.0 8v to inna bajka - cena uzywanej 1.8 od 2.0 nie rozni sie praktycznie, ale jazda tak... 10.6 sek. od 0 do 100, wspaniala elastycznosc - nie spotkalem jeszcze zlej opinii o tym silniku, a Lagunami sie

Re: VW GTi ma zeliwny silnik - rzenada!

warto zwrócic uwage na pojemnosc skokowa silników 2.0 8v(115 KM) , 2.0 20 v(130 KM),2.0 FSI . odwieczne 1984 cm3 ;-) . oczywiscie ciagle mowa o samym bloku ,"wsad" jest juz troche inny .nie mam 100 % pewnosci odnosnie identycznosci tłoków w 2.0 8v ,a 2.0 20 v (koncówka produkcji passata

2,0 HDi koncernu PSA w Peugeot 307

niż dane katalogowe) przyspieszeniem wersji 1,6. Peugeot 307 dzięki sporemu momentowi obrotowemu (250 Nm) osiąganemu już przy niskich obrotach (1750 obr/min) znakomicie przyspiesza na trzecim, czwartym, a nawet piątym biegu. Zwiększenie prędkości o 20 km/h (gdy motor pracuje z normalnymi, a nie

Xara Picasso i VW Golf

konkurencji wyraznie slabsze zwykla Xara 2.0 HDI 110 KM nawet o 0,5 s szybciej a Golf w wersji comfortline jest drozszy od Xary Berline z dieslem chcialem porownac diesla z benzyna o podobnej mocy i pojemnosci i padlo na VW i cytryne bo byl diesel 1.6 niestety na stronie wiekszosc danych jest "w

Re: samochód na gaz

a właściwie to ile takie Uno 0,9 na wtrysku mniejwięcej powinnien spalać gazu, bo na benzynie zużywa ok.6L/100km,w zimie 8L/100km, bo lubię ciepełko

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@robur.zabojca.kur - "BTW - ford właśnie zaczął produkcję silnika 1,0 do fokusa - turbo, wtrysk bezp. i 100 lub 125KM do wyboru..." Ford ma już silniki z wtryskiem bezpośrednim (1.6 i 2.0 EcoBoost) i tam jak na razie nie odnotowano takich problemów, oczywiście nikt nie wie jak będzie się

Ile palą Wasze Omegi ?

Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 litra / 100 km. Pozdrawiam

Ile palą Wasze Omegi ?

Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 litra / 100 km. Pozdrawiam

Re: Do znawcow silnika Diesla

ty się Szymi tu nie wypowiadaj, bo Twój obiektywizm w stosunku do diesli jest poniżej przeciętnej, że tak powiem ;-) nowe SDI ma 2l 16v 75km 140Nm, pompowtryskiwacze(nie commonrail, ale to też wtrysk bezpośredni nowego typu), w 1300kg golfie pali poza miastem 4,6 ON (oczywiście wg

Re: F.Escort-jak naprawic drobnostki i co kontrol

Escort 1.3i 8v HSC 60KM 1.4i 8v 71 później miał 75 1.6i 16v 90KM 1.8i DOHC 16v 105 lub 130 1.8 Diesel 60KM 18. Turbo diesel 90KM 2.0 150KM w wersji RS2000 lub coś około 220KM. Przyspieszenie wersji 1.3 w okolicach 16-17 sek. Spalanie 1.3 jazda miejska 8.1 przy 90km/h 5.4 przy 120km/h 7

Ford Fiesta - jaki silnik dla żony?

prędkośc maks. przysp. 0-100 km/h przysp. 50-100 km/h** Ford Fiesta, wersje 3- i 5-drzwiowe 1.25i Duratec 16V (75 KM) 147 8,6 4,9 6,2 163 14,5 17,1 1.3i Duratec 8V (70 KM) 147 8,4 5,0 6,2 158 15,8 18,9 1.4i Duratec 16V (80 KM) 154

Re: Renault Laguna

1.6 16v ,1.8 16v ,2.0 (136 KM ,bez bezposredniego wtrysku montowany po wycofaniu 2.0 IDE 140 KM) sa to motory z którymi nie ma włsciwie zadnych problemów eksploatacyjnych( o ile oczywiscie dba sie o wymiane paska rozrzadu co 3 lata 60-70 tys km . z dielsi polecane sa szczególnie silniki 1

instalacja steffaneli do corsy A

Mam okazje kupic instalacje Steffaneli do corsy A 92r 1.2i (wtrysk jednopktowy , metalowy kolektor). Butla w kole i pelna elektronika za 1600zl. Oplaca sie? Czy ktos moze cos powiedziec o tej instalacji? Znajomy zalozyl ja do Kadetta 1.6i z 91r i nie ma z nia problemow, moc nie spadla a

auta segmentu B, wasze opinie

Jestem ciekawy jakie są opinie posiadaczy aut klasy B o ich pojazdach. Ja mam Renault Clio 1,2 16v, rocznik 2002 i jestem z niego zadowolony. Były co prawda dwie usterki (pompa paliowa i czujnik ciśnienia wtrysku), nie ukrywam że dość kosztowne, ale zwykłem oceniać samochody po wrażeniach z

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Vel Satis

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Czas na nowinki, czyli... Renault Vel Satis. > > Oferowana tutaj jednosta napedowa na "rope" to: > > 2,2 dCi, typ silnika G9T D 702, 6-cio biegowa mechaniczna skrzynia biegow, > lub > 2,2 dCi, typ silnika G9T D 705, 5-cio biegowa

focus tylko benzyna !!!

diesle sa super, jezdzi sie wysmienicie tylko... moj brat juz 2gi raz wtryski wymienia. Jazda na paliwie z shella. Warsztat mowi ze tdci jest po prostu delikatny i zeby lac najlepsze paliwa diesel vpower itp a i to nawet nie pomaga. Natomiast 1,6 16V 115 calkiem solidnie ciagnie od 3500tys

Re: Mazda 626 2.0D `90 PROSZE O OPINIE !!!

stukajace hydrauliczne popychacze trzonkow zaworowych. Srednio polecam 1,8. Jest troszke za slaby. W tym roczniku wystepowaly 2,0 (8 zaworow, 90 KM), 2,2 (12 zaworow, 115 KM). Ponadto wystepuje dwuwalkowy silnik 2,0 16V dysponujacy moca 145 KM, ale nie wiem czy w kombiakach byl montowany. Na pewno nie byl

Re: Nadmierne wciskanie gazu a spalanie

To chyba oczywiste! Np: polonez. Mało wciskasz - nie jedzie, no to wciskasz dużo - jedzie a na stacji oczy - 11 litrów/100 km!! Po założeniu w 96r wtrysku spalanie spadło z 7- 16 do 6,5-11 litrów. Ale gaźnikowy był mocniejszy. Dlatego rada(dla gaźnikowców): wciskać tylko tyle, że przyspiesza a

Re: Audi 80 B3 na gaz pali 16ltr na 100 km w mies

Gość portalu: Audi napisał(a): > Jest to silnik 1.8 na wtrysku wielopunktowym. Czy to nie jest przesada ze > auto tyle pali? Zaznaczam ze spalanie jest przy spokojnej jezdzie. Gdy > jechałem na benzynie palił 10 litrów a teraz 16 gazu. Co moze byc nie tak? A > moze to

Re: Nowe silniki HDi - koncernu PSA/Ford'a

barów. Nowy silnik HDi / Duratorq TDCi 2.0l zaoferuje użytkownikom dużą przyjemność prowadzenia. Moc silnika wzrosła o 25% i wynosi 136KM (100 kW), natomiast zużycie paliwa pozostaje niezmienione na bardzo niskim poziomie. Jednakże bardziej niż moc, to moment obrotowy był przedmiotem troski

Re: Corsa na miasto...opinia

skomplikowany technicznie, lecz nadal trudny do zarżnięcia weteran szos. Jeśli chcesz dynamiki a nie przejmujesz się spalaniem o 0,5-1,0l wyższym na 100km w porównaniu z wersjami 1,4; poszukaj niezajeżdżonego 1,6 16v. Ponad 100KM w malutkim nadwoziu daje naprawdę nieziemską przyjemność z jazdy :) O

Re: Mazda 323C 1996r, 1300, 75km

To byly 626 z silnikami 2,0 (gaznik i wtrysk), 323f z 1,6i 16v, a teraz 626 2,2i. Przekroj spory i jedna cecha wspolna. Zawsze kupowalem z przebiegiem w okolicach 100 kkm. Wiec jezeli ktos je katowal, to oficjalnie o tym nie wiem. Gdy auto jest w moich rekach staram sie o nie dbac. Katuje je tylko

Re: Fiat: MultiAir podbija świat

bj, ten 1.6 z 1989 roku to nie żadne TDI, tylko TD z wtryskiem pośrednim i intercoolerem o mocy 80 koni. Pierwszy silnik TDI o pojemności 2,5 litra trafił 20 lat temu pod maskę Audi 100. 1.6 JTD w Fiacie ma 120 koni (+50%), zużywa 5-6 litrów ropy i wydziela trochę mniej spalin niż tamten Golf, a

Re: audi 80

konstrukcje,trochę mało miejsca w środku(z tyłu) i kijowy bagażnik-głeboki ale krótki.Jeżeli chodzi o budę B4 po 92roku nie kupuj 2.0 90KM(punktowy wtrysk) bo to taczka a nie samochód od 0-100km ponad 16 sek.

Re: Fiat Brava

dobrego oleju i wymiana co 10 tys km.jednak lepiej unikac tego silnika.fiat szybko wycofał nieudana konstrukcje i zastapił ja bardzo dobrym 1.2 16v . w 1.4 12v i w pierwszych 1.6 16v wystepowały takze problemy z paskiem rozrzadu.nalezy go wymieniac czesto(co 50 tys km) i sprawdzac co 20 tys km

Re: VOLVO 440????????????????????????????????????????

benzyna, 2.0 na wielopunktowym wtrysku katalogowo do 100 - 10,1 s i wystarcza, silnik jest wystarczajaco dynamiczny zeby sie nie bac wyprzedzac. 109 km, a wiec nie wyzylowany i dzieki temu mysle ze zrobi jeszcze bez problemu drugie tyle ile ma (150 kkm). Ja jestem bardzo zadowolony, ale jak

Re: Nowe kompaktowe coupe VW

jeśli chodzi o wtrysk fsi to japonczy stosowali go juz parenascie lat temu. pamietam moj mitsu space-wagon mial silnik gdi - czyli bezposredni wtrysk - czyli nasze fsi. silnik swietny, tylko problemem byl syf w dolocie i silnik po 100tys km tracil moc a dolot nadawal do czyszczenia. to samo jest z

Re: Czy wasze Skody "zamarzają"?

względem jest lepszy, ale parametrów silnika Peżo nie znam. > 2. skąd różnica 25 KM (100 a 75)? Inny układ wtryskowy, wieksze ciśnienie wtrysku paliwa, inne oprogramowanie. Jednak 1.4 16V 100KM podobno nie zachwyca osiągami. > > Czolgiem

Re: gaz do 2-letniej Fabii 1,4 - 16V - 75KM

witam. Jestem posiadaczem Fabii X.2004 r. 1.4-16V-75 KM, klima i po przejechaniu 2600 km założyłem w Białymstoku w XII.2004 r. instalację z wtryskiem sekwencyjnym BRC Sequent 24. Przejechałem już 20 tys. km (w marcu wymieniono na gwarancji 1 wtrysk, coś go bolało i w maju elektrozwór). Instalka

Re: audi 80

kupuj > 2.0 90KM(punktowy wtrysk) bo to taczka a nie samochód od 0-100km ponad 16 sek. rację ma loyezoo że jest zamiennik ale podobno rozwala sprężarkę niewiem narazie jeżdżę jeszcze na starym. co do bagażnika to głęboki i krótki jest w B3 gdyż ma ona zbiornik paliwa za tylnym siedzeniem i

Re: Tanie dwumasy?

po przebiegu 100 czy 150kkm 1300zł to nie jest jakaś masakra (biorąc pod uwagę, że alternatywą dla tdci może być 2,0 benzyna, który pali znacznie więcej). A co do regeneracji to pisałem o wtryskach bo kół dwumasowych się oczywiście nie regeneruje (chociaż podobno są tacy magicy)

1,9 JTD 16V

silnik osiągnął moc 140 KM. Zużycie oleju napędowego jest blisko 10-15 proc. mniejsze niż w poprzedniej generacji tych silników przy jednoczesnym obniżeniu głośności o 3-6 decybeli (w zależności od zakresu obrotów). Wyposażona w nowy silnik Alfa 147 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,1 sekundy i

Re: Alfa 147

pod uwage brzmienie silnika oraz ta adrenaline jaka alfa dostarcza to bym sie nie ogladal specjalnie i kupil (jak sie popsuje to naprawia!) Nie polecam slabszej wersji 1.6 bodajze 105 km bo to faktycznie przyspiesza w 11,8 do 100 km/h a to mulator jesli to 1.6 120konikow lub 2.0 tylko szkoda

Re: Citroen C5......................

od auta. > pzdr ____________________________ ...Widzialem tez w katalogu wersje 2.0 HPI benzyna 143KM z bezposrednim wtryskiem ale diler wmawial mi ze takiego nie bylo! Szkoda bo palil "tylko" 10-litrow/100...........i kosztowal 1000€ wiecej.......

Re: 1.9 TDI 105 KM vs 1.5 DCI 105 KM

dwumasy ale tu trzeba wiedzieć że wymiana tego ustrojstwa części z robocizną kosztuje około 5 tys PLN... Dlatego ja tam jeżdżę wciąż starym Scenikiem wolnossącym 2,0 16V mam 140 KM i płacę 25PLN/100 km za paliwo (instalka BRC) a i żarówkę wymienię w minutkę. Jedynie wymiana rozrządu jest droga ok

Re: Tylko Focus

6000 obr/min Max moment obrotowy 145 Nm przy 4000 obr/min Przyśpieszenie 0-100 km/h (sek.) 11,2 Elastyczność 50-100 km/h (sek.) 15,5 Prędkość maksymalna (km/h) 185 Średnie zużycie paliwa (l/100km) 6,8 Opel Astra Combi: długość (mm) 4288 szerokość (mm) 1709 wysokość (mm) 1465

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

1.0 do 1.4 litra. Jednostka ta z bezpośrednim wtryskiem “Common Rail” drugiej generacji – z zastosowaniem całkowitej nowości: debiutuje nowa wersja wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Z tym dodatkowym zasilaniem, silnik 1.3 16v Multijet rozwija 90 KM (66 k

Re: Elastycznośc megana

kręci w górze no i brzmienie) Testowałem też inne coupe które było do 100 zawsze jakieś pół sekundy gorsze elastyczność miało natomiast w zasadzie identyczną. Porównując np. z Focusem 1.6 16v to ma on elastyczność megana 1.4 osiem zaworów! Suka proszę o konkrety a nie wydawało mi się miałem

Re: Trzeba porównywać jabłka z jabłkami...

Gość portalu: Garfield napisał(a): > Czyli silnik 2,0 Forda z analogicznym 2,0 Renault. Oprócz tego chyba w Lagunie > II 2,0 też jest automatyczna klima, ale może się mylę... Automatyczna klima jest w standarcie od wersji Privillege.W wersji Dynamique jest/na rynku polskim

Re: Fenomen diesla a koszty

Ja mam pierwszego diesla, a to z tego powodu, że do wyboru była benzyna 3,2L albo diesel 2,0L. Cena benzyny była wyższa o około 8tys. zł (akcyza). Więc wyboru właściwie nie miałem. Ale przychodzi na myśl sytuacja (niektórzy forumowicze robili to po 90-100tys kilometrów)kiedy trzeba będzie wymienić

Re: Octavia Combi czy Suoerb Combi Tdi

a propo spalania...mój rekord to 6,5l LPG. Koszt 14 zł/100km. Realnie średnio pali mi 7,5 l LPG to 16 zł/100 km. Diesel spala realnie 6 l co daje 30 zł/100km. O 14 zł taniej na LPG niż ON. O kosztach dwumasy, turbiny, wtrysków i DPF - czegoś czego w prostej benzynówce nie ma - nie wspomnę :) A

A więc

> jednopunktowy wtrysk (jak w Polonezie i to przed 98 r.) i > 8v rozwijające zastraszającą moc 60 KM! (mniej niż F 125p) Ale są Astry 2.0 GSi 150 KM i dEspero przy takim wozie leży i kwiczy (i to bardzo cienko). Ponadto moja Astra bierze średnio poniżej 7 litrów na 100. W mieśie ledwo 8

LPG a zużycie benzyny

Witam! (Przepraszam za brak fachowej terminologii) Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem NISSAN SUNNY N14 '93, 1.4, 16v, wielopunktowy wtrysk. Samochód palił ok 5,5 - 7,5 l/100km. W związku z tymże dużo jeżdżę chciałem trochę zaoszczędzić i postanowiłem zamontować instalacje gazową

Re: Citroen C5......................

Gość portalu: kuzyn napisał(a): > ____________________________ > ...Widzialem tez w katalogu wersje 2.0 HPI benzyna 143KM z bezposrednim > wtryskiem ale diler wmawial mi ze takiego nie bylo! > Szkoda bo palil "tylko" 10-litrow/100...........i kosztowal 1000€ wiecej. >

Re: Ile Wam palą silniki 1.6?

Toyota Avensis Wagon rocznik 2005 1,6 trasa 90-100lm/h - 5,8-6,1 140km/h - 6,4 i więcej >160km/h - 7 i więcej miasto min. 7,3 max. 10 i więcej Jazda w miarę spokojna, bez zbędnego dociskania, w 1 osobę( w 5 osób spalanie wzrasta max do 2l). Przy jeździe na prawdę ostrej komputer

Re: 95 vs. 98, czyli Honda kłamie!

sumie według niektórych tutaj prawie 100 Nm na kołach) rozregulował całą hamownię. Wietrzę w tym spisek Niemców albo jeszcze gorzej. > OK to wezmy pare a3 2.0 i ctr 2.0. Jak wyglada to zestawienie? Porównujemy wolnoobrotowy silnik 8V i 16V. O wtrysku bezpośrednim nie ma mowy. Możemy

Corolla 1.6 +gaz

zeszlego roku zalozylem Lovato z emulatorami wtrysk.(Pitagora) i sondy lambda (polski STAG),zawory Tomasetto,butla w kole-razem 1800zl. Toyotka Corolla 1.6 16V rok '96 114KM przebieg 90000 teraz ma juz 117000 czyli instalka sie zwrocila. Na benzynie auto palilo od 5,8 do 7,5 l/100km. Niestety gazu

Re: Ile palą Wasze Omegi ?

Gość portalu: PiotrM napisał(a): > Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to > znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak > > to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 >

Re: Jaki śliczny przykład marketingu wirusowego.

jeździe próbnej i jest to fajne auto, tylko niestety silniki trochę odstają od konkurencji. Tzn. benzyny są przestarzałe (czemu nie ma 1.6 thp?), a diesel 2.0 też nie grzeszy nowością. Jeżeli nie zależy Ci na dynamice to 1.6 110km powinno starczyć, jeździłem 407 z tym silnikiem i był dużo szybszy i

Re: jazda na luzie czy na biegu - silnik 16V

tak powiem - wcześniej), albo jedziemy z górki - a z górki nawet rowerem bez paliwa pojedziesz, prawda? I nie rozumiem, dlaczego niektórzy się denerwują: wystarczy wsiąść do auta kogoś, kto ma komp. pokładowy, który pokazuje chwilowe spalanie: 0,0 l/100 km. A jeśli pokazywałby źle, to źle

Re: Eko jazda

taka przeslanka moze byc to ze takie czesci produkuje sie na jednej linii, a budowa nowej linii to wielka inwestycja. sama osoba z branzy nie jest zbyt wiarygodna bo trzyma interes branzy a nie usera. fakt faktem moje auto z bezposrednim wtryskiem pokazuje 0.1l / 25 minut (bez klimy / grzania) wiec

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

konstrukcji i nic się tutaj nie przeskoczy. Co nowego wprowadzono w nowoczesnych turbo benzynach? Ano mamy koło dwumasowe - jak w dieslu, mamy wtrysk bezp jak w dieslu (kosztujący nie wiele mniej) i mamy turbo jak w dieslu. Dodatkowo mamy 170KM w pojemności 1.4 a nie np 170KM w 2.0 w związku z czym co będzie

Re: Zuzycie paliwa w Seacie

Istotne, jaki jest silnik. Czy z wtryskiem, czy 16V itd. VW stosuje wciąż sporo nienowoczesnych silników, a to ma wpływ na zużycie paliwa. Inną kluczową (!) sprawą jest Twój styl jazdy. Od stylu jazdy zależy zużycie paliwa i to bardzo. Jeśli jedziesz, powiedzmy, szybko, ostro przyśpieszasz

Motodziennik: Z miłości do aut

Witam.Panie Jacku proszę o odcinek o autach nadających się do instalacji gazowych.Założenia proste pojemność między 1.6 do 2.2 moc 100-200 koni w cenie 15000-30000 z lat 1998-2005.Dodatkowo jakaś wzmianka jak to jest przy bezpośrednim wtrysku benzyny i problemach z instalacją i jakie auta z tych

Re: saab 9-3, lexus IS200, Laguna V6 3.0

równie doskonałe co Lexus 38 metrów ze 100. Lexus IS 200 ma do 100 9,8 sekundy. Kosztuje naprawdę sporo jakieś 10 tys Euro wiecej niz laguna 2.0 16V IDE która co prawda ma cztery cylindry (nie sześć jak Lexus) ale przyspieszenie ma identyczne pali mniej i silnik jest najnowszej generacji z

Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi

. > Obecnie 1.6 przecietny ma taka sama moc (wtedy to 1.6 mial 50KM i palil 10 na > 100), pali polowe tego, spelnia duzo wyzsze normy spalin, jest praktycznie > bezobslugowy, wprowadzony jest bezposredni wtrysk, niektore silniki (np fsi) > pracuja na wyzszych cisnieniach wtrysku, czas zycia

Re: tez się wahałem na wiosnę ale ?

> załozyłem , w marcu - teraz odbiłem koszty montażu > czyli po 35 tyś km w meganie grandtour 1,6 > nie żałuję - zero problemów koszty przeglądu to > po 15 tys filterek za 2 zł > po 30 tyś ten sam filterek + filtr fazy lotner - razem 100 zł > Instalacja to sekwencyjny

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

@m We Francji stoją arabusy :) Niemiec był solidny 20 lat temu a te czasy się skończyły. W benzynie jest bezpośredni wtrysk. Oczywiście ze diesle droższe - jak ktos nie robi 30-40 tys rocznie i nie ma sensu rozważać zakupu diesla bpo to fanaberie. Na opałówce i na frytkach nie pojada jak stare

Paliwo z stacji paliw BISEK - oceńcie sami

(stanowiących własność warsztatu) auto się zatrzymało, a po doholowaniu auta i zdiagnozowania przyczyny okazało się, że 2 komplet wtrysków nie działa, są zatkane, nie przepuszczają paliwa, a do w głosie słychać było podkur.... na maksa. - o 16.00 właściciel warsztatu poinformował mnie również, że przebadał na

Re: Peugeot 206 kontra Skoda Fabia-co mam kupić????????????

Gość portalu: Banan napisał(a): > Mam 43 tysiące i ani grosza więcej, mam te dwa samochody do wyboru. Chcę znać > wasze zdanie w tym temacie. Ale dawajcie argumenty dlaczego ten a nie ten > samochód. Dzięki za pomoc Za te pieniądze proponuję Opla Corsę 1.2 16v w wersji

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

około 5.5 l na 100km a więc różnica to 50% a nie 300%. AD2. Nadal diesel to większe przebiegi bo to silnik wolnoobrotowy i nic się w tym temacie nie zmieniło. Fakt że do tych 500tys padnie może i turbo padnie może i wtrysk i pewnie koło dwumasowe ale sam silnik będzie dalej jeździł. 500tys dla

Re: Corolla 1.6 +gaz

przebieg 90000 teraz ma juz 117000 czyli > instalka sie zwrocila. > Na benzynie auto palilo od 5,8 do 7,5 l/100km. > Niestety gazu az 9 do 13 litrow.A mialo to byc o 20-25%wiecej niz benzyny > Poprosilem gazownika o regulacje to przykrecil zawor glowny przy silniku > krokowym

Re: 1,89 l/100 km w Skodzie Octavii 1.6 TDI

: www.autocentrum.pl/testy/toyota-prius-iii-2-l-ben zyny-na-100-km/ Oczywiście regulamin może mieć więcej pozycji, jak np. sprawdzenie czy nie zostało zmodyfikowane ciśnienie wtrysku paliwa (nie polecam, chociaż rzekomo niektóre auta palą wtedy mniej), jeśli np. Bosch przysłałby pracownika z urządzeniem diagnostycznym. Są nawet chętni

Re: Carisma GDI - cud oszczędności????

traktować z odpowiednim dystansem.Co do bezp wtrysku to raczej nie prawda,że Europa olała tą technike.Jest raczej odwrotnie.Większość europejskich firm ma (będzie mieć)w swojej ofercie auta z takimi silnikami.Renault ma 2.0 IDE,Citroen 2.0 HPI,Volkswagen wypuścił niedawno Golfa z Silnikiem 1.6 Fsi

Re: Suzuki Swift - z historii silników ;-)

"(...) Swift wyposażany był w zależności od wersji w jeden z trzech podstawowych silników o pojemności: 1.0 (53-56 KM), 1.3 (68-71 KM) i 1.6 litra (96 KM). Ten ostatni występował tylko w sedanie w latach 1993-1997, a później w zmodyfikowanej wersji stosowany był w Baleno, od którego węgierska

oferta FSO - lanos w super cenie !!!!!!!!!!!!!!!!!

-MPI (wielopunktowy wtrysk paliwa) ü Prędkość maksymalna (km/h) -180 ü Przyśpieszenie 0-100 km/h (s) -11,5 ü Zużycie paliwa -cykl miejski(l/100km) - 10,2 Przy 90 km/h (l/100km) - 5

Re: Pytanie do Galtomone

skitenis napisał(a): > Tak to 1,8 i tysiące uberów z lpg nie może się mylić :). Spoko. 2.0 ma inny układ wtryskowy (pośredni i bezpośredni) - minus tego rozwiązania to ekonomiczna bezsensowność LPG, a plus, to brak nagaru jak w układach tylko z wtryskiem bezpośrednim. A co do LPG, to

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: Fenomen diesla.

był downsizing;) Co do zużycia paliwa też się mylisz, bo 2,0 z "lekkim" turbo SAABa palił mniej niż np. 2,0i BMW, a oba miały ok150KM. Cała idea, którą wymyślił SAAB -"Moc na Wezwanie" właśnie polegała na spokojnym toczeniu się 100km/h gdzie turbo chodzi "jałowo" a silnik zużywa paliwa tyle co zwykłe

lpg

Witam.Mam prosbe do fachowcow od gazu zeby mi wyjasnili co to jest za instalacja ,ktora mi zalozono do FIATA TEMPRA 1.6ie/jednopunktowy wtrysk/z katalizatorem.Czy to jest naprawde instalacja II generacji i czy jest wystarczajaca dla tego samochodu?, w tym temacie jestem kompletne zero.A

Re: czemu na gazie gasnie silnik?

Źle wyregulowana instalacja. Jeśli gaziarz nie potrafi (a raczej nie chce) Ci tego wyregulować to albo go zamęczaj że ma to zrobić w ramach gwarancji albo zainwestuj nędzne 20zł za prawidłową regulację w porządnym warsztacie. Ten silnik (1.6 na jednopunktowym wtrysku, 75KM, tak?, przynajmniej

Re: RENAULT THALIA 1.4 16V

. 3. Spalanie: 6.5 l/100 km benzyny (pół trasa, pół miasto), przy ostrej jeździe w mieście a na trasie tak do 130km/h. Chyba niewiele. Przy oszczędnej jeździe na trasie 5.5l/100km. 4. Od 3 miesięcy mam gaz i dalej mam prawie pusty bagażnik :) a spalanie wzrosło do 8.8 l/100 km (inst. Just

Re: AUDI A4 co mi powiedzie na temat tego samocho

-70 tys km bedzie trzeba robic cos w przednim zawiasie). z silników to 100 % bezawaryjnej i taniej jazdy daje 1.6 8v(tani w wymianie naped rozrzadu ,prosta budowa ,brak jakichkolwiek wad fabrycznych) . silniki 1.8 sa juz bardziej kłopotliwe (łancuch,który tez trzeba wymieniac po pewnym przebiegu

Re: Czipujący silniki to egoistyczni debile

komkretnym przypadku przy normalnej jeździe > zmieniam bieg na wyższy przy 2,5 tys. obr., a od 60 km/h jezdżę na V. Gratuluję. A czy to oznacza, że ciśnienie doładowania i wtrysku nie ulega zmianie? > Wiesz także, że diametralnie wzrasta spalanie. W w moim przypadku było to 0,2 > l /100

Gaz Stag w praktyce. STAG vs Frontgas

Kupiłem 2 lata temu w Niemczech hondę stream z 2005 roku 2.0 z niemiecką instalacją firmy Frontgas. Na tej instalacji przejeździłem ok 35/40 tys km . Średnie spalanie LPG przy normalnej jeździe w Warszawie nie przekraczało 13l na 100km zazwyczaj to było 12, 6, 12, 8. Jednak instalacja w pewnym

Re: A jak to z tym jest pan

instalacji gazowej 2. ford taurus z 1992roku od nowości - motor V6 3,8litra pojemności automat - składak LAVATO+BRC - nie pamiętam ceny - 100tyś mil przez 3 lata - tu również padł silnik a wcześniej 2 razy uszczelka pod głowicą (w Polsce bardzo kosztowna naprawa) niekończące się regulacje i ciągle

Re: Bravo 1.6 105km

polecą wtryski czy inne cudo to będzie g..o a nie oszczędności , ale to takie czarnowidztwo raczej ;) Co do paliw, teraz tankuje na Modlińskiej w W-wie na Auchan teraz ON tam 3,05 o ile dobrze widziałem ostro spadł z 3,20 od wczoraj a noPB 95 po 3,68 pln. I teraz tak jesli bede twardy i nadal

L A G U N A N O V A contra C 5

- uwagi do silnikow 2,0 HPi (136KM) - bezposredni wtrysk benzyny (a jednak cos z diesla) niby lepsze od dotychczasowego 2,0 16V, ale... ja osobiscie nie czulem roznicy i mimo sporej gimnastyki nie bylem w stanie dogonic kolegi jadacego przede mna 2,2 HDi; konkluzja po co przeplacac, jak nie widac

Re: Białe BMW E-30 i .........

: www.youtube.com/watch?v=iqO0XXwjPR0&mode=related&search= :) na złom to idą Mesie w tym wieku np. Padaka 190 (przepraszam to nie mercedes - tak powie każdy niemiec) no to może 300D ze swoim sprintem = maluchowi. Stare auta też mają ducha. Wyśmiewana Calibra 8.5s do 100km\h. Nawet dziś mało aut niesportowych to potrafi. Golf I - II GTi - to

Re: Nowoczesne silniki diesla - Honda(Isuzu)

Gość portalu: Bryku napisał(a): > No i jest Honda z common-rail. Znalazlem podstawowe dane nt. silnika 1.7 CTDi, > ktory bedzie montowany w modelu Civic, a mianowicie – pojemność 1686 cm3, > moc > 100 KM (74 kW)/4400 obr., max. moment obrotowy 220 Nm/1800 obr., wtrysk