a 140 z czego karoseria

Łukasz Kifer

Tesla Model Y "zgubiła" szklany dach chwilę po odebraniu przez klienta [WIDEO]

Tesla Model Y "zgubiła" szklany dach chwilę po odebraniu przez klienta [WIDEO]

Świeżo upieczony właściciel nowego SUV-a amerykańskiej marki tylko przez chwilę cieszył się autem. Po kilku kilometrach odpadło z niego okno dachowe. Amerykanin spytał Elona Muska na Twitterze, dlaczego nie powiedział, że firma teraz sprzedaje kabriolety.

Opinie Moto.pl - Volkswagen ID.4. Odrobiona lekcja programowania

ID.4 pozwala zapomnieć o potknięciu zaliczonym podczas premiery ID.3. Volkswagen odrobił lekcję programowania.

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

5-letnie SUV-y z dobrymi silnikami benzynowymi. Na które warto postawić?

się także o wysoki poziom ochrony antykorozyjnej karoserii. Wnętrze to dalszy ciąg popisu estetyki - zastosowane materiały pochodzą z wysokiej półki, co przekłada się na ich wytrzymałość. Miejsca jest pod dostatkiem dla czterech dorosłych osób i 525 litrów bagażu. Lista dodatków obejmuje dwustrefową

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

na niekończący się problem z korozją nadwozia. Rdzewieją nawet bezwypadkowe egzemplarze. Co gorsza, cieszący się wielką popularnością diesel 2.0 TDI o mocy 140-170 KM pełen jest wad technicznych. Wymienić możemy wysokie zużycie oleju, pękające głowice, wypalające się tłoki i zrywające się rozrządy

Opinie Moto.pl: Toyota C-HR 2.0 Hybrid vs. Hyundai Tucson 1.6 CRDI 48V. Oszczędne i dynamiczne

Opinie Moto.pl: Toyota C-HR 2.0 Hybrid vs. Hyundai Tucson 1.6 CRDI 48V. Oszczędne i dynamiczne

pozycje w europejskich rankingach sprzedaży w swoim segmencie. Zaokrąglona karoseria mierzy 448 centymetrów długości, 185 szerokości i 165 wysokości. W kwestii dodatków, Hyundai nie ma się czego wstydzić. SUV-a postawiono na 19-calowych obręczach z lekkich stopów, na które naciągnięto opony w rozmiarze

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?

Kompaktowy Hyundai jest jednym z najjaśniejszych punktów segmentu kompaktowego. Wyraziście zaprojektowane nadwozie ma 434 cm długości, 179,5 cm szerokości i 145,5 cm wysokości. Atrakcyjnie narysowaną karoserię można osadzić na 18-calowych obręczach ze stopów lekkich i wyposażyć w przyciemnione

Opinie Moto.pl: Dacia Duster 1.3 vs. Suzuki SX4 S-Cross 1.4. Crossovery dla Kowalskiego

Opinie Moto.pl: Dacia Duster 1.3 vs. Suzuki SX4 S-Cross 1.4. Crossovery dla Kowalskiego

bardziej korzystną elastyczność powyżej 100 km/h. Auto traci wigor powyżej 140 km/h. Wyższe jest natomiast zużycie paliwa. Komputer pokładowy wskaże nawet 10-11 litrów. W mieście spada do 8,5, a w spokojnej trasie do 6,5 l. Układ kierowniczy jest mocniej wspomagany niż u konkurenta, a przechyły nadwozia w

Dwa używane SUV-y do 25 tys. zł. Mitsubishi Outlander II vs. Nissan X-Trail II

Dwa używane SUV-y do 25 tys. zł. Mitsubishi Outlander II vs. Nissan X-Trail II

ciepłe miejsce parkingowe i cykliczna konserwacja. Auto jest całkiem spore. Karoseria mierzy 464 cm długości, 180 szerokości i 168 wysokości. Rozstaw osi wynosi 267 cm, a prześwit wersji 4x4 nieznacznie przekracza 21 cm. To bardzo dobry wynik. Tym bardziej, jeśli planujemy zapuścić się czasem na szutrowe

Opinie Moto.pl: Skoda Enyaq iV 80, Hyundai Ioniq 5 i VW ID.4 GTX. Trzy elektryki w zimę

Opinie Moto.pl: Skoda Enyaq iV 80, Hyundai Ioniq 5 i VW ID.4 GTX. Trzy elektryki w zimę

przygotowanych z myślą tylko o tym modelu. Z uwagi na gabaryty i pojemność baterii na poziomie użytecznych 77 kWh, musimy pogodzić się z wysoką masą własną. W tym przypadku przekracza 2200 kg, czego akurat wcale nie czuć na drodze. Pomaga w tym adaptacyjne zawieszenie, które dopasujemy do własnych preferencji i

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Alfa Romeo Brera - wciąż cieszy oko Włosi od lat mają smykałkę do projektowania aut. W stajni Fiata trudno wskazać modele, które wywoływałyby kontrowersje stylizacją. Widać, że na stołach kreślarskich nie ma miejsca na pragmatyzm, a emocje. Do tej kategorii należy z pewnością Brera. Jej krótka

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

, niemieckich rywali, wyróżnia się karoserią i zadowalającymi umiejętnościami w lekkim terenie. Z 2.0t kosztuje 156 861 złotych. Po dołożeniu zestawu kamer ułatwiających parkingowe manewry, a także okna dachowego, czy systemu nagłośnieniowego Bose, jego cena nie przekroczy 170 tysięcy. Kilkanaście tysięcy

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

kierowca i pasażerowie są mocno opatuleni przez karoserię, co nie każdemu przypadnie do gustu. Przednie fotele i tylna kanapa są wygodne i zapewniają odpowiednie podparcie podczas szybkiej jazdy po ciasnych łukach. Szkoda tylko, że pod przednimi fotelami brakuje miejsca, by pasażerowie siedzący z tyłu

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

mierzy 448 cm długości, 185,5 szerokości i 163,5 wysokości. Na tle rywali, jest jednym z większych przedstawicieli segmentu C. Karoserię można wzbogacić 19-calowymi felgami, lotką przytwierdzoną do pokrywy bagażnika, chromowanymi wykończeniami, a także panelami ochronnymi w przedniej i tylnej części

Inwestowanie w klasyczne samochody, przypomina inwestowanie w dzieła sztuki

Inwestowanie w klasyczne samochody, przypomina inwestowanie w dzieła sztuki

samochód za 700 tys. euro. Drogo. A biznes pojazdów zabytkowych w Polsce jest rozwojowy? W Polsce jest bardzo rozwojowy. Nie mówię o amatorach, którzy rozpoczynają przygodę z klasyczną motoryzacją i kupują samochody do 40 tys. zł. Mam na myśli osoby, które mają trochę więcej pieniędzy. Warto się przemóc z

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

wersjach FWD i 179 mm w AWD. Karoseria ma długość 4 m i 25 cm, szerokość 180 cm i wysokość 160 cm (przy napędzie 4X4 - 162 cm). Dodatkowym atutem jest prześwit - 162 mm w wersjach FWD i 179 mm w AWD. Bagażnik oferuje 350 litrów, a po złożeniu kanapy 1000 litrów (wersja z zestawem

Opinie Moto.pl: Volvo XC40 T5 kontra Mini Cooper SE All4 Countryman. Co lepiej pasuje do SUV-a - hybryda czy klasyczna benzyna?

Opinie Moto.pl: Volvo XC40 T5 kontra Mini Cooper SE All4 Countryman. Co lepiej pasuje do SUV-a - hybryda czy klasyczna benzyna?

balast w postaci akumulatorów. Wobec czego, nie w każdych warunkach da się dostrzec naleciałości z mniejszych modeli nacechowanych sportem. Na hybrydowy zestaw składa się 1.5-litrowy motor benzynowy wsparty elektrycznym o mocy 88 koni mechanicznych. Trzycylindrowy benzyniak generuje 136 koni, a moc

"Czy sądzi pani, że przedstawianie samochodów elektrycznych jako "zielonej" alternatywy dla aut spalinowych jest w porządku?" Mamy szczerą odpowiedź

"Czy sądzi pani, że przedstawianie samochodów elektrycznych jako "zielonej" alternatywy dla aut spalinowych jest w porządku?" Mamy szczerą odpowiedź

Nissana jest dążenie do zerowej emisji oraz zerowej liczby ofiar. Oczywiście samochody elektryczne są jej elementem. Przez tę dekadę rosła zarówno liczba „wczesnych użytkowników” i LEAF-ów na drogach. Teraz na świecie jest ich 400 tys., z czego 140 tys. w Europie. Moim zdaniem to są imponujące

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

tysiące, dodając np. panoramiczny dach. Nasz egzemplarz kosztował ponad 140 tys. zł. I prawdą jest, że miał wszystko, czego dusza zapragnie, ale nic nie zmieni tego, że to wciąż wolumenowy kompakt. Najmocniejszym dieslem dostępnym z automatem w Astrze jest 1.6-litrowe CDTI o

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

ładne auto. Jedno z niewielu tych, które pasują na każdą okazję. Począwszy od aktualnej A klasy, Mercedesy zaczęły zwracać na siebie uwagę swoim wyglądem. Wcześniej było z tym różnie. Zdarzały się ładne modele, ale były to raczej wypadki przy pracy (jak np. CLS) niż standard. Podoba mi się też dbałość w

Kia Stinger - jedno z najgorętszych aut na rynku. Broń wymierzona w klasę premium [Pierwsza jazda]

Kia Stinger - jedno z najgorętszych aut na rynku. Broń wymierzona w klasę premium [Pierwsza jazda]

(standard w wersji 6-cylindrowej). Można też wybierać spośród dziewięciu dostępnych lakierów. Karoseria ma 483 cm długości, 187 cm szerokości i 140 cm wysokości. Napęd na tył lub 4x4 Napęd na tylną oś to domena marek premium, choć i te w mniejszych modelach powoli odchodzą od tego rozwiązania. Niemniej, Kia

Opinie Moto.pl: Renault Captur 1.5 dCi vs. Dacia Duster 1.5 dCi - europejskie bestsellery

Opinie Moto.pl: Renault Captur 1.5 dCi vs. Dacia Duster 1.5 dCi - europejskie bestsellery

konfiguracji kolorystycznych i bogate wyposażenie. Karoserię można wzbogacić dwukolorowym lakierem, 17-calowymi kołami ze stopów lekkich, w pełni LED-owym oświetleniem, a także osłonami na zderzakach świadczącymi o zwiększonych możliwościach terenowych. To tylko taka gra pozorów, bowiem osłony z tworzywa nie

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

konstrukcją występującą w Alfie pod oznaczeniem MultiJet. Najtańsze limuzyny kosztują niewiele ponad 35 tysięcy. Koncern jednak upadł, co daje spore możliwości negocjacji ceny transakcyjnej. Wiele osób obawia się o ograniczony dostęp do części zamiennych i problemy z serwisem. W tej kwestii nie mamy się czego

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

, które są najbardziej narażone na mechaniczne uszkodzenia. W razie czego, elementy karoseryjne są łatwo dostępne na rynku wtórnym, a ich cena nie nadwyręży domowego budżetu. fot. Audi Wnętrze wykonano z materiałów wysokiej jakości. Przetarcia tapicerki zdarzają się bardzo rzadko. Wytrzymałością

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

przynajmniej 65 490 zł, czyli o 1 950 zł więcej od wyposażonej w ten sam silnik Skody Octavii Combi. Czy warto się nim zainteresować? Wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od kompaktowego kombi. Benzyna vs diesel Drogę z lotniska do hotelu pokonałem

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

. Nowe Scirocco może być napędzane przez jeden z czterech znanych nam już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową

Toyota Prius - test | Za kierownicą

samochodach, czyniąc go mniej łasym na paliwo. Punkt pierwszy to karoseria. Kształt grilla, kloszy lamp i reflektorów, rzeźba zderzaków, linia dachu, spojlery - wszystko tu poza estetyką czy wygodą pasażerów służy lepszej aerodynamice. Efekt? Współczynnik oporu powietrza wynosi 0,25 (jeden z najniższych na

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Pierwsza "piątka" w latach 2005-2010 znalazła 531 tys. nabywców. 35 proc. aut trafiło na europejski rynek. Ostatnimi latami benzyniaki nabrały w żagle nowego, turbodoładowanego wiatru - 140, 160 albo i 200 koni, a to wszystko wyciśnięte z

Używany Ford Focus III (2010-2018) - rynkowy bestseller

mocy 115, 140 i 163 KM, a po 2014 r. - 150 i 185 KM. Silniki te z reguły zbierają dobre recenzje ze względu na swoją trwałość i oszczędność. Czasem zapycha się filtr DPF i zdarza się konieczność wymiany pompy wysokiego ciśnienia lub dwumasy, co nie jest niczym nadzwyczajnym we współczesnych

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Parkowanie | Zimowa sztuka pakowania

stoku z zaśnieżonym, mokrym ekwipunkiem to już zupełnie inna para kaloszy. Warto też wiedzieć, że w niektórych krajach (np. Austrii czy Szwajcarii) przewożący narty w samochodzie mogą popaść w tarapaty. Nie jest to co prawda nielegalne, a obowiązujące tam przepisy mówią tylko

Mercedes Klasy A

, nie bardzo jest się do czego przyczepić. Tym bardziej że wszystko wykonano z dobrych materiałów. Uruchamiam zimny silnik wysokoprężny (2 litry, 140 koni) i wytaczam się przed hotel. Centrum Hamburga wybrukowane jest starą kostką. Spodziewając się wibracji znanych z poprzedniej klasy A, mocniej chwytam

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

niezbyt wydajną obecnie nawigację. Dobre jednostki benzynowe W Europie gama silnikowa Orlando składała się z trzech pozycji. Dwa benzynowe motory 1.8 141 KM i 1.4 Turbo 140 KM są doskonale znane z wielu modeli Opla, a ich współpraca z instalacjami gazowymi układa się bez zarzutu pozwalając istotnie

Volkswagen Golf GTI

Południe Francji. Całkiem jeszcze ostre słońce sprawia, że krew krąży szybciej. Od razu przypomina się przebój filmowy z szalejącą białą taksówką. A tu jest gdzie szaleć. Właśnie tor wyścigowy Paul Ricard w Le Castellet prezentuje się dużo lepiej niż poprzednio. W padoku stoi

Mercedes E 320

Mercedesa. Wyobraźcie sobie, do czego mogłoby doprowadzić niepowodzenie tego modelu? To dlatego z zewnątrz nie zafundowano mu większych zmian stylistycznych. Ot, taki retusz wersji W 201 sprowadzający się głównie do wygładzenia ostrzejszych linii. Największe, wręcz rewolucyjne zmiany nastąpiły pod karoserią

RENAULT LAGUNA II

poprzedniej (długość całkowita Laguny II wynosi 458 cm, a Laguny II Grand - 470 cm). Jak podkreśla Yves Dubreil, szef projektu Laguna, o 7 cm wydłużono przód auta, zwiększając bezpieczeństwo, 7 cm dodano do rozstawu osi, powiększając wnętrze, i 7 cm obcięto z tyłu, aby uniknąć "centymetrowej inflacji

Volvo XC70 D5 AWD

dziś, a minęło już 44 lata, uchodzi za najbardziej fotogeniczne Volvo (po latach Moora zastąpił Val Kilmer, a P1800 - C70). Ale Blomquist ma rację zkaroserią - faktycznie nie wygląda ciężko. A to dzięki sprytnemu trikowi, który odkryliśmy, modyfikując komputerowo sylwetkę

Alfa GT 2.0 JTS

miejscu. Pierwsza zmiana i - niestety - na gorsze. Inne jest także wykończenie spodu konsoli. Zamiast otwartej półki mamy tu pokrywę popielniczki z logo GT. Smaczku, a właściwie dużego smaku dodaje dźwignia zmiany biegów. Jej okrągła gałka z matowego aluminium wieńcząca

Chrysler 300C 5.7 V8

Są miejsca, w których odżywamy. Coco Chanel tak służył paryski Ritz, że spędziła w nim całe 37 lat. Z wanny miała widok na ogród, a z tarasu - na plac Vendome. Za rogiem Luwr i muzeum d'Orsay. Dziś nocleg w trzypokojowym Coco Chanel Suite kosztuje 4300 dol. Dużo? Dopiero

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

. Dobre sobie! A jednak coś tam wypatrzyłem. Maska nie jest płaska. Z przodu, niemal na samej krawędzi ma drobne przetłoczenie przechodzące w szersze po bokach. Fajnie i dynamicznie to wygląda. Wrażenie robią też wybałuszone nadkola przechodzące z przodu i tyłu integralnie w zderzaki. Z boku karoserii

Najsilniejsze tuningowe SUV. Część pierwsza

karoseria, nowy wydech no i odpowiednia moc silnika. Firma z Düsseldorf wycenia swoją przeróbkę jednostki napędowej na 37 000 euro. Seryjnie 4,2 litrowy V8 osiąga 390 KM. Po tuningu moc wzrasta do 540 KM, a moment obrotowy wzrasta do 670 Nm. Heidl Different waży niemal trzy tony. Pewnie dlatego mimo

Re: coś nie tak, sport zamiast z zabawą

a co by te opony zmieniły? przy 140 km/h nie chroni nawet stalowa karoseria mercedesa! to jest sport! wielki sport! a sport to adrenalina i zbliżanie się do tej cieńkiej nieprzekraczalnej lini!!! no risc no fun!!!! ja uprawiam sport amatorsko - na rowerze ( np. doliną leśnicy 80 km/h) jeżdzę na

Re: tak:)

A ja lubię mojego starego opla, bo jak jeźdżę po lesie, to nie żal mi rysowanej karoserii itd.:) Z drugiej strony komfort jazdy czymś hmmm... porządniejszym jest o niebo lepszy, co nie przeszkadzło mi kiedyś wlec się 70:) Brakowało tylko by rowerzysta mnie wyprzedził:) Za to biednym oplem

Poduszki wymaga gawiedz, kturej siem wmawia,ze bez

,ale wiele nie pomogaja. Bardzo zabawna byla tez historia ze wzmocnieniami drzwi (pare lat temu),podobnym robieniem wody z mozgu jest montowanie niezliczonej ilosci poduszek we wszystkich mozliwych zakamarkach pojazdu. Co do starego i nowego Espac'a , to porownywanie tych konstrukcji jest dosyc

Re: tak:)

easyblue napisała: > A ja lubię mojego starego opla, bo jak jeźdżę po lesie, to nie żal > mi rysowanej karoserii itd.:) Z drugiej strony komfort jazdy czymś > hmmm... porządniejszym jest o niebo lepszy, co nie przeszkadzło mi > kiedyś wlec się 70:) Brakowało tylko by

Re: Januszu, do rzeczy proszę!- a wiec do rzeczy..

Gość portalu: Mirek napisał(a): > > mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. > To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za > > co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał

Re: Grand Vitara

z otwieraną szybą niezależnie. Do tego masz tam udane optymalne dlal tego typu aut diesle CRDi 140 lub 150 KM ponad 300 Nm - ten drugi ze zmienną geomterią łopatek bez turbodziury więc jest czym pocisnąć (dostępny od rocznika 2008). Można też przyjrzeć się Hundayowi Tucson - niedoceniony

Czy są małe samochody z komfortowym zawieszeniem?

rozstaw kół i osi oraz masę, co gwarantuje im stabilność. Ale dla mnie te samochody są jednak za duże. Niepotrzebnie szerokie, długie, rozlazłe. Do tego często przestrzeń jest marnowana, bo prawym kolanem wadzę o konsolę, a lewym nie jestem w stanie sięgnąć do drzwi. Słabiej się je czuje, a przy

Re: Handa Accord Diesel ???? Co to ?? Skad jest ten diesel ,czy w

dlugiej jazdy. Do 140 nie slychac > silnika. Wyprzedzania pod gore dziecinnie latwe. Dobry momement obrotowy. Radze > > dobrze przeswietlic silnik, wypytac co bylo wymieniane. powodzenia R. > PS. w PL zostawilem u dobrego mechanika stara glowice do regeneracji, jest z > nowymi

Re: 37 razy w ciągu godziny złapany przez fotorad

kraju są takie wybryki, kiedys w RMF podali że w Amsterdamie w godzinach szczytu gość przemknął przez centrum 140 km/h swoim pięknym Volvo...Tłumaczył sie że dopiero co umył i chciał w ten sposób osuszyć troszkę karoserię :) Pozatym w Polsce codzień łapie się lub tez nie kierowców z

Re: dlaczego nie OPEL???

kupić bo mają zawsze lepsze wyposażenie , a Vectra C ze swoimi 140-oma sterownikami czyli mini komputerkami w swojej karoserii? Aż strach pomyśleć co by było na wypadek kolizji . Znam taki przypadek z autopsji ( koszta naprawy straszne). Mając samochód na gwarancji nie obawiajmy się ale co

Re: dobrze ze komuś się podoba !

? Wieksza masa wynika czesciowo z wyposazenia, a czesciowo ze wzmocnien w karoserii (stad ambitne wyniki w testach zderzeniowych). Fiat z tego co wiem nie stosuje plastikowych nadkoli i blotnikow (307), jest tez wiekszy od wiekszosci konkurentow co tez ma wplyw na roznice w masie.

Re: Ewki za kółkiem-wandale.

Gość portalu: Ewa napisał(a): > Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych(!) i nie ulegało wątpliwości gdzie > i w jakim celu się udałam. Miejsca było wystarczająco dużo ( nie wiem czy 150 > czy 170 czy może 140 cm), aby przejść. To co jest oczywiste dla mnie czy dla

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

Hmmm.... Ja nie znam opinii o Felicji od żadnego kolesia, a mówie o tym co mam. Korozji w zadnej innej części karoserii oprócz klapy bagażnika nie zauważyłem (ta, co jest jest jak najbardziej do poprawienia bez potrzeby wymiany całej klapy). Samochodu nie traktuje jako przedłużenia pewnej

Re: Czy dzisiejsze samochody są nietrwałe?

. rzeczony 125 p po 14o tys km i 17 latach (przebieg mniejszy w ostatnich latach bo był 2 sam w rodzinie i służył do dojazdów do pracy wyłącznie) wziął był zszedł z tego świata na skutek starości. Mam kolesia, który chciqał sobie cośwziąść na części, ale jak stwierdziliśmy nie było co, bo wszystko

Re: Czy mamy się bac chińskiej motoryzacji?

sniperslaststand napisał: > Ale ta limuzyna dla Kim Dzong Il'a weszła na rynek w momencie, gdy oferowana ju > ż była kolejna generacja S-klasy (W220) za cenę mniej więcej poprzedniej (W140) > . Musiała więc być tańsza. I była z powodu takiego, że z czasem technologia pro

Re: Vw czemu oni nie potrafia robic aut : )?

przy określonych obrotach a w jaki sposób je uzyskano to drugorzędna sprawa. VW robi dobre silniki właśnie z dobrym momentem czego o japońskich raczej nie powiem a niższa moc często wynika z tego że Niemcy podatki płacą od mocy a nie od pojemności silnika i nawet Megane 1,6 90 KM na Niemcy

Januszu, do rzeczy proszę!

> mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał karoserię zgrzewaną a LS400 spawaną. Zasłanianie się tajemnicą jest

Re: Trzy

(3.0L V6, 200 KM) > $24,752 > Werdykt: Niezla jakosc, brzydkie plastiki na karoserii, torque-steer (rzuca > przy przyspieszaniu - 200 KM i duzy moment na przednich kolach lekkiego > samochodu) > > - Dodge Neon R/T > ( 2.0L 4 cylindry, 150 KM) > $19,140 > Werdykt

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Re: Zupelnie sie nie zgadzam 2

– i co z tego? > Nie jest połykaczem kilometrów na autostradzie, bo przy 180 > km/h b Alez jest – ja swoim (dokładnie tak jak wcześniej Avensis) spokojnie podrozuje 140-150 po autostradzie. Tyle, ze jest mi znacznie wygodniej niż w Avensis > > ędzie

Renault laguna - jak łatwo zapomnieć o kobietach

/h - to to chyba wystarczy. Generalnie auto jest bardzo żwawe - a w zakresie 2000 - 5000 obr./min aż miło jak przyspiesza...... Silnik 1.8 jest zbyt słaby, a po diesel'u cudów nie ma się po czym spodziewać - około 80-90 KM. Dobrym rozwiązaniem może być kupno auta z 98 roku, tam był większy wybór

W małopolsce rozwija sie tylko kraków...

!!!. A co do inwestycji to tylko w śląskiej KSSE do tej pory od początku roku zainwestowało 15 dużych inwestorów. NGK Corporation 170 mln zł 150 osób. Interplast Sp. z o.o 13,5 mln zł 115 osób Hilton Foods Ltd sp. z o.o 20 mln EUR 260 osób Firma Business Solutions Polska Sp. z o.o. 100 osób

Re: Nowe samochody dla straży leśnej

została lekko zaokrąglona, dzięki czemu sylwetka auta wzbudza sympatię. Charakterystyczne są masywne, wypukłe zderzaki i pokaźne nakładki nadkoli, które łączą się z szerokimi, bocznymi listwami ochronnymi. Reflektory przednie mają dużą powierzchnię a pomiędzy nimi znalazły się pionowe wloty

Re: FINAŁ - WYBÓR !!!

czołówce segmentu B, C wraz z A-140) , jest nieporównywalny z punto jeśli chodzi o bezawaryjność ( wg. badań "Giełdy Samochodowej" jest numerem pierwszym w Polsce wyprzedzając nawet swoją słynną poprzedniczkę starlet) no i - zapomniałeś albo udałeś , że zapomniałeś dodać , że jako pierwszy z segmentu

Re: Xantia - kto ma niech sie odezwie

w danej chwili czlowiek porusza ale bez meczacych dlonie czy przeguby drzen kierownicy jak w Vectrze. Przedni naped ze wszystkimi wadami i zaletami tego rozwiazania. Bardzo pojemne wnetrze a co za tym idzie wygodne. Duza ladownosc pozwalajaca podrozowac w 5 doroslych osob z bagazami. Tylna os

Re: Rowerowy terror

probowal radnym i prezydentowi wytlumaczyć w co nas pchaja. Kopenchaga ma paln aby 50% ruchu odbywało się na rowerze. Już mają ponad 30 % ruchu a biorąc drogę do pracy osiagnęli niesamowity wskaźnik 57% . Rower ma wady ale ma tyle zalet ze zanim bedziemy inwestowac miliardy w metro czy inteligentną

Re: Autem po Europie: rady ekspertów

ta "przygode" bez zadnego obtarcia. Dla Francuzow karoseria samochodu jest warta tyle co calus od Holenderki czyli nic. Z reszta wystarczy popatrzec na ich samochody. Natomiast twierdze ze pasy przy Luku Triumfalnym wprowadzily by wiecej zamieszania niz porzytku. Obecnie mozna wszystkie

Re: Suzukil Liana 1,6

Pisałem już co sądzę o paskudzie, ale mogę podsumować (po 18 miesiącach użytkowania): 1) Wady: - paskudny kształt (chociaż na naszych ulicach można spotkać znacznie brzydsze pokraki), - głośny (powyżej 130 km/h słychać wyraźnie silnik i powietrze opływające karoserię), nie jest zbyt dobrze

Re: FINAŁ - WYBÓR !!!

, zdecydowanie mniej traci na wartości > > ( w czołówce segmentu B, C wraz z A-140) , jest nieporównywalny z punto jeśli > chodzi o bezawaryjność ( wg. badań "Giełdy Samochodowej" jest numerem pierwszym > > w Polsce wyprzedzając nawet swoją słynną poprzedniczkę starlet) no i - >

No właśnie, kto twierdzi?

Szwajcarii jazda po autostradzie z prędkością ponad 140 km/h jest przestępstwem (dopuszczalna jest 120km/h). U nas przekroczysz 140km/h bezkarnie. Po prostu u nas kary za różne przewinienia drogowe są często śmieszne , a osoby, które cokolwiek zgłoszą na policję, od razu mają łatkę konfidentów

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

zapłacić prawie tyle, co za tę 250-konną wersję benzynową. Wysoka cena jednak nie przeszkadza klientom, którzy zamawiają stosunkowo dużo "9-5" z nowym turbodieslem. Może przypadła im do serca najładniejsza linia samochodu, a może wiedzą, że to ostatni klasyczny Saab? VOLVO S80 - kompaktowe serce

Re: Historia kołem się toczy - Infiniti

oferty między macierzystym rynkiem, Europą i Stanami nadrabiają takimi "roszadami", mają jeden silnik i głowią się, jak tu wycisnąć z niego przychody w kilku karoseriach. Całkiem im się to udaje, o ile zachowują względne proporcje, czego moim zdaniem brakuje teraz Acurze (prawdopodobnie ze względów