a 160 cdi deska rozdzielcza

Piotr Mokwiński

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Auta klasy średniej to jedna z przyjemniejszych rzeczy w motoryzacji, które spotkały nas w ostatnich dekadach. Mimo, że powoli znikają z katalogów, to na rynku wtórnym wciąż możemy swobodnie przebierać. Do dyspozycji mamy sedany, kombi, a także lekko uterenowione wersje. Do tego dość mocne silniki i sprawdzona latami doświadczeń mechanika. Niestety, nie w każdym przypadku. W niektórych możemy doświadczyć bolesnego zderzenia z fakturą u mechanika.

Mercedes Marco Polo | Ceny w Polsce | Gotowy na wakacje

Mercedes wprowadza do polskiej oferty turystyczny model Marco Polo. Ile trzeba zapłacić za podróżnika z gwiazdą na masce?

Mercedes Klasy B po liftingu | Pierwsza jazda | Diabeł tkwi w szczegółach

Patrząc na nowego Mercedesa Klasy B początkowo ma się wrażenie, że nic się nie zmieniło. Warto mu się jednak przyjrzeć nieco dokładniej

Mercedes klasy V | Prezentacja modelu

Mercedes klasy V | Prezentacja modelu

być wysokiej jakości. I tak jest, Mercedes klasy V nie powinien nikogo zawieść. Zegary są czytelne, a pomiędzy nimi upchnięto kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego. Ekran nawigacji umieszczono na górze deski rozdzielczej, by kierowca nie musiał odrywać wzroku od drogi. Obrotowy kontroler i

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy S

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy S

i konstrukcyjny przełom w historii Mercedesa - jako jedyny model tej marki, zdobyła w 1974 tytuł europejskiego samochodu roku. W trosce o bezpieczeństwo pasażerów wzmocniono budowę nadwozia, zastosowano miękkie okładziny deski rozdzielczej, a zbiornik paliwa zlokalizowano nad tylną osią. Jako

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

te przypominające łopatki turbiny). Wewnątrz znajdziemy wszystko to, co jest najlepsze w zwykłym Passacie, plus odrobinę szaleństwa i fantazji niepokornego coupé. Do środka zapraszają nas pozbawione ramek drzwi, a trójramienna, mięsista kierownica niemal sama pcha się w ręce. Deskę rozdzielczą

Konfrontacje: Chrysler 300C/PT Cruiser

świecidełkach, autorzy face liftingu nie skoncentrowali się na ergonomii. Dźwignia ręcznego niemal ociera się o fotel pasażera. Operowanie nią w zimowej rękawiczce będzie trudne. Fotele przypominają krzesła, brak regulacji osiowej kierownicy, a przycisków otwierania okien trzeba szukać na desce rozdzielczej