a 170 cdi

Piotr Mokwiński

Niemiecka klasa średnia za 50 tys. zł. VW, Opel i marki premium. Jednego z nich unikaj

Niemiecka klasa średnia za 50 tys. zł. VW, Opel i marki premium. Jednego z nich unikaj

Lubimy niemieckie auta, co potwierdzają zestawienia prywatnego importu. Pierwsza dziesiątka zdominowana jest przez wozy zza Odry, choć średnia ich wieku to około 12 lat. Dziś celujemy w trochę młodsze maszyny i z klasy średniej. To dobra alternatywa dla SUV-ów i jednocześnie niemała dawka komfortu.

Salon Genewa 2013 | Brabus: Oszczędna A klasa

Tunerzy zajmują się nie tylko najmocniejszymi wersjami, by uczynić je jeszcze szybszymi. Zwykłe odmiany także zyskują większą moc, jak to A200 CDI

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

jednostka 2.0 TFSI o mocy 170 KM. Zastosowano w niej bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i łańcuch rozrządu. Bolączki sprawiają nietrwały rozrząd oraz wadliwa konstrukcja pierścieni tłokowych będąca jedną z przyczyn wysokiego spalania oleju. Mercedes Klasy S W220 4.0 CDI V8 Od 1998 do 2005

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

pompowanymi boczkami, pneumatyczne zawieszenie, automatyczne przekładnie, stały napęd na cztery koła i rozbudowane multimedia. Mechanicy polecają diesle 2.1 CDI 170-204 KM i 3.0 V6 CDI 231-265 KM. Niezłe są też odmiany benzynowe – 1.8 z kompresorem 184-204 KM oraz 3.5 V6 272-292 KM. Maserati

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

i też konkurencja poszło mocno do przodu. Optymalna wersja to 1.8 TFSI o mocy 160 KM i 250 Nm. Do setki przyspiesza w 8,6 sekundy i rozpędza się do 225 km/h. W mieście spali około 10, a w trasie 7 litrów. Amatorzy silników diesla mają do wyboru czterocylindrowe 2.0 TDI 120, 136, 143, 150, 170, 177 i

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

głowicę. Przeczytaj także: Kiedy nie warto kupować diesla, a kiedy silnik wysokoprężny będzie się opłacał? W 2003 roku wprowadzono zmodernizowaną wersję silnika wyposażoną w 16-zaworową głowicę. Przy okazji dalszych modyfikacji pojawiały się wersje o mocy 136, 140, 150, 163 i 180 KM. Każda wyposażona jest

Nowości w gamie Mercedesów Klasy A, CLA i GLA

Nowości w gamie Mercedesów Klasy A, CLA i GLA

). Gama CLA wzbogaca się też o wariant CLA 220 CDI z napędem 4MATIC. Dysponuje on 2,2-litrowym turbodieslem o mocy 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Mercedes GLA otrzymał natomiast nową wersję podstawową, a mianowicie ekonomiczną, wysokoprężną odmianę GLA 180 CDI

Rodzinne kombi 4x4 za 50 tysięcy złotych. Dobra alternatywa dla SUV-a

Rodzinne kombi 4x4 za 50 tysięcy złotych. Dobra alternatywa dla SUV-a

jednostki 3.5 V6 272 KM i 1.8 Kompressor 204 KM oraz diesle 2.1 CDI 170-204 KM, a także 3.0 V6 CDI 231 KM. Subaru Legacy V Szukając kombi z napędem 4x4, powinniśmy zainteresować się także Subaru Legacy. W zasięgu założonych finansów pozostaje piąta generacja produkowana od 2009 do 2014. Ku rozczarowaniu

Pancerne diesle do 30 tys. zł. Osiem pewniaków z klasy średniej. Od Opla do Mercedesa

Pancerne diesle do 30 tys. zł. Osiem pewniaków z klasy średniej. Od Opla do Mercedesa

znajdziemy przeważnie klimatyzację, sportowe fotele, skórzaną tapicerkę, nawigację, szyberdach i tempomat. Dostępny był także napęd 4x4. Mechanicy polecają diesla 2.0 JTD o mocy 136-170 KM. Dobrze nadaje się do napędu ciężkiego, choć niezbyt dużego auta. Plus za trwałość i stosunkowo rozsądne obchodzenie się

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

, 300 Nm) i GLA 220 CDI (2,2 l., 170 KM, 350 Nm). We wrześniu 2014 r. pojawi się bazowa wersja GLA 180. Przewidziany jest również model AMG, którego zwiastun w wersji koncepcyjnej można było oglądać w Los Angeles. Ceny nowego Mercedesa GLA: Olga i

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

. Dostępne były też mniejsze, doładowane motory o niższej trwałości. To 1.6 156 KM oraz 1.8 184 i 204 KM. Amatorzy silników diesla mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

turbosprężarką ze zmienną geometrią łopat - topowe dodatkowo wyposażono w chłodzenie cieczą. Napęd rozrządu realizowany jest za pomocą trwałego łańcucha. Oczywiście jego stan należy regularnie kontrolować, ewentualna wymiana to koszt 1000 złotych. W zależności od modelu 2.0 dCi występował z mocą 130, 150, 170

E Klasa kombi na wybiegu - WIDEO

E Klasa kombi na wybiegu - WIDEO

Auto zadebiutuje podczas jesiennych targów samochodowych we Frankfurcie, a w salonach pojawi się już w listopadzie. Na początku klient będzie miał do wyboru dwa silniki benzynowe oraz trzy turbodiesle. Za najtańszą wersję auta - 170-konną E220 CDI BlueEFFICIENCY - trzeba będzie

Mercedes klasy C | Premiera już w 2014

Mercedes klasy C | Premiera już w 2014

klapa bagażnika. Dieta ma przynieść oszczędność rzędu 20% w zużyciu paliwa w porównaniu do obecnej generacji. Początkowo na rynku pojawi się wersja C220 CDI z silnikiem o mocy 170 KM. Poza tym oferowane będą modele C 250 CDI (204 KM), C 350 (306 KM). Silniki czterocylindrowe

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wolnossący 3.6 generujący 260 KM. Występuje w połączeniu z napędem na cztery koła. Amatorzy silników diesla mają do wyboru jednostki 1.6, 1.9 i 2.0 TDI o mocy 105, 105, 140-170 KM. Uważajmy na przekładnie DSG, które po osiągnięciu 200-250 tysięcy km, mogą domagać się remontu mechatroniki i wymiany sprzęgieł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

wypaleniu ulegają gniazda zaworowe. Co ciekawe, najwięcej drobnych problemów z osprzętem sprawia najmniejszy, 4-cylindrowy silnik. Paleta wysokoprężna składa się z jednostek czterocylindrowych 2.1 122-170 KM, pięciocylindrowego 2.7 CDI 177 KM, sześciocylindrowych 3.0 i 3.2 o mocy 190-224 i 177-204 KM, oraz

Wyjątkowy Mercedes 125! Edition

Wyjątkowy Mercedes 125! Edition

Jubileuszowy Mercedes E 220 CDI 125! Edition w wersji Avantgarde ma na pokładzie m.in. automatyczną skrzynię biegów, układ Parktronic, biksenonowe reflektory i sportową kierownicę. Dodajmy do tego pakiet AMG i lakier metalizowany, a na deser - urodzinową cenę. Zamiast

Mercedes klasa C Coupe w ruchu | Wideo

Mercedes klasa C Coupe w ruchu | Wideo

Nowa Klasa C Coupe otrzyma otrzyma gamę silników złożoną z trzech benzyniaków i dwóch turbodiesli. Otwierają ją wersje C 180 (156 KM) oraz C 220 CDI (170 KM), współpracujące z 6-stopniowymi skrzyniami ręcznymi, podobnie jak mocniejszy turbodiesel C 250 CDI (204 KM). Kolejne

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

średniej klasy Audi jest jednym z naszych ulubionych modeli na rynku wtórnym. Od lat widnieje w czołówce najliczniej sprowadzanych, a dobre sztuki błyskawicznie znajdują nowych nabywców. Generację B8 produkowano w latach 2007-2015. Estetyczne nadwozie nie ma problemów z korozją, podobnie jak kabina nie

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

zdecydować się na turbodiesla, i to nie tylko ze względów ekonomicznych. To silniki o wysokiej kulturze pracy i dobrej dynamice. Szczególnie godny polecenia jest 170-konny pięciocylindrowiec 2.7 20V (C 270 CDI). Miłośnikom mocniejszych wrażeń dysponującym grubszym portfelem rekomendujemy mocne odmiany AMG. O

Nowy Mercedes klasy C w 2014 roku

Nowy Mercedes klasy C w 2014 roku

poprzednika. Wersje silnikowe: C 220 CDI - 170 KM, C 250 CDI - 204 KM, C 350 - 306 KM. Z czasem pojawią się także nowe, czterocylindrowe diesle, które powstaną przy kooperacji firmy Renault. Oczywiście Mercedes też chce być "eco" więc zaproponuje wersję hybrydową i C klasę napędzaną ogniwami

Nowe Mercedesy Blue Efficiency

Nowe Mercedesy Blue Efficiency

oraz wydłużone przełożenie główne. Pozwoliło to na uzyskanie średniego spalania na poziomie 4,5 l/100 km i średniej emisji dwutlenku węgla 119 g/km, o 8 proc. niższej niż dotychczas. Klasę E 220 CDI Blue Efficiency Edition napędza 2,1-litrowy turbodiesel o mocy 125 kW (170 KM), połączony z 6-stopniową

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

realizowany jest za pomocą trwałego łańcucha. Oczywiście jego stan należy regularnie kontrolować, ewentualna wymiana to koszt 1000 złotych. W zależności od modelu 2.0 dCi występował z mocą 130, 150, 170, 175 i 180 KM. Obligatoryjny dodatek w postaci filtra cząstek stałych nie należy do kłopotliwych urządzeń

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

. Amatorzy silników diesla mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne zużycie paliwa. Niestety, jak w każdym nowoczesnym silniku wysokoprężnym, musimy liczyć się z wrażliwymi na

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

jednostek czterocylindrowych 2.1 122-170 KM, pięciocylindrowego 2.7 CDI 177 KM, sześciocylindrowych 3.0 i 3.2 o mocy 190-224 i 177-204 KM, oraz flagowego V8 4.0 generującego 314 KM i 730 Nm. Wszystkie silniki dysponują bezpośrednim wtryskiem common-rail i turbodoładowaniem (regeneracja wtryskiwaczy 600

Więcej zielonych Mercedesów

CO2/km. Z pojemności 2,1 l osiągnięto 170 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu, auto przyspiesza do setki w 8,4 sekundy. Dużo lepszy wynik osiąga wspomniane 250 CDI - przyspiesza w siedem sekund, a spala niewiele więcej - 5 l/100 km. Silnik 250 CGI BlueEFFICIENCY może

Sprawdzony napęd 4x4 za 20 tys. zł? To możliwe. Mamy osiem propozycji

quattro łączony był z jednostkami 1.8 Turbo 150-190 KM, 2.4 V6 170 KM, 3.0 V6 220 KM i rzecz jasna 4.2 V8 344 KM (S4). Do diesli należy podchodzić ze sporą rezerwą. Volvo XC70 II Z obsesyjnej wręcz dbałości o bezpieczeństwo oferowane w każdym aspekcie słynie Volvo. Szwedzi, poza mnogością dopracowanych

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

(136 KM), A7 [4Matic] 2.1 CDI (170 KM), A7 [4Matic] Wersje wyposażenia: Urban AMG Line Euro NCAP: 2012: 5 gw. (93%, 81%, 67%, 86%) Ceny: 92 100 zł - 186 600 zł Nasze testy: Mercedes A250 Sport | Test | Preludium do AMG Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Salon Genewa 2011 | Mercedes C Coupe

system nawigacji COMAND, aktywny tempomat DISTRONIC PLUS oraz układ wykrywający zmęczenie kierowcy ATTENTION ASSIST. Pod maską zagości gama złożona z trzech benzyniaków i dwóch turbodiesli. Otwierają ją wersje C 180 (156 KM) oraz C 220 CDI (170 KM), współpracujące z 6

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

nieco gorzej. W mieście nie udało mi się zejść poniżej 8 litrów, w trasie w zależności od stylu jazdy spalanie wynosiło od 5,8 do 6,2 l/100 km. Warto zatem rozważyć mocniejszą wersję 220 CDI 4Matic, ma zużywać dokładnie tyle samo paliwa, a 170 KM oferuje wyraźnie lepsze osiągi (setka w 8,3 s

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

model CLA 220 CDI, generuje natomiast moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wszystkie odmiany silnikowe standardowo wyposażone są w funkcję start/stop. Klienci mogą wybrać, albo sześciostopniową skrzynię ręczną, albo siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnię zautomatyzowaną 7G-DCT

Oszczędna klasa C

- 6,8 l/100 km. Do oferty trafia też wersja 220 CDI BlueEfficiency - najoszczędniejsza w historii modelu. Dysponuje 2,1-litrowym turbodieslem o mocy 170 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Wskazówka prędkościomierza mija setkę w ciągu 8,4 s, a średnie zużycie paliwa to

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

miejski model ma długość 2,6 metra, dzięki czemu doskonale sprawdza się w mieście. Silnik umieszczono pod podłogą bagażnika. Napędza tylne koła poprzez wadliwą, zautomatyzowaną przekładnię - jej praca potrafi wyprowadzić z równowagi. Oferowane silniki to 0.6-0.7 45-75 KM i diesle 0.8 CDI 41 KM. Ich

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

- niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E 200 CDI (116 KM) i E 220 CDI (143 KM). 2002, wiosna - premiera kolejnej generacji z nadwoziem sedan, zakończenie produkcji serii W 210 z

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

specjalistów. Mercedes Klasy C W204 - najlepsze silniki Diesla Amatorzy silników diesla mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne zużycie paliwa. Niestety, jak w każdym

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne zużycie paliwa. Niestety, jak w każdym nowoczesnym silniku wysokoprężnym, musimy liczyć się z wrażliwymi na jakość tankowanego

BMW 120d | Test długodystansowy cz. I | Klasa wyżej

Professional. Co do kosztów - za kwotę 115 500 złotych otrzymujemy BMW 120d z pięciodrzwiowym nadwoziem i tylnym napędem. Pewnie powiecie, że dużo, ale modele konkurencji kosztują jeszcze więcej. Np. za Audi A3 5d 2.0 TDI zapłacić trzeba 121 300 złotych, a ceny Mercedesa A 220 CDI

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

mechaników, najlepszym źródłem siły napędowej są sprawdzone silniki 1.6, 2.0 MPI, 1.8 Turbo, 2.3 VR5 (150 i 170 KM) i 1.9 TDI. Pierwsze dwie wolnossące jednostki benzynowe o mocy 75-101 KM i 115 KM, wzorowo współpracują z instalacjami gazowymi zapewniając akceptowalne osiągi i niskie nakłady eksploatacyjne

Samochodowe festiwale

Marki samochodowe coraz chętniej angażują się w imprezy, które niekoniecznie łączą się bezpośrednio z motoryzacją, ale cieszą się dużym prestiżem. Lexus upodobał sobie pokazy mody, a Renault I Mercedes podjęły jeszcze ambitniejsze wyzwanie. Od 28 lat Renault jest oficjalnym

Bilans sprzedaży Mercedesa GLK

katalogu designio. Wszystko wskazuje na to, że popyt tego głównego konkurenta BMW X3 jeszcze się zwięszy po wprowadzeniu wiosną do sprzedaży modelu GLK 220 CDI Blue Efficiency z oszczędnym, "czystym" silnikiem wysokoprężnym o mocy 170 KM

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

, takich jak przedłużone limuzyny, samochody opancerzone czy karetki. Wszystko zaczęło się w 1947 roku, kiedy Mercedes 170 V zapoczątkował bezpośrednią linię przodków Klasy E. Nowy model bazował na przedwojennym typie o tej samej nazwie. Karoseria mierzyła 4,27 m długości, a rozstaw osi wynosił 2,85 m. W

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

Ceny pozostałych wersji: E250 CGI T (1,8 l, 204 KM) - 192 tys. zł E350 4Matic T (3,5 l, 272 KM)- 263 tys. zł E500 T (5,4, 388 KM) - 323 tys. zł E200 CDI T (2,2 l, 136 KM) - 194 tys. zł E220 CDI T (2,2 l, 170 KM) - 207 tys. zł E250 CDI (2,2 l, 204 KM

Mercedes E-Klasa Cabrio oficjalnie

. Wśród nich znajdą się cztery jednostki benzynowe i trzy wysokoprężne. Najsłabsza to 170-konny turbodiesel pod maską modelu E220 CDI BlueEFFICIENCY. Najmocniejszy w gamie będzie motor V8 o mocy 387 koni w E500. W europejskich salonach auto pojawi się już w styczniu. Ceny nowego

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł 4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa

Mercedes CLS 350 AMG | Test

wstępu dla osób powyżej 170 cm wzrostu. Trzeba się z tym jednak pogodzić. To w końcu nie jest sedan. Bagażnik za to może rozpieścić obszernością. Pamiętam, jakie wrażenie wywarł na mnie kufer pierwsze CLS-a. Zmieścił się tam nie tylko duży wózek dziecięcy z gondolą, torby dla

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

kierownicy, które dostosowuje się do prędkości. W ofercie znajdują się dwa diesle (220 CDI, 2,1 l 170 KM oraz 250 CDI, 2.1 l, 204 KM) oraz trzy benzyniaki. Dwa czterocylindrowe (180 CGI, 1.8 l, 156 KM; 250, 1.8 l, 204 KM) oraz 350 V6 o mocy 306 KM i pojemności 3,5 l. Bezpośredni wtrysk i system start/stop

Mercedes Klasy A

komisją. Słowem, zgotujemy prawdziwy MegaTEST. Ceny nowej Klasy A: A 150 66 900 zł A 170 73 000 zł A 200 78 800 zł A 160 CDI 75 500 zł A 180 CDI

Dane techniczne, wynik

: 42 l Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS, EBV, ESP, EDS Ogumienie: 175/60 R 15 ekonomia: Zużycie paliwa: 5,9 l/100 km Cena: 18 750 euro (w Niemczech, z 13.05.2002 r.) Gwarancja: 2 lata do 100 tys. km Konkurencja: MB A 170 CDI, VW Golf FSI NIC NOWEGO Silniki benzynowe z wtryskiem

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

Mercedes klasa E

170 KM). Poprawił się przebieg momentu obrotowego, ale zużycie paliwa pozostało na poprzednim poziomie (6,3 l/100 km dla obu silników). Do modelu E 320 CDI trafił zupełnie nowy silnik sześciocylindrowy (224 KM, 540 Nm). A silniki benzynowe? Wzrosła moc najsłabszego motoru z

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

. Miałem nadzieję, że Mroczek żartował, ale nie - literki CDI na klapie bagażnika aż kłuły w oczy. Jak wieczne pióro CLK 270 CDI Coupe, bo tak brzmi jego pełna nazwa, to dość szczególny wóz. Jest wyraźnie większy, dużo smuklejszy i o niebo zgrabniejszy

Mercedes klasy S | Historia najlepszego auta na świecie

maksymalnie do 170 km/h Amerykańska wersja W116 różniła się od europejskiej wyglądem świateł i zderzaków Topowy model 450 SEL 6.9 - V8, 286 KM, V-max 225 km/h, 550 Nm Mercedes-Benz W116 Najpiękniejsza klasa S jaka kiedykolwiek powstała zaprezentowana została we wrześniu 1979 roku w wersji z krótkim i

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

wysokim momentem obrotowym A 180 CDI, A 200 CDI i A 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest komfortowa w pracy - łatwiejsza w

Diesel na sportowo

), ale spala średnio o2,5 litra mniej, emituje o jedną czwartą mniej dwutlenku węgla i ma o jeden bieg więcej niż wersja benzynowa. Najgorętsza Altea FR ma ten sam silnik benzynowy co Golf GTI (2,0 turbo 200 KM), ale rozsądniejszym wyborem jest 170-konny klekot. Ciut wolniejszy, ale o niebo

Infiniti Q50 - Pierwsza jazda | Bez trzymanki

Powyższe zabiegi nie wpłynęły na osiągi silnika. Dysponuje on mocą 170 KM i momentem 400 Nm, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,4 l/100 km. W Mercedesie C220 CDI napędzanym bliźniaczą jednostką powyższe wartości są identyczne. Zadowoleni z Infiniti Q50 2.2d powinni być nie tylko kierowcy poszukujący

Pięć aut i pięć dylematów - benzyna czy diesel?

. Odmiana S350 ma pod maską benzynowe V6 o mocy 244 KM. Osiągi? 7,6 s do setki, maksymalnie 246 km/h i średni apetyt na poziomie 11,1 l/100 km. Cena? Model z 2003 roku może być twój za 59,9 tys. zł. Model S400 CDI już na dzień dobry jest lepszy, bo 400 brzmi lepiej niż 350, a pod jego maską pracuje serce V8

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI Próby wprowadzenia na rynek superoszczędnego auta do tej pory nie były udane. Smart CDi i Lupo 3L - niczego tu nie zmienią. Pierwszy jest za mały, drugi zbyt drogi. Większe szanse na wypłynięcie na szerokie wody ma Astra Eco4

AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

wybierać spośród czterech wersji benzynowych (C180 - 129 KM, C200 Kompressor - 163 KM, C240 - 170 KM, C320 - 218 KM) i trzech diesli (C200 CDI - 115 KM, C220 CDI - 143 KM, C270 CDI - 170 KM). "Trójka" ma największą ofertę jednostek napędowych, bo aż siedem: pięć benzynowych (316i - 105 KM, 318i

Mercedes C klasa - test | Za kierownicą

szklany dach - można jechać. Choć C 350 ma 6 cylindrów i prawie 272 KM, wcale nie wydaje się szybsze niż testowany dzień wcześniej diesel. O tyle to dziwne, że wersja 320 CDI jest słabsza i cięższa od C 350. Może dlatego, że silnik wysokoprężny oferuje 510, a benzynowy "

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

Mercedesa GLK 220 CDI 4MATIC (seryjnie z 7-biegowym automatem) - 182 tys. zł, a za najtańsze Volvo XC60 2.4D AWD (163 KM) w wersji Kinetic - 151,1 tys. zł. Tak jak w BMW, po dodaniu opcji rachunek za każdego z rywali przekracza 200 tys. zł

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

ksenony wymagają 35 tys. zł dopłaty). Czy istnieje inne rozwiązanie? Owszem. Nazywa się 607, ma lwa na masce, a pod nią najnowszy silnik Diesla o pojemności 2,2 litra z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 170 KM. I to wszystko za jedyne 145 tys. zł (podstawowa wersja Premium). Dodajmy, że poza Audi

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

iść do salonu i wybrać jeden z czterech oferowanych na początku modeli: C 200 kompresor o mocy 184 KM, 350 (272 KM), 280 (231 KM) lub diesla 220 CDI o mocy 170 KM. Wszystkie auta oferowane będą z sześciobiegową skrzynią ręczną, a jedynie 3,5 benzyna z siedmiobiegowym automatem. Można także zażyczyć

Tuning elektroniczny turbodiesli

na podniesienie mocy. Za regulację odpowiada komputer pokładowy, który steruje pracą silnika. Tuning elektroniczny można przeprowadzić praktycznie we wszystkich autach z układem wtryskowym typu common rail (np. HDi, JTD, D-4D, CDI), pompowtryskiwaczami (TDI) lub elektronicznie sterowaną pompą paliwa

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

kanciastej karoserii wyglądają jak mniej istotna nadbudówka. A teraz konkrety. Nitro będzie oferowany w trzech pakietach wyposażenia: SE, SXT i R/T. Pierwszy ma m.in. 16-calowe felgi stalowe (fuj!), drugi 17-calowe obręcze aluminiowe. Najciekawszy jest oczywiście ostatni (na 20

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

satysfakcjonujące, a spalanie mniej więcej o 2-3 l/100 km niższe. Rewelacyjnie pod względem zużycia paliwa prezentuje się uzupełniający ofertę dwulitrowy turbodiesel z systemem common rail o mocy 140 KM. Podczas testów na każde 100 km zużywał niespełna 5,5 l oleju napędowego. W późniejszym czasie pojawi się też 170

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

wysoki (435 Nm) moment obrotowy gwarantują całkiem dobre osiągi przy rozsądnym zużyciu paliwa. Przyspieszenie tego ponad półtoratonowego auta zajmuje przyzwoite 8,2 sekundy. Gorzej, co prawda, niż Audi 2,7 TDI (180 KM, 8,1 s) i BMW 525d (197 KM, 7,4 s), ale znacznie lepiej od Mercedesa E220 CDI (170 KM

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

minusem okazuje się jednak duże zużycie paliwa. Według mnie lepszym wyborem pozostaje "A 170 CDI". Nieważne, z jakim silnikiem, ale Klasę A na pewno warto polecić z wyposażeniem Avantgarde, a do tego system nagłośnieniowy Bose i dwa pojedyncze fotele w tylnym rzędzie. W ten sposób otrzymamy

Jeep Wrangler 4.0 Sport

uwielbiają samochody dla wszystkich, bo te sprzedają się wybornie. Nie lubię autokompromisów, co podkreślam znaczącym wykrzyknikiem na końcu! Nie ma co się oszukiwać - dwa w jednym to hasło odpowiednie dla szamponu, a nie dla samochodu. Z tym większą radością przyjąłem kluczyki do

sprzedam Mercedes A170cdi

SPRZEDAM: MERCEDES A170CDI ----------TANIO---------- KOLOR: SREBRNY ROK PRODUKCJI: 2001 PRZEBIEG: 82 000 6x AIR-BAG, KLIMATRONIK, ABS, ESP, ETC, ESPS, SRS, PDC, ALUFELGI, XENON, 6 BIEGÓW, ELEKTRYCZNE SZYBY, LUSTERKA I FOTELE, SKÓRA, BORDCOMPUTER, PODGRZEWANE SZYBY (PRZEDNIA, TYLNA I

KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Zamierzam kupić diesla A 170 CDI, classic, krótki, z kratką, dla potrzeb mojej kancealrii, do eksploatacji tylko przez 2 osoby, miesieczny przebieg 2 - 3 tyś. km. Czy dobrze wybieram ??? Proszę szacownych kolegów o zdanie . Dziękuję, Piotr, 54 lata, kierowca od 28 lat.

A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!!!

wczoraj na dworze -2,5st.C a jak koleś odpalił to "cudo" w wersji "long" to aż się przestraszyłem czy to aby Mercedes. z ruru poleciało jak z 20-to latka i hałas jakby coś miało odpaść. czy wszystkie CDI tak palą jak jest " - " na dworze ??? pozdrowienia dla dieslowców :-)))))

awaria skrzyni biegow Mercedes A klasa 170 cdi

witam! mam marcedesa A klasa 170 Cdi rok 2000 od dluzszego czasu cos mi charchocze skrzynia biegow,ale w czoraj nie dosc ze glosno chodzila to jeszcze zaczela piszczec i slychac tak jakby samolot startowal! biegi zmieniam normalnie nie mam problemu z ruszeniem!praktycznie na kazdym biegu

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

trzydrzwiowa alfa 147 19 jtd 115 km Distinctive - znacznie lepiej IMO świadczy o guście właściciela niż A 170 cdi. i wszystko ma lepsze: silnik, zawieszenie, wyposażenie, osiągi

MB 170 cdi 2000r.(90km)

W związku z tym,że zapodziała mi się gdzieś książka serwisowa a do Zasady przestałem jeździć (co roku płyn hamulcowy wymieniali, za olej inny niż wlewali liczyli, a i tak po miesiącu świecił się asystent,że trzeba dolać...) Mam pytanie: ile oleju wchodzi do silnika przy wymianie? 170 cdi 90

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Za wszystkie porady Wszystkim Szacownym "forumowiczom" pięknie dziękuję!!! Posłuchałem, trochę pojeździem 170-tką kolegi ( po przebiegu 60 tyś.km) i kupiłem A 170 CDI, krótką wersję, z kratką, za zupełnie przyzwoitą cenę, w tym klima - gratis. Podatek VAT niebawem otrzymam z US

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Za 80 tys. (tyle kosztuje A170 golas) można już kupić sporo pełnowartościowych samochodów. Pozdrawiam

Milionowy Mercedes klasy A

Niecałe 6 lat zajęło zakładom Mercedesa w Rastatt wyprodukowanie miliona samochodów klasy A. Jubileuszowe auto to srebrzystoszary A 170 CDI Turbodiesel z wydłużonym rozstawem osi.Najważniejszym rynkiem dla klasy A są Niemcy a za nimi Włochy, Wielka Brytania i Francja.Najchętniej kupowana

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

zrobiony przy 73000 km przebiegu ( 5 lat) A 170 CDI, cammon rail, waga 1090 kg, na hamowani miał: 98 KM, 204 Nn, przyśpieszenie 12,1 sek/100 km, splanie 4,8 ltr ON średnio z połowy jazd po Niecce Węglwoej i reszta trasy, czasmi z prędkościami zegarowymi (160 - 180). Po chiptunningu jest

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Ja miałem właśnie do wyboru Alfę 147 1,6 i A 160 (nie CDI) i wybrałem (jak się okazało bardzo dobrze) Mercedesa. Może i Alfa ma lepsze to i tamto, ale: silnik - jest o wiele bardziej paliwożerny zawieszenie - na naszych drogach szybko się rozsypie, a części hamulcowe są poniżej przeciętnej

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

>>...prędkosć napewno wzrosła sporo, bo 200 km uyzskał już przy 4000 >>obrotów z zapasem - jeszcze 500 obrotów do czerwonego pola... Chyba czegos tu nie kleje ? zmieniłes przełożenie w skrzyni czy zchip-owałeś silnik ? Co to za historia ?

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

a może by tak Fabkę??? :)) żartuje oczywiście ale moim zdaniem ww Mercedes nie jest godzien tych pieniędzy.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Tomek F. napisał(a): > podobnie jak w Audi TT ktorym w Niemczech zabilo sie kilka osob (przy > pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi TT wypada z jezdni). zdaje sie nie kumasz, że ...przy pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi WSZYSTKO wypada

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

witam serdecznie, mam również taki sam pojazd i zastanawiam się nad zwiększeniem mocy,. Mam kilka pytań: czy czasem nie zacznie bardziej kopcić, i czy turbima się szybciej nie wyeksploatuje i również co z silnikiem.A wogóle jak spisuje się furka, jestem bardzo ciekawy. Ponadto piszesz że troszkę

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Piotr napisał(a): > miesieczny przebieg > 2 - 3 tyś. km. Przy takim przebiegu może lepszy silnik benzynowy?

Re: A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!

Gość portalu: Poll napisał(a): > Moze gostek na 'różowym' oleju jezdzi? Zresztą kazdy Diesel puszcza dyma > przodpalaniu. no to wiem ,że puszcza ale ta "chmurka" była jak zasłona dymna.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

ok .. masz 4000 obr na silniku, przekladnie sumarycznie 1:4 .. ile bedzie na kolach? a teraz wymysl jak z ta przekladnia 1:4 uzyskac inny wynik na kolach :) przy 4000 obr :) -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive 250Nm@2250, 92kW/4250, front wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

no i tu kolego pokazał jak swietnie się zna. Zmiany parametrow silnika przesuwają prędkość maksymalną na danym biegu a więc także . W przypadku AR z tego co pamiętam na 3-cim biegu sam stożek sprawiał że auto jechało 5 km szybciej. Nie znasz się to lepiej poczytaj o chipach i o mocy. Google

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Borys poraża swoją głupotą.ZAmiast wykazywać się totalną niewiedzą lepiej by odrobił lekcje i powyciskał syfy na nosie. Chyba że przy okazji czipowania naprawiono obrotomierz lub ślizgające się sprzęgło.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Zachipował motor ale tak się zajarał że mu się liczby poprzestawiały mogę zrozumieć kolęgę poprostu euforia POZDRAWIAM

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Kolego Borys obniż sobie gorączke bo nie masz racji i nic na to nie poradzisz. Aby zmienic prędkość przy danych obrotach musisz zmienić przełożenie w skrzyni biegów i nawet milion koni ci w tym nie pomoże

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

> Obniżenie obrotów przy jakich silnik osiąga maksymalne parametry > pracy może skutkować takimi efektami. zmiana przelozenia? :D.. przestan bredzic. -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive 250Nm@2250, 92kW/4250, front wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > Jak to wyszło na jaw, Audi wezwało właścicieli autek do serwisu i zrobiło 2 > przeróbki: > - spojler na tył > - w tylną część auta montowana była płyta betonowa (dodatkowy balast) :-O Aż > zjechałem pod stół, jak to usłyszałem

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: M napisał(a): > zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze > jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni to nie > uważam, żeby było to niebezpieczne. zawieszenie moze w twoim odczuciu nie jest zle ale tu

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że klasa A: 1. Dziwnie wygląda i siedzi sie w tym beznadziejnie (strasznie wysoko) 2. Ma kiepskie własności jezdne (zawieszenie) 3. Nie cieszy się jakością porównywalna do droższych modeli Merca (co wykazały dziennikarskie testy długodystansowe). Moim zdaniem - za około 90k

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

TT wypadało z drogi przy prędkościach, jakich większość samochodów w tym kraju nie jest nawet w stanie osiągnąć. Ale fakt, że ten spojler zepsuł sylwetkę.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Nie pocieszam się, bo jestem pocieszony bez tego. Alfę miała moja siostra - stąd znam ten samochód i wszystkie cyrki z nim związane. Jedno, co mi się podobało w Alfie, to fajny design zegarów i wyciszenie.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Drogi Piotrze ! Moja znajoma jezdzi takim modelem - zrobila nim ponad 50 tys km i bardzo sobie go chwali. Malo pali, jest dynamiczny, zadnych usterek, dobrze wyglada. 2-3 tysiace km miesiecznie to nie duzo wiec mozna by sie zastanawiac nad tanszym autem ale jesli to kancelaria (prawna ?) to

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

sum_tzw_olimpijczyk: szkoda słów, nie gadaj z debilami :) usmialem sie po pachy. Tak się teraz zastanawiam jaką trzeba mie moc zeby jechac 200km/h na wolnych obrotach. Moze koledzy mondrale maja na to jakiś algorytm.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Tanszy jest A 140 Classic, a tak na serio to za ok.21Tys.€ mozna kupic lepszy samochod.Za wyjatkiem ceny to,to cos ma z Mercedesem bardzo malo wspolnego. Polecam jazde probna na typowej polskiej drodze.Mozna w ten sposob,na wlasnych kosciach przekonac sie,ze inne samochody tej klasy nie

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Pan napisał, że taką samą prędkość ma przy innych obrotach, a to się nazywa zmiana przełożenia. -- wallenrode napisał: zdjęcia moga być ale opis to żenada - zreszta nawet go nie czytałem

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

:D Rozbawiasz mnie :D Jak rozumiem, auta o mocy 200KM i 100KM ,ale tej samej skrzyni biegów osiągają różną prędkość na tym samym biegu przy tych samych obrotach?:D A Ziemia jest płaska? -- wallenrode napisał: zdjęcia moga być ale opis to żenada - zreszta nawet go nie czytałem

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Pisz raczej o tym aucie, które masz, a nie o tym, którego nie masz, bo to wygląda, jakbyś się pocieszał po zbyt pochopnej decyzji -- Pozdr. R.

Re: A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!

pewnie ma przejechane 400 tys , a sprowadzil to autko jako malo jezdzone i drugie w rodzinie haha . pozdrawiam

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Powiem że najprościej sprawdzić doswiadczalnie. Ja wiem ze nie masz racji ty upierasz się przy swoim

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Tomek F. napisał(a): > podobnie jak w Audi TT ktorym w Niemczech zabilo sie kilka osob (przy > pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi TT wypada z jezdni). Jak to wyszło na jaw, Audi wezwało właścicieli autek do serwisu i zrobiło 2 przeróbki: - spojler na

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Duże znaczenie ma jakiego jesteś wzrostu. Ja mam 185 cm i w Mercedesie sie nie mieszczę a poza tym gruba podłoga powoduje że pozycja za kierownica jest beznadziejna. Ja wybrałem Skodę Octavię Elegance 1.9 TDI 110KM. Mam w niej wszystko + dużo przestrzeni. Stwierdziłem że wolę mieć (nie było

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

kolego sum_tzw (itd) chyba nigdy nie chipowałeś auta. Zobacz kiedyś z bliska. Czytanie art w prasie nie powie ci wszystkiego. Pozdrawiam

Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

po 1100km.Srednia to 4,5l/100km.Predkosc to przedzial 130-150km/h.Zawsze twierdzilem ze A-klasa to taki wynalazek Mercedesa i cos w tym jest,ale po tej przejazdzce moge polecic ten wozek dla szukajacych czegos naprawde bardzo oszczednego i dosc wygodnego nawet na 1100km trase;)

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Przede wszystkim szanowny kolego moglbys sie chociaz podpisac bo nawet nie wiem komu mam odpisac. Moja wypowiedz byla pewnym skrotem myslowym, jesli go nie zrozumiales najmocniej przepraszam. Jednakze moja nieprecyzyjna (twoim zdaniem) wypowiedz nie zmiena to faktu iz Audi TT zostal zle zapr

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Obniżenie obrotów przy jakich silnik osiąga maksymalne parametry pracy może skutkować takimi efektami. Auto ma większe zapasy mocy i pojedzie szybciej. Dwa razy licznikiem nie zakrecisz trzeba zmiescic sie w jednej skali. Pozdrawiam

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

200 km uyzskał już przy 4000 obrotów z zapasem - jeszcze > 500 obrotów do czerwonego pola. Poprzednio: V max 180 ( i tyle osiągał max) ale > > przy 4500 obrotów, Brawo, chipem zmienić przełożenia skrzyni biegów to tylko najwięksi macherzy potrafią. -- wallenrode napisał: zdjęc

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

greenblack napisał: > TT wypadało z drogi przy prędkościach jakich większość samochodów w tym kraju > nie jest nawet w stanie osiągnąć. Ale fakt, że ten spojler zepsuł sylwetkę Wiekszosc aut w tym kraju ma okolo 10 lat i zazwyczaj jest zaniedbana. Porownanie starego auta z nowym drogi

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że siedzi się wysoko, ale że jest to beznadziejne, to się nie zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni) to nie uważam, żeby było to niebezpieczne. Classic i krótki nie koszt

Re: Klasa A

Wersja 170CDI w mocniejszej wersji kosztuje ok.66000. w zależności od kursu EURO.

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

Ok 4,7 litra.W mojej rodzinie jest A 170L CDI z 2002r i w zyciu asyst nie poprosil o dolewke oleju,pomimo ze samochodzik ma natraskane 250.000km BEZAWARYJNEJ pracy.

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

A 170L CDI 2002r przebieg 250.000. W czasie calej eksploatacji zostal wymieniony napinacz kompletny z rolkami + pasek przy 170.000km i 2 lozyska,jedno z przodu strona pasazera a drugie z tylu strona kierowcy.Pozatym wymiana oleju co ok 13-15 tys km,nie patrze na asyst ktory nakazuje wymiene

Re: Mercedes klasy A to nieporozumienie

Dokładnie w pełni się zgadzam, Chciałem A170cdi (lubię diesle :) ) ale po przejażdżce doszedłem do wniosku, że lepiej kupić używane C 200 cdi. Po prostu to nie jest Mercedes. PZDR

Re: Jaki olej stosujecie do Merca A 170 CDI ?

No wlasnie a moj swiezo sprowadzony z Niemiec rocznik 2002 wedlug ksiazki serwisowej na pierwszej wymianie zalany mial 15W-40 a pozniej juz caly czas do teraz 10W-40.A w ksiazce dolaczonej do samochodu nic nie pisze o olejach.

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

Mercedes E 270CDI 170-180km/h ok 7,5l/100km Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok 4,5l/100km.Wszystko na niemieckich autostradach.

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

Moj samochod to niestety jakby nei patrzec zupelnie inne A-klase (mozna powiedziec ze taki prototyp twojego, ze wszystkimi wadami, ktorych w twoim juz pewnie nie ma) dlatego jakby sie znalaz ktos kto ma podobny wozik do mojego (czyli rocznik od 98 do zdaje sie 2000) i mi cos skrobnal o tych

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

ja mam A160(1998) i tez mi sie nic nie swiecilo. Mam natomiast pytanie takie co ile trzeba robic przeglady i co sie powinno na nich wymieniac. Kupilem samochod z drugiej reki (bez ksiazki serwisowej) i nie mam pojecia, czy nei trzeba by czegos wymienic lub chociaz sprawdzic. Jakby ktos mi

Re: Co sądzicie e mercedesie A klasa?

Uzywałem poprzedniej wersji 170 cdi w wersji krótkiej. Bardzo wygodny samochód a mam 195 wzrostu. Jedynie przeglądy serwisowe i wlaściwie bezawaryjny.

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

okrutnie sie mylisz jesli sądzisz ze auto palące średnio 5 litrów jest wolną puszką za którą jest chmura ciemnego dymu. Ja jeżdze identycznym mietkiem i rzadko kiedy odjezdzam drugi ze świateł, a na mieście po kilkuset metrach nawet najtwardsi odpadają

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

zrobic jeszcze 100km zapalila sie w Warszawie po > 1100km.Srednia to 4,5l/100km.Predkosc to przedzial 130-150km/h.Zawsze > twierdzilem ze A-klasa to taki wynalazek Mercedesa i cos w tym jest,ale po > tej przejazdzce moge polecic ten wozek dla szukajacych czegos naprawde bardzo

Re: Trudno jest kupić A-Klasse

Ja kupię? jutro A 170 1999r, pełny automat cdi. jeszcze mam dylemat, przed kupnem pojadę na stację diagnostyczną, może to rozwieje moje wątpliwości.

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

siwy-55 napisał: > .. auto dobre ,ale nie z olejowym piecem. > Co Was wzielo ? na te smierdziele ?!?! Co chcesz? Sam bym kupił olejowego gdyby u nas paliwo miało lepszą jakość bo diesle są b. wrazliwe na jakość ropy , zwłaszcza te nowszej generacji.

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

ja jeżdżę Peugeotem 406 HDi i jeśli na jednym baku (ok 68 litrów) nie przejadę 1400 km to jestem nieszczęśliwy ;-) oczywiście nie jest tak że jeżdżę tak długo aż samochód nie stanie z braku paliwa - zwykle po tym jak zapali sie kontrolka niskiego poziomu paliwa tankuję na najbliższej stacji p

Nowoczesne silniki wysokoprężne - CDI Mercedesa

Dane bez komentarza CDI - Common rail Direct Injection Mercedes A 170 CDI - pojemnosc 1689 cm3, 90 KM (brak innych danych) Mercedes C 200 CDI - pojemnosc 2148 cm3, 115 KM/4200 obr., 250 Nm/1400 obr., bezposredni wtrysk common rail, VI biegow Mercedes S 320 CDI - pojemnosc 3222 cm3

diesel w zimie

W zwiazku z nadchodzacymi mrozami prosze o porade czy jak kiedy ile dolewac dodatkow przeciwparafinowach do oleju napedowego?.Jesli tak to przy jakich temperaturach?Od kiedy jest dostepny olej tzw,zimowy. letni diesel z common rail i turbo(mercedes a 170 cdi) dzieki za kazda rade

Nowe ceny Mercedesow (za Odra)

i takich, ktore sie tak tylko nazywaja. Ceny beda obowiazywac od 9 lutego 2004 w Niemczech. Ceny (w Euro) STARE NOWE A 140 16.936 17.168 A 170 CDI 19.314 19.546 C 180 Kompr. Sportcoupé 25

Re: "Mercedes" A-klasa

Właśnie odebrałem dzis z salonu. 170 CDI wersja przedłużona. Ma kopa jak na diesla, to tyle co po jednym dniu mogę powiedzieć ;) I coś dla Mavio widziałem. Stoi auto demo z 2002r. A 210 Evolution full opcja, 19999 EUR po niższym kursie.

Re: mercedes a

Jeśli ma to być ta pierwsza seria A-klasy, to staraj się znaleźć tą dłuższą wersję, bardziej komfortowo się prowadzi (krótsza trochę podskakuje na naszych polskich nierównościach). Całkiem fajnie jeździ 170 CDI (diesel) i 200 (benzyna). Autko jest stabilne i bezpieczne, ale trzeba polubić jego

Re: MERCEDES A - wymiana żarówki .POMOCY!!!!!!

Lepiej skorzystać z usług serwisu, gdzie za H7 55 W zapłcisz min. 48 zł ale robotę powinni wykonć gratis. Tak np. zachowali się w serwisie w Sosnowcu. Ubolewać natomiast trzeba nad jakością niektórych "elementów" w tej marce ! Pozdrawiam, użtkownik A 170 CDI

mercedes A clasa.czego można się spodziewać

mam mozliwość kupienia samochodu j/w.moja prośba do urzytkowników(byłych i obecnych)i tylko do nich,czego mozna się spodziewać od takiego samochodu?co to za auto A170 CDI przebieg ok 90 tys.wiem,ze wątek podobny istnieje,ale to raczej głupawa puskówka niż rzeczowe opinie.ps nie intersuja mnie

Re: Opłaca się...?

Myślę, że to bez sensu. Też myślałem na d A170cdi ale po jazdach próbnych i rozmowach z mechanikami wybrałem używaną c 200cdi. Można powiedzieć, że dopiero od c klasy zaczyna się komfort i jakość mercedesa. Może warto rozejżeć się za c klasą w wersji coupe? pzdr

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Wiele się zgadza z moimi sposrzeżeniami, ale dołożę nieco o moim A 170 CDI Clasic(krótki) z lipca 2001: -przy 19 tyś. km musiałem wymienić łącznik stabiliztora w prawym przednim zawieszeniu ( stuki, łomot). ASO MERC pokrył koszty, pomimo upływu 60 dni po gwarancji. Dziękuję za to

Re: MERCEDES A140 - CO SĄDZICIE?

Ja mam do czynienia czasami A170 CDI i jest to wersja Long,po liftingu,jakosc wykonania i uzytych materialow jest duzo lepsza niz w modelu ktory ty chcesz kupic,znacznie lepszy jest tez komfort jazy z powodu dluzszego nadwozia.Jak narazie samochod ma zrobione 140.000 km i zero problemu.

Re: Mercedes klasy A

Rok temu przybierałem się do A 170 CDI ( rozbawia mnie to "klasse" w niektórych postach). Nawet już zadatkowałem ( gorąca głowa) pieniądze.Zrezygnowałem - na szczęście w porę się opamiętałem . Dla mnie auto nieporównywalnie za drogie w stosunku do tego co sobą reprezentuje . Za tą kasę można

Re: Mercedes

Z każdym kolejnym zadaniem utwierdzasz mnie w przekonaniu, że nie potrafisz pisać w żadnym języku: "Edycion", "portwel", wziol bym". Poza tym kłamiesz: Mercedes Klasa A 140 L CLASSIC SPECIAL EDITION Osobowy 5 dr. 1397 benzynowy 66000 Mercedes Klasa A 170 CDI L AVANTGARDE SPECIAL

Kupić auto z przepaloną uszczelką?

Witam! Mam okazję kupić Mercedesa A Klasse 170 CDI 2000 rok z Belgii za 25 tys auto nie było bite ma tylko przepaloną uszczelkę pod głowicą. Właściciel podobno przyjechał autem do komisu. Czy warto kupić takie auto? A może przepalona uszczelka to wierzchołek góry lodowej a za chwilę okaże się

Re: GOLF IV SPALANIE

Diesel w mieście jak się lubi ruszyć z buta to pali sporo. Mój Mercedes A- Klasse 170 L CDI powinien palić 6,3 litra, a wychodzi mi coś koło 8,5 l

Re: volvo v70 czy mercedes E kombi?

Gość portalu: fan napisał(a): > mam na myśli 2 latki -150-200 KM A masz już coś na oku? Nikt tak szybko nie pozbywa się Mercedesa z byle powodu. W każdym razie wybór masz spory. E200 K 163 KM, E240 170 KM, E280 (4Matic) 204 KM, E200 CDI 115 KM, E220 CDI 143 KM, E270 CDI 170 KM, E320

kobieta prosi o rade;)

Witajcie Mam ponoć do naprawy kilka rzeczy w swoim aucie - Mercedes A 1999r 170 CDI. Mechanik wyliczył mi, że trzeba wymienić : -klocki (przód) 180 zl -tarcze (przód) 300zl za to robocizna 120zl -przewody hamulcowe (tył) 80-100zl , robocizna 50zl -spawanie wydechu - 100zl !! Wszystko razem

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

jasperr napisał: Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok > 4,5l/100km. I w plecy nie wiało? -- dark13 napisał: > moment obrotowy to wartosc dla silnika tutaj skrzynia nie ma nic do rzeczy

Re: Prawie jak Mercedes - MB A

Swoboda, potwioerdze co do a-klassy. Mam od czasu do czasu okazje jezdzic dluga wersja diesel a 170cdi. Auto ma dopiero 35 tys km, kupione w polsce, ale cena jaka to aozo kosztowalo jest conajmniej podwojnie zawyzona. W zadnym wypadku auto nie jest warte ceny ktora sie za nie zada! a sprawa wygody

Re: Mercedes A 160 lub A 140 ?

- nigdy niezbiera kurzu u dealera. Zuzycie paliwa ,srednie przy stosunku 40% miasto i 60% trasa : A-170 bezyna miasto - 8,6 lt. trasa - 5,5 lt srednia - 6,6 lt A-200 CDI srednia - 5,4 lt. (diesel)

Re: Mercedes klasy A 1998-Panowie pomocy!

Nie wiem jak wozki z pierwszych lat produkcji ale ten po liftingu z 2002r 1.7CDI dochodzi blisko 300.000km i nic sie wogole w nim nie psuje.Jedynie co wymieniono to 2 lozyska jedno z przodu,drugie z tylu i kompletny napinacz paska z rolkami przy 170.000km.Max spalanie nie przekracza 7l/100

Re: Mam pytanie o mercedesa klasy A-wymiana oleju

gigaizyda napisała: > 2. dlugo i tak nie pojezdzi Pojezdzi i to bardzo dlugo.Jestem od 08.2005 wlascicielem A 170CDI L 2002r.,kupilem ja z przebiegiem 120.000,teraz ma juz 222.000.Przez 8 miesiecy zrobilem juz 102.000km i w tym wysmiewanym przez wielu samochodziku nic sie nie psuje

SUPER ALFA

wszystkim krytykom alfy polecam artykul w niemieckim AUTO BILD - test alfy 147 na dystansie 100.000 Km. przez caly dystans zadnych wiekszych problemow. ciekawe jest rowniez zestawienie dotychczasowo testowanych samochodow - alfa wyprzedza takie autka jak mercedes A170cdi i VW PassatVR5

Re: Nowe clio czy uzywany mercedesA

Co do A-klasse to chcialem tylko dodac,ze mam okazje uzytkowac ten samochod od 4 miesiecy.Jest to model po liftingu z 2002r A 170 CDI w wersji Long.4 miesiace temu mial 120.000km dzisiaj ma juz 172.000km,czyli srednio 12.500km miesiecznie.Samochod jest naprawde bezawaryjny,po za obowiazkowymi

Re: Nowy Mercedes A - co sadzicie?

proceaupe napisał: > Mi diler powiedzial, ze interesujaca mnie wersja (A170 3D) moze byc do odbioru > juz pod koniec pazdziernika (diler - Piaseczno, ul. Pulawska 34), a gdybym > chcial 5D to nawet wczesniej. A nad ktorym silnikiem sie zastanawiasz? 5D 180 cdi, in black

Opłaca się...?

zapoznania się z tym samochodem więc proszę o opinię. Przedstawcię również opinię na temat silnika 170cdi. Gdybym jednak kupował zamówiłbym sobie sportowe zawieszenie, czy z takim zawieszeniem nie przewróci Mi się na zakręcie. Pozdrawiam Marcel

Re: "Mercedes" A-klasa

Hmmm. Ja zamierzam zmienić auto za kilka miesięcy, na nowy A 160, 170 CDI lub 190. Szukam tylko i wyłącznie wersji Elegance lub Avantgarde i jakoś udało mi się znaleźć. Rocznik 2003 i 2002, część z przebiegiem zerowym, część do kilkunastu tyś. km., przede wszystkim wersje demonstracyjne, a

Re: Jak czesto jezdzicie na gazie do dechy?

W praktycznie każdym aucie jakim jeździłem na autostradzie słyszałem tylko hałas opływającego powietrza. Nigdy nie słyszałem silnika. Dla ciebie ideałem powinien byc mercedesowski 2.2 cdi. 170 koni przy 3000 obr. -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj

Re: Mam pytanie o mercedesa klasy A-wymiana oleju

jimmy8 napisała: > gigaizyda napisała: > > 2. dlugo i tak nie pojezdzi > > Pojezdzi i to bardzo dlugo.Jestem od 08.2005 wlascicielem A 170CDI L > 2002r.,kupilem ja z przebiegiem 120.000,teraz ma juz 222.000.Przez 8 miesiecy > zrobilem juz 102.000km i w tym

Re: mercedes A clasa.czego można się spodziewać

A klasy nie polecam z autopsji, poniżej co się psuło... Miałem auto z 2000 r. kupione X 2000 r. u Zasady w Krakowie. Auto sprzedałem cztery miesiące temu i dzięki Bogu. 170 CDI, Przebieg 105 tyś. km. Łączniki stabilizatorów wymiana co roku. Łożyska rozrządu trzy razy unieruchomiły

C200 CDI vs C200 benzyna - cena hahaha .

C200 CDI - 150 000 zł / 0-100 8.8 s/2200 cm3 /170 KM C200 benzyna - 130 000 zł /0-100 8.6 s/ 1800cm3 /184 KM W USA C350 z pełną opcją będzie kosztowało tyle co ten goły diesel . W Piasecznie Borowski sprzedaje swój salon Mercedesa chyba BMW . Myślę ,że na to miały wpływ jakość i