a 170 skrzynia biegów półautomatyczna

Rafał Mądry

Elektryczny Opel Astra do kupienia w Polsce. Cena nie jest zaskoczeniem

Elektryczny Opel Astra do kupienia w Polsce. Cena nie jest zaskoczeniem

Nowy Opel Astra jest w Polsce dostępny w wersji elektrycznej. U dilerów można składać zamówienia na ten model, który kosztuje 197 500 zł. Klienci biznesowi zainteresowani finansowaniem na ratę leasingową będą musieli przygotować minimum 945 zł netto miesięcznie.

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Po udanej premierze modelu Superb I czeski producent poszedł za ciosem, przedstawiając w 2008 roku drugą generację swojego średniaka. Pod wieloma względami nowocześniejszy (od strony technologicznej) i atrakcyjniejszy (z wyglądu) zyskał nowe atuty takie jak bagażnik otwierany na dwa sposoby w wersji sedan czy ogromną przestrzeń transportową w debiutującym kombi. Jaką opinią wśród kierowców cieszy się dziś używana Škoda Superb II?

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

Ceny na rynku wtórnym przestały szaleć. Już nie dostrzegamy spektakularnych wzrostów wielu popularnych modeli, ale nie możemy też przyznać, że jest drogo. Weszliśmy z kwotami transakcyjnymi na dość wysoki pułap i jeszcze długo poczekamy na przeceny. Nie zmienia to faktu, że przyzwyczajenia pozostają, a znaczna część poszukujących pojazdu, ma w kieszeni 20-30 tysięcy zł. Naszą granicę ustalamy na niskim poziomie tych widełek i zagłębiamy się w odmęty setek tysięcy ogłoszeń.

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

nastolatków. Bagażnik to zaledwie 219 litrów. Czy do miasta potrzeba więcej? Mamy za to kolorowy ekran z dotykową obsługą, półautomatyczną klimatyzację i prosty tempomat. Po latach, takie dodatki w segmencie A okazują się wystarczające. Co ciekawe, niemiecka architektura pozwoliła stworzyć tylnonapędową

A4 na wszystkie drogi

Gama silników obejmie (na początek) jeden motor benzynowy i dwa diesle. Ten pierwszy to znana już jednostka 2.0 TFSI o mocy 211 KM i momencie obrotowym siegającym 350 Nm. W połączeniu z S-Tronic (półautomatyczną skrzynią biegów i podwójnym sprzęgłem) pozwoli ona na osiągnięcie

Opel Astra III

trójramiennej, skórzanej kierownicy. Ta jest jedną z bardziej rasowych w swojej klasie. Nic tylko chwycić i kręcić. A kręcąc można sterować m.in. pokładowym audio i komputerem. Największą niespodziankę sprawił mi jednak drążek zmiany (szkoda że tylko pięciu) biegów. Jest bardzo krótki, ma krótkie drogi

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

wysokim momentem obrotowym A 180 CDI, A 200 CDI i A 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest komfortowa w pracy - łatwiejsza w