a 200 cdi dane techniczne

Dariusz Dobosz

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Legendarna marka, prestiż, dobre wyposażenie, mocne silniki - na to wszystko można liczyć w Mercedesie klasy średniej. Na niską awaryjność już niekoniecznie

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

Rynkowy udział skrzyń automatycznych dynamicznie rośnie. Przed dwoma laty, na Starym Kontynencie wynosił aż 25 procent. Wynika to z popularności dwusprzęgłowych przekładni, a także wyższego komfortu jazdy i coraz lepszej dynamiki. Wśród rozmaitych konstrukcji możemy wyróżnić konstrukcje bezstopniowe, zautomatyzowane, skrzynie z dwoma, zazwyczaj mokrymi sprzęgłami, a także hydrokinetyki. Nie wszystkie okazują się pancerne. Na które warto zwrócić uwagę, a których zdecydowanie unikać, by oszczędzić sobie wysokich kosztów eksploatacyjnych?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Mercedes CLS 350 AMG | Test

Mercedes CLS 350 AMG | Test

ważniejszy jest styl, elegancja i wrażenia akustyczne. Tego CLS-owi odmówić się nie da. Szczególnie w wersji z pakietem AMG . Materiały są najwyższej jakości, nie brakuje prawdziwej skóry, drewna orzechowego i metalowego metalu. Fotele są wygodne, a pozycja za kierownica

Mercedes-Benz Klasa B 200 CDI. Jak się powiedziało A...

500 zł. DANE TECHNICZNE Mercedes-Benz Klasa B 200 CDI Opinia Z dwóch "maluchów" niemieckiego koncernu polecamy raczej Klasę A Cena

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

-Benz Klasa A 200 CDI/200 Mercedes tak dopracował drugą generację miejskiej Klasy A, że zapominamy już o niedociągnięciach pierwszej. Auto awansuje do bundesligi kompaktów. Czerwonym A 200 Avantgarde i czarnym A 200 CDI Elegance pomykamy z Hamburga

Dane techniczne

* * * Podstawowa oferta silnikowa Mercedesa C-klasy: C 200 CDI (122 KM); C 220 CDI (150 KM); C 270 CDI (170 KM); C 180 KOMPRESSOR (143 KM); C 200 KOMPRESSOR (163 KM), C 200 CGI (170 KM); C 230 KOMPRESSOR (192 KM); C 240 (170 KM); C 320 (218 KM).

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

. Dostępne były też mniejsze, doładowane motory o niższej trwałości. To 1.6 156 KM oraz 1.8 184 i 204 KM. Amatorzy silników diesla mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne

Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

wersji najsłabszy silnik i wycenione jest na 90 200 zł. Przy mocniejszych jednostkach napędowych dobrze wypada Mercedes. 211 konna A klasa kosztuje 124 900 złotych. Za 218 konną beemkę zapłacić już trzeba 131 200 zł. Moc A3 kończy się póki co na silniku o mocy 180 KM (113 800 zł). Jeśli chcemy diesla to

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

tysięcy droższe od modeli Blue Efficiency z silnikiem o tej samej pojemności. Dla przykładu E350 CDI BlueEfficiency (195 kW) kosztuje 239 500 zł, a E350 BlueTEC (155 kW) 249 000 zł. Nissan: Pure Drive - emisja mniej, niż 140 g CO2 /km, - opony o niskich oporach toczenia

Jaguar XJ6 D Sovereign

lekkości, z jaką największy i najbardziej luksusowy z Jaguarów radzi sobie w tych warunkach. Ba! Śmiem nawet twierdzić, że dotąd żadnego diesla nie prowadziło mi się tak dobrze. Wgląd w dane techniczne wyjaśnia co nieco. Masa własna to zaledwie 1659 kg. Parę setek mniej od konkurencyjnych BMW 7 i Mercedesa

Stary jak nowy - Mercedes CLC

następujących wersjach: CLC180 i 200 wyposażone będą w doładowane kompresorem silniki benzynowe 1,8 o mocach 143 i 184KM, CLC230 z 2,5 litrowym V6 o mocy 204 KM i topowy CLC350 z 272-konnym silnik 3,5l V6. Dla zwolenników diesli są CLC200 CDI i CLC220 CDI wyposażone w dobrze znaną jednostkę 2,2 litra o mocy

Re: Zakaz wjazdu dizli - Stuttgart

deLuxe i zamiast Passerati jeździ Mietkiem W204 z 2010 roku. Mietek w wersji na turbognojówkę (200CDI dajmy na to). Kto mu, bez badań technicznych, udowodni, że to jest 200CDI z 2010 roku (Euro 4 - silnik OM646), a nie 200CDI z 2011 roku (Euro 5 - OM651)? -- Jestem Lubelakiem, to podobno

Re: Scenic II 1,5dci 106PS warto?

pisales. Kazdy widzi tylko pojemnos 1500cm ale 106ps i 240nm jakos nie? W Altei jest silnki 1,9TDI 105PS 250Nm seat.pl/altea/fakty/dane_techniczne.php Przyspieszenie 0-100 12,3sekundy ,Przyspieszenie 0-1000 m 34sekundy

Nowy szwedzki fantasta?

lewarek5 napisał: > .. teoretycznie jeszcze podana przez Ciebie norma obowiazuje,lecz nie w > salonach samochodowych , Praktycznie ta norma obowiazuje w calej Europie zarowno przy ustalaniu mocy silnika do celow homologacyjnych, jak i jako dane techniczne dla kupujacych. Rowniez w

Re: Nowe diesle

ten 1.8 T zaczyna działać przy 2200 obr ale to wciąż nie jest 1500 ) ) ) obr/min. ) ) Patrz wyzej na parametry 1.9TDI 150KM. 1.8T ma lekkie turbo, czyli nacisk jest ) wlasnie na moment,nie na moc. Podobne silniki sa w Saabie i maja bardzo ) przyjemna charaktrystyke. Czy masz moze dane o

Re: Nowe diesle

przebiegiem ponad 200 000 km? > A teraz porównaj to z ilością takich samych turbodiesli... OK, tu sie zgodze,ale porownujemy konkretnie 1.8T i 1.9 TDI. Tu juz trwalosc sprezarki jest kwestia dyskusyjna. Poza tym-bardzo duzo zalezy od kultury technicznej kierowcy. Jesli w turbo benzynie troche