a 200 cdi rozrząd

Piotr Mokwiński

To popularne auta z Europy. W tych wersjach mogą doprowadzić do rozpaczy i spirali kosztów

To popularne auta z Europy. W tych wersjach mogą doprowadzić do rozpaczy i spirali kosztów

Patrząc na statystyki sprzedaży i prywatnego importu, kupujemy to, co dobrze znamy. Boimy się nowości. Czasem słusznie, a czasem zupełnie niepotrzebnie. Niemniej, pośród najczęstszych wyborów znajdują się uznane od wielu lat modele. To Fordy, Volkswageny, Audi, BMW i Ople. Wciąż z napędem benzynowym i wysokoprężnym. Margines zainteresowania stanowią hybrydy i elektryki.

Niemiecka klasa średnia za 50 tys. zł. VW, Opel i marki premium. Jednego z nich unikaj

Lubimy niemieckie auta, co potwierdzają zestawienia prywatnego importu. Pierwsza dziesiątka zdominowana jest przez wozy zza Odry, choć średnia ich wieku to około 12 lat. Dziś celujemy w trochę młodsze maszyny i z klasy średniej. To dobra alternatywa dla SUV-ów i jednocześnie niemała dawka komfortu.

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Nasi zachodni sąsiedzi kojarzą się z solidnością i spędzającymi sen z powiek markami premium. To właśnie z Niemiec przyjeżdża najwięcej samochodów z prywatnego importu. Setki tysięcy aut rocznie. Jest w czym wybierać i każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Zwłaszcza w sytuacji, gdy mamy w kieszeni 50 tysięcy zł.

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

turbosprężarki ze zmienną geometrią łopat, co tylko winduje koszty serwisu po latach. Należy też uważać na ropniaki produkowane do 2013. Potrafią się w nich wycierać wałki rozrządu, a powstałe opiłki mogą prowadzić do zatarcia jednostki. Problem dość wyeliminowano na początku 2014. Inną przypadłością są

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

benzynowych tylko flagowe 3.6 V6 FSI 260 KM nie ma doładowania, uchodzi za trwałe, ale paliwożerne rozwiązanie. Pozostałe to 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TSI 160 KM i 2.0 TSI 200 KM. Wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i po liftingu w pasek rozrządu. Tutaj musimy się liczyć z zauważalnym zużyciem oleju. Jeśli

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

. Dostępne były też mniejsze, doładowane motory o niższej trwałości. To 1.6 156 KM oraz 1.8 184 i 204 KM. Amatorzy silników diesla mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

. Zastosowano w nich bezpośredni wtrysk paliwa, nietrwały łańcuch rozrządu i wadliwe pierścienie. Dość szybko może dojść do rozciągnięcia łańcucha a nawet zerwania. Pierścienie przyczyniają się natomiast do wysokiego zużycia oleju silnikowego. Chcąc zapewnić sobie spokój i niższe koszty, lepiej postawić na

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

wykończenia wnętrza są równie wytrzymałe, a ich zużycie nie zdradza prawdziwego przebiegu egzemplarza. W kabinie cztery dorosłe osoby otrzymują sporo przestrzeni w dwóch rzędach. Pozycja za kierownicą to optymalne połączenie komfortu z precyzją prowadzenia. Lista dodatków obejmuje skórzaną tapicerkę

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

paleta silnikowa. Każda z jednostek boryka się z wadami fabrycznymi. Wśród benzynowych mamy do dyspozycji doładowane 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 122, 160 i 200 KM (mają bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu). Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko problemów mniejsze. Ciekawostkę stanowi

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

), 2.6 177 KM (E 240), 3.2 224 KM (E 320), 5.0 306 KM (E  500), 5.4 476 KM (E 55 AMG), turbodiesle 2.1 122 KM (E 200 CDI), 2.1 150 KM (E 220 CDI), 2.7 177 KM (E 270 CDI), 3.2 204 KM (E 320 CDI) 2003 - wersja kombi (Touring), wersje z napędem 4x4 (4Matic), wersja na gaz

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

V6 18V 218 KM (C 320), 3.2 V6 18V 354 KM (C 32 AMG, od lata 2000 r.), turbodiesle z zasilaniem common rail 2.1 16V 116 KM (C 200 CDI), 2.7 20V (C 270 CDI); 2001, wiosna - wersja kombi (Touring), nowy turbodiesel (common rail) 2.1 16V 143 KM (C 220 CDI); 2002, jesień - wersje z napędem 4x4 (4Matic

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

drzwiowych, a z drugiej z panelami środkowej konsoli wykonanymi z twardego plastiku, niepasującego do samochodu za 200-300 tysięcy złotych. Na szczęście, całość solidnie spasowano, dzięki czemu niewielu użytkowników narzeka po latach na jakiekolwiek skrzypienie. fot. Mercedes Przeładowany przyciskami

Fabryczni tunerzy | AMG

Fabryczni tunerzy | AMG

, ale teraz nic nie jest takie proste. Większość modeli AMG ma silnik 5,5 l V8, ale w nazwie mają cyfry 63 lub 65 (wyjątek to SLK 55 AMG). Jak już mowa o cyfrach w nazwie, to sprawdźmy, jaka była najniższa, a jaka była najwyższa. Model C30 AMG CDI z 2001 roku wyposażony był w klekoczący silnik R5 o

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

tysięcy droższe od modeli Blue Efficiency z silnikiem o tej samej pojemności. Dla przykładu E350 CDI BlueEfficiency (195 kW) kosztuje 239 500 zł, a E350 BlueTEC (155 kW) 249 000 zł. Nissan: Pure Drive - emisja mniej, niż 140 g CO2 /km, - opony o niskich oporach toczenia

Konfrontacje: Chrysler 300C/PT Cruiser

Czekałem na tę chwilę. Nie bez obaw. Znam tylko cztery osobowe diesle do 200 tys. zł, które nie drażnią odgłosem: jeden szwedzki i trzy japońskie. Żadnego niemieckiego, a tym bardziej amerykańskiego. Było prawie pewne, że produkowane w Austrii amerykańskie auto z niemieckim

Re: bmw e46 2.3Ci czy Mercedes C klasse (W203) 2.

Na BMW się nie znam to się nie wypowiem (zresztą podoba mi się tylko e36) a co do w203 jesli ma być ekonomicznie to szukaj 2,2 typ OM646, najlepiej po lifcie. Przed liftem był OM611 też jest dobry ale delikatnie słabszy (143 km vs 150). Odpuść sobie 200cdi, to też 2,2 tylko o obniżonej mocy 116

Re: do znawców marek

Loyezoo prawda pewnie leży po środku. Mojej żony w203, którego posiada od nowości, nic nie gryzie, rdzy brak ale ponieważ to 200k musiałem wymienić łańcuch rozrządu + koła zębate przy około 180 kilo przebiegu i tu się zgodzę, że MB dał plamę. Mój 220 cdi dobija do 500 kilo km i pojawił się jeden