a 3 2.0 fsi opinie

Arek Kwiecień

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Niektóre modele samochodów mają dla koncernów motoryzacyjnych szczególne znaczenie, stanowiąc ich wizytówkę. Takim autem dla Volkswagena jest Golf produkowany od 1974 roku, który w roku 2003 doczekał się swojej piątej generacji. Z poprzednią - poza zbliżonym wyglądem i niektórymi podzespołami - nie miała one jednak wiele wspólnego, bowiem "piątkę" zbudowano od zera, starając się iść z biegiem czasu. Kilkunastoletni dziś Golf jest ciekawą propozycją na rynku samochodów używanych, ale kryje w swojej konstrukcji kilka zasadzek, których warto się wystrzegać, by przez kolejnych jeszcze kilka lat cieszyć się udanym zakupem. Jakie są wady i zalety Golfa V, co się w nim psuje i jakiej wersji szukać? Poznajmy opinie użytkowników.

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

Rodzinne, duże kombi kojarzy się z 4-osobową rodziną, wózkiem spacerowym w bagażniku i wakacyjną wyprawą. Pod maską zazwyczaj 2-litrowy diesel o mocy około 150-180 koni mechanicznych i niespieszna, automatyczna skrzynia biegów. Tak zazwyczaj wygląda większość tego typu aut poruszających się po europejskich drogach. Rzeczywistość może być jednak inna. Z 50 tysiącami w kieszeni możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa.

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Trzecia generacja Audi A6 (C6, Typ 4F) ma już co najmniej 11 lat, a najstarsze egzemplarze właśnie osiągają swoją pełnoletność. Upływający czas paradoksalnie jest jednak sojusznikiem prestiżowego modelu Audi, który z roku na rok kosztuje coraz mniej, zachowując jednocześnie wiele walorów nowoczesnego, komfortowego, znakomicie wyposażonego auta o charakterze limuzyny. Omijając kilka kłopotliwych silników czy bezstopniową skrzynię biegów, mamy szansę (choć nie gwarancję, bo ta uzależniona jest też od dbałości wcześniejszego właściciela) na znalezienie samochodu, który z powodzeniem może wciąż konkurować z nowymi autami, a przy tym być od nich o wiele tańszy. Przyjrzyjmy się, co - w opinii użytkowników - może zepsuć się w Audi A6 (C6).

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy siedem aut, które zwykle zbierają świetne opinie i zadbane cieszą kierowców przez długi czas

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

problemy z korozją i jakościowymi wpadkami w przedziale pasażerskim. Niemcy wyciągnęli lekcję i wprowadzili dobre zmiany. 12 lat temu VW wreszcie wróciło na właściwe tory. Popracowano nad zabezpieczeniem antykorozyjnym, a w katalogu umieszczono sedana, kombi oraz Alltracka z prześwitem zwiększonym o 3 cm i

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

winy wadliwej konstrukcji tłoków i pierścieni) oraz miewała problemy z nieszczelną pompą wody. Dopiero w 2014 roku pod maskę Audi zaczęły trafiać chwalone silniki 3. generacji: 1.8 TFSI (190 KM) i 2.0 TFSI (252 KM), w których zastosowano m.in. nowe tłoki, zmodernizowaną głowicę i turbosprężarkę, a ich

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

. Skoda Octavia II - opinie, awarie, najlepsze wersje Od 2004 do 2013 w salonach dostępna była druga odsłona czeskiego przeboju. Ponownie oferowano liftbacka i kombi, a bagażnik urósł do 585 i 605 litrów. Estetyczne nadwozie nie ma większych problemów z korozją. O wytrzymałości modelu najlepiej świadczy

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają się przystępniejsze. Dotyczy to zwłaszcza na pozór niczym niewyróżniającej się odmiany 320 SI. W kwestii jakości

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

, termostatu i pomp wtryskowych. Znacznie mniej problemów i kosztów serwisowych pochłaniają wolnossące silniki benzynowe. Do spokojnego przemieszczania się wystarczą motory czterocylindrowe – 1.9 105-118 KM, 1.8 116 KM i 2.0 143-150 KM. Prawdziwą radość z posiadania serii 3 dają dopiero jednostki

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze urosła, co

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

biegów. Zaoszczędzone 6900 zł wydaj na komputer i grę F1. Frajda będzie większa! Dane techniczne Cena 3-drzwiowej wersji 2.0 TS Selespeed - od 94 800 zł Audi A3 2.0 FSI/2.0 TDI Ambiente A3 to

Czy warto czekać

wielu wersjach montowana będzie bardzo dobrze spisująca się (zwłaszcza w zestawieniu z dieslem) ręczna skrzynia 6-biegowa, a opcjonalnie - przekładnie automatyczna oraz 6-stopniowa preselekcyjna. W przyszłości VW planuje wprowadzenie czterech innych jednostek - w tym 1.4 FSI, 2.0 FSI i bardzo oszczędnej

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

kłopotliwe. Na domiar złego, jako opcję zastosowano niedopracowaną i awaryjną, pięciostopniową zautomatyzowaną przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

zrozumiał - nowy Superb mi się podoba. Dopóki nie widzę to zielone paskudztwo - jbl25. - Jesienią dostała mi się na 3 dni testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

koła zapasowego pod podłogą bagażnika, pozwala przejechać 400-450 km. Dynamiczna jazda w trudnych warunkach i przy dużym obciążeniu auta (3 osoby i bagaż) skraca jednak ten dystans do mniej więcej 350 km, a to oznacza zużycie autogazu na poziomie prawie 13 l. Łączny zasięg na gazie i benzynie

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

starym A6 klasyczna deska to bylo cos pieknego. Nowa 5 jest tez niezla moim zdaniem. No coz ale to sa gusta i kazdy ma prawo do wlasnej opinii.

Re: Ibiza 2006

waskes29 napisał: > Prawie najmocniejszy pomijaca fakt ze ja naliczylem prawie 10 mocniejszych > silnikoww tym 250 konny(czyli ponad 100% mocniejszy) i 5 slabszych. Mówimy o tym samym golfie? Dane ze strony vw; 1.4 - 75km 1.4 fsi - 90km 1.6 - 102km 1.6 fsi - 115km 2.0fsi

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

karakalla napisał: > Dzięki za opinie > > - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) > - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik > Audi? (do waskesa) No tak nie pomyslalem bo nowy faktycznie ma 3.2 250ps

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

Dzięki za opinie - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik Audi? (do waskesa) - 6 cylindrów/paliwo... Jak chłopa stać i na wydanie kasy na nowy pojazd, i na paliwo (a stać), to go nie będę

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

km przez duże miasto), co do uliczki, o podobnej porze dnia, przy zbliżonym natężeniu ruchu, przy takim samym łagodnym stylu jazdy. Na trasie jest już znacznie lepiej, ale bez sensacji. :/ 2.0 FSI uzyskuje 7,3-7,8 l/100 km (Octavia), jadąc w przeciętnych warunkach drogowych i nie świrując

Re: do wieśniaka klimaszewskiego:

) żadne z nich to alfa, ale tylko jedno z nich to fiat. Wow super. Ja jeżdżę polonezem i sięnie chwalę :P 3. Ja sięn ie przyczepiam, że 1.6 ma 100 koni, bo to mniej więcej normalne. Uważam jednak, ze FSI jest przereklamowane, skoro: a) nie zwiększa mocy, 2) nie zwiększa Nm, nie obniża zuzycia

Re: Szukam samochodu rodzinnego

b_ogdan napisał(a): A silniki benzynowe Skody Octavii Kombi w wersji na gaz dają radę? Tak i to nawet calkiem dobrze tylko nie 1.6 FSI Silniki 1.6 w octavii sa stosunkowo paliwozerne wiec sporo osob posiada LPG Jesli zamierzasz robic przebiegi roczne powyzej 20tkm to diesel

Silniki z zapłonem iskrowym - wtrysk bezpośredni

wzrost mocy np. w 2,0 z PSA z 136 KM do 140 KM (aż o 3% !!!), - zwrost ekologiczności. Padały hasła typu: HPi (PSA), JTS (Fiat/AR/Lancia), FSi (VW) itd. itp. Z perspektywy tych trzech lat proszę o ocenę tego rozwiązania oraz o info na jaką skalę stosowane są te rozwiązania i jak się sprawują

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

zacząłem jeździć, 48k stan licznika, dorzucone około 35k) 3. VW Jetta, 1.6 FSI beznyzna 115KM, 2007 (3 lata jak zacząłem jeździć, 68k stan licznika, dorzucone 40k) 4. Ford Mondeo 2.0 TDCI diesel, 2008 (2 lata jak zacząlem jeździć, 77l stan licznika, dorzucone 35k) Japońce praktycznie zero awaryjności (W

sprawdzenie loga i pomoc-plizzzz

:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\FLASHGET.EXE O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29

Re: Dwieście czeskich koni - Skoda Octavia RS Com

. Diabli wiedzą gdzie podziały się te prawdziwe "Wysokie Obroty". A Skoda, jak to Skoda... Jesienią dostała mi się na 3 dni testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji. Ot, zwyczajny

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

moto.wp.pl/kat,107914,title,VW-Passat-TDI-raz-na-wozie-raz-pod-wozem,wid,13592746,wiadomosc.html www.auto-swiat.pl/1-ktorego-passata-b6-kupic-benzyniaka-20-fsi-czy-diesla-20-tdi/2

Re: przesiadka z diesla na benzyne

tak szybki jak 530i - co bedzie jak do 530i trafi ten 400 konny silnik i bedzie w tej samej cenie co 530d? co oprocz ekonomii bedzie mial do zaoferowania 530d? VW szykuje wersje turbo silnika 3.2 FSI (lekko liczac pod 400 KM) - jaki TDI bedzie w stanie z tym konkurowac w A6? 6 litrowy ? 7

Re: 25000pln-jakie auto kupić za tą kwotę?

,bo jest dość dynamiczny,ekonomiczny i ładnie pracuje.A ja osobiście polcałbym Renault Megane 2(jeśli tylko Ci się podoba).To świetny samochód,niestety w przeciwieństie do opinii o nim.Już silnik 1.4 98KM jest odpowiedni pod każdym względem.A że jest to francuski samochód,to istnieje możliwośc

Re: To samochody tej samej klasy

testami usterkowości i ewentualnie opiniami użytkowników, a nie ludzi którzy przejechali danym autem 3km...). A dlaczego uważam że dane testy są nieoiektywne? Np. osłabia mnie jak widzę w teście cenę nowego Passata 2.0 FSI na poziomie 85-90tys. i w tym samym teście cenę Accorda czy Mazdy 6 z

no i stalo sie...

wrazenie, nowy nissan primiera (naprawde niezly wyglad), mutacja passata u skody (superb), audi a4 kombi, a4 kabrio, no i prawdziwa nowosc o ktorych nie slyszalem wczesniej to raczej w dziedzinie silnikowej tzn golf z silnikiem fsi (benzyna z bezposrednim wtryskiem 110 KM) oraz civic z dieslem 1,7 100