a 3 quattro

moto.pl

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 3 | Koszty i eksploatacja

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 3 | Koszty i eksploatacja

W kolejnej odsłonie testu miesiąca przyjrzymy się m.in. ile kosztuje nowe Audi A3

Nowe hybrydy plug-in na rynku. Audi Q7 TFSI e quattro i Audi Q8 TFSI e quattro [CENA]

Audi Q7 i Audi Q8 po liftingu zyskały napęd hybrydowy typu plug-in. Mocny silnik benzynowy 3.0 V6 został połączony z motorem elektrycznym, czerpiącym energię z akumulatora trakcyjnego, który może być ładowany podczas jazdy oraz po podłączeniu do sieci energetycznej. Zasięg w trybie jazdy na napędzie elektrycznym sięga 90 kilometrów. Auta można już zamawiać w Polsce.

Przednionapędowe Audi A8

W europejskich salonach lada dzień pojawi się przednionapędowe Audi A8, zasilane 3-litrowym turbodieslem. Od swoich braci z napędem quattro będzie bardziej oszczędne i... tańsze

Ceny Audi A5 Limousine i Audi A5 Avant. Ruszyła produkcja następcy modelu A4

Ceny Audi A5 Limousine i Audi A5 Avant. Ruszyła produkcja następcy modelu A4

bagażnika i w konsekwencji samochód jest pięciodrzwiowy. W przypadku wariantu A5 Avant mowa o klasycznym nadwoziu kombi. Nowe A5 jest autem większym w porównaniu z Audi A4. Nadwozie jest dłuższe o 67 mm (4830 mm) i szersze o 13 mm (1860 mm), a rozstaw osi zwiększony o 80 mm teraz

Tyle kosztuje w Polsce Audi S5 Limousine i S5 Avant z mocnym silnikiem 3.0 V6 TFSI

Tyle kosztuje w Polsce Audi S5 Limousine i S5 Avant z mocnym silnikiem 3.0 V6 TFSI

sportowa nowość z wypłaszczonym logo czterech pierścieni. Na Audi S5 Limousine trzeba przygotować minimum 345 400 zł. Wersję nadwozia S5 Avant wyceniono na minimum 351 000zł. S5 Limousine 3.0 V6 TFSI S tronic quattro - cena 345 000 zł S5 Avant 3.0 V6 TFSI S tronic quattro - cena 351 000 zł Podstawowym

Audi A4 (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Audi A4 (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Limousine 35 TFSI – od 142 500 zł Audi A4 Limousine 35 TFSI S tronic – od 152 000 zł Audi A4 Limousine 40 TFSI S tronic – od 170 000 zł Audi A4 Limousine 40 TFSI quattro S tronic – od 180 000 zł Audi A4 Limousine 45 TFSI quattro S tronic – od 198 400 zł Audi A4 Limousine 30 TDI

Opinie Moto.pl: nowe Audi Q8 i SQ8. Flagowy SUV znowu w ścisłej czołówce

Opinie Moto.pl: nowe Audi Q8 i SQ8. Flagowy SUV znowu w ścisłej czołówce

Q8 współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów tiptronic, stałym napędem na cztery koła quattro i systemem mild hybrid. Bazowa propozycja to 3-litrowy diesel rozwijający moc 170 kW (231 KM) i zapewniający 500 niutonometrów momentu obrotowego dostępnego w zakresie od 1500 do 3000 obrotów/min

Audi Q7 po drugim liftingu. Od razu widać nowy grill i oświetlenie. W SQ7 nowy silnik V8

Audi Q7 po drugim liftingu. Od razu widać nowy grill i oświetlenie. W SQ7 nowy silnik V8

do 100 km/h w 4,1 sekundy, a elektronicznie ograniczona prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Motor jest wyposażony w oszczędzający paliwo system odłączania cylindrów (dezaktywuje cylindry nr 2, 3, 5 i 8). W celu uzyskania sportowego brzmienia w dwóch zewnętrznych rurach wydechowych umieszczono zawór

Najcięższe SUV-y w Polsce. Kolosy znanych i lubianych marek czasem szokują masą

nadwozie sprawiają, że auto ma DMC określone na 3300 kg. Aż 3300 kg! Może ważyć zatem tyle, ile trzy Skody Fabie 1.0 MPI albo dwie klasy A z silnikiem 1,3 litra. Audi Q8 e-tron quattro Duży i luksusowy SUV musi być ciężki. Szczególnie w sytuacji, w której jest elektryczny. To Audi być może ma 408 koni i

Audi Q8 i SQ8 po liftingu z nową technologią oświetlenia i lepszym wyposażeniem

Audi Q8 i SQ8 po liftingu z nową technologią oświetlenia i lepszym wyposażeniem

jednostka V8 4.0 TFSI o mocy 507 KM i 770 Nm. Motor łączony jest z ośmiobiegową skrzynią tiptronic i stałym napędem na wszystkie koła quattro. Sportowy SUV przyspiesza do pierwszej setki w zaledwie 4,1 sekundy, a blokada maksymalnej prędkości jest ustawiona na 250 km/h. Kiedy nie ma

Ile kosztuje teraz Audi Q3? Można się zdziwić, a w ofercie jest też ścięta wersja

Ile kosztuje teraz Audi Q3? Można się zdziwić, a w ofercie jest też ścięta wersja

000 zł, a do tego jest napędzany zaledwie 136-konnym benzyniakiem. Jaguar E-Pace, tyle że jego cennik startuje od astronomicznej sumy na poziomie 263 700 zł. A do tego auto za taką sumę jest napędzane 3-cylindrowym silnikiem 1,5 litra. Lexus UX, którego cennik startuje od 157 900 zł. Za hybrydę trzeba

Opinie Moto.pl: Audi Q7 ma nowe otwory. Z tyłu ich brakowało, te z przodu szokują

Opinie Moto.pl: Audi Q7 ma nowe otwory. Z tyłu ich brakowało, te z przodu szokują

lekki teren nie będzie dla auta stanowić przeszkody. Od początku produkcji do Q7 trafiają tylko mocne silniki, a sprawny napęd na cztery koła quattro zawsze jest elementem wyposażenia podstawowego.  Od 2015 roku na rynku obecna jest druga generacja Audi Q7, z którą mimo upływu 9 lat wciąż mamy do

Opinie Moto.pl: Audi A8 po faceliftingu. Dwie nowe perły w koronie

Opinie Moto.pl: Audi A8 po faceliftingu. Dwie nowe perły w koronie

Mode 3 w trasie. Warto pamiętać, że każde Audi A8 jest wyposażone w automatyczną skrzynię biegów i napęd na cztery koła quattro. Standardem we wszystkich wersjach są też adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z regulacją tłumienia oraz progresywny układ kierowniczy. Znaki świetlne Oprócz wspomnianych

Opinie Moto.pl: Audi e-tron Sportback 55 quattro - samochód nowej ery

Opinie Moto.pl: Audi e-tron Sportback 55 quattro - samochód nowej ery

mnóstwo frajdy. Opinie Moto.pl: Audi e-tron Sportback 55 quattro - zasięg i czas ładowania Według informacji producenta, akumulator opisywanego Audi ma pojemność 95 kWh. To sporo, ale chodziło o to, by zapewnić pojazdowi akceptowalny zasięg. A na odległość, jaką możemy przejechać samochodem elektrycznym

Nowy japoński SUV wjeżdża na rynek. Polacy złożyli najwięcej zamówień w Europie

Nowy japoński SUV wjeżdża na rynek. Polacy złożyli najwięcej zamówień w Europie

zgodzić. SUV będzie bowiem dostępny aż w trzech konfiguracjach siedzeń. Zależnie od zamówienia klient otrzyma sześcio- lub siedmioosobowy samochód. Mazda CX-80. Dostępne konfiguracje siedzeń Układ 2+3+2 Układ 2+2+2 z osobnymi fotelami w II rzędzie (przejście na tył) Układ 2+2+2 z osobnymi fotelami w II

Opinie Moto.pl: Audi Q5 45 TFSI quattro S tronic. Pięć powodów, dlaczego to bestseller

Opinie Moto.pl: Audi Q5 45 TFSI quattro S tronic. Pięć powodów, dlaczego to bestseller

Audi Q5 to najchętniej wybierane przez Polaków Audi i jeden z największych bestsellerów klasy premium nad Wisłą. W samym listopadzie zarejestrowano w urzędach 407 sztuk Q5 (nr 2 w Polsce), a w całym 2020 r. - 2 541 szt (nr 3). Do naszej redakcji na krótkie pierwsze jazdy przyjechało najnowsze

Audi RS3 na śniegu. Napęd na cztery koła w drifcie

Audi RS3 na śniegu. Napęd na cztery koła w drifcie

podmenu, aby wybrać odpowiedni tryb jazdy, a w RS3 jest ich siedem: efficiency, comfort, auto, dynamic, RS Individual oraz dwa profile jazdy specyficzne dla RS 3: RS Performance do jazdy po torze wyścigowym i RS Torque Rear do jazdy po zamkniętych drogach. Właśnie dzięki temu ostatniemu można bawić się w

Audi Avus Quattro | Supersamochód, który nie trafił na drogi

Audi Avus Quattro | Supersamochód, który nie trafił na drogi

nowoczesnym materiałom ważył tylko 1100 kg) wciśnięto silnik V8 o mocy 174 KM. Jednak konceptem Avus Quattro Audi udowodniło, że to była rozgrzewka, a inżynierowie z Ingolstadt na poważnie myślą o supersamochodzie. Spyder Quattro był "tylko" sportowy i szybki, Avus Quattro miał pokazać siłę w

Kolejna hybryda od Audi - nadchodzi Q5 55 TFSI e quattro

Kolejna hybryda od Audi - nadchodzi Q5 55 TFSI e quattro

Audi właśnie prezentuje model Q5 55 TFSI e quattro. Flagowy SUV spod znaku czterech pierścieni ma pod maską turbodoładowany silnik benzynowy TFSI, który jest wspierany motorem elektrycznym. Jednostka spalinowa generuje 252 KM i 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a permanentnie wzbudzony

Opinie Moto.pl: Audi A4 45 TFSI quattro. Wzór klasy średniej

Opinie Moto.pl: Audi A4 45 TFSI quattro. Wzór klasy średniej

Ulubiony samochód, jakim jeździłem w redakcji? Alfa Romeo Giulia Veloce. Samochód, który bym wybrał zapytany o jeden konkretny przez dżina? Chyba jednak nie piękna Giulia, a bardziej kompletne BMW serii 3 w wersji 330i lub M340i. Lubię też IS-a czy XE. Bardzo podoba mi się nowe S60. W ogóle klasa

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile trzeba zapłacić za dużego SUV-a klasy premium? Przegląd oferty postanowiliśmy rozpocząć od oszczędnego diesla. Za nowe, gotowe do odbioru od ręki Audi Q5 z silnikiem 2.0 TDI o mocy 163 KM, napędem quattro, automatem i wieloma opcjami dodatkowymi (np. pakiet S, Audi smartphone Interface czy 3

Ile tak naprawdę kosztuje flagowy SUV klasy premium?

Ile tak naprawdę kosztuje flagowy SUV klasy premium?

gamie flagowego SUV-a jest oczywiście sportowe SQ7, ale my przyjrzymy się jednej z najlepiej wyposażonych Q7 50 TDI quattro, jakie można kupić w Polsce. 50 TDI oznacza 3-litrowy silnik TDI o mocy 286 KM. Rozpędza on SUV-a do 100 km/h w 6,3 s (prędkość maksymalna to 241 km/h), a przy tym zadowala się 6,6

Audi A3 jest atrakcyjniejsze. Szczególnie w wersji S3 potrafiącej znacznie więcej

Audi A3 jest atrakcyjniejsze. Szczególnie w wersji S3 potrafiącej znacznie więcej

kierowniczy. Dynamiczna jazda ani trochę nie męczy, a wręcz zachęca do szukania limitów auta przez zaskakującą łatwość panowania nad nim. Torque Splitter na tylnej osi W odnowionym S3 konstrukcja napędu quattro zyskała rozdzielacz momentu obrotowego (Torque Splitter) - ten sam, jaki jest montowany w topowym

Budda.TV legalnie rozdaje auta za miliony złotych. Jakie to modele?

dołączenia do loterii jest nabycie ebooka, co zostało dokładnie opisane w regulaminie. Termin losowania wartościowych nagród odbędzie 14.01.2024 r. o godzinie 16:00, a wydarzenie będzie transmitowane na żywo. O jakie dokładnie samochody walczą uczestnicy? Luksusowe samochody warte ponad 2 mln zł Główną

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

liftingu). Bagażnik coupe mieści 455, a Sportbacka 480 litrów. Skromniej przedstawia się sytuacja w cabrio – 320 litrów. Audi A5 8T - silniki benzynowe. Ostrożnie! Wyjściowo A5 dysponuje przednim napędem. Dopiero opcjonalnie dostępny był stały napęd na cztery koła quattro. Kupno wersji z silnikami

Audi e-tron GT wreszcie oficjalnie. Europejski rywal Tesli Model S ma kokpit w stylu monoposto

bardziej niż kiedyś. Stworzone dla elektrycznych aut konstrukcyjne platformy są znacznie bardziej modularne niż w przypadku samochodów spalinowych, a większość komponentów nie wymaga mechanicznego połączenia. Audi e-tron GT to nadal krewny Porsche, ale podobno ma zdecydowanie inny charakter. Jest szybkim i

Jakie auta najczęściej porzucają kierowcy w Warszawie? Możecie się zdziwić

własność gminy z mocy ustawy. 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, gdy nieodebranie pojazdu nastąpiło z przyczyn niezależnych od osoby zobowiązanej. 4. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio, gdy w terminie 6 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu nie została ustalona osoba uprawniona do jego odbioru

Realny zasięg elektryków. ADAC podaje zużycie 27 modeli. Najlepiej wypadło auto z Korei

. 50 Intens (52 kWh) - 19,0 kWh/100 km (17,7), 335 km VW ID.3 Pro Performance 1st Max - 19,3 kWh/100 km (16,1), 335 km Hyundai Kona Elektro (64 kWh) Trend - 19,5 kWh/100 km (15,0), 379 km Tesla Model 3 Standard Range Plus - 19,5 kWh/100 km (14,3), 305 km Opel Ampera-e First Edition - 19,7 kWh/100 km

Nie ma jednego przepisu na idealny samochód sportowy. Audi ma model dla każdego

2.5 TFSI dostarcza maksymalną moc 407 KM w przedziale 5700 - 7000 obr./min, a szczytowy moment obrotowy 500 Nm jest dostępny od 2250 obr./min. Dwusprzęgłowa, siedmiobiegowa skrzynia S tronic z funkcją launch control sprawia, że RS 3 performance edition przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy. Pracę

Zimowy test elektryków. Top 10 aut z największym realnym zasięgiem.

pokonane przez auta. Samochody elektryczne - zasięg katalogowy a rzeczywisty Norweskie stowarzyszenie motoryzacyjne NAF i magazyn MOTOR postanowili sprawdzić, ile wspólnego z prawdą mają katalogi samochodów elektrycznych. Testowane auta nie miały łatwego zadania, bo musiały sprostać norweskiej zimie i jej

Używane Audi A3 8Y (2020-) - dobrze rokuje

potwierdzenie, że „lepsze" bywa wrogiem „dobrego". W porównaniu do poprzednika Audi A3 urosło, choć rozstaw osi (2,64 m) pozostał ten sam – długość hatchbacka wynosi 434,3 cm (+ 3 cm), a sedana 449,5 cm (+ 4 cm). Większa jest również wysokość (143 cm) i szerokość (182 cm), dzięki

Volkswagen Arteon R: samochód dla ludu z ceną... premium?

Premiera Arteona R spotkała się z ciepłym przyjęciem. Powód? Sportowy wariant ma tyle samo uroku co bazowy liftback, a jednocześnie łączy urodę z wyjątkowymi osiągami. Pod długą maską auta Niemcy ukrywają 2-litrowy silnik TSI. Jednostka oferuje aż 320 koni mocy i 420 Nm momentu obrotowego. Co

Opinie Moto.pl: Audi RS 6 Avant performance. Nawet jak zazdrościsz, masz uśmiech od ucha o ucha

lewego pasa na trasie szybkiego ruchu, niemal zawsze wywołuje błysk w oku i uniesienie kącików ust. Auto na co dzień potulne jak baranek, a od święta bestia na kołach. Audi RS 6 Avant nie jest popularnym samochodem, dlatego u lubiących motoryzację obserwatorów efekt wykręconego karku nie jest

Zgadniecie, które auto najczęściej pojawiało się na Instagramie w 2022 roku? Nam się to nie udało

, a sam Civic ma wielu wyznawców, którzy gotowi są rozdzierać szaty przy każdej krytyce pod adreserm tego modelu, ale nikt z redakcji moto.pl nie wpadł na to, żeby obstawić niepozornego "kompakta" z Japonii - nawet Łukasz, nasz redakcyjny "hondziarz".  Z drugiej strony warto

Audi Q3 - prześwietlamy cennik

Odświeżone Audi Q3 mierzy 4,39 m długości, 1,83 m szerokości i 1,59 m wysokości, a rozstaw osi wynosi 2,60 m.  Standardowa pojemność bagażnika to 460 l, ale po złożeniu oparć zwiększa się do 1365 l. Wersja po face-liftingu różni się przede wszystkim projektem osłony chłodnicy i reflektorami

Niemiecka klasa średnia za 50 tys. zł. VW, Opel i marki premium. Jednego z nich unikaj

prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Niezbyt imponujący wynik. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225

Nadjeżdża Audi Q5 Hybrid quattro

quattro potrafi pokonać 3 kilometry z prędkością do 60 km/h i rozpędzić się nawet do 100 km/h bez angażowania napędu spalinowego. Energia elektryczna magazynowana jest w akumulatorach litowo-jonowych. W celu obniżenia apetytu, zastosowano elektromechaniczną przekładnię kierowniczą, zdolną zaoszczędzić 0,2

Audi pracuje nad topowym modelem Q8. Znamy pierwsze szczegóły

Kluczowym elementem w wyglądzie Audi Q8 jest monumentalny front składający się z chłodnicy w stylu single frame. Nowy model prezentuje się bardzo muskularnie, a wąskie, wydłużone i zwężające się światła sprawiają, że auto wygląda agresywnie. W stylistyce odnajdziemy także nawiązania do legendarnego

Nowe BMW serii 3 Touring G21 - ceny w Polsce. Wyjściowo 171 200 zł, ale wciąż czekamy na bazowe wersje

całej trójki o podobnej mocy najtańsze okazuje się Audi. Mercedes Klasy C 300 (2.0 benzyna 258 KM) - od 190 800 zł lub 199 900 zł z napędem 4MATIC Audi A4 45 TFSI quattro (2.0 benzyna 245 KM) - od 193 300 zł, w Audi z tym silnikiem napęd 4x4 jest już w standardzie Nowe BMW serii 3 Touring G21

Stephan Winkelmann już nie będzie szefem Lamborghini

Już niedługo pięć Huracanów Od 15 marca 2016 roku nowym szefem Quattro GmbH będzie Stephan Winkelmann. Na stanowisku zastąpi Heinza Hollerwegera, który przechodzi na emeryturę po 40, "pełnych sukcesów" latach w Audi

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

benzynowym była nieduża, 4-cylindrowa jednostka 1.4 TFSI o mocy 150 KM, która – choć z reguły była chwalona, a tylko czasem zużywała za dużo oleju (czego jednak nie należy generalizować) – ostatecznie nie wytrzymała jednak próby czasu i po 3 latach ustąpiła miejsca większemu 2.0 TFSI o tej samej

Audi szykuje hybrydową ofensywę w Genewie - Q5, A6, A7 i A8 od marca w wersji plug-in

miał do dyspozycji 295 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Skrzynia to dwusprzęgłowy automat. Identyczne jak w A8 L 60 TFSI e quattro baterie mają pozwolić na ten sam zasięg na elektryku, czyli ok. 40 km. Audi przywiezie do Genewy 3 modele z tym układem: Audi Q5 50 TFSI e comfort, Audi A6

Audi Q8 - czas na dwie kolejne V-szóstki 45 TDI i 55 TFSI

dostępny będzie od 1750 do 3250 obr./min. Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 7,1 s (6,3 s w 50 TDI), a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się przy 233 km/h (245 km/h w mocniejszej wersji). Najszybsze Audi Q8 będzie napędzane silnikiem benzynowym Do oferty dołączy także benzynowy silnik. Również V6 o

Nowe Audi A4 B9 2020 - ceny w Polsce. Sprawdziliśmy, jak nowe A4 wypada na tle BMW i Mercedesa

(sedan)/150 000 zł (kombi) A4 40 TFSI (2.0 190 KM), automat S tronic 7 - od 155 800 zł/163 400 zł A4 45 TFSI (2.0 245 KM), automat S tronic 7, quattro - od 185 700 zł/193 300 zł S4 2.9 TFSI (2.9 450), automat Tiptronic 8, quattro - od 411 800 zł, S4 dostępne jest tylko jako Avant Oraz jednostkami

Opinie Moto.pl: Audi RS 3 to supersamochód w skórze hot hatcha

. Audi RS 3 dzięki świetnej stylizacji wygląda agresywnie, a w kolorze krwistej czerwieni robi wrażenie na prawie każdym. Pod wielkimi kołami w czarnym kolorze, kryją się ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy większej od pizzy (380 mm z przodu). To pierwszy wyraźny znak, że coś jest nie tak. Audi RS 3

Audi A5 i A5 Sportback - prześwietlamy cennik

przednią oś, a opcjonalnie można zamówić jedną z dwóch wersji napędu quattro. Napęd na cztery koła quattro montowany jest seryjnie w zestawieniu z silnikiem 3.0 TDI o mocy 286 KM. Sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów, siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna S tronic lub ośmiostopniowa

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

winy wadliwej konstrukcji tłoków i pierścieni) oraz miewała problemy z nieszczelną pompą wody. Dopiero w 2014 roku pod maskę Audi zaczęły trafiać chwalone silniki 3. generacji: 1.8 TFSI (190 KM) i 2.0 TFSI (252 KM), w których zastosowano m.in. nowe tłoki, zmodernizowaną głowicę i turbosprężarkę, a ich

Możesz szaleć autem bez konsekwencji, ale musisz wiedzieć, jak to robić

, elektryczne gran turismo Audi RS e-tron GT oraz wyjątkowy supersamochód Audi R8 Coupe V10. Gama Audi ze znaczkami RS jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie dają frajdę z jazdy Każdy ma nieco inny napęd oraz zachowuje się inaczej w czasie szybkiej jazdy, a wszystkie samochody łączy napęd quattro na obie osie

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

biegów S tronic, a moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi robią wrażenie i bardzo zbliżają Audi TT RS do supersamochodu R8. TT RS w wersji coupe potrzebuje do osiągnięcia pierwszej setki zaledwie 3,7 sekundy! Dla porównania, Audi R8 V10 do osiągnięcia pierwszej setki

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Quattro, a w 2008 r. odbyła się premiera RS6. Produkcję zakończono w 2011 r., torując drogę modelowi A6 C7. Używane Audi A6 C6 - co się psuje w benzyniakach? W porównaniu do generacji C5 gama silników w dużym stopniu została zmieniona i unowocześniona, choć nie zawsze ze szczęśliwym finałem. Najsłabszy

Audi Q8 - cennik 2019. Do polskiej oferty wchodzą dwie kolejne V-szóstki: 45 TDI oraz 55 TFSI

Audi Q8 50 TDI kosztuje w Polsce 369 000 zł. Pod maską pracuje trzylitrowa, wysokoprężna V-szóstka o mocy 286 KM. Do tej pory była to jedyna wersja SUV-a coupe z Ingolstadt dostępna w Polsce. Teraz do oferty dołączą dwie kolejne V-szóstki. Audi Q8 45 TDI - słabszy diesel V6 dla Audi Q8 W słabszej

Audi Q8 to SUV, który powstał, by imponować. W dwóch nowych wersjach onieśmiela też osiągami

Audi Q8 w zeszłym roku dołączyło do siostrzanego modelu Q7 na samym szczycie oferty producenta z Ingolstadt. To nowy okręt flagowy marki i propozycja dla każdego, kto szuka nieprzeciętnego SUV-a. Audi Q8 czerpie bowiem garściami z samochodów typu coupe, co w połączeniu z praktycznością Q7 daje

Urząd skarbowy kupuje auta szybsze od policyjnych. Tylko jeden model spełnia wymagania

Clubman - za krótki, a BMW M135i ma o 3 mm za duży prześwit. W teorii do przetargu pasowałoby także 300-konne Renault Megane RS, ale pojemność silnika wynosi w tym aucie 1,8 litra, a skarbówka powiedziała jasno - od 1,9 do 2,0 l. Gdyby zrezygnować z 10 koni mechanicznych, do przetargu mógłby podejść także

24h Le Mans | Audi z nocną zmianą

(Porsche) 3.23,928 min. 3. Nakajima/Sarrazin/Wurz (Toyota) 3.25,313 min. 4. Buemi/Davidson/Lapierre (Toyota) 3.25,410 min. 5. Fässler/Lotterer/Tréluyer (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,388 min. 6. Albuquerque/Bonanomi/Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,445 min. 7. Belicchi/Kraihamer/Leimer

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

finale m.in. Mazdę 3 i BMW Serii 4. Sylwetka A-trójki nie zmieniła się znacząco w porównaniu do jej poprzedniczki (dzięki użyciu nowych materiałów auto jednak schudło – w zależności od wersji – o około 80 kg), jednak bardziej wyraziste linie dodały jej atrakcyjnego, sportowego charakteru

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 to opona nie tylko do elektryków. Sprawdziliśmy ją w Oksytanii

, zwłaszcza jeśli chodzi o najbardziej męczące częstotliwości. Nowa opona jest cichsza od 1 do 2 dB. Warto dodać, że decybele mierzy się skalą logarytmiczną. Zgodnie z nią wzrost o 3 dB oznacza dwukrotnie wyższe natężenie dźwięku, a o 10 dB subiektywny dwukrotny wzrost głośności w przypadku większości osób

Ranking nowych SUV-ów klasy premium. Luksusowe nowości najlepszych marek

W ABONAMENCIE. PROPOZYCJE NA KAŻDĄ KIESZEŃ Jeżeli chodzi o rodzime podwórko, to ranking nowych SUV-ów  w Polsce wygląda następująco: Volvo XC60 - cena od 184 850 zł BMW SERII 3 - cena od 134 000 zł Volvo XC40 - cena od 136 300 zł Audi Q5 - cena od 192 000 zł Mercedes klasy A - cena od 123 200

Nowe Audi Q8 - wiemy już wszystko

przednie koła. To poprawia stabilność na drodze. Ostatnią tajemnicą na temat Audi Q8 jest lista jednostek napędowych. Wiadomo tylko tyle, że auto będzie oferowane na początku z silnikami o pojemności 3 litrów z technologią mild hybrid. Silnik benzynowy zaoferuje 340 KM, a jednostki wysokoprężne 231 lub 286

Audi Q3 Sportback - znamy ceny wersji 35 i 45 TFSI. Od 139 900 zł

o niecałe 3 centymetry niższe (155,5 cm). Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 184,5, a rozstaw osi 268 cm. Spore gabaryty karoserii przekładają się na przestrzeń przedziału pasażerskiego. Względem poprzedniej generacji, miejsca jest więcej z tyłu, ale w klasycznym Q3, gdzie dotychczas wysokie

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

jednego progu będzie skutkować wysupłaniem z portfela kilku tysięcy złotych. Jeszcze więcej zapłacimy za regenerację hydrokinetycznej skrzyni biegów. Tutaj mówimy o kwocie na poziomie 3-7 tysięcy zł. Po latach, lubią się psuć też drobne, elektroniczne rzeczy. Klimatyzacja potrafi żyć własnym życiem. Ni

Audi Q8 2018 - cennik. Nowy SUV już w Polsce, znamy pierwsze ceny

cztery koła quattro, automatyczną skrzynię biegów tiptronic oraz 48-woltowy układ elektryczny „mild hybrid”. Z czasem do oferty dołączy słabsza wersja silnika 3.0 TDI (231 KM) oraz benzynowa V-szóstka o pojemności 3 litrów i mocy 340 KM. Niestety, na ceny pozostałych dwóch wersji silnikowych

BMW serii 7 | Ceny w Polsce | Drożej od konkurencji

7101 zł, reflektory diodowe 8874 zł, BMW Night Vision 11 157 zł, aktywny tempomat 9632 zł, a światła laserowe 14 960 zł. Jak prezentują się ceny nowej 'siódemki" na tle konkurencji? Bazowa wersja Audi A8 z silnikiem diesla i seryjnym napędem quattro (3.0, 262 KM) jest o

Ferdinand Piëch | Co mu zawdzięczamy?

następca konceptu Spyder Quattro. Już Spyder wydawał się bardzo szybkim autem - w niski, opływowy, świetny aerodynamicznie i lekki samochód (dzięki nowoczesnym materiałom ważył tylko 1100 kg) wciśnięto silnik V8 o mocy 174 KM. Jednak konceptem Avus Quattro Audi udowodniło, że to była rozgrzewka, a

Audi Q4 Sportback e-tron concept. Przyszłość Audi w kompaktowej formie

wygląd koncepcyjnego modelu nawiązuje do legendarnego Audi quattro z 1980 roku i rzeczywiście coś w tym jest. Wielka atrapa chłodnicy studyjnego auta została zasłonięta panelem z tworzywa. Tak można rozpoznać elektryczne źródło napędu, które nie potrzebuje wydajnego chłodzenia. Nowy samochód wygląda

Nowe Audi TT RS - czas na lekkie poprawki

Audi TT RS wciąż napędzane jest chwalonym silnikiem 2.5 TFSI. To rzędowa, pięciocylindrowa jednostka o imponujących parametrach - 400 KM mocy oraz 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem w TT RS jest napęd quattro oraz 7-stopniowy, dwusprzęgłowy automat. Coupe od 0 do 100 km/h

Tesla Model X 60D | W "przystępnej" cenie

TAKŻE: Tesla Model 3 | Najważniejsze premiera ostatnich lat INNE LINKI: Tesla wystartuje w Pikes Peak Wideo | Starsza pani kontra Autopilot Tesli Audi e-tron quattro

Audi Q2 | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjne

kolejne silniki. Obecnie wszystkie wersje Q2 oferowane są wyłącznie z napędem na przednią oś. Zmieni się to, gdy do palety dołączą topowe 2.0 TFSI i 2.0 TDI, w których standardem będzie napęd quattro. W przyszłości bazowym motorem będzie 1-litrowe, 3-cylindrowe TFSI. Najmniejszy

Tuning | Audi RS3 B&B | Mocniejsze niż Porsche 911 GT3 RS

wycisnąć z seryjnych 367 KM (465 Nm) nawet 430 KM (620 Nm). Dla bardziej wymagających przygotowano Stage 2. Kosztuje 2950 euro i podnosi seryjną moc do 450 KM (650 Nm). Jednak najwięcej emocji wzbudza pakiet Stage 3, który za 7950 euro oferuje 485 KM (700 Nm

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

Allroad ze zwiększonym prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225

Audi A6 Allroad Quattro po raz trzeci

Silnik benzynowy TFSI ma 3 litry pojemności, bezpośredni wtrysk paliwa i doładowanie (kompresor). Moc osiągana przez tę jednostkę to 310 KM, a moment obrotowy wynosi 440 Nm. Te liczby zapewniają więcej niż przyzwoite osiągi auta. Przyspieszenie do 100 km/h wynosi 5,9 s a prędkość maksymalna ograniczona

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM, a także z dieslami. W pozostałych przypadkach napęd trafia na przednią oś. Rozsądną opcją pozostaje bazowy motor benzynowy 1.8 TSI 120-177 KM – dość popularny na rynku wtórnym. Mierzy się

Nadciąga Audi R8 ze słabszym silnikiem

Audi SQ7 TDI | Potęga Diesla Sercem najsłabszego Audi R8 w gamie ma być silnik V6. To wiemy już od dłuższego czasu. Teraz pojawiły się informacje, że Audi najprawdopodobniej zdecyduje się na 3-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę TFSI. Będzie to

24h Le Mans | Ciekawe fakty o zwycięskim Audi

24h Le Mans | Porsche gratuluje Audi i zespołowi Regulamin przyznawał Audi R18 e-tron quattro znacznie mniej paliwa niż rok temu. Stąd inżynierowie z Ingolstadt postanowili oszczędzać energię przy pomocy ultra techniki: zoptymalizowanej aerodynamiki

Salon Genewa 2016 | Audi zapowiada crossovera | Czas na Q1?

tu o coraz popularniejsze SUV-y coupe. Najmniejsze w gamie Audi Q1 będzie zbudowane na skróconej platformie MQB. Standardem ma być napęd na przednią oś, ale w opcjach nie zabraknie napędu quattro. Na więcej informacji czekamy do Salonu Samochodowego w Genewie. Ten rusza już

Kryzys? Jaki kryzys! Klasa premium rośnie w siłę. Na te SUV-y stawiają Polacy

zł. My stawiamy na specyfikację 40 TDI z automatem, quattro i dieslem o mocy 204 KM. Do setki przyspiesza w 7,6 sekundy i zużywa niewygórowane porcje paliwa. Taką wersję wyceniono na 226 200 zł, a nieźle skrojony egzemplarz uszczupli portfel o 260-270 tysięcy zł. 3. BMW X5 – 3354 sztuki Przez

Audi A4 B5 - awarie, najlepsze wersje i nieoczywisty rywal, którego też kupimy za 10 tys. zł

gadżetów podnoszących komfort i bezpieczeństwo. Audi jest konstrukcją starszą, ale bardzo udaną. Mimo ciasnej kabiny, zazwyczaj służyło za auto rodzinne. Z napędem quattro bardzo dobrze się prowadzi. Oferuje szerszy wybór jednostek napędowych, a wśród nich kultowy i godny polecenia 1.8 Turbo. Wnętrze trąci

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę

najsłabszymi, każdy mógł być połączony ze stałym napędem na cztery koła quattro, gwarantując ogromne pokłady przyczepności w każdych warunkach. W jednostkach czterocylindrowych koszt wymiany rozrządu to około 700 złotych, a w przypadku widlastych sześciocylindrowców cena rośnie do 1200 złotych. Koszt

SUV-y w awaryjnych wersjach. Uwaga, ryzyko nie tylko w klasie premium!

w przypadku tej jednostki problemem są ogromne problemy z przegrzewaniem, zużyciem oleju silnikowego i usterkami układu chłodzenia. Przeprowadzenie głównej naprawy tylko opóźnia jej późniejsze wystąpienie, a rachunku u mechanika z łatwością przekroczą 10 tysięcy zł. VW Touareg I V10 TDI i W12 6.0

Prototypy | Audi RS3 Sedan szaleje na Nurburgringu

spodziewać mocy na poziomie 400 KM i 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. RS3 Sedan w standardzie będzie wyposażone w napęd Quattro i siedmobiegową, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Kierowca będzie mógł zmieniać biegi manetkami przy kierownicy. Ekipa z Ingolstadt nie przewiduje tradycyjnej ręcznej skrzyni w

Audi A4 B5 vs. BMW E36. W świetnej cenie. Ale czy formie? "Niektóre to inwestycja"

rozrządu co 80 tysięcy kilometrów (koszt 600-1500 złotych). Na szczycie gamy znajdziemy warianty S4 i RS4 dysponujące silnikiem 2.7 V6 Biturbo o mocy 265 i 381 KM. Te odmiany już zyskują na wartości. A4 dysponuje seryjnie napędem na przednie koła. Opcjonalnie oferowano stały napęd quattro, który nawet po

Volvo XC60 - cennik 2019. Nowe ceny XC60, w ofercie pojawiły się wersje B4 oraz B5

BMW X3 18d sDrive (2.0 150 KM), wycenione na 185 500 zł. A jak XC60 wypada na tle konkurentów w wyższej wersji z automatem i AWD? Alfa Romeo Stelvio AWD Q4 2.2 190 KM - od 194 200 zł Audi Q5 40 TDI quattro (2.0 190 KM) - od 198 800 zł BMW X3 20d xDrive (2.0 190 KM) - od 199 900 zł Mercedes GLC 220 d

Duże, rodzinne SUV-y z oszczędnym dieslem. Taka konfiguracja wciąż ma sens

dorosłych osób, a w bagażniku opcjonalnie montowano chowane w podłodze dwa dodatkowe krzesełka. Lista dodatków jest niebywale obszerna. To między innymi czterostrefowa klimatyzacja, multimedia, skórzana tapicerka, automatyczna przekładnia i obowiązkowy napęd na cztery koła quattro. W kwestii silników diesla

Nowe Audi A4 - prześwietlamy cennik

silnik 1.4 TFSI oferujący moc 150 KM. Oprócz tego w ofercie znajdziemy jednostkę 2.0 TFSI dostępną w dwóch odmianach: 190 i 252 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna z napędem quattro. W cenniku nie mogło zabraknąć silnika 2.0 TDI, który występuje w wersji 150 i 190-konnej. Wszystkie silniki można zamówić

Mean Metal Motors M-Zero | Indyjskie pragnienia

Alfa Romeo 4C Spider | Nareszcie oficjalnie Wymyślony przeszło ćwierć wieku temu system gospodarki zakłada, że projektowaniem ma zajmować się wysoko wykwalifikowana kadra w krajach rozwiniętych, a produkowaniem mniej wykształcona w biedniejszych

Audi pracuje nad modelem mniejszym od A1

"wyraźnie niższa" od 4 metrów (Audi A1 mierzy dokładnie 3 980 mm). Nie znamy jeszcze nazwy małego mieszczucha, ale ochrzczenie go mianem A0 jest bardzo mało prawdopodobne. Technologicznie nowe Audi powinno być spokrewnione z trójką koncernowych braci-maluchów. Chodzi

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

przekazywane najczęściej na cztery koła. Niestety, za pośrednictwem bezstopniowej przekładni CVT. Nasz budżet pozwoli na dobrze utrzymany egzemplarz z końca produkcji. Infiniti FX I 3.5 V6 Jeśli szukamy dopracowanego SUV-a z pancernym sześciocylindrowcem pod maską, nie sposób pominąć kolejnej propozycji

AMZ Grimsel | 1,5 sekundy do setki

Audi e-tron quattro | SUV przyszłości zaprojektowany przez Polaka Ekipa studentów z uniwersytetu ETH w Zurychu i Lucernie zbudowała w ramach akademickiego klubu AMZ samochód elektryczny, który wystawiono dwa lata temu w zmaganiach "Formula

Audi Tradition | Plany na 2014 rok

należy Audi Typ C, dzięki któremu w roku 1914 marka po raz trzeci z rzędu zdobyła puchar alpejski, oraz samochód wyścigowy Auto Union Typ A, który zadebiutował równo 80 lat temu i już przy pierwszym starcie ustanowił trzy rekordy świata. Szczególną gratką wystawy jest Audi Rallye quattro A2, za

Salon Paryż 2014 | Audi TT Sportbaack concept | Mnożenie bytów

do produkcji seryjnej. Pięciodrzwiowe Audi TT ma 4,47 m długości, 1,89 m szerokości i 1,38 m wysokości. Rozstaw osi to 2,63 m. Pojazd koncepcyjny jest dłuższy od seryjnego TT o 29 cm, a rozstaw osi zwiększył się o 12 cm. Samochód jest również o 6 cm szerszy, ale za to o 3

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wszystkie koła. Układ to dopracowana i wręcz pancerna konstrukcja. Na szczycie gamy A4 B6 plasuje się wariant S4 i RS4 z silnikiem 4.2 V8 o mocy 344 i 420 KM. Sytuacja cenowa W obu przypadkach, sytuacja cenowa jest dość podobna. BMW jest nieco tańsze, a wysłużone egzemplarze kupimy już za 3-4 tysiące zł

Infiniti QX30 | Ceny w Polsce | Tańszy niż konkurenci

wyposażenia Premium oraz Premium Tech. Pierwsza to wydatek minimum 158 278 zł, a druga - 180 157 zł. Z czasem do oferty dołączą kolejne wersje silnikowe i wyposażeniowe. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdą się m.in.: system audio Bose (3 911 zł), okno dachowe z elektryczną

Nowe BMW X3 w salonach. Znamy ceny niemieckiego SUV-a

Bawarski SUV zadebiutował w 2003 roku. Dwie pierwsze generacje X3 zyskały spore uznanie klientów, a łączna sprzedaż przekroczyła 1,5 mln egzemplarzy. Trzecia odsłona oznaczona kodem G01 jest już dostępna w polskich salonach. Podstawowy model wyceniono na 188 tys. zł. Tyle zapłacimy za wersję

Nowe Audi A5 | Dążenie do perfekcji

dziennikarzy czekało kilka wspaniałych aut, wyciągniętych prosto z muzeum Audi. Wśród wystawionych klasyków można było podziwiać choćby Audi 100 Coupe S, Audi Quattro, DKW Monza, 1000 SP Coupe czy Audi Sport Quattro. Znalazło się też miejsce dla dwóch nowszych aut - pierwszych generacji TT oraz A5

Testujemy Audi RS3 Limousine. Wyjątkowy prezent urodzinowy

Ingolstadt. Dzięki temu RS3 pozwoliło mi cieszyć się 400 KM, a przy okazji mnie nie zabiło. Choć przy dynamicznych przyspieszeniach na pierwszych biegach trzeba być czujnym i gotowym na lekką kontrę. Przez większość czasu quattro tak świetnie trzyma auto w ryzach, że czujesz się jakbyś jechał po torach. To

MINI Countryman | Ceny w Polsce | Droższy niż poprzednik

Polski cennik nowego MINI Countryman otwiera 111 800 zł. Za te pieniądze dostaniemy crossovera wyposażonego w benzynowy, 3-cylindrowy silnik MINI TwinPower Turbo 1.5 o mocy 136 KM sparowany z 6-biegową ręczną skrzynią biegów. W bazowej wersji Countryman to oczywiście przednionapędówka. Do napędu

Mercedes GLC | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowana oferta

zbliżonym poziomie cenowym. Poza tym Mercedes ma dodatkową przewagę - efekt nowości. Ceny wybranych modeli konkurencji: Audi Q5 2.0 TDI quattro (190 KM, s tronic) - 179 200 zł BMW X3 X3 xDrive20d (2.0/190 KM, ręczna skrzynia) - 171 200 zł Lexus NX300h

Na przekór pogodzie. Najpiękniejsze drogi Alp, trzy elektryki, cztery kraje i 1000 km

później okaże, wcale nie był, drugą stronę także zalało...), żeby ominąć zamknięte drogi. I tak mamy szczęście. Zaledwie kilkadziesiąt kilometrów od nas gwałtowne nawałnice sieją we Włoszech prawdziwe spustoszenie, a media na całym świecie obiegają zdjęcia ogromnego gradu i liczonych w tysiącach euro

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

bardzo rozległa. Sporą część ofert stanowią wersje diesla E200 CDI, które są dość trwałe, dlatego coraz ciężej jest znaleźć egzemplarz z małym przebiegiem. W ofercie jednostek wysokoprężnych było również większe 3-litrowe diesle, zapewniające dobre osiągi przy relatywnie niskim zużyciu paliwa, ale

Quattro

Chyba z powodu nadmiaru podobnych wątków mój został olany :) Podejmuję więc ostatnią próbę w nowym-jak nie to trudno. Jeśli idzie o Mach3 to przeważają ochy i achy--a krytykuje się przede wsz cenę a gdy przechodzimy do Quattro robi sie ciekawiej przeczytałem sporo forów w necie i

AUDI A4 3.0 QUATTRO

Światna jest!!!Kocham Audi!Moim zdaniem robią najlepsze auta na świecie, a kolejna generacja A4 tylko to potwierdza.Najlepsza jakość ( Bmw,Mercedes się chowają ), świetne silniki, układ jezdny ( szczególnie quattro ) i technika! Najlepsze auto w klasie. A S4 to już kosmos!To dopiero maszyna!

AUDI A6 3.0 QUATTRO

Kwintesencja limuzyny klasy średniej wyższej!!! Świetna jakość, doskonałe silniki, idealnie pasujący napęd Quattro do tej wersji. Moim zdaniem najlepsza limuzyna w swojej klasie. Samochód dla seniorów – „Merc” – się chowa. Konkurentem z prawdziwego zdarzenia jest

MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Różne oszołomskie firmy z Azji powinny na przykładzie tego wozu uczyć się robienia prawdziwych samochodów.

A6 3.0 TDi quattro

232PS. Miał ktos? Buda jak buda, w zasadzie chodzi mi o sam silnik. Sprawdza sie to? Czy sypie jak prawie kazdy szlamojad? Auto nie dla mnie, ktos z rodziny zainteresowany jest kupnem (napalony jak szczerbaty na suchary he he)

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Witam, > > Jaki z A3 3,2 Quattro bazowy model??? Nie bazowy, ale A3 to wejściowy model dla Audi, pominąwszy A2. > Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, > czy rzeczywiste rozwiązania

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Witam, Jaki z A3 3,2 Quattro bazowy model??? Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, czy rzeczywiste rozwiązania konstrukcyjne. Pytam z ciekawości. Cóż, szczerze mówiąc mnie trochę ten Haldex w takim samochodzie rozczarował. Po Quattro spodziewałbym

A3 a nie a4

> Nie wiem skad wytrzasnales ta cene. bo z konfiguratora Audi: > Audi A4 2.0 TFSI 200 KM (147 kW)quattro, 6 biegów - PLN 158850.00 i do tego z > rawdziwym quatro a nie syfnym hadexem jak w A3. Umiesz rozroznic liczbe 3 od 4? ile kosztuje a3 2.0T quattro, raz jeszcze

A3 sportback 2.0T quattro - ile kosztuje???

a propos tego watku forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=24105084 Jest juz cena za 2.0T a ile bedzie kosztowal taki quattro? W poniedzialek sie przypatrzylem, stoi taki na Saskiej Kepie 2.0T quattro. Ile

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

audi to fajna firma ale jest samochody z dobrym prowadzeniem maja niewiele wspolnego:) A3 z superciezkim silnikiem z przodu zostanie objechane przez, chociazby, "oszolomska" impreze czy lancera. Hahaha nie moge:))))

Spalanie w a6, 3,2 quattro.

Witam! 1. Audi A6 3,2 FSI Quattro z 2004 roku z multitronikiem nie istnieje (tylko tiptroniki), więc ten problem sam się rozwiązał. 2. Nie marudź, są wiarygodne źródła uwzględniające wielu użytkowników, znacznie lepsze niż jednostkowe doświadczenie, np

Re: A6 3.0 TDi quattro

buhahaha, ale bezedyury powyżej wypisują :) napęd quattro jest pancerny, a rozrząd, jak pokazał jeden wyżej, na łańcuchu.

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: Rafal napisał(a): > V8 to sie chyba jednak nie zmiesci pod maske. Z ledwoscia im sie udalo w A4, > ktore jednak jest wieksze. Ja widziałem poprzednie Polo z 4.2 V8. W A4 silnik z powodu Torsena jest przed przednią osią, w A3 ustawione poprzecznie V8 się zmieści

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

audi bmw i mercedes to 3 ktora robi najlepsze auta na swiecie ipomyslec ze wojne przegrali hehe

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Mały kawał solidnej stali. Jak dla mnie to trudno znaleźć jakieś słabe punkty. Co będzie w S3?

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

> Baz przesady. A3 to podstawowy model Audi. Jakoś trzeba zarabiać, a > pokrewieństwo z Golfem wyklucza Torsen. Co racja to racja. Ale mimo wszystko szkoda. Napiszę: Nie kupię go bo nie ma prawdziwego napędu 4x4 tylko jakąś pretezę. Zawsze to będzie lepiej wyglądało niż: Nie kupię

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Zalezy jak zdefiniowac najlepsze. 1. Niezawodnosc (awaryjnosc) Samochod, ktory nie jedzie, przestaje byc samochodem, a staje sie kupa zelastwa. Tu wygralyby marki japonskie. 2. Jesli za kryterium przyjac osiagi (i pochodne), to jednak chyba Ferrari, czy Porsche. 3. Luksus: Bentley

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: buhaha napisał(a): > A3 z superciezkim silnikiem z przodu zostanie objechane przez, > chociazby, "oszolomska" impreze czy lancera wlasnie o tym pisalem.mam VR6 to wiem. jednak z 4x4 powinno byc lepiej

Re: A6 3.0 TDi quattro

Tak myslalem... To ma byc quattro + tiptronic...z tym pierwszym raczej nie powinno byc problemow, ale z tym drugim? auto z '07, ok 60kkm...

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

V8 to sie chyba jednak nie zmiesci pod maske. Z ledwoscia im sie udalo w A4, ktore jednak jest wieksze. Podejrzewam, ze wloza zmodernizowane 2.7 biturbo, ktore jest pod maska niektorych A6 i Allroadow. Nie sadze, by byli w stanie wsadzic 3.2T, bo jednak jest potrzebne miejsce na

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

> 2.7T wyciskalo 250 koni, 250 to z palcem w d... 1.8T moze miec bez problemu 225 KM w starym S3 2.7T to pewnie mozna spokojnie podkrecic bez duzej utraty zywotnosci do 350-400 KM

Re: A6 3.0 TDi quattro

nie nie, jego cena to ok 30tys EURO... co z tym quattro nie tak? kolega ma to cos w A4 '97, ok 300kkm i nie narzeka...

Re: A6 3.0 TDi quattro

Pierwszy raz slysze zeby quattro bylo awaryjne i drogie w eksploatacji. Wrecz przeciwnie to bardzo trwaly naped i to akurat nie sprawia problemow Moim zdaniem najrozsadniejszy wybor do tego samochodu to 2.0TFSI

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

jeszce nikt nie widzial nowej Bory wiec nie moge ci odpowiedziec a te zdjecia to tylko photochopy. jesli chodzi o japonce to wcale nie jestem zachwycony ich bezawaryjnoscia bo napewno oto ci chodzi.mialem 94 altime,ojciec 96 sentra wiec mam pewne zdanie wyrobione. w tej chwili mysle

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Audi rzeczywisice technologicznie jest dosc zaawansowane, ale placi za to duza zawodnoscia. A te "oszolomskie firmy z Azji" produkuja np. Subaru Impreza WRX czy Mitsubishi Lancer Evo czy np. Mazde RX-8 czy np. Nissana 350Z czy np. Acure NSX czy np. - no wlasnie - czy Toyota/Lexus ma jakis pojazd

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

o kuzwa, cos mi sie popieprzylo. myslalem o a6. nie przeczytalem artykulu, a tylko spojrzalem i to zezowato na tytul watku. sorry -- darekk

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, > czy rzeczywiste rozwiązania konstrukcyjne. Pytam z ciekawości. Czy też może to, że Skoda z Czech, a ten z Węgier?

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

O ile pamietam to Audi modelem A6 zdobylo w USA renome najbardziej zawodnego samochodu luksusowego. Jeden z moich znajomych ma zlote A6 quattro 2.7 (bi-turbo?) model roku 2000 i sie od niego nasluchalem o tym jak sie ten samochod psuje i ile czasu spedza w serwisach zamiast jezdzic....

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

lolo271 napisał: > > Co do nowej Bora to podobno bedzie miala silniki o klase lepsze niz Golf!...... co to znaczy lepsze? Golf bedzie mial lepsze bo bedzie wersja GTI i moze jakies inne sportowe wersje.poza tym Golf jest priorytetem wiec bedzie napewno mial wieksza game silni

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

poprzednia generacja byla swietna (niestety prowadzilem na dluzszych dystansach tylko 1,8t i 2,4 tiptronic). ta nowa musi byc kapitalna. -- darekk

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

...devote....takie pytanie...... Kupil bys nowa Bore czy japonca?........ Pytanie nie dotyczy drogich aut(audi a6 merc e bmw 5.....up).........

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

AUDI TO AUTO ZKLASĄ DLA LUDZI Z KLASĄ CO MAJĄ KASĘ. JESTTO BRYKA KTÓRA MA PZRESZŁOŚĆ, TO DIABEŁ Z PIEKLA RODEM KTORY KOHA ZRZERAĆ PALIWO I KASĘ NA NIE, A TERAZ TO DROGI WYDATEK JEŚLI LITR PALIWA KOSZTUJE PRZESZŁO 4 ZOLKI

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

"Jest niczym nicpoń, łobuz z prestiżowego liceum. Inteligentny, modnie ubrany, dobrze wychowany, potrafiący znaleźć się w wytwornym towarzystwie. Dopiero potem odkrywasz, co to za typ. Nie chwali się swoją sprawnością, a mięśnie ma skrzętnie schowane pod ubraniem. Jedyne, co może wzbudzać

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Greenblack - czyżbyś się przeprosił z Haldexem? Bo do tej pory twierdziłeś, że > to chłam i zakładają to tylko w tak badziewnych samochodach jak Volvo XC itp:- ) Nadal uważam, że to badziew, ale do bazowego modelu marki wystarczy, zwłaszcza

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Będzie sportpack z tym motorem ? Bo 165K nawet za najlepszy kompakt na świecie to mimo wszystko dużo.

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

No ładne cacko. Co prawda Audi mi się nie podobają, ale przyznaję, że poza tym mało co można im zarzucić. Ale, tak na dobry początek jakiejś bardziej ożywionej dyskusji: Greenblack - czyżbyś się przeprosił z Haldexem? Bo do tej pory twierdziłeś, że to chłam i zakładają to tylko w tak badziewn

Audi Allroad a A6 Avant quattro

)? Tak w ogole to wedlug Auto Motor und Sport Allroad wcale nie zginie, jak sie wydawalo po prezentacji Pikes Peaka. Bedzie nie tylko taka wersja A6 ale i A4 i A3.

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

....Moze narescie watek o prawdziwych samochodach wiec dlatego zadalem ci takie pytanie.......... Szkoda ze "do golcow swiat nalezy" i trudno porozmawiac o dobrej bryce na tym forum.......... Co do nowej Bora to podobno bedzie miala silniki o klase lepsze niz Golf!...... Pozdrowienia. --

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

mam VR6 w swoim Bora wiec moge cos powiedziec.V6 w kompaktowym samochodzie ma swoje wady i zalety.najwazniejsza wada to ze jest ciezki przod.slabo nadaje sie to na krete drogi bo strasznie to "ora przodem " w zakretach.lepiej spisuje sie 1.8T bo jest lzejszy.wiem co mowie bo mam.V6 w duzym sam

Re: Audi A3 czy mazda3

Porownujac Mazde 3 2.0MZR do Audi 2.0TFSI bez zastanowienia wybieram Audi. Wersji 3.2 Quattro nie ma nawet z czym porownac.

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

quattro 2.7 (bi-turbo?) model > roku 2000 i sie od niego nasluchalem o tym jak sie ten > samochod psuje i ile czasu spedza w serwisach zamiast > jezdzic.... A kto kupuje podwójne turbo w takim samochodzie? Założę się, że jest to jego pierwszy wóz z turbiną i nie bardzo wie, jak się z nim

Piłkarze Realu MAdryt też lubią quattro

Casillas Audi A6 2.5 TDI quattro 13 - Carlos Sánchez Audi A6 2.5 TDI quattro 25 - César Audi S4 Avant quattro Obrońcy: 2 - Míchel Salgado Audi S4 Avant quattro 3 - Roberto Carlos Audi S4 Avant quattro 4 - Rubén Audi TT 3.2 quattro 6 - Iván Helguera Audi S4

Re: A6 3.0 TDi quattro

chimera03 napisał: > Znajomy ma taka bez napedu 4x4 silnik juz raz wymienial Chciałeś zabłysnąć bajkopisarzu, a zrobiłeś z siebie idiotę: 3,0 TDI był zawsze oferowany z napędem 4x4. Tak to jest jak się próbuje bajki pisać na kolanie hehe. Następnym razem lepiej sie przygotuj

Re: A6 3.0 TDi quattro

> Reasumując, jak ktoś chce kupić taki wóz jako używany za 30 - 40 tys. pln to ni > ech przygotuje jeszcze z 50 tys. na naprawy i 100 tys. na serwisowanie. Odradza > m. 'czujny'... znowu lekow nie wziales.

Audi 3.2 DSG 0-200 32 s ??!! Słabiutko .

www.a3-quattro.de/a3quattroneu/daten.htm

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Tak jak Marek juz wspomnial to cos jest powaznie nie tak z A6 w USA... Jest to jeden z najgorszych samochodow (nie tylko w swojej klasie) pod wzgledem jakosci. Juz A4 sto razy pod tym wzgledem jest lepsze, ale tez jakoscia nie zadziwia.

Re: A6 3.0 TDi quattro

Powinienem tu uściślić. Napęd quatro jest OK, zwłaszcza w nowych wozach i eksploatowanych na zachodzie europy. Mi chodzi o napęd w samochodzie używanym, eksploatowanym w Polsce. Na polskie drogi jest on delikatny, a naprawy koszmarnie, koszmarnie drogie. W samochodzie 8-10 mogą już zacząć się

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

A4, A6 i TT sprzedaja sie calkiem niezle. Reszte gamy biezacych produktow Audi w USA zobaczysz tutaj: autos.msn.com/browse/Audi.aspx

Re: A3 a nie a4

franek-b napisał: > > Nie wiem skad wytrzasnales ta cene. bo z konfiguratora Audi: > > Audi A4 2.0 TFSI 200 KM (147 kW)quattro, 6 biegów - PLN 158850.00 i do te > go z > > rawdziwym quatro a nie syfnym hadexem jak w A3. > > Umiesz rozroznic liczbe 3 od

Re: Quattro

ja mam twardy zarost-wiec faktycznie moze mi sie mach 3 szybciej tepic i skore tez wrazliwa ale glownie na szyi ciezko znalec cos wystarczajaco ostrego a jednoczesnie nieskorego do zacinan-- takie ciagniecie w obie strony jednoczesnie wychodzi z checi pogodzenia tego

Re: A6 3.0 TDi quattro

Silnik jest kapitalny ale....byl problem z rozrzadem (napinacze) a w tym silniku wymiana rozrzadu to 6-10tys zl Trzeba wyjac caly silnik poniewaz naped rozrzdu jest od strony grodzi. I jest tak skomplikowany ze nie kazdy mechanik to ogarnie

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Z ta jakoscia jest tragedia jak i w BMW. A te wszystkie testy, to tez jest gowno. Czemu zadko robia testy dlugo terminowe, takie naprzyklad do 100tys mil. I wtedy opisza jak takie autko sie sprawuje, co jest nie dobre, co powinno byc ulebszone, i jakie byly w nim problemy. Natomiast, takie

Re: A6 3.0 TDi quattro

Znajomy ma taka bez napedu 4x4 silnik juz raz wymienial( nie pamietam co sie stalo ale wysokie koszty naprawy byly), kupil inny ktory sie okazal w gorszym stanie od pierwszego... czyli znowu wracamy do pierwszego i jednak go remontujemy :D. Wiem ze jak kupujesz uzywane to jak kota w worku ale co mu

Re: A6 3.0 TDi quattro

Jest dokładnie tak, jak dark13 pisze. Ja myślałem kiedyś o tym wozie z takim właśnie silnikiem, ale mądrzy i życzliwi mi ludzie ten samochód mi odradzili . Ze swojej strony dodam, że napęd quatro jest bardzo delikatny, średnio niezawodny POTWORNIE, POTWORNIE kosztowny w serwisowaniu. Reasumuj

Re: A6 3.0 TDi quattro

Wszystko zalezy od przebiegu...ten sam rocznik - 07, przebiegi ok 200kkm, sa warte ok 15-16 tys euro...z przebiegami ok 50kkm - 2x wiecej...o czyms to swiadczy... jaki serwis torsena? co tam delikatnego? w Hummerze tez wystepuje i daje rade :)

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Bezsprzecznie najwyższa jakość wykończenia i najlepsze materiały w tej klasie. Wspaniała cisza wewnątrz. Najlepsza technika AWD - Torsen. Tylko diesle trochę odstają. Następca ma mieć pneumatyczne zawieszenie. Pozdrawiam

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

R32 vs Audi A3 3.2 Quattro

No niestety nie moge porownac do Golfa R32 poniewaz nie widzialem tego Audi na oczy.W artykule pisze ze R32 buczy, prycha i rezonuje.Wydaje mi sie ze zle sie autor wyrazil. Jechalem R32 tylko raz i wydaje mi sie ze wydech jest nieco za glosny.Tzn na zewnatrz sluchajac jest SUPER ale podczas

Audi A5 Sportback - dosyć domysłów

3.0 TDI quattro w autach, których masa całkowita nie przekracza 2 ton, to POTĘGA.

Re: Audi Q3 - zmora Bawarii

@Gość: brachu > to juz nie quattro????? dlaczego? Bo to jest auto na bazie kompaktowego A3 vide Golf, a tam nigdy nie było torsena A co to jest Quattro? W A3 jest też Haldex a mimo to piszą, że jest to Quattro. Quattro to tylko slogan marketingowy i nie oznacza on żadnego super wynalazku tylko

Nowy silnik 3.0 V6 TDI debiutuje w A8

We Frankfurcie obok przednionapędowego A8 3.0 V6, zostanie pokazane A8 3.0 TDI quattro. Dane techniczne motoru nie są jeszcze znane. Pozdrawiam

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

A5 jest wg. mnie najpiękniejszym coupe w historii, A4 wygląda jak A5, ale jest praktyczniejsza, ciekawe jak będzie wyglądał kombiak... na pewno nie będzie już taki zgrabny jak tył nowej A4, do panów fotografów z gazety: za dużo zdjęć ze szczegółami, a za mało takich poglądowych pokazujących

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Tylko znowu ten wiejski ledowy tuning. Nie ma szans na jakies normalne swiatla z przodu? Swiatla w LEDach w A4 to juz kompletna porazka.

Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + navi +

xenony + ...... itd. itp tinyurl.com/8ms6b >>>>>>>> W USA 45 000 $ ,a u nas wyszłoby około 92 000 $ .

Re: Oś napędzana w a6

Może mieć na przód, może quattro. Miała napis quattro pod 3.7? -- www.rubikkon.pl/

Audi A6 Avant 3.0TDi Quattro czy BMW 530d Kombi?

Szukam samochodu wygodnego, ekonomicznego (wg. mnie) i rodzinnego z dużym bagażnikiem. Przejrzałem już absolutnie wszystko i wyłoniłem dwóch kandydatów: 1) 2005+ Audi A6 Avant 3.0TDi Quattro 2) 2005+ BMW 530d Kombi (napęd na tylną oś) Audi podoba mi się najbardziej wizualnie, aczkolwiek BMW

Re: Quattro

country_grill napisała: > Ach, o golarki chodzi... matko, a mowia, ze kobiety to tylko o szmatach i > maseczkach... dajcie spokoj, to tylko golarki. Jak Ci pasuje, to kupuj, jak nie > to nie kupuj, po co Ci opinia innych? I tak kazdy ma swoje upodobania i > preferencje, co

MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

piekne autko w rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej dopracowany w kazdym calu wysoka jakosc wolałbym od beemki i merca a w dodatku tansze

Kupić A6?

3-letnie A6 2.8 Quattro Tipronic 40.000 km od dealera. Ile można dać, co o tym sądzicie, a może ktoś ma doświadczenia? (Nie interesują mnie aspekty dresiarskie).

Kupić A6?

3-letnie A6 2.8 Quattro Tipronic 40.000 km od dealera. Ile można dać, co o tym sądzicie, a może ktoś ma doświadczenia? (Nie interesują mnie aspekty dresiarskie).

Re: audi a6 3.0tdi czy audi a6 2.0tdi

Bez dwóch zdań: 3.0. Tego czy tego dwulitrowego w ogóle mozna dostać z quattro? Bo co to za Audi bez quattro? -- "Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations." George Orwell

Audi A4 Allround 2.0 TDI a BMW 3, 2.0D Xdrive

Jak wyzej AUDI A4 Allround Avant(to nowe!) z 2.0 TDI, 170 KM, quattro itd. itd. a BMW serii 3 Touring 2.0 D, 177 KM, Xdrive itd. itd. Co lepsze i dlaczego??? roznice, podobienstwa itd. Jak myslicie?

Re: Spalanie w a6, 3,2 quattro.

dzieki !!!! -- "Jeden doświadczony lekarz wart jest więcej niż stu wojowników" mail: snp1978@wp.pl

Thorsen vs "Quattro"

Kolego, Quattro to nie inny typ przeniesienia napędy w stosunku do faktycznie, gó...anego, Haldexa, a jedynie nazwa marketingowa napędu na 4 koła. Nie piszmy więc głupot, bo z tego co się orientuję Audi już popełniło modele w wersji Quattro z owym paskudnym Haldexem właśnie :-/ Ogólnie kolega

Re: Audi A6 3.0 TDI

bonzo_90 napisał: > Audi A6 to przepiękny wóz,szczególnie z silnikiem 3.0 TDI Quattro Chłopaku do lekcji, bo ojciec w dupe da!!!

A4 3.0 quattro tiptronic jest wykluczony?

Chyba tak, biorąc pod uwagę obecny pojazd Greenblacka i jego pochwały wobec wozów po lifingu :-) Ale dla porządku wrzucony.

Re: A4 3.0, 330i czy ST220

Jezeli masz brac 4x4 to tylko quattro z tego wyboru. A jezeli nie, to tylko 330 tylnonapedowa. Jednak to troche jest mocy, a juz w 2,5tdi czasami szarpie kierownica. A quattro - bez zarzutu. -- ;o?

VW Golf R32 / Audi A3 Sback 3.2 quattro / BMW 130i

3 mocne kompakty BMW z napedem jedynie na tyl , Audi i VW 4x4 silniki o mocy 250KM BMW moc 265KM BMW lzejsze o niemal 200kg od Audi i VW osiagi tzn.: przyspieszenie, hamowanie, czasy slalomu, elastycznosc wszystkich aut niemal identyczne roznia sie ulamkami sekund jedynie zuzycie

Re: AUDI A3 (1996-2003)

www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/jazda-probna-audi-a4-2-7-v6-tdi-180km-23-08-06,1412.html 2004 Audi A6 3.0TDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/test-2004-audi-a6-3-0tdi,287.html 1998 Audi A4 Avant 2,8 Quattro LPG

Re: Audi A5

wowo5 napisał: > Kumpela niedawno kupila A4 2.0T Quattro. W zasadzie to nie chciala > tego Quattro ale jej powiedzieli, ze na auto z napedem na przod > trzeba czekac 3 miesiace (trzeba sprowadzic z Kalifornii) i > kosztowac bedzie tyle samo, a nawet nieco wiecej. Wiec

Czy Audi A6 3.0 TDi Quattro pójdzie na opałowym ?

Bo nie chce byc frajer i kupowac u tych złodzieji na stacjach benzynowych . Aha i mam liczną rodzinę i muszę jakoś to utrzymac nie ??

Re: Lepsze bmw 3

Poza tym jezeli Audi A4 to tylko z Quattro. W USA 98% A4 jest sprzedawanych z Quattro. I nie z tym silnikiem. 2.0T o mocy 200KM to jest silnik, od ktorego warto zaczynac rozmowe. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.