a 8 4.2 tdi

Piotr Mokwiński

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.

SUV premium po latach. Kusi ceną, ale może przerazić spiralą kosztów. "Nie dla każdego"

Da się teraz kupić Audi Q7, BMW X5, Mercedesa ML-a czy XC90 w bardzo dobrej cenie. Trzeba jednak pamiętać, że nie jest to tylko świetna okazja. Właściciel SUV-a premium musi się liczyć z kosztami godnymi klasy premium.

Możesz mieć klasę premium za 50 tysięcy złotych. Luksus, wygoda i odpowiednia moc [LISTA]

Lubimy auta z metką premium, co potwierdzają wyniki z ostatnich lat. Nawet gdy popularne marki tracą, te prestiżową rosną. Upodobaliśmy sobie nie tylko SUV-y, lecz również kombi i limuzyny. Mają sznyt, bogate wyposażenie, ale cechują się też dość wysokimi kosztami eksploatacji.

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba wyciągnąć jednostkę, co już na starcie generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas kosztować wymiana

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

potężnymi przebiegami, importowane i powypadkowe, albo ze sprytnie ukrytymi wadami (np. po wymianie samych napinaczy zamiast kompletu łańcuchów w TDI V6). Na zakup warto jest przeznaczyć przynajmniej dwukrotnie większy budżet (zachowując w zanadrzu oszczędności na ewentualne naprawy), a przed podjęciem

Używany luksus za 150 tysięcy złotych. Komfort, osiągi i prestiż

Używany luksus za 150 tysięcy złotych. Komfort, osiągi i prestiż

KM. Dla żądnych niższego zużycia paliwa przygotowano diesle. To 3.0 V6 TDI 204-258 KM i 4.2 V8 TDI 350-385 KM. Infiniti QX70 - opinie 150 tysięcy złotych wystarczy też na egzotykę z Kraju Kwitnącej Wiśnie, a właściwie na pochodzącego z końcowego okresu produkcji Infiniti QX70. Japoński SUV

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

dopracowane dwulitrówki to warianty o mocy 150 oraz 190 oznaczane jako Clean Diesel. Silniki 2.7 i 3.0 TDI V6 można uznać za udane. Największym kosztem w ich przypadku pozostaje ewentualna wymiana rozrządu która jest dość skomplikowana. W topowym Audi RS4 nadal znajdziemy wolnossące 4.2 V8 o mocy 450 KM, zaś

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

czynienia z pneumatycznym rozwiązaniem, wydatki serwisowe sięgają tysięcy złotych. Jeden amortyzator to koszt w wysokości przynajmniej dwóch tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

bardzo obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk

300-konne SUV-y za 100 tysięcy złotych. Moc, funkcjonalność i wysoka jakość

300-konne SUV-y za 100 tysięcy złotych. Moc, funkcjonalność i wysoka jakość

dobrze znanego diesla 3.0 V6 TDI o mocy 313 KM i 650 Nm. Sprint do setki zajmuje 5,1 sekundy. VW Touareg II 4.2 V8 TDI - opinie i najlepsze silniki Na jednej taśmie produkcyjnej z Porsche Cayenne niezmiennie powstaje także flagowy SUV Volkswagena – Touareg. 100 tysięcy złotych wystarczy na kupno

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

pamiętajcie, 2.0 TDI w Audi A4 z roczników 2004-2008 może się okazać bardzo kosztowną pułapka, a zakup obarczony jest sporym ryzykiem. Dla dobra własnego portfela lepiej unikajcie tej wersji silnikowej. Audi A4 B7 2.0 TFSI Multitronic - najczęstsze problemy, awarie i usterki Uważać powinniśmy także na

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

liftingu). Bagażnik coupe mieści 455, a Sportbacka 480 litrów. Skromniej przedstawia się sytuacja w cabrio – 320 litrów. Audi A5 8T - silniki benzynowe. Ostrożnie! Wyjściowo A5 dysponuje przednim napędem. Dopiero opcjonalnie dostępny był stały napęd na cztery koła quattro. Kupno wersji z silnikami

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

. Propozycją dla wymagających jest flagowy benzyniak znany z wersji S4 i RS4 – 4.2 V8 344 i 420 KM. Wśród diesli, godne polecenia są tylko czterocylindrowe 1.9 TDI o mocy 101, 115 i 130 KM, korzystające z hałaśliwych, jednak trwałych pompowtryskiwaczy. Opcjonalny pięcio lub sześciostopniowy automat to

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

czynienia z pneumatycznym rozwiązaniem, wydatki serwisowe sięgają tysięcy złotych. Jeden amortyzator to koszt w wysokości przynajmniej dwóch tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

automatyczną klimatyzację, radio z kasetowym odtwarzaczem, szyberdach, prosty tempomat czy skórzaną tapicerkę. Sercem przednionapędowego XM-a jest hydropneumatyczne zawieszenie sterowane elektroniczne. W czas jazdy utrzymuje jednakowy prześwit niezależnie od obciążenia. W razie potrzeby kierowca może zwiększyć

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba wyciągnąć jednostkę, co już na starcie generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas kosztować wymiana

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

, wydatki serwisowe sięgają tysięcy złotych. Jeden amortyzator to koszt w wysokości przynajmniej dwóch tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba wyciągnąć jednostkę, co już na starcie

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

jako Clean Diesel. Silniki 2.7 i 3.0 TDI V6 można uznać za udane. Największym kosztem w ich przypadku pozostaje ewentualna wymiana rozrządu która jest dość skomplikowana. W topowym Audi RS4 nadal znajdziemy wolnossące 4.2 V8 o mocy 450 KM, zaś jest w S4 zamontowano „tylko” 3.0 TFSI, w

Duże, rodzinne SUV-y z oszczędnym dieslem. Taka konfiguracja wciąż ma sens

Duże, rodzinne SUV-y z oszczędnym dieslem. Taka konfiguracja wciąż ma sens

, Q7 oferuje sprawdzone motory o dużej pojemności. Na ich serwis warto zarezerwować kilka tysięcy zł na starcie. Odznaczają się świetną dynamiką i wysoką kulturą pracy. To 3.0 V6 TDI o mocy 204-245 KM i 4.2 V8 TDI generujące 326-340 KM. Renault Koleos II Zamiast leciwego SUV-a segmentu premium z

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

przynajmniej dwóch tysięcy zł, a należy pamiętać, że są cztery. Roboczogodzina mechanika też kosztuje. W przypadku usterki podzespołów silnika 8 lub 10-cylindrowego, zazwyczaj trzeba wyciągnąć jednostkę, co już na starcie generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas

Pancerne wozy z lat 90, które nie chcą się psuć. Takich samochodów już nie robią

Pancerne wozy z lat 90, które nie chcą się psuć. Takich samochodów już nie robią

, kabriolet, a także sedan sprzedawany jako Vento. Ostatnia odmiana zasiliła również szereg polskich służb mundurowych. Obłe, estetycznie zaprojektowane nadwozie w bezwypadkowych egzemplarzach nieźle opiera się korozji. Równie solidnie wykonane zostało wnętrze, które bez względu na przebieg potrafi

Salon Lipsk 2014 | Audi RS5 TDI concept | 25 lat TDI

Salon Lipsk 2014 | Audi RS5 TDI concept | 25 lat TDI

momentu obrotowego i jest połączona z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów, z której napęd trafia oczywiście na wszystkie cztery koła. Dzięki temu Audi RS5 TDI concpet jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w ciągu 4 sekund i jechać z maksymalną prędkością 280 km/h. Przy tym wszystkim spalanie ma

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI - niech oznaczenia Cię nie zmylą

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI - niech oznaczenia Cię nie zmylą

tysięcy. Audi A6 Avant 3.0 TDI | Dane techniczne Nadwozie: kombi, 5d Moc: 286 KM przy 3500 obr./min Moment obr.: 620 Nm w przedziale 2250-3000 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 8-biegowa Napęd: na cztery koła Wymiary: 4939/1886/1467 mm Rozstaw osi: 2924 mm Poj. bagażnika: 565 / 1680 l 0-100 km/h

Opinie Moto.pl: Kia Ceed 1.5 T-GDI 160 KM. Wzorowy samochód kompaktowy

Nowa Kia Ceed - wymiary i bagażnik Kia Ceed to klasyczny reprezentant wciąż bardzo mocnego segmentu kompaktowych samochodów. Hatchback mierzy 4310 mm długości, 1800 mm szerokości, 1447 mm wysokości, a rozstaw osi to 2650 mm. W dobie samochodów elektrycznych, które powstają na specjalnych płytach

Udany debiut Audi A8

300 tys. sztuk. Trzecia generacja Audi A8 (D4) wyjechała na drogi latem ubiegłego roku. Obecnie dostępna jest z dwoma turbodieslami (3.0 TDI V6 250 KM i 4.0 TDI V8 350 KM) oraz trzema benzyniakami (3.0 TFSI V6 290 KM, 4.2 V8 FSI 372 KM oraz 6.3 W12 500 KM). Każdy z nich

Auta z lat 90. Na tych modelach już nie stracisz. To dobra lokata kapitału

KM, 2.0 Turbo 211 KM, 2.4 144-170 KM i 2.3 Turbo 222-250 KM. Każda z propozycji jest godna rozważenia, a ceny wahają się od 8 do 15 tysięcy zł. Opel Calibra Jednym z modeli, które przez długie lata były wyśmiewane w świecie motoryzacji jest Opel Calibra. Estetyczne coupe Opla produkowane było od 1989

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

TDI, VAG zaoferował swojej klienteli 4.2 V8 TDI, która trafiła do modelu  A8, Q7 i Volkswagena Touarega oraz Pheatona. Diesel dysponuje mocą 326-385 KM, a moment obrotowy plasuje się na poziomie 650-700 Nm. Silnik otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa common-rail i dwie turbosprężarki zapewniające

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

silnik: Audi V12 TDI (6.0 litra, 500 KM i 1000 Nm). Fot. Volkswagen Najmocniejszy 10-cylindrowy silnik: VW V10 TDI znany między innymi z Volkswagena Touarega R50. Podstawowe dane - 5.0 litra, 350 KM i 850 Nm. Najmocniejszy 8-cylindrowy silnik: Audi A8 4.2 TDI (4.2 litra 385 KM i 850 Nm) Fot

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

rozrządu oscyluje wokół 3-6 tysięcy złotych. Dużo większą popularnością cieszą się silniki wysokoprężne. Topowy wariant 4.2 V8 TDI o mocy 326-340 KM i 760-800 Nm gwarantuje niedźwiedzią siłę w każdym zakresie prędkości obrotowej. Nie jest szczególnie oszczędny. Co więcej, jego codzienna eksploatacja wymaga

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

silników wysokoprężnych. Litr mniej Najmocniejszy pod maską V90 jest wariant D5 o mocy 235 koni mechanicznych. Ma 480 Nm, napęd na cztery koła i 8-stopniowy automat. Moment obrotowy dostępny jest w dość szerokim zakresie – między 1750 a 2500 obr./min. To sprawia, że o 50 kilogramów lżejsze od Audi

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

aluminiowymi elementami zawieszenia. Wśród silników benzynowych znalazły się bardzo nowoczesne jednostki z pięcioma zaworami na cylinder. Nowatorstwo technologiczne znakomicie współgrało z tym, że w klasie średniej A4 wprowadził firmę Audi w XXI wiek. Za nawiązanie do poprzednika można uznać jedynie prostą, a

Audi Q7 | Podróż po Kanadzie | Dzień 5

, standardowa wersja waży niespełna 2 tony) powoduje, że auto pewniej się prowadzi, do tego jest dynamiczniejsze, nawet z mniejszym silnikiem pod maską. 4.2 TDI V8 zastąpiła jednostka 3.0 TDI V6 o mocy 272 KM. Osiągi są w pełni zadowalające (0-100 km/h w 6,3 s), tak samo jak zużycie paliwa (średnio ok. 8-8,5 l

Audi A6

wykrój otworu bagażnika to dowód zwycięstwa formy nad funkcją, uniemożliwia bowiem dogodne wykorzystywanie znacznej przestrzeni użytecznej - 546 l. Oprócz turbodiesla 3.0 TDI w ofercie znajdują się widlaste jednostki benzynowe 2.4 i 3.2 FSI (uznawana za podstawową) oraz 8

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

. Z dobrodziejstwa GPS korzysta także aktywny tempomat ACC Stop&Go, a co ważniejsze nowa 8 biegowa skrzynia tiptronic. Rzecz jasna, działa gładko i precyzyjnie. Ciekawsze jest jednak to, że podczas jazdy na krętych drogach w oparciu o analizę mapy i sygnały GPS lepiej niż kierowca wie, kiedy zmienić

Nowe A8 w pełnej krasie

ostatni nie trafi do podstawowej wersji 3.0 TDI. Najsłabszy diesel otrzyma za to układ start-stop, wyłączający silnik na postoju. Na liście wyposażenia pojawi się także pneumatyczne zawieszenie, a w opcji - układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu. Wersję 4.2 TDI możemy wzbogacić o mechanizm różnicowy

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

jazdy. Są przestronne, świetnie wyciszone i odporne na korozję (blachy ocynkowane, rdza atakuje jedynie obszary powypadkowe). Mają szeroką gamę silników, a w niektórych wersjach także napęd 4x4 (Quattro) realizowany poprzez mechanizm Thorsena. Od 1997 r. do 2004 r. mamy do czynienia z zupełnie innym

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

pozostawiono tylko przekładnie 6-stopniowe i wycofano 5-litrowy silnik V10 TDI o mocy 313 koni. W 2009 roku auto przeszło kolejne zmiany, w W12 pojawiły się m.in. ceramiczne hamulce. W Stanach Zjednoczonych Phaetona sprzedawano jedynie przez 2 lata (łącznie niewiele ponad 2 tys. sztuk), a i w Europie nie

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

-ka (8,1 s). Oczywiście lista wyposażenia Touarega jest bardzo długa. Trzeba jednak mieć świadomość kosztów. Pneumatyczne zawieszenie (seryjnie w wersji V10 TDI) to 13 tys. zł. Czterostrefowa klima 3 tys. zł, pakiet chromowanych elementów na karoserii - 2550 zł, a drewienka

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

większy bagażnik w obu wersjach nadwoziowych (sedan 480/960 l, Avant 490/1430 l) oraz swoboda podróżowania czterech dorosłych osób. Wyposażenie kabiny jest wysokiej jakości (nowością jest m.in. wyświetlacz z nawigacją, system sterowania multimediami MMI czy układ Drive Select wybierający tryb jazdy), a

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

benzynowych silników najbezpieczniejszym i optymalnym wyborem jest 4.2 V8 o mocy 309 KM. Najmniej problematycznym diesel to pięciocylindrowe 2.5 TDI generujące 174 KM. 3.0 TDI bywa kapryśne, zwłaszcza powyżej 300 tysięcy kilometrów. Zejdźmy na chwilę na ziemię i przyjrzyjmy się popularnej i cenionej Toyocie

Nieudane ataki na klasę premium

roku do oferty dołączyła wersja przedłużona, a w 1992 roku mocniejszy, 280-konny wariant 4.2. Z tym ostatnim i manualną skrzynią biegów V-ósemka przyspieszała do "setki" w 6,9 s i osiągała prędkość maksymalną 249 km/h. Mimo że Audi V8 zdolne było konkurować z

Audi Q7 4.2 TDI - test

obrotomierza znajdująca się w okolicach tysiąca obrotów. Nie wiem dlaczego, ale po największym silniku w klasie spodziewałem się eksplozji mocy, dzikiego ryku ponad 300 rumaków i ruchów płyt tektonicznych. A tu nic. Silnik 4,2 TDI wyposażony jest w system common rail, dwie turbosprężarki i pracuje tak

Numer 8/2005

Ford Mondeo V5 - nietuzinkowy, mocny, luksusowy, ale drogi i żarłoczny Marzenie Audi A8 4.2 TDI - najmocniejszy seryjny diesel świata sprawia, że auto przyspiesza jak szatan, a staje jak wryte dzięki ceramicznym hamulcom

Iniemamocny: Audi A8 4.2 TDI

Kurcze, ale świetny artykuł! Jesteście zawsze najlepsi co do opisywania aut ale ten o A8 4.2 TDI jest boski. Dawno się tak nie uśmiałem. -- Patrycjusz

Re: Audi A 8 4,2

co za różnica czy z salonu czy z niemiec.W salonie tez bywają sztrucle po lakierowaniu..Te z niemiec są w dobrym stanie zazwyczaj i są naprawde tanie.Za 100k kupisz extra A8 a w salonie możesz sobie kupic najwyżej srake typu fabieda tdi albo asterka 1.6 albo podobny badziew

Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Mercedes wprowadzil cos podobnego do Eklasy a Audi wklada nowy silnik do A8 moc 326 KM moment 650 Nm przy 1600 obr/min (w 420 CDI odpowiednio 730 przy 2200 obr) skrzynia 6 biegowy tiptronic naped oczywiscie quattro zawieszenie pneumatyczne filtr czastek stalych umozliwiajacy spelnienie

Re: Iniemamocny: Audi A8 4.2 TDI

Tekst: Marcin Klimkowski (autor jest dziennikarzem miesięcznika "Playboy") To siem porobilo,a Kublik tez powinien do Playboya robic za kroliczka taki psistojny w tych okularach o srednicy 100mm hyhyhy

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@brotha: Ten silnik 4.2 TDI w nowym A8 to zupełnie nowa jednostka, ze starym mająca wspólną tylko nazwę

Audi A8-Tuning by JE Design - 390KM 4.2 TDI V8

podkrecony dizel w A8 4.2 TDI do tego pakiet optyczny ktory mnie osobiscie raczej srednio sie podoba zamiast serynych 321 KM jest 390 Vmax 285 km/h chromowane koncowki czterorurowego wydechu o srednicy 101 mm felgi 19" z oponami w rozmiarze 255/40 ZR 19 felgi akurat bardzo mi sie

Re: Audi A 8 4,2

> co za różnica czy z salonu czy z niemiec.W salonie tez bywają sztrucle po > lakierowaniu..Te z niemiec są w dobrym stanie zazwyczaj i są naprawde tanie.Za > 100k kupisz extra A8 a w salonie możesz sobie kupic najwyżej srake typu fabieda > > tdi albo asterka 1.6 albo

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Ktoś tutaj porównuje Infiniti m35h z Audi A8 4,2 TDI i jakie to Infiniti jest dużo oszczędniejsze. Pewnie że oszczędniejsze bo m35h ma V6 a 4,2 jest V8. Żeby się zesr... to praw fizyki nie da się obejść i jak ktoś się zna na silnikach to wie że V8 o porównywalnej pojemności z V6 zawsze będzie miał

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W ogole te czasy przyspieszen do setki nijak sie maja do tego co mozna zobaczyc na YT. Lexus Ls600h-6.7s(445km) Audi A8 6.0-5.4s (450km) To dane fabryczne. A na filmach na YT w przyspieszeniach do 200km i dalej Lexus wygrywa wyraznie! To ile przegra A8 4.2 tdi z hybryda??? Czy hybrydy

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

astec>>>>>>>>>Reprezentujesz typowy poziom fana aut niemieckich i sympatykow...PISu!:) Masz tu na tym portalu test i Lexusa Ls600h z ktorego wynika ze pali 11-12l w miescie a tu(patrz wyzej)test A8 4.2tdi w ktorym jak wol napisane ze pali 15-17l !Kumasz

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

jechałem nie jeden raz 4.2 TDI lang z 2004 roku 280 KM. Mimo najlepszych staran auto sprawia wrażenie nieco mułowatego a do setki realnie nie chce zejśc poniżej 6,9-7 sekund więc sekunde gorzej niż podaje producent. 5,5 sekundy w tym nowym włożyłbym między bajki....

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

? Porownywalne dane Audi A8L 4.2tdi zyzycie paliwa wm iescie 10.3 przyspieszenie 0-100 5.6 Lexus ls 600H zuzycie paliwa w miescie 11.3/100km przyspieszenie 0-100 6.3 Porownanie w/g takich samych norm wskazuje ze Audi jest nie dosc ze oszczedniejsze to jeszcze ma lepsze osiagi a przy

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Przeczytałem wszystkie wypowiedzi powyższe i powiem tak, posiadam audi a6 3.0tdi i powiem, że nie ma porówniana do średniej kasy, polecam każdemu kto może sobie pozwolić, bo jest zupełnie inna bajka, innym firmom (japońcy, koreańcy itd) jeszcze mają daleko do tej technologii, a wspomniana w

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@q: "nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a nie szerokiego liniowego rozwijania mocy jak w porządnej benzynie" Niewiele wiesz o jeżdżeniu limuzynami, mylisz je z hondami civic. Ja jeżdżę Jagiem XJ8 4,2 benzyna, w którym to jestem w stanie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

...Skodzie!:)) Mam na mysli benzyne 3.6 napedzajacego tez Superba i 3.0tdi napedzajacego w koncernie VW niemal wszystko! A taka Toyota (ktorej zdaniem wielu do np.Audi w prestizu brakuje)dla Land Cruisera(i TYLKO dla niego!!!)opracowala diesla 4.5l od podstaw.Mimo ze kokosow na jego sprzedazy nie zbije bo glownym

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

"Ale czy warto zapłacić 271,53 za każdy ze 130 milimetrów długości A8 w wersji L? Jest jeden powód, dla którego warto to zrobić. Nie, nie ten, że jest po prostu droższy. To w przypadku Audi stale ten sam powód: zbyt wielu ludzi myli zwykłe A8 z mniejszym A6. A ono jest sporo tańsze." Może już po 4

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

faktycznie na razie bajer, ale z czasem pewnie będzie standardem... co do V8 diesla to jest to po prostu jeden poziom dalej niż V6 i tyle... nie dla nich się robi V8 tylko do aut, które powinny mieć mocniejszy silnik niż V6... nie zrobisz 4,2 litra w układzie V6, efektywniejsze jest V8 i dlatego ono jest

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

doopa nie auto za przeproszeniem. We współczesnejmotoryzacji kupowanie czegoś większego niż A5 sportback czy A6 to minimalny przyrost "komfortu" - głównie widac to w szerszym wnętrzu. Turbodiesle, nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a nie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

TDI to slepa uliczka koncernu VW Audi i pochodnego Porsche.Jesli chodzi o technologie hybrid,owe sa 10 lat do tylu za Japonczykami .Wystarczy wspomniec o wycofaniu z rynku BMW 6 Hybryda ,kompromitacja technologiczna .Mercedes wklada jakies silniczki elektryczne 10kW ,ktore maja udawac hybrid

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Bawilem sie nowym a8 i :OOOOOOOOOOO zbieralem szczeke przez tydzien. Jest kolosalny postep z generacji na generacje. Zreszta kulczyk wozi sie a8 po Poznaniu, wiec az takie zle nie moze byc skoro moglby jezdzic bentleyem/RR czy uj wie czym, ale wybiera a8 na poznanskie kielesze.

Sprzedam czesci do Audi A3 i A8

1.Kierunkowskaz Audi A3/S3 2009r bez tempomatu cena 150 zl 2.Kolektor ssacy Audi A8 4.0 TDI 2004r cena 1500 zl 3 2x przepustnica kolektora ssacego Audi A8 4.0 TDI 2004r. 500 zl szt. Powyzsze ceny moga podlegac negocjacji. Nr kontaktowy 504557662.

Re: Udany debiut Audi A8

nie ma 4,0 tdi tylko 4.2 tdi - moc się zgadza - proszę poprawić

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jag XJ 510KM w wersji przedluzanej kosztuje podobnie oczywiscie wspomniany juz Lexus LS 600h czy Maserati Quatroporte przy ktorych to aosiem wyglada jak a4 czyli pospolicie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

nobliwymi markami z Europy. A co do Azji...Mieszka tam ok.4 miliardy ludzi.Niech tylko co tysieczny kupi tam co rok auto to daje to 4 000 000 aut.Vw od lat sprzedaje w Chinach wiecej aut niz w Niemczech.Dlatego wszyscy producenci lokuja wiecej uwagi(i kasy)tam niz w naszej-ponoc waznej-Europie.A my

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

opisywany tu Infiniti m35h ma 368koni i pali w miescie jak i poza nim ok.8-9litrow a wiec mniej nieco niz ten diesel poza miastem i DRUZGOCACO mniej(bo 5-7litrow!)w miescie.Do tego jest o...150tys zl tanszy!!!I gdzie tu diesel ma szanse do najnowszej hybrydy??? Fan

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

za tyle kasy to Panamera S albo Maserati Quattroporte i dziekuje za pazdzierz 4 kolek na grillu

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W klasie premium to prym wiodą LEXUS i INFINITI / niemieccy konkurenci to tylko MERCEDES a ałdi bmw to klasa dużo dużo niższa

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

hybryda hahaha. jakos nikt nie wspomina o koszcie wymiany akumulatorow. a to przypominam - odrobine drozsza zabawa niz zatankowanie baku pod korek.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jak kogos stac na takie auto to ma gdzies jego spalanie. Ludzie kupuja dla prestizu a diesel w limuzynie to srednio pasuje, nie rozumiem tego, bo tak duzy diesel bedzie niewiele oszczedniejszy niz silnik bezynowy, a w serwisowaniu moze byc o wiele drozszy, wiec tym sposobem diesel nie ma

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

ekspertow tu od cholery.ale zmoich informacji wynika ze ten silnik 3.6 w panamerze to faktycznie nieco tylko ze zmienionym zasilaniem ten sam co w skodzie a juz zupelnie nie rozni sie od jego wersji w passacie.jak sie myle to ASTEC poucz ludzi.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Tez czytalem juz w paru gazetach test tego Infiniti i faktycznie wychodzi ze japonczycy wykoncza ropniaki. Dziwne ze w zadnej nie ma porownania tej hybrydy z np.bmw 535d. Ale pewnie dlatego ze bmw by przegralo a gazety maja...niemieckich wlascicieli wiec nie...wypada:))))

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

zrobil ale jak widac ty potrafiles . Zeby cokolwiek porownac musz a byc zastosowane jednakowe kryteria i warunki pomiaru . Jedyne porownywalne to dane podawane przez producentow a z nicxh wynika ze audi jest oszczedniejsze . wiec osmieszaj sie dalej pajacu

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@sensei Umówmy się, że panamera nie każdemu musi się podobać, a jeśli chodzi niezawodność to niestety niegdysiejszymi wybrykami maserati zapracowało sobie na to, że dla niektórych (powtarzam - niestety) to trójząb jest paździerzowy... Moim zdaniem Audi jest po prostu bardzo eleganckie i świeże

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Wnętrze to porażka. Materiały jak w taniej klasie średniej. Zajeżdża kiczem i tandetą. Płacić tyle za samochód i otrzymać taką biedę w środku?? A poza tym, przecież to tylko audi, za tą kasę można kupić prawdziwy prestiżowy samochód.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

w praktyce. A jakością z moich własnych doświadczeń wcale nie przewyższają. Jest powiedzenie, że jeździsz zepsutym autem, tylko nie chcesz tego wiedzieć.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

same brednie , kolejny expert ktory musial zaliczyc wystep Po pierwsze silnik 3.6 w Panamerze to zupelnie inny silnik niz w Skodzie Po drugie takie Audi dla Touarego tez opracowalo silnik ktorego nigdzie indziej nei znajdziesz a Lexus rowneiz wklada silniki od Toyoty .I

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@fox. Wozi się bo nie jest właścicielem tego samochodu. Tylko użytkuje, jako demówkę w ramach promocjo od producenta potem puszczą ją jakiemuś jelonkowi jako "cymez nówka, demówka" dając do zrozumienia "kto" ją użytkował. Jakby jego firmy byly importerem BMW toby jezdził BMW a tak kto jak kto ale

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

chlopie nie kompromituj sie .Silnik w Panamerze to konstrukcja wlasna wystarczy zobaczyc na stopien rozchylenia cylindrow.Ale po co lepeij sie skompromitowac niz dowiedziec

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Superb i tak zostawia to rzekome cudo daleko w tyle jeśli idzie o komfort i ilość miejsca. Dalej się nie nauczyli. Ciągle tylko drezyna w standardzie. Po co tyle bulić.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

www.youtube.com/watch?v=qbK9kjwfk60&feature=related www.youtube.com/watch?v=ivLyhUF_ZBY

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Mam ten samochód i w ogóle nie obchodzi mnie jego spalanie. Auto prowadzi się wzorowo, jest wygodne i bezpieczne. To najlepszy samochód jaki miałem, Lexusy i Mercedesy jakoś do mnie nie przemawiają.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

- ristepka :) większość osób wypowiadających się na forach mówi o swoich ferrari itd itp, mało kto obiektywnie się przyznaje do faktycznego stanu posiadania :)

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Podrasowane toyotki czy nissanki nazywające się lexus czy infiniti mają wyraźny problem z prestiżem w Europie. Mimo że są to niezłe samochody, niewiele ustępujące niemieckim (tym produkowanym pod niemieckimi markami, jak i angielskimi), to jednak nie uchodzą za najwyższą półkę. Gdzieś w Azji może i

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

To mi w A6 ten silnik w tej wersji mniej palił. Nigdy nie przekroczyłem 8,5. A średnio było 7-8. 8 w miescie a 7 poza. Rekord w druga stronę to poniezej 6 w trasie po Węgrzech - jazda 90-100. pzdr

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

trypel napisał: > To mi w A6 ten silnik w tej wersji mniej palił. Nigdy nie przekroczyłem 8,5. A > średnio było 7-8. 8 w miescie a 7 poza. Rekord w druga stronę to poniezej 6 w > trasie po Węgrzech - jazda 90-100. > pzdr Przy takim spalaniu zastanawiał bym się nad robieniem

Audi A4 IV (B8) 2,0 TDI 170KM Quattro

różnych marek. Nasza aktualna oferta: www.raiffeisen-leasing.*.pl Kontakt : moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-iv-b8-2-0-tdi-170km-14969998.html 694 493 929 ; 666 032 617 Niniejsze

Re: Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

To ,żeby te dizle tak przyspieszały co wolnossąca 3 l benzyna ,to potrzebują ,aż 2 turbin (np. 535d) ?

Re: Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Dziwne, że moment się nie zwiększył. Ciekawe, kiedy w końcu Audi przedstawi konkurencję dla 535d oraz E420 CDI. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

napisałem: To mi w A6 ten silnik w tej wersji mniej palił. Nigdy nie przekroczyłem 8,5. A średnio było 7-8. 8 w miescie a 7 poza. Rekord w druga stronę to poniezej 6 w trasie po Węgrzech - jazda 90-100. pzdr Więc w miescie było do 8. W trasie faktycznie odkąd raz doszedłem do 20 punktów to

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

zgadza sie V6 jakbynie patrzył potrzebuje paliwa..moja potrzebuje do 8L ..i nie interesuje mnie ze kogos pali 7 moze nawet ponizej..to albo go pcha na właczonym silniku..a jezeli komus pali wiecej niz 8L to albo mu daje w piec albo leje jakis swiństwo i mu pobiera wieksza mieszanke paliwa

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

panowie spokojnie..racje teraz kolega ma 8L/miasto 6L-6,5?trasa..i koniec mam ten samochod i mi tyle pali

nowy 3.0 TDI dla A8

moc 233 PS zostanie osiagnieta przy 4000 obrotow,a moment 450Nm przy 1400 obrotow. A wszystko przy zuzyciu 8,4 litra/ 100 km. Tym samym bedzie to nie tylko jeden z najmocniejszych "osobowych" V6 TDI ale rowniez najczystszy. Mimo quatro, automatika i bez filtra czystosci spalin motor ten

Audi R8 za piękne zwycięstwo

www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/2-audi-a6-2-5-tdi-silniki-historia-i-awaryjnosc-ktory-wybrac.html

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

pomyłka mała..wiec wracajac do tego spalania A6 2.5TDI ok.. moze i ci palił nawet ponizej 6L na trasie..ale nie bede jechał jak z teściowa do....jezdze tym saochodem "normalnie i na trasie ok 6-7L " miasto 8L i nie wymyslaj ze ci nie przekracza tyle czy tyle..jeszcze mi napisz ze przy

Czy diesel sie oplaca Audi A8 4.0TDI film

paultan.org/archives/2006/02/23/audi-a8-40-v8-tdi-excellent-fuel-economy/ -- -------------------------------------------------------4

Re: Audi A6 4.2 Tiptronic - GAZ ?

Ano dla tego, że w Audi A8 silniki 2.5 TDI to "silniczek od pralki" w porównaniu z 4.2 nawet z LPG!!! Instalacja gazowa do V8 będzie kosztowała około 7000 zł al szybko się zwróci. Na zachodzie montowanie LPG do drogich aut to normalka. A niszczenie silnika???? To mit!! Instalacja LPG

Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

Firma DigiTec podkrecila dizla Audi A8 4.0 TDI seryjne A8 4.0 TDI ma 275 KM i moment 650Nm Tuner (drei Jahre, 100000 km) po modyfikacji silnik osiaga teraz moment 221kW/300KM przy 4000 obr/min moment wynosi 800 Nm przy 1800 obr/min A8 mimo ze ma karoserie z Aluminium wazy badz co

TDI GÓRĄ

wyzszosc silników diesla nie podlega dyskusji,przyklady??? bmw 330 d-184 KM 7,8 od 0 do 100 spalanie:7.8 litra ON na setke audi a4 tdi :130 KM 9,9 do setki spalanie uwaga:5,8 litra na 100 jeszcze jakies pytania silniki te oprócz oszczednosci maja boską elastycznosc.

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

wITAM.. MAM AUDI ALE A6 Z TAKIM SAMYM SILNIKIEM I SKRZYNIA.. TRASA 6L-7,5MAX (7.5L TO WIESZ JAKA JAZDA HEHEHE) MIASTO MAX 8L..WIEC TWOJ BEDZIE TROSZKE MNIEJ PALIŁ JEZELI TAK SAMO PODJEDZ DO SERWISU..ALBO TANKUJ BEZSIARKOWĄ DIESEL

A4 2.0 TDi 120 KM- wrazenia z jazdy.

Wlasnie zrobilem 10.000 km A4 2.0 TDi 120 KM (w 2,5 miesiaca, hehe). Moje uwagi: - lakier na konsoli srodkowej (microplatin- standardowy) jest dosyc podatny na zadrapania- nic dla wrazliwych, - siedzenia standardowe sa jak najbardziej wygodne- porownuje z poprzednimi sportowymi z A3, po

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

zxcvb45 napisała: > panowie spokojnie..racje teraz kolega ma > 8L/miasto 6L-6,5?trasa..i koniec mam ten samochod i mi tyle pali Sugestia podobna jak dla kolegi :) Diagnostyka. No chyba że w mieście 0 swiateł brak skrzyżowań i w ogóle autostrada. Ale zgadzam się z kolegą, dajmy już

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

Coś sie tu Panu Redaktoru pomyliło ;] 4,2 FSI V8 benz.- R4, 1997 ccm 3,0 TDI V6-turbodiesel R4, 1870 ccm Uśmiałbym sie gdybym zamiast w 4.2 i 6 garów w V pod maską A8 znalazł 4 w rzędzie

Re: Spalanie w A4 2,5 tdi???

> Skoro jest Pan użytkownikiem to mam jeszcze następne pytania: Czy są jakieś > problemy z tym silnikiem, na co zwrócić uwagę i jak sprawa z brudnym paliwem > z naszych stacji??? Wiem że niektóre silniki są bardzo wrażliwe ale odnośnie > 2,5 tdi nie spotkałem się z opiniami

Nowe Audi A8

/A7. „Utylnione” quattro z regulacją przepływu mocy między kołami osi tylnej. Przekładnia 8-cylindrowa (czy rozwinięty S-tronic? nie wiadomo). Silniki: na początku 4,2 FSI 372 KM/445 Nm i 4,2 TDI, 340 KM/850 Nm. Od 2010 3,0 TFSI 290 KM/420 Nm i 3,0 TDI 250 KM/500 Nm. Od 2011: 4,0 TFSI 420

Re: S4 vs A4 Audi jak różnica?

> szymizalogowany napisał: > > > wersja 1.6 raczej jest bardzo blisko TDI :))) > Szczególnie TDI 180KM quattro. ten dwu i pollitrowy TDI jest tylko troche gorszy niz 1.8 T 190 KM tez quattro

Re: Honda Accord 2,4 executive aut?

kup sobie audi a4 1.8t,malo miejsca w srodku ale polecam,ja mam tdi ale jesli chcesz benzyne to bierz 1.8t

Re: Audi A6 4.2 Tiptronic - GAZ ?

To powiedz mi jaki jest rozsądny silnik do A6 oprócz ww. 4.2 i 2.7T ? Mówię o modelach paro letnich gdzie jeszcze 3.0TDI nie występowało... 2,8 jest za słabe na taką budę i quattro - a przecież właśnie dla tego napędu kupuje się audi. Miałem ten silnik w a4 i jest spoko ale szału nie robi, więc

Re: Audi A8-Tuning by JE Design - 390KM 4.2 TDI

Mi sytlizacja nawet sie podoba. Tylko ze te spojlery i progi wygladaja troche na "doklejone" do auta. A tak wogule to on ma chyba common rail?? -- Takie czasy... Bo to Polska nie elegancja Francja...

Re: W 4.2 V8 zmienne fazy są co najmniej od 7 lat

cc_2004 napisał: > 2.5 TDI do Allroada > A różni się czymś poza mocą? Chyba straciłem wątek ;-)) Pzdr Niknejm

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

3.0 tdi ma 500nm a nie 350nm... 2.0 tdi ma 350nm...

Audi A1 1.4 TFSI Senner Tuning

PO co komu osiągi, w serwisie na osiągi nie patrza bo jak stoi na podśniku nikt na too nie patrzy. SIlnik syf te wszystkie TSi sa cudowne oraz 2.0 TDI na pompowtryskach czy CR - ulubieniec serwisantów. W firmie 8 Skod 1.8 TSI - wszystkie się sypią, 5 Passatów 2.0 TDi w CR przynamniej raz w tyg na

AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

Witam. Chcemy z mężem kupić Audi A4 B5 1997-1998r. Tylko pytanie.. Z którym silnikiem? 1.8T? zwykłym 1.8? a może 1.9tdi?

Re: Przednionapędowe Audi A8

4 zera - klub frajera vieśvogen Ołdi Kulczyk TDI oil postrach miast i wsi

Re: Audi A4 1.8T

0w30 ???? to chyba do TDI a nie turbo benzyny i to tez lepiej lac 0w40. Do 1.8T to najlepiej 5w50 np. mobil1

Re: Audi a4 2.5tdi jakie wady i zalety??

> Wszystkich napewno nie zostawisz w tyle ,bo nawet Passat 2.0 tdi 170 km i > Toyota 170 KM może się z tobą równać; jasne, że wszystkich, takich co mają benzynke 3,0 i 200km itp. , ale paska 2,0 tdi i krowę avensis nawet z z jej 170 km bez problemu; nie uważam, że silnik 2,5 tdi i

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

greenblack napisał: > Bredzisz. Wiesz, co to jest 6000 obr. w A8 4.2? To liczba obrotów, jakie wykonuje wał korbowy silnika A8 4.2 w ciągu minuty? -- www.prawojazdy.com.pl/display.php?site=79#d1

Re: audi a4 jaki silinik najlepszy

Możliwe silniki: 1.6 101 KM 1.8 125 KM 1.8t 150 KM 2.4 165 KM 2.6 150 KM (chyba tylko do 1996) 2.8 174 KM (j.w.) 2.8 193 KM 2.7 biturbo 265 KM 1.9 TDI 90 KM 1.9 TDI 110 KM i wsio. Ja bym się zastanawiał nad 1.8t, 2.4 i mocniejszym 2.8.

Re: A8 z 3 litrowym silnikiem ?

Tak, ale tam dowiem sie tylko o obecnie sprzedawanych modelach. A mi chodzi tez o rok 2002,2003. Wiem, ze jest silnik 3.7, 4.2 i 4.0 TDI Nie slyszalem o 3.0 w A8 dlatego zdziwilo mnie takie ogloszenie.

Jednak moc a nie moment hehehehe

benzyna 1.4 Turbo 170 KM 240 Nm Moc ta sama, moment w dyzlu wyższy. Przyspeszenie 0-100km/h: 2.0 TDI: 8,2s 1.4 TSI: 7,9s Benzyna POWER! -- _________________ capmag.com

Re: AUDI A3 (1996-2003)

www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/jazda-probna-audi-a4-2-7-v6-tdi-180km-23-08-06,1412.html 2004 Audi A6 3.0TDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/test-2004-audi-a6-3-0tdi,287.html 1998 Audi A4 Avant 2,8 Quattro LPG

kupilem 2,0tdi odradzam

palanie rzeczywsite w miescie 8,5-8,8l, 170km niby nie malo ale na trasie czuc mase auta. Dynamiczna jazda wiaze sie z lataniem w okolice 3700-4200obr. Poprzednio mialem starsze a6 2,5tdi 163km i bylem znacznie bardziej zadowolony. Byl troche glosniejszy ale v6 brzmi lepiej niz 4 cyl common rail

Audi A8 3,0 TDi

Cytat: "Der Sechszylinder im A8 3.0 TDI quattro leistet 171 kW (233 PS) bei 4.000 1/min und mobilisiert ein beeindruckendes Drehmoment von 450 Newtonmetern zwischen 1.400 und 3.250 1/min. Damit sprintet die leichtgewichtige Luxuslimousine mit Aluminium-Karosserie in gerade 7,8 Sekunden von