a 8 audi automat

Rafał Mądry

Audi A3 jest atrakcyjniejsze. Szczególnie w wersji S3 potrafiącej znacznie więcej

Audi A3 jest atrakcyjniejsze. Szczególnie w wersji S3 potrafiącej znacznie więcej

Obecne na rynku od 2020 roku Audi A3 generacji 8Y przeszło lifting. Kompakt nabrał więcej sportowego charakteru, ma bogatsze wyposażenie i dodatkowe funkcje cyfrowe. Ale to nie wszystko. Modyfikacje zastosowane w układzie napędowym oraz jezdnym wersji S3 sprawiły, że ten zadziorny model stał się jeszcze bardziej emocjonujący i atrakcyjny.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Nowe Audi A4 B9 2020 - ceny w Polsce. Sprawdziliśmy, jak nowe A4 wypada na tle BMW i Mercedesa

Nowe Audi A4 B9 2020 powoli wjeżdża do Polski. Właśnie poznaliśmy oficjalny cennik i zestawiliśmy A4 z najgroźniejszymi konkurentami. Ile kosztuje nowe Audi A4? Za najtańszą aktualnie dostępną wersję zapłacimy 132 900 zł.

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

liftingu). Bagażnik coupe mieści 455, a Sportbacka 480 litrów. Skromniej przedstawia się sytuacja w cabrio – 320 litrów. Audi A5 8T - silniki benzynowe. Ostrożnie! Wyjściowo A5 dysponuje przednim napędem. Dopiero opcjonalnie dostępny był stały napęd na cztery koła quattro. Kupno wersji z silnikami

Audi szykuje hybrydową ofensywę w Genewie - Q5, A6, A7 i A8 od marca w wersji plug-in

Audi szykuje hybrydową ofensywę w Genewie - Q5, A6, A7 i A8 od marca w wersji plug-in

Najmocniejszy układ hybrydowy otrzyma oczywiście flagowe, przedłużone Audi A8. Hybryda ładowana z gniazdka będzie się ukrywać pod oznaczeniem A8 L 60 TFSI e quatrro. W limuzynie elektryczny motor ma współpracować z benzynowym silnikiem 3.0 V6 i 8-stopniowym automatem Tiptronic. Łączna moc układu to

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary i bagażnik Rewolucję w segmencie C w koncernie Volkswagen rozpoczął oczywiście Golf nr 8 w zeszłym roku. Ósemka, choć zaproponowała sporo nowości, to powstała w oparciu o tę samą, lekko zmodyfikowaną płytę MQB. Nie inaczej jest w przypadku nowego A3. Wersja

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

propozycję. W zeszłym roku nad Wisłę ściągnęliśmy ponad 28 tysięcy używanych Audi A4. Drugi w zestawieniu był VW Golf (23,9 tys. szt.), a trzeci Opel Astra (23 107 szt). Bierzemy dzisiaj pod lupę A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Audi A4 B7 - opinie, awarie, usterki. Na które wersje trzeba uważać? Audi

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - ceny Spośród wszystkich generacji Audi A4 to właśnie czwarta była oferowana najdłużej, bo aż 8 lat od 2007 do 2015 roku. Na zakup najtańszych egzemplarzy wystarczy już 25 tysięcy złotych, lecz jeśli chcemy nabyć auto w dobrym stanie powinniśmy przygotować 30-40 tys. zł. Droższe są

Chiński konkurent BMW serii 5. Ma ogromny grill i platformę starej Mazdy

Chiński konkurent BMW serii 5. Ma ogromny grill i platformę starej Mazdy

przekładniami automatycznymi. Słabsze wersje mają 7-biegową skrzynię dwusprzęgłową. Mocniejsze otrzymują 8-biegowy automat ze sprzęgłem hydrokinetycznym.

Nowe Audi RS6. Rodzinne kombi z 600-konnym V8 pod maską

Nowe Audi RS6. Rodzinne kombi z 600-konnym V8 pod maską

samą skrzynię biegów co w poprzedniku. Mowa o 8-biegowym automacie Tiptronic. Inżynierowie zmodyfikowali jednak jego pracę, by dostosować ją do nowych norm emisji spalin. Napęd przekazywany jest - rzecz jasna - na cztery koła. Standardem w nowym Audi RS6 jest pneumatyczne zawieszenie z funkcją

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

wysoką cenę nie należały do bestsellerów w krajowych salonach, a sprowadzone zza oceanu zwykle mają za sobą przeszłość wypadkową. Używane Audi A4 B9 (2015-) - usterki silników Diesla Największą popularnością na rynku wtórnym cieszą się wysokoprężne jednostki Audi o pojemności 2,0 l, dostępne w kilku

Nowe Audi A3 Sportback. Kompakt klasy premium po raz czwarty

Nowe Audi A3 Sportback. Kompakt klasy premium po raz czwarty

"Sukces 4.0" - mówi z dumą Audi i podkreśla, że to już czwarta generacja Audi A3. Pierwsze A3 na drogi wyjechało w 1996 r. Rok 2020 r. to czas na kolejny milowy krok w historii modelu. Rewolucję w segmencie C w koncernie Volkswagen rozpoczął oczywiście Golf nr 8 w zeszłym roku. Ósemka

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

pneumatyczne jako opcja, a także niezliczona ilość systemów pokładowych oraz elementów dekoracji wnętrza pozwalały pierwotnemu nabywcy popuścić wodze wyobraźni na tyle…, na ile pozwalała mu zasobność jego portfela. Dzięki temu wśród aut używanych znaleźć można wiele smakowitych rodzynków. Używane Audi

Nowe Audi SQ7 TDI - lifting usportowionej wersji. Pod maską potężny diesel V8

Nowe Audi SQ7 TDI - lifting usportowionej wersji. Pod maską potężny diesel V8

Nowe Audi SQ7 napędzane jest tym samym potężnym dieslem, co wersja przed liftingiem. To czterolitrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 435 KM i 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem jest napęd quattro oraz 8-stopniowy automat. Wersja S oznacza kompleksowe dopasowanie modelu do mocnego

Robert Lewandowski wjeżdża w nowy sezon za kierownicą Audi

Robert Lewandowski wjeżdża w nowy sezon za kierownicą Audi

trafia na wszystkie cztery koła, a silnik współpracuje z 8-biegowym automatem. Cena? W polskim salonie startuje od 564 tysięcy złotych. Nowy trener Bayernu, Carlo Ancelotti, postawił na limuzynę. To 605-konne Audi S8 plus. Zaskoczeniem może być wybór mistrza Europy z niedawno zakończonego Euro 2016 we

Siedem automatycznych skrzyń biegów, których lepiej unikać. Wpadki w znanych modelach

Siedem automatycznych skrzyń biegów, których lepiej unikać. Wpadki w znanych modelach

automat firmy Jatco - model JF506E. Pojawiał się między innymi w drugiej generacji Land Rovera Freelandera, VW Golfie, Borze, Sharanie, Seacie Alhambra, Audi A3 czy Fordzie Mondeo. W ogólnym rozrachunku, sprawuje się wystarczająco dobrze, płynnie zmieniając przełożenia. W zależności od modelu i potrzeb

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

względnie dopracowana dopracowana. Obok 6-biegowego "manula", Audi A6 (C7) występowało z bezstopniowym "automatem" lub 7-biegowym dwusprzęgłowym oraz w mocniejszych wersjach V6, V8 z klasyczną 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Przeczytaj także: Kupujemy używane: Lexus IS I

Najgorsze automaty. Ósemka, która może Cię zrujnować. Uważaj!

Najgorsze automaty. Ósemka, która może Cię zrujnować. Uważaj!

Udział automatycznych przekładni w sprzedawanych w Europie samochodach sukcesywnie rośnie. W wielu modelach spotkamy już tylko takie rozwiązania. Należy do nich wiele aut spod znaku BMW, Volvo, Mercedesa czy Audi. Zainteresowanie pojawia się również pośród sprowadzanych zza granicy egzemplarzy

Kochamy Niemców, nie ufamy Azjatom. Takich samochodów szukają Polacy

Kochamy Niemców, nie ufamy Azjatom. Takich samochodów szukają Polacy

Największy w Polsce serwis ogłoszeniowy otomoto.pl wydał właśnie najnowszą edycję raportu „Internetowy Samochód Roku 2021". Serwis bazuje na preferencjach prawie 8 milionów użytkowników, którzy wygenerowali prawie 4 miliardy odsłon. To wystarczy, żeby na podstawie tego raportu dowiedzieć

Piłkarze Barcelony z nowymi Audi

Piłkarze Barcelony z nowymi Audi

momentu obrotowego. Moc trafia na wszystkie cztery koła, a silnik współpracuje z 8-biegowym automatem. Cena? W polskim salonie startuje od 564 tysięcy złotych.

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

, a elementem  który najbardziej rzuca się w oczy jest ekran systemu MMI, który moim zdaniem nieestetycznie wystaje nad resztę deski rozdzielczej. Rozglądając się za używanym Audi A4 B9 warto poszukać egzemplarza z Virtual Cockpitem, czyli ekranem zastępującym standardowe zegary. Oprócz

Jaguar F-Pace P250 AWD vs. Volvo XC60 B5 AWD. Brytyjski sznyt czy skandynawski pragmatyzm?

Jaguar F-Pace P250 AWD vs. Volvo XC60 B5 AWD. Brytyjski sznyt czy skandynawski pragmatyzm?

tylko inne, mniejsze i większe pojazdy, lecz również swoich bezpośrednich rywali. Tylko w pierwszym półroczu 2024 do klientów nad Wisłą trafiło ponad 3500 sztuk szwedzkiego bestsellera. Co ciekawe, drugie na liście Audi A3 może pochwalić się wynikiem o 800 egzemplarzy gorszym. SUV-a klasy średniej

Wideo | Audi RS 7 Sportback ściga się z... windą

Wideo | Audi RS 7 Sportback ściga się z... windą

-ósemka" współpracuje z 8-biegowym automatem, a moc trafia na wszystkie cztery koła (obowiązkowy napęd quattro). Sprint od 0 do 100 km/h? Niecałe 4 sekundy. Jak na jego tle wypadła winda? Zobaczcie sami. Zobacz także: Audi RS 6

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

pozwala rozpędzić to piękne auto do 100 km/h w zaledwie 3,9 sekundy. Napęd quattro i 8-biegowy automat to oczywiście standard w topowej odmiane A7. Ile RS7 Sportback kosztuje nad Wisłą? 569 800 zł w podstawowej wersji i 602 200 zł we wzmocnionej, bo aż 605-konnej wersji Performance. fot. Audi fot

Opinie Moto.pl: Audi Q5 Sportback 40 TDI. Mistrz stylu

auto w pasie ruchu. Te dwa ostatnie rozwiązania pozwalają na częściowo autonomiczną jazdę w ograniczonym zakresie czasowym. Audi Q5 Sportback 40 TDI - Opinia Moto.pl Sportback to dyskretna elegancja i nienachalna nuta sportu. Modne nadwozie okazuje się funkcjonalne, a kabina przestronna i wykończona w

Wiemy, ile kosztuje nowe Audi A8. Dwie V-szóstki na start

koła (napęd quattro). Standardem jest 8-biegowy automat tiptronic. Tak prezentują się wyjściowe ceny nowego Audi A8: - Audi A8 50 TDI (moc: 286 KM, przyspieszenie: 5,9 s, śr. zużycie: 5,6 l/100 km) -  od 409 000 złotych - Audi A8 55 TFSI (340 KM, 5,6 s, 7,5 l/100 km) - od 441 000 złotych Nowe Audi

Możesz mieć klasę premium za 50 tysięcy złotych. Luksus, wygoda i odpowiednia moc [LISTA]

pneumatyczne zawieszenie, klimatyzacją dla dwóch rzędów, multimediami, automatyczną skrzynią biegów (8-stopniowy Aisin) i stałym napędem wszystkich kół. Bagażnik mieści od 580 do 1642 litrów. Ponad dekadę temu, niewiele osób wyobrażało sobie SUV-a tej klasy z silnikiem benzynowym. W związku z tym, VW

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

odległość od podłoża. Twardość zmieniana jest w zależności od dynamiki jazdy i warunków drogowych. Największy potencjał na udaną lokatę kapitału ma topowy wariant 3.0 V6 o mocy 167-200 KM łączony z czterobiegowym automatem. Na Citroena warto przeznaczyć minimum 10 tysięcy zł. Audi V8 - opinie, ceny

Szybkie, japońskie limuzyny za 50 tys. zł. Potrafią zaskoczyć wygodą i trwałością

, nawigację, szyberdach i podstawowe systemy bezpieczeństwa. Oferowane dwa silniki benzynowe 2.0 156 i 2.4 201 KM są dynamiczne i bardzo wytrzymałe. Co ważne, ręczna skrzynia ma krótki skok lewarka, a poszczególne tryby wchodzą z wyczuwalnym oporem. Na liście opcji znajdziemy pancerny automat. Mocniejszy z

Te skrzynie biegów mogą doprowadzić do rozpaczy. Lepiej się ich wystrzegać

niezbyt dobrze znosi współpracę z potężnym ropniakiem. Sytuację pogarsza operacja podniesienia mocy silnika, a to częsty zabieg w leciwym autach ze śmigłem na masce. Co gorsza, jak przystało na amerykański automat sprzed lat, konstrukcja nie przepada za długotrwałą jazdą autostradową - często się

Było marzeniem Polaków i definicją bawarskiej technologii. Sprawdzamy BMW 523i z 1997 r.

W 1995 r. na bazowe E39 trzeba było przeznaczyć w Niemczech około 35 tysięcy marek. To była zawrotna kwota, a w zamian dostawaliśmy jedynie 150 KM wydobytych z 2-litrowego benzyniaka. Pamiętajmy, że wtedy w Polsce przeprowadzono denominację, a średnia pensja wynosiła około 700 złotych. Wobec tego

Trzyletnie crossovery. Modne i atrakcyjne. Oto pewniaki w dobrej cenie. Od Toyoty po Fiata

współpracować z manualną, 6-biegową skrzynią lub bezstopniowym automatem. Generuje 116 KM i 185 Nm. Toyota jest natomiast liderem polskiego rynku hybrydowego. Nie inaczej wygląda sytuacja w przypadku C-HR-a. Opcje mamy dwie. Podstawowa to elektryczno-spalinowy tandem o mocy systemowej 122 KM. Po liftingu ofertę

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

płowieją lakierowane elementy zderzaków i lusterek. Wnętrze najlepsze lata ma już za sobą. Na pokładzie Audi doskonale widać upływ czasu – jest po prostu archaiczne. Niemniej, wciąż przekonuje czytelnością i łatwością obsługi, a także trwałością. Zarówno materiałowe jak i skórzane tapicerki w

Nowe Audi Q7, czyli lifting, który zmienia praktycznie wszystko

. Standardem jest napęd quattro oraz 8-stopniowy automat. Wersja S oznacza kompleksowe dopasowanie modelu do mocnego silnika - mamy tu sportowe zawieszenie, układ kierowniczy czy wyczynowe hamulce. Osiągi? Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 4,8 sekundy, a wskazówka prędkościomierza

Salon Detroit 2017 | Audi Q8 Concept | Flagowy SUV Coupe

plug-in. Silnik spalinowy pojazdu to jednostka 3.0 TFSI V6, generująca moc 333 KM i maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Silnik elektryczny natomiast, ma moc 136 KM i moment obrotowy 330 Nm. Łączna moc układu wynosi 442 KM i 700 Nm. Skrzynia to tiptronic, czyli automat o 8 przełożeniach. Audi Q8 Concept

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

wymiany oleju w automatach, co doprowadza je do ruiny. Kompleksowa reanimacja przekładni to wydatek około 7-8 tysięcy złotych. Audi Q5 I 2.0 TSI Niezależnie od dostępnego budżetu i roku produkcji, SUV-y klasy średniej segmentu premium są nader pożądanym towarem na rynku wtórnym. Kierowcy cenią zauważalnie

Opinie Moto.pl: Audi Q7 50 TDI. Po retuszu stracił wiele zmarszczek

na opcjonalnych, 21-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nie przejmuje się poprzecznymi przeszkodami i lekkim terenem. Błotniste podłoże i koleiny wypełnione wodą to dla Audi bułka z masłem. Po wybraniu trybu offroadowego, zmienia się czułość kontroli trakcji, a karoseria nieco bardziej się kołysze

Kryzys? Jaki kryzys! Klasa premium rośnie w siłę. Na te SUV-y stawiają Polacy

z doładowaniem. Te z miękka hybrydą mają niewielki, litowo-jonowy akumulator zapewniający zastrzyk mocy w wysokości 14 KM. Istotne, że każdy wariant dysponuje w standardzie wydajnym, 8-stopniowym automatem. Benzynowe rozwijają 197 (od 211 900 zł) lub 250 KM (od 267 900 zł). Mocniejszy łączy się z

Używana Kia Stinger - awarie, najlepsze wersje, opinie. "Jeden z najbardziej niedocenianych modeli"

jednak nieczęsta sytuacja w przyrodzie. Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 4x4 - opinie To najciekawsza, najdroższa i jednocześnie najszybsza Kia w historii. Pod maską skrywa podwójnie doładowane V6 o pojemności 3.3 litra. Napęd na cztery koła i 8-stopniowy automat ma w standardzie. Do tego 370 KM przy 6000 obr

Mercedes klasy E All-Terrain | Ceny w Polsce | Między Volvo a Audi

maską pracuje dwulitrowy diesel o mocy 194 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wysokoprężny silnik współpracuje z 9-biegowym automatem. Osiągi? 8 sekund do pierwszej setki i 232 km/h prędkości maksymalnej. Później do sprzedaży wejdzie mocniejsza wersja E350d (3.0, 258 KM). Mercedes klasy E All

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

mocy 190 KM i 400 Nm. Występuje tylko z napędem na przednią oś, a do setki przyspiesza w 8,3 sekundy, maksymalnie rozpędzając się do 230 km/h. Taką samą prędkość maksymalną ma D5 AWD o mocy 235 KM i 480 Nm(7,3 s do 100 km/h). Sprzęgnięto go z 8-stopniowym automatem i określono średnie zużycie paliwa na

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

bezproblemowo przez 350-400 tysięcy km. Oto nasze pewniaki. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazeta.pl . Audi Q5 I 2.0 i 3.0 TDI Jednym z najpopularniejszych SUV-ów premium ostatnich lat pozostaje Audi Q5 produkowane w latach 2008-2017. Zbudowane na modułowej płycie podłogowej MLB auto

Audi A4 B5 - awarie, najlepsze wersje i nieoczywisty rywal, którego też kupimy za 10 tys. zł

wzrost zużycia paliwa. Lexus IS I kontra Audi A4 B5 - sytuacja rynkowa Podaż Lexusów jest dość skromna. Ofert jest kilkadziesiąt, a auta z pierwszych dwóch lat produkcji wyceniane są na 8-11 tysięcy złotych. Na dobrze utrzymany egzemplarz z 2003-2004 roku trzeba przeznaczyć 15-16 tysięcy. Zdecydowanie

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

średniej klasy Audi jest jednym z naszych ulubionych modeli na rynku wtórnym. Od lat widnieje w czołówce najliczniej sprowadzanych, a dobre sztuki błyskawicznie znajdują nowych nabywców. Generację B8 produkowano w latach 2007-2015. Estetyczne nadwozie nie ma problemów z korozją, podobnie jak kabina nie

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

. Najłatwiej ją rozpoznać po rozkodowaniu numeru VIN albo po weryfikacji ilości przełożeń. Klasyczny automat w pierwszych latach miał 5 przełożeń, a później 8.

300-konne SUV-y za 100 tysięcy złotych. Moc, funkcjonalność i wysoka jakość

montowane w DS7, 3008 i Grandlandzie, są stosunkowo świeże, zatem ich cena przekracza 150 tysięcy zł. Musimy więc skupić się na autach premium sprzed 6-8 lat. Pośród nich znajdziemy wiele ciekawych konstrukcji. W sam raz dla wymagającego klienta. Oto nasze propozycje. Więcej porad dla kierowców znajdziesz

SUV-y z Japonii i Korei za 80 tysięcy zł. Polujemy na pewniaki

kilka wariantów kolorystycznych. Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica pewnie leży w dłoniach, a analogowe zegary okazują się czytelne. Warto też postawić na niezłej klasy audio sygnowane przez firmę JBL. Takich egzemplarzy na rynku nie brakuje. 8-calowy, dotykowy ekran współpracuje z Android Auto i

Udany debiut Audi A8

współpracuje z 8-biegowym automatem i kieruje moment obrotowy do kół obu osi (Torsen). Marcin Sobolewski ZOBACZ TAKŻE: Audi drwi z Mercedesa - WIDEO Audi A8 - PIERWSZA JAZDA

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę

, IS dostępny był z manualnymi przekładniami pięcio i sześciobiegowymi, a także klasycznymi i niezniszczalnymi automatami (4 i 5 biegów). Te ostatnie wpływają na pogorszenie osiągów i wzrost zużycia paliwa. Audi A4 B5 - wciąż w niezłej formie Bezpośrednim konkurentem Lexusa IS jest Audi A4 B5

Testujemy Audi RS3 Limousine. Wyjątkowy prezent urodzinowy

konieczności amputacji nóg i z pakownym, 315-litrowym bagażnikiem (mógłby być większy). W trybie komfort Audi RS3 zapewnia też całkiem wygodną jazdę po nierównej drodze, w trasie potrafi spalić ok. 8 l/100 km, wykonanie kabiny stoi na najwyższym poziomie, a podczas jazdy wspomaga nas sporo asystentów i

Land Rover Discovery Sport 2.0d vs. Mazda CX-60 3.3d. Wielkie starcie diesli

. Przede wszystkim, reprezentuje brytyjską klasę premium, zatem czysto teoretycznie, bliżej mu do BMW X3, Audi Q5 oraz Mazdy CX-60. Względem rywali, wygląda dość bojowo. Jego prześwit wynosi nieco ponad 21 cm, a głębokość brodzenia to aż 60 cm. Sporo, jak na pogranicze klasy kompaktowej i średniej. Tym

Azjatyckie SUV-y w ryzykownych wersjach za 50-70 tysięcy złotych. Lepiej uważać

Nissan Qashqai I 2.0 CVT Bez wątpienia, hitem sprzedaży w całej Europie była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Nissana – modelu Qashqai. Pierwsze wcielenie produkowanego w brytyjskich zakładach auta dostępne było od 2006 do 2013. Obłe nadwozie w 2010 roku poddano znacznemu liftingowi

Oto nowe Audi A8, czyli "przyszłość luksusowych samochodów"

Nowe Audi A8 mierzy 5 172 mm długości, 1 945 mm szerokości i 1 473 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 998 mm. W przedłużonej wersji A8L rozstaw osi wynosi 3 128 mm, a długość - 5 302 mm. Stylistyka nowego Audi A8 nie jest dużą niespodzianką. Całkiem sporo ujawniły przedpremierowe zdjęcia-teasery, poza

Osiem mocnych aut. 300 KM za 30 tysięcy zł z różnych segmentów. Co warto kupić?

. Poza dobrym nagłośnieniem na pokładzie znajdziemy klimatyzację, telefon i mocno wyprofilowane fotele pokryte skórą. Moc zawsze trafiała na tylną oś, natomiast klient mógł wybierać między przekładnią manualną (5 lub 6 biegową), a klasycznym, czterostopniowym automatem. Sercem modelu są benzynowe

Przednionapędowe Audi A8

Mijają czasy, gdy pojęcia "limuzyna" i "tylny napęd" były nierozłączne. Coraz częściej producenci luksusowych aut proponują klientom odmiany czteropędne, a Audi idzie o krok dalej i swój flagowy okręt przedstawia w wersji z napędem na koła przedniej osi. To

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Nie tylko pośród używanych pojazdów, godnym zainteresowania SUV-em pozostaje Audi Q5 I produkowane w latach 2008-2017. Zbudowane na modułowej płycie podłogowej MLB auto skutecznie wypełniło lukę w ofercie marki. Obłe, typowe dla koncernu linie także dziś przyciągają wzrok przechodniów. Nadwozie

Opinie Moto.pl: Ssangyong Torres 1.5 T-GDI. Nie tylko wygląd tu się liczy

okazuje się przejrzysta. Na deser należy powiedzieć o ambientowym oświetleniu LED, ładowarce indukcyjnej oraz dodatkowym wyświetlaczu zawiadującym klimatyzacją dwustrefową. Ma 8 cali i mocno przywodzi na myśl średniej klasy modele Audi. Jego obsługa jest wyjątkowo łatwa. Ssangyong Torres 1.5 T-GDI - cena

Opinie Moto.pl: Silnik Wankla wrócił z zaświatów. Mazda MX-30 R-EV hybrydą, jakiej nie znacie

Mazda spełniła obietnice i znów oferuje samochód osobowy z silnikiem rotorowym, będącym najbardziej wyrazistym symbolem marki. Ostatnim seryjnym autem z napędem opartym na technologii Wankla był sportowy model RX-8, a od zakończenia jego produkcji minęła już dekada. Teraz rotor, na którym

Lexus IS 300 - nawet 33 tysiące zł rabatu na sportowego sedana

tle najgroźniejszych konkurentów. Porównywalne Audi A4 2.0 TFSI 252 KM ze skrzynią Stronic kosztuje 177 500 zł, praktycznie tyle samo, bo 177 424 zł, zapłacimy także za BMW 330i (2.0 252 KM), a za 245-konnego Mercedesa Klasy C 300 z automatem zapłacimy 181 800 zł. Pełną promocyjną ofertę Lexusa IS

Alfa Romeo Giulia | Ceny w Polsce | Czas na silnik benzynowy

z automatem, ze skrzynią ręczną Audi niemal 200-konne Audi kosztuje równe 150 tysięcy) Mercedes klasy C 1.6 Diesel 136 KM - od 144 900 zł 2.1 Diesel 170 KM - od 169 100 zł 2.0 Benzyna 184 KM - od 156 900 zł (automat) 2.0 Benzyna 211 KM - od 164

Mercedes GLB Concept - czas na zupełnie nowego SUV-a. I to naprawdę sporego SUV-a

BMW X1 i Audi Q3. Jednak Mercedes GLB będzie zauważalnie większym autem, a rozmiarami ma być bliższy GLC. Koncept mierzy aż 4,62 m długości. Wrażenie robi także rozstaw osi, który wynosi 2,82 m. Co więcej, Mercedes GLB ma trzy rzędy siedzeń. Stylistycznie Mercedes GLB chce nawiązywać do rasowych

Kupujemy używane: Małe coupe po latach. Nissan 350Z i Audi TT I

Audi TT I – Nowa jakość Historia najmniejszego sportowego Audi rozpoczęła się w 1998 roku (produkcję zakończono w roku 2006) wraz z uruchomieniem linii montażowej w węgierskich zakładach. TT osadzono na płycie podłogowej wspólnej między innymi z Volkswagenem Golfem IV, czy Skodą Octavią I

Duże, rodzinne SUV-y z oszczędnym dieslem. Taka konfiguracja wciąż ma sens

przestrzeni. W alternatywie pozostaje odmiana 7-osobowa. Materiały wykończeniowe są dobre, a w większości przypadków otrzymujemy bogate wyposażenie. Często na pokładzie znajdziemy dwustrefową klimatyzację, otwierane okno dachowe, skórzaną tapicerkę, nawigację, kamerę cofania, dołączany napęd 4x4 i

Salon Genewa 2017 | Audi RS5 Coupe | Podwójnie doładowane serce

pochwalić także znacznie niższą masą. RS5 Coupe waży teraz 1655 kg, co oznacza pozbycie się 60 zbędnych kilogramów. 2.9 TFSI V6 współpracuje z 8-biegowym automatem tiptronic, który przekazuje moc na wszystkie cztery koła. Napęd to oczywiście słynne quattro. Nowe Audi RS5 Coupe jest znacznie szybsze od

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

koncernu. Z europejskiej oferty zniknął Phaeton i CC, a pojawił się Arteon. Pozycjonowany jest nieco wyżej od Passata i naszpikowano go technologiami nie tylko z VW, lecz również z wielu modeli Audi. Drzwi bez ramek i nadwozie łączące cechy limuzyny i coupe nawiązują do A5 Sportback, od którego krewny z

Mercedes GLB - ceny w Polsce. Nowy SUV Mercedesa kosztuje wyjściowo 157 200 zł

, a Q5 i X3 to już klasa średnia, gdzie Mercedes ma GLC. Na rynku znajdziemy podobne samochody, ale grają w innej lidze. To np. Volkswagen Tiguan Allspace (od 131 390 zł za benzynowe 1.5 150 KM i automat), Peugeot 5008 (od 121 800 zł, 1.2 benzyna 130 KM, automat) i Skoda Kodiaq (od 131 400 zł, 2.0

Opinie Moto.pl: Audi Q8 50 TDI - Technologiczny popis

. Potrafi w ograniczonym zakresie poruszać się po drogach autonomicznie. Nie zatraciło też sportowego ducha. Z leniwego SUV-a, łatwo Audi przeistoczyć w połykacza zakrętów zużywającego 8 litrów w średnim rozrachunku. Audi Q8 50 TDI  | Dane techniczne Nadwozie: SUV, 5d Moc: 286 KM przy 3500 obr./min

Mercedes-AMG A35 2019 - cennik. Hot hatch za prawie 190 tysięcy

, doładowany silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów. Konstrukcja rozwija 306 KM maksymalnej mocy i 400 Nm momentu obrotowego. W połączeniu z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła oferuje bardzo dobre osiągi. Samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy, a jego prędkość

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

rynek wtórny. W przypadku popularnych konstrukcji, ceny eksploatacyjne będą na znośnym poziomie. Powinniśmy się natomiast przygotować na droższy serwis osprzętu mocnych motorów. Ten przeprowadzimy raz na kilka lat. Szukając szybkiego familiowozu, polecamy się z naszymi propozycjami. Audi A6 C6 &ndash

Salon Paryż 2016 | Mercedes klasy E All-Terrain | Trzeci gracz w terenowym segmencie

. Oznacza to, że pod maską będzie pracował dwulitrowy diesel o mocy 194 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wysokoprężny silnik współpracuje z 9-biegowym automatem. Moc przenoszona jest oczywiście na koła obydwu osi (napęd 4Matic). Osiągi? 8 sekund do pierwszej setki i 232 km/h prędkości

Audi A4 | Klasyka po raz dziewiąty

Audi A1 Sportback 1.4 TFSI | Test | Mieszczuch idealny? Stylistycznie rewolucji nie ma. Pojawiły się nowe kształty LED-owych lamp, a wszystkie linie nadwozia poprowadzono nieco ostrzej, ale nowe A4 to na pewno nie zapowiedź zmian stylistycznych w

Lexus ES - Lexus idzie wbrew modzie. Zamiast SUV-a limuzyna

udziale 8-biegowego automatu (zastępuje 6-biegową skrzynię). Moc będzie nadal przekazywana na przednią oś, ale za dopłatą będzie możliwość wykupienia napędu na wszystkie koła. Fani napędów hybrydowych nie powinni narzekać – taka wersja jest również brana pod uwagę. Zobacz także: Jeździliśmy nowym

Kia K900 - oto koreańska odpowiedź na S Klasę

zagości silnik 3.3 T-GDI. Podwójnie doładowana jednostka V6 zapożyczona ze Stingera zaoferuje 365 KM maksymalnej mocy. Napęd jest przekazywany na wszystkie koła za pośrednictwem 8-biegowego automatu. W ofercie pojawi się jeszcze motor 3.8 GDI (315 KM) oraz 5.0 V8 (od 413 do 425 KM).

Aston Martin DB11 Volante - przepiękne kabrio już gotowe

swojego poprzednika, czyli DB9 Volante. Aston Martin DB11 do sprzedaży trafi z podwójnie doładowaną 4-litrową V-ósemką, którą przygotował Mercedes-AMG. V8 oferuje kierowcy 503 KM mocy i 695 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z 8-biegowym automatem ZF. Moc przekazywana jest na koła

Nowe Volvo XC90 - cennik 2019. Flagowy SUV ze Szwecji wjeżdża do Polski

emisję i zużycie paliwa). Właśnie dlatego zdecydowano się na nowe oznaczenie. Łączna moc układu wynosi 249 KM (235+14 KM). W każdym XC90 standardem jest napęd AWD i 8-stopniowy automat. 304 000 zł zapłacimy za nowe XC90 w benzynowej wersji T5 o mocy 250 KM. Mocniejsza, 310-konna odmiana T6 to już wydatek

Opinie Moto.pl: Dacia Duster 1.3 TCe vs. Seat Ateca 1.5 TSI. Takie SUV-y najczęściej kupujemy

, bezkluczykowy dostęp oraz 8-calowy ekran systemu multimedialnego. Pozornie, wygląda mniej ciekawie od tego w Seacie, ale oferuje zestaw całkiem ciekawych opcji, w tym układ czterech kamer monitorujących sytuację wokół auta i poprawiający komfort wykonywania parkingowych manewrów. Przyda się też w terenie, a

Opinie Moto.pl: VW Touareg przeszedł lifting. Sprawdziliśmy go na wymagających serpentynach

Touareg nawet nie udaje, że aspiruje do miana pełnowartościowego premium. To jest auto z wyższej półki, o czym zdołała nas już przekonać pierwsza generacja 21 lat temu. Czas szybko leci, a trendy w tej kategorii ewoluują powoli. Auto dzieli modułową platformę z Porsche, Audi i Lamborghini

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

wystarczy na wozy z lat 2014-2016. Alfa Romeo Giulietta Kolejny włoski przykład stanowi Giulietta. Kompakt, którego kariera trwała od 2010 do 2021. Mimo znacznego stażu na rynku, design wciąż potrafi chwycić za serce. Auto wygląda znacznie ciekawiej od Audi A3 i Mercedesa Klasy A oraz może pochwalić się

SUV Lamborghini zatrzymany w Dorohusku to 650-konny Urus. Co warto wiedzieć o tym aucie?

napędzanie Lamborghini Urusa odpowiada czterolitrowa, podwójnie doładowana V-ósemka. To wiedzieliśmy już wcześniej, ale teraz Lamborghini potwierdziło jej moc - to niemal okrągłe 650 KM i 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Potężny silnik współpracuje z 8-biegowym automatem. Osiągi Lamborghini Urusa

Ile kosztuje Toyota Yaris z salonu? A są dwie wersje! Nowy Yaris i Yaris Classic

Premium Audi JBL. Za 2900 zł kupujący otrzyma system audio premium, 8 głośników i wzmacniacz. Pomijając litrowego benzyniaka i 116-konną hybrydę nowa Toyota Yaris jest oferowana również z 1.5-litrowym motorem benzynowym. To ta sama jednostka, która została przez Japończyków zelektryfikowana. Nadal ma

Nowe BMW M5 już w Polsce. Wiemy, ile kosztuje

Martin Vantage - brytyjski styl, niemieckie serce Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 8-stopniowego automatu Steptronic z układem Drivelogic, który umożliwia dostosowanie pracy skrzyni do preferencji kierowcy. Za przenoszenie napędu odpowiada skrzynia rozdzielcza ze sprzęgłem wielotarczowym

Opinie Moto.pl: DS 9 vs. VW Arteon. Czy z hybrydami sprawdzą się w roli limuzyn?

dwulitrowe jednostki koncernu PSA są bardzo udane. Niemniej, spalinowo-elektryczny napęd wpisuje się w nową narrację Francuzów. W tym przypadku mamy właśnie 1.6, ale generujące 200 KM i 300 Nm. W standardzie otrzymujemy 8-stopniowy automat i w topowej specyfikacji dwie jednostki elektryczne. Ta pracująca

MINI Countryman | Ceny w Polsce | Droższy niż poprzednik

400 zł. Tutaj za ALL4 i automat zapłacimy odpowiednio 7 900 zł i 8 601 zł. Najtańszy diesel to wydatek 124 000 zł (Countryman D, 2.0 150 KM). Za mocniejszego Countrymana Cooper SD (2.0 190 KM) trzeba zapłacić 144 800 zł. Nowe MINI Countryman trafi do pierwszych kierowców już w lutym 2017 r.. Nowe MINI

Pancerne wozy z lat 90, które nie chcą się psuć. Takich samochodów już nie robią

klimatyzację, szyberdach, skórzaną tapicerkę, napęd 4x4, czterobiegowy automat, elektrycznie sterowane szyby, przeciętne nagłośnienie i ABS. Dziś lawinowo rosną ceny egzemplarzy z niskim, udokumentowanym przebiegiem, a także odmian z silnikami V8. Niemniej, na wzrost wartości może liczyć właściciel każdego

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

traciły na wartości. Obecnie ten trend już nie występuje. Zadbane egzemplarze Golfa, Octavii, Audi Q5 czy Porsche Macana, potrafią kosztować sporo, a i tak szybko znajdują nowego klienta. Istotne, że im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii jest mniejsze. Warto też pamiętać, że dzięki ogromnej

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

daje lepszy obraz sytuacji układu jezdnego. Podwozie zyskuje również na sztywności, a automat zmienia biegi przy wyższych wartościach prędkości obrotowej. Po kliknięciu ikonki Comfort, układ jezdny się rozleniwia, co z kolei zachęca do rekreacyjnej jazdy okupionej niższym zużyciem paliwa. W spokojnej

Salon Frankfurt 2011 | Nowe "eski" w gamie Audi

do czterech kół za pośrednictwem 8-biegowego automatu. Efekt? 4,2 s do setki, prędkość maksymalna 250 km/h i... średnie zużycie paliwa na poziomie 13,2 l/100 km, czyli o 23 proc. mniej od poprzedniego wcielenia S8 o mocy 420 KM. Aby podołać dodatkowej porcji mocy, Audi S8

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

kierowcy informacje na temat aktualnego położenia kół. Ponadto, może pracować w kilku trybach. W dynamicznym, siła wspomagania maleje, co wywołuje większy opór na kierownicy. Podwozie zyskuje również na sztywności, a automat zmienia biegi przy wyższych wartościach prędkości obrotowej. Po kliknięciu ikonki

Audi S8 | Galeria

Audi S8 z 4-litrowym, podwójnie turbodoładowanym motorem V8 dysponuje mocą 520 KM i maksymalnym momentem obrotowym 650 Nm, dostępnym w przedziale 1700-5500 obr./min. Ten ostatni płynie do czterech kół za pośrednictwem 8-biegowego automatu. Nowe Audi

Opinie Moto.pl Skoda Kodiaq RS. Emocje w rodzinnym SUV-ie? Tak, Kodiaq RS potrafi zaskoczyć

rodzinny rodowód. Skoda Kodiaq RS - silnik benzynowy zamiast diesla W wersji przedliftingowej, pod maską RS-a drzemało 2-litrowe TDI wsparte podwójnym doładowaniem. Rozwijało 240 KM i 500 Nm trafiających na koła obu osi. Pierwsza setka pojawiała się na liczniku po 6,9 sekundy, a wskazówka

Nowy Peugeot 508 - ceny w Polsce. Atak Francuzów na klasę premium

, Opel Insignia, z porównywalnym silnikiem (1.5 165 KM) i automatem również może się pochwalić niższą ceną wyjściową - 109 900 zł. Mając 131 900 zł na koncie (tyle kosztuje benzynowe 508) można już powoli myśleć o klasie premium w tym segmencie. Przykładowo, Audi A4 z silnikiem 1.4 TFSI 150 KM kosztuje

Opinie Moto.pl: Mazda CX-60. Wcale nie żartują z tym atakiem na klasę premium

to porządne 2870 mm. Bagażnik? Pomieści od 570 do 1726 litrów. Mazda CX-60 - wyjściowa cena i silnik-niespodzianka Aspiracje i otwarte rzucenie wyzwania Mercedesowi, BMW, Audi oraz Volvo widać już w cenniku. Kiedy wielcy tej klasy wycofują się z diesli, to Mazda wypuszcza na rynek SUV-a z

Opinie Moto.pl: DS 9 Esprit de Voyage. Sprawdzamy limitowaną wersję. Spodoba się koneserom

-elektryczny napęd wpisuje się w nową narrację Francuzów. W tym przypadku mamy właśnie 1.6, ale generujące 200 KM i 300 Nm. W standardzie otrzymujemy 8-stopniowy automat i w topowej specyfikacji dwie jednostki elektryczne. Ta pracująca przy przedniej osi dysponuje 110, a przy tylnej 113 KM. Systemowo układ

W Polsce zaczyna brakować nowych samochodów. "Klienci chcą kupować, a my nie mamy czego sprzedawać"

raczej utrzymane. W Renault terminy oczekiwania praktycznie na wszystkie modele do produkcji są wydłużone do nawet pół roku względem wcześniejszych standardów. W Seacie dłużej poczekamy na Leona, a w Skodzie – na Karoqa i Kamiqa, ale też inne modele, jeśli szukamy automatu. Wszystkiemu winne chipy

Wiemy ile kosztuje przepiękna Kia Stinger! Sporo tańsza od konkurencji

900 zł. Wszystkie silniki parowane są z 8-stopniowym automatem. Do wyboru jest napęd na tył lub na koła obydwu osi. Największe zainteresowanie wzbudza oczywiście Kia Stinger z potężną 3,3-litrową V-szóstką twin-turbo o mocy 370 KM. Przypomnijmy, Koreańczycy dumnie nazywają Stingera V6 "najszybszą

Alfa Romeo Stelvio | Czas na debiut

silnik o pojemności 2,2 litra znany wcześniej z modelu Giulia. Jednostka oferuje 210 KM i 470 Nm i podobnie jak benzyniak jest połączona z 8-biegowym automatem i napędem na cztery koła. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 215 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi 4,8 l

Piękny Range Rover Velar wyceniony! Droższy od Jaguara

Polski cennik Range Rovera Velara otwiera 239 900 zł. W tej cenie pod maską SUV-a pracuje 180-konny silnik Diesla 2.0 TD4. Co ciekawe, na tyle samo wyceniono najsłabszą, 250-konną, wersję benzynową. Standardem jest 8-stopniowy automat oraz napęd na wszystkie koła AWD. Do wyboru będzie w sumie 5

Opinie Moto.pl: Range Rover Evoque vs. DS 7 Crossback. Wybór nieoczywisty

niepozornie wręcz szybkiego samochodu. A propos szarpnięć. Wspomniałem, że 8-biegowy automat nie jest wzorem aksamitnej pracy. Gdy DS 7 Crossback porusza się na silniku spalinowym skrzynia biegów działa bardzo dobrze. Jednak samo przełączenie jednostki elektrycznej na napęd spalinowy powoduje wyczuwalne

Cadillac: "Nie robimy konkurenta dla CLA". Jeszcze nie...

. Jednostki napędowe miały być parowane z 8-stopniowym automatem. Jako, że dawcą organów byłby Cruze, moc trafiałby na przednią oś. Podano nawet cenę - Caddy byłby droższy od koncernowego bliźniaka o 6-9 tysięcy dolarów. Powstanie małego Cadillaca (mniejszego od ATS-a) jest więcej

Mercedes GLA 180 | Nowy silnik, nowa cena

. Dotychczas najtańsza wersja GLA 200 miała silnik o tej samej pojemności (1,6 l, 156 KM) i kosztowała 116 200 złotych, czyli 8 tysięcy złotych więcej. Żaden z konkurentów w segmencie premium nie oferuje tak małej jednostki napędowej. Najsłabszy silnik Audi Q3

Audi A8 - pytanie o historię

Witam Czy zna ktoś może stronę o Audi A8, która podaje jakie zmiany następowały w poszczególnych latach produkcji? Chodzi mi szczególnie o wejście 5-biegowej skrzyni automatycznej. Drugie pytanie - czy do poprzedniego modelu A8 da się wsadzić 6-biegowy automat z obecnego modelu i ile taki

Audi A4 Avant, jaki silnik?

Zamierzam kupic Audi A4 Avant,z automatem/multitronic rocznik 06/07.Jaki wybrac silnik, 2,0 czy 1,8TFSI albo 2,0TFSI?

Re: Elastyczność Audi A8 W12

Nie wiem, może sie nie znam ale skoro to automat to przy przyciśnięciu do dechy powinien redukować bieg, czyli zmierzenie elastycznośći przy 80km/h na 5 biegu nie jest możliwe. Chyba że to taki automat w którym można samemu zmieniać biegi także. Nie ma wiecej info pozdr

Re: Elastyczność Audi A8 W12

Gość portalu: marlesz napisał(a): > Nie wiem, może sie nie znam ale skoro to automat to przy przyciśnięciu do dechy > powinien redukować bieg, czyli zmierzenie elastycznośći przy 80km/h na 5 biegu > nie jest możliwe. Chyba że to taki automat w którym można samemu zmieniać biegi

Re: DYZEL+AUTOMAT

kierowiec1 napisał: > Aktualny rocznik TÜV-Report min. podaje dla Audi A8 problemy z automatyka > powodowane przegrzaniem. I znowu to Audi.... :-) Pozdrowienia

audi b3 1,8s

Witam. Mój problem polega na tym że bezposrednio po zatankowaniu gazu już nie chce palic na gazie.Odpala na benzynie a jak automat przełączy na gaz to gaśnie.Instalacja BRC,silnik na monowtrysku. dzieki za porady -- Zycie jest piękne powiedział prosiaczek po czym rzucił się w przepaść.

nowy silnik w Audi A8 - wersja bazowa

Audi wprowadza do modelu A8 nowy silnik bazowy jest to znan z modelu A6 silnik FSI V6 3.2 o mocy 260KM ceny zaczynaja sie od 60.900 Euro wersja ma naped na przod i skrzynie Multitronic Vmax ograniczone do 250 km/h. 0-100 w 7,7s srednie spalanie 9,8l/100km na liscie opcji m.in: naped

Super Audi - ku przestrodze

http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-2-0-tfsi-224km-automat-s-line-wyprzedaz-demo-2015-CID5-IDdvjoH.html#c675507170;promoted Audi A4 http://st.salvagebid.com/16001/109995799-1L.jpg

Re: olej do audi

Audi A4, rok 1996, poj. 1,8 benzyna, zwykły automat. dzieki

14,5L GAZU PO MIEŚCIE AUDI 80 1.8 AUTOMAT

Czy to normalne. Jestem posiadaczem Audi 80 1.8 Automat z 1986r gaz/benzyna. Po testach sprawności instalacji gazowej, regulacjach mieszanki spalanie waha się w granicy 14 - 14,6l /100km. Według mnie to trochę za dużo. Silnik posiada system pełnego wtrysku KE-Jetronic. Kiedyś miałem podobny

kontrolka oleju Audi A3 2000

Witam, Prośba i pytanie o możliwe diagnozy A3 benzyna 1.8 125KM automat 20000 przebieg 102tys (sprawdzony): Po zakupie przejrzałem dokładnie auto, także VAG-em i wszystko powinno być ok. Wymieniłem także olej ( w ASO więc ściemy nie było). Po przejechaniu ok 60km (wcześniej auto przez

audi A8 4.2 ouatrro z 2004 czy nowa accord?

accord cena 140 000 zl z automatem wersja executive czy 2-letni wypierdziany szrotwagon audi a8 uuattro 335 km ABS, kontrola trakcji, poduszka kierowcy, poduszka pasażera, poduszki boczne, poduszki kurtynowe, immobiliser, centralny zamek, elektryczne szyby przód, elektryczne szyby tył

Re: audi a6

W takim przypadku polecam 3.0 tdi, w tym okresie byly dwa silniki: 225 KM i 233 KM, mialem allroada z takim silnikiem, jezdzilem nim ponad 5 lat. Koniecznie automat, 6 biegowy tiptronik. Jak pojezdzisz automatem, to na manuala nie spojrzysz. Nie bylo z nim zadnych klopotow. Niewielkie spalanie - w

Audi

Audi drewno jest prawdziwe. Sytuację ratuje skóra, ale tej jak na lekarstwo. Coś kręcisz. "Najwyższy model A6", podejrzewam, że chodzi o 4.2 ma skórzaną tapicerkę. > - Głupia skrzynia biegów. W japońskim aucie za tę kasę automat amienia > szybciej i bez takiego szarpania

Re: Oto wnętrze nowego Audi A3 | Galeria

skora ,automat to basic ! ale w USA i tak kazdy woli A8 i lexusa od toyoty ! pozdro

Re: Kombi/SUV/Diesel/Automat/

Audi mam awersję od momentu kiedy mi 8 miesieczne auto rano spod domu odjechało. A poza tym cena. Wychodzi zdecydowanie drożej a 2 latków z RP salonu nie ma.

Re: Nowe Audi A6, czyli mniejsze A8

Szczerze mówiąc - spodziewałem się czegoś więcej, szczególnie, że rendery prototypu przedstawione jakiś czas temu były bardziej obiecujące. A dostaliśmy coś pomiędzy A4 a A8 z zewnątrz + pomniejszone A7/A8 w środku. Mnie osobiście razi wysuwany ekran nawigacji - dużo bardziej podoba mi się

Re: Audi A4, 1997, 1.8 benzyna - ile moze palic?

przy spokojnej jezdzie, moje 1.8t pali 11/100 w miescie i ok 10 w trasie (z klima i automatem). czeste cisniecie i zalaczanie turbo powoduje wir w baku... jesli lubisz ostrzejsza jazde spokojnie mozesz sie przygotowac na wyzsze spalanie.

a trzba bylo bez szczegolow

hrderduch napisała: > Audi A4 B7 i Audi A4 B8 oba 2,7 TDI Multitronik, B8 2010 jakby co. > Żona Fistea 2006 1,6 benzyna, automat, full wersja łacznie z podgrzewanymi > siedzeniami(w tej klasie!) > Córka lat 14 z hakiem zrobi prawko w US juz za niedługo i będzie jeździć MR2 te

Rover 75 z V8 z Mustanga

, napęd na tył. Podoba mi się. Możliwe, że będzie najtańszym europejskim 8-cylindrowcem. Audi będzie się procesować z Roverem o wygląd przodu, ale A6 i tego Rovera pokazano jednocześnie. Albo A6 ma u siebie kreta, albo to zadziwiąjący zbieg okoliczności

Porównanie BMW vs Audi vs Subaru .

BMW 325xiA vs Audi A4 3.2FSI quattro tiptronik vs Subaru Legacy 3.0R 4x4 automat : tinyurl.com/2e4dus Bardzo mi się podoba z wyglądu Subaru Legacy ,ale automat jest po prostu kiepski . Ciekawe czy będzie oferowany z dieslem . Pewnie

Re: Nowe miejskie z automatem do 55 tys. co polec

Tak jechałem Lexus RX330,Audi A8,VW Golf IV i Hyundai Getz

Re: ekonomiczne auto z 5-6b automatem ?

a Audi A3 z automatyczna skrzynia daje rade ? szukam z silnikiem 1.8 albo 1.6 i tez chcialbym zalozyc lpg znalazlem 1.8T ale tu juz ryzyko wzrasta bo i turbina i jeszcze glowica 5V

Re: DYZEL+AUTOMAT

. Aktualny rocznik TÜV-Report min. podaje dla Audi A8 problemy z automatyka powodowane przegrzaniem. Oczywiscie nie kazdy tak ma, ale problem jest znany. A koincydencje miedzy szczelnoscia zabudowy automata, przenoszona moca i krotkoscia jego zycia zostaly rowniez zaobserwowane. Pozdr. K.

Re: Audi

chodzi o 4.2 ma skórzaną > tapicerkę. > > > - Głupia skrzynia biegów. W japońskim aucie za tę kasę automat amienia > > szybciej i bez takiego szarpania. > > Jeżeli mówisz o nowym A8, to na razie nie ma nic lepszego niż 6-biegowy automat > . > > >

Typy automatów - podsumowanie

: tarczowe albo hydrokinetyczne albo elektromagnetyczne. Pogarszają osiągi i zazwyczaj zwiększają zużycie paliwa. Odmiany: a) bez możliwości zmiany sekwencyjnej (poprzedni model Micry). b) z możliwością zmiany sekwencyjnej "wirtualnych biegów". Przykłady: Mutlitronic (Audi), Speedgear (Punto 1.2 16V

Re: Czy faktycznie manual nie wytrzyma mocy silnika?

Nie ma reguły. BMW M5 ma manuala. Kiedyś Audi A8 4.2 miało tylko automat, ale dużo mocniejsze S8 manualną. Mercedes z kolei wszystko powyżej 3 litrów sprzedaje z automatem.

Re: 14,5L GAZU PO MIEŚCIE AUDI 80 1.8 AUTOMAT

Nie sądzę, że to dobry pomysł. Przykład: kolega ma VW passata z 1,8 na jednopunkcie. Po mieście etyliny ciągnie około 9l a gazu 10l. A więc to nie jest 20%. I co ty na to?

Re: Zakup 8-cylindrówki

automatem), a Audi A8... ech. Czy ja wyglądam na emigranta z UK? Tam każdy Polak ze zmywaka lub linii produkcyjnej kupuje albo A6, albo A8... jakoś tak się przyjęło. -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")

Re: Automat* wadą?

Automat w aucie jest zajebisty. Dobry automat. A o taki niełatwo... Najlepsze są 8 biegowe planetarne skrzynie BMW. Tak, wiem, że ZF, ale rover i volvo nie potrafią ich oprogramować. Niezłe są 9 biegowe DB, ale w trybach sport. Dwusprzęgłówki to ślepa uliczka, awaryjna konstrukcja, są coraz

AUDI A6 3.0/BMW 540i/JAGUAR S-TYPE 3.0/VW PASSA...

Następne poronione porównanie. Bo co My tu mamy. Przednionapędowe A6 z silnikiem 3.0V6 220KM i 5-biegowąręczną skrzynią. Passat W8 275KM z 5-biegowym automatem i napędem na cztery koła. BMW 540i 286KM z ręczną skrzynią i sportowym zawieszeniem. S-Type z 3.0 V6 i automatem 238KM. Jaki jest

Re: opłacalność Diesla przy tych cenach się nie z

No to przykład porównania równiez aut różnych marek. Alfa Romeo 166 z silnikiem 2.5 V6 automat i audi A6 2.5 TDI automat Alfa srednio 15-18, Audi srednio 8-10. z doświadczenia :) -- If everything seems under control, you're just not going fast enough

Re: 14,5L GAZU PO MIEŚCIE AUDI 80 1.8 AUTOMAT

A czy to ważne ile w sumie pali? Jak się człowiek zdecydował na zakup samochodu to chyba przemyślał ze palić powinien. Apropo mój pali 11,5 l benzyny po mieście. Pozdrawiam Robert.

Re: 7-biegowe automaty w Mercedesach

Pewnie niedługo będą ośmio i dziesięciobiegowe.Czasami śmieszne sie staje to ściganie się między Audi,Mercedes i BMW.Szkoda,że sie umówili co do V/max. czyli 250 km/h ograniczone elektronicznie.Jakby nie ta takie AMG próło by 300,nowsze M5 315,a najnowsza wiertarka S8 ze 350.Pozdro.

Re: Audi to...

+ quattro(Torsen w większości modeli) + wnętrza o bardzo wysokiej jakości + nieliczne na rynku w pełni aluminiowe samochody - A2 i A8 + FSI technika z przyszłością, ale nie tak świetlaną, jak zakładano + Tiptronic i przede wszystkim Multitronic - automaty szybsze niż ręczne + DSG - prawdziwa

Re: Skonfigurowałem A43.2Quattro na stronie AudiU

Jakoś życia to dla mnie także samochód. Tam byle Smith ma miniwana albo sedana 4,8 metra długiego, V6, automat i klima. A w Europie Zach. jak się poszczęści, to jakiś kompakcik, 100 KM, ręczna skrzynia. -- Kublik

Re: AUDI a6 2,5 tdi spalanie

jezeli 180KM to wersja quatro czyli sporo cięższa wersja no i automat, cena jak piszę 36tys za 99 rok to niewiele patrząc np. na moje A4 Avant 1.8T z przełomu 98/99 tyle że salon polska i nawet nieryśniete dałem 33000 zł + koła16 lato 2000 czyli 35000 zł. Mysle że warto sie dokładnie przyjżeć

Re: Supersamochód Audi

bangui napisał: > Dla mnie 4.6 do 100 km/h i 300 km/h prędkość max to nie jest super sportowy > samochód . Szkoda ,że Audi się bardziej nie postarało ,bo przecież już mają > Bugatti Veyrona z napędem 4x4 ,automatem i 2.5 s do 100 ,7.5 s do 200 i > 16.5s do 300 km/h. Na

Re: powoli, powoli - rura wydechowa im wymieka z

Pierwsze: Śkoda Superb Automat, 2,8l pojemności Drugie: Audi A4 2,0 TDI Śkoda '08, Audi '09 Śkoda jest 400kg cięższa od Audi (nie 500 bo Audi to kabriolet). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")

Re: Audi A6 (c6) - jaki silnik diesla?

mam 3 tdi. Palę 11 litrów w miescie, ok 7-8 na trasie. tu płacisz nie tylko za dobry silnik, ale również za napęd na 4 koła.. 2tdi to kompletne nieporozumienie w aucie tej wielkosci - lepiej kupic mocnego passata czy mondeo.. o 2,7 opinie są różne - wg mojej wiedzy to bardzo dobry silnik

Re: Pytanie do znawców automatów w lux-limuzynach

automat vs Mercedes E500 7g-Tronic i... BMW wygrywa na torze : autozeitung.de/index.php?page=3er-vergleichstest&action=detail&id=556&tb=8¤t=4 A tu Audi TT 3.2 DSG vs 2

Re: Audi

dla rodziny itd. nie ma chyba mowy). > > - Tandetne wykończenia wnętrza. Czarny plastik jak w kompaktach, > Znajdź mi inny samochód z takim wykończeniem. Choćby ostatnio przytaczane lexusy. Np. sc430... Ma on się do audi a6/a8 jak bentley do c-klasy ;-) Wygląda IMHO na o niebo lepiej

Re: Dlaczego japońskie auta mają taki mały wybór

To dlaczego w Stanach jest trzy litrówka ,chyba Acura z automatem a u nas tylko marna Honda Legend ?? Dlaczego automaty Merca , BMW , Audi odbierają bardzo mało mocy ,a do Hondy Accord 2.4 wrzucili automat i z 8 sekund zrobiło się 9 s ?? Merc c240 manual 9 s automat 9,5 s do stu .

Re: Audi A4-2600cm kombi-ile to srednio pali??

waskes29 napisał: > noge ci odpowiedziec na doswiadczeniach z audi cabrio 2.8 i A6 Falstart maly Cabrio mi palio w miescie ok 11-12litrow w trasie przy ok.120km/h -jakies 8litrow a A6 2.8 w miescie nawet do 14 ale to byl avant i automat a ja dosc dynamicznie jezdze a trasa

Re: Audi

taką awersję do Audi:( Prawda jest taka, że konkurenci z klasy A6 czy (nowego) A8 nie są od nich dużo lepsi, jeżeli w ogóle są. > Choćby ostatnio przytaczane lexusy. Np. sc430... Ma on się do audi a6/a8 jak > bentley do c-klasy ;-) Wygląda IMHO na o niebo lepiej wykończony. Co

Jaki poziom oleju w skrzyni automatycznej?

Jestem posiadaczem Audi 80 1,8 automat(3) z 1986r. Do pomiaru oleju w skrzyni biegów służy miarka stalowa na końcu zapunktowana w dwóch miejscach (czyli podobnie jak w miarce od silnika). Jedni mówią,że należy mierzyć przy pracującym silniku i musi być pół stanu a inni że przed rozruchem i

Re: Dlaczego Audi nie moze zrobić manuala?

Gość portalu: Daimler napisał(a): > przeczytaj co napisalem jeszcze raz bo moze masz zaburzony system czytania ze > zrozumieniem > pytanie mogles zadac rownie dobrze dlaczego fabia 1,2HTP nie ma automatu > po prostu nie ma i juz > spece z Audi zdecydowali ze sie nie

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

biegowych automatach w Peugeocie. Trochę suchych danych na temat bardziej zaawansowanych technicznie samochodów. Przyspiesznie do 100km/h-parametr dla niektórych najważniejszy: Audi A6 3.0V6 - 7,5s, Multitronic - 7,4s. 0,1s szybciej! Audi A4 1.8T man - 8,9s, Multitronic - 9,2s BMW 330i man-6,5s

Re: czym jezdzicie?

Audi A4 B7 i Audi A4 B8 oba 2,7 TDI Multitronik, B8 2010 jakby co. Żona Fistea 2006 1,6 benzyna, automat, full wersja łacznie z podgrzewanymi siedzeniami(w tej klasie!) Córka lat 14 z hakiem zrobi prawko w US juz za niedługo i będzie jeździć MR2 tez automat. A po jakie ziobro te pytania

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

A ile ma to kosztowac? Za 70- 75tys kupisz nowego Seata Exeo 1.8T - wszystko to samo oprocz znaczkow - za to nowy i 5 lat gwarancji. -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: trudny wybór? audi v honda

: www.volkswagenspares.com/UserFiles/Image/audi%20a6%20under%20bonnet%20(Custom)%20(2).jpg Benzynowy silnik to 2.8 FSI (2773cm3) o mocy od 190 do 220KM. Poprzednia generacja A6 miała benzynowy silnik 2.7 biturbo (2671cm3), ale ten miał 230/250KM, a w wersji wolnossącej moc 193KM/190bhp, ale pojemność 2.8 (2771cm3). @legend3.2 Miejsca z tyłu jest sporo i 4 osoby mogą podróżować

Re: audi a6 allroad vs volvo xc70 kto lepszy?

Oto argumenty za audi: Mocniejszy silnik, mozliwosc zmiany przeswitu (nisko na autostradzie, wysoko gdy droga gorsza), duzo lepszy automat. Torsen zamiast haldexa (docenisz to w pierwsza zime). Co do spalania - w miescie ponad 11, w trasie ponizej 8. No i dodatkowa zaleta - przy duzych

Re: Już mam dość - szukanie auta.

Ćwoku w autach luksusowych ręczne skrzynie biegów zniknęły 5-8 lat temu już. Nie kupisz Audi A8, Q7, BMW 7, X5, czy S-klasy z ręcznym "brandzlatorem" już. 100% to automaty! -- Ignore list: bimota, misiaczek1281, nazimno P?S

Bingo albo jeszcze gorzej

zróbcie dyskotekę ,tak jak przed laty wewnątrz porzdąku będą pilnować ogolone bycze karki w czarnych kurtkach skórzanych którzy sprzedawac także będą narkotyki i tabletki gwałtu znów na ul.Pomorskiej zaparkują czarne BMW 7 i Audi A8 z przyciemnanymi szybami czemu nie tak ? bingo , zakłady

Re: Prawdziwe samochody to tylko te z manualną !!

Gość portalu: I love my CVT napisał(a): > wszystkich przeciwnikom automatow zapraszam do jazdy testowej Audi 1.8T CVT. > (automat 6 biegowy). Totalna kompromitacja. Jak CVT, to nie biegowy.

Re: Czy warto kupić Audi A4 lub A6?

. Jest poprawne pod kazdym wzgledem, standardowo awaryjne. Lecz w porownaniu z audi jest maly wybor. 90% passatow ma czarne plastiki w srodku, dwa rodzaje tapicery a silniki 1.8, 1.8T, 2.0 oraz wariacje na temat dyzla 1.9. Oczywiscie da sie tez trafic wersje z bezowa skora w srodku ale to raczej

Re: VW PASSAT W8 4MOTION

Tiptronic bo znacznie je pogarsza. Wiadomo, że automat jest minimalnie wolniejszy, ale nie kupuje się automatu, żeby wygrywać wyścigi, a wygoda jazdy z 5-biegowym automatem jest niesamowita. Ale > czy ma szanse powalczyć z limuzynami z klasy średniej wyższej ( > Audi A6 4,2, Bmw 540

Re: Dlaczego Audi nie moze zrobić manuala?

po primo silnik 3,0 to nie jest TDI ! bo ma common raila nie ma pompowtryskow jak pozostale z koncernu VAG wiec mylisz sie juz w pierwszym zdaniu a skrzynia coz taka jest i juz mercedes ma diesla 4,0 litre 8cyl i jest tylko w automacie tak jak i touareg i phaeton 5,0 V10 diesel w tej klasie

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Re: Dlaczego Audi nie moze zrobić manuala?

Gość portalu: Daimler napisał(a): > po primo > silnik 3,0 to nie jest TDI ! bo ma common raila > nie ma pompowtryskow jak pozostale z koncernu VAG > wiec mylisz sie juz w pierwszym zdaniu > a skrzynia coz taka jest i juz > mercedes ma diesla 4,0 litre 8cyl i jest

Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

Tak w ramach rozrywki... BMW 740i vs Mercedes S 450 vs Audi A8 4,2 www.autobild.de/artikel/test-bmw-740i_audi-a8-4.2-fsi_mercedes-s-450_808470.html Wartości mówią same za

Re: Przyznać się: zmieniacie biegi po kolei.

O, to przepraszam - rzeczywiście dałem ciała i zinterpretowałem, że Święty porównuje zużycie porównywalnych samochodów (w domyśle z V8) - Audi A8 z automatem i BMW M6 (ostatni dostępny model) z manualem. Akceptując przy tym, iż heroicznie przyjmuje, że różnice zużycia wynikające z innych przyczyn

Re: Po co w dizlach manualna skrzynia biegów skor

Gość portalu: vaclav napisał(a): > A8 4 l TDi : 80-120 4 s (automat) M3 CSl 80-120 2.3s (manual) To jest szybkie, Audi jest takie sobie, mój stary rupieć robi to w 5,4s.

Re: Prawdziwe samochody to tylko te z manualną !!

Gość portalu: I love my CVT napisał(a): > Audi 1.8T CVT. > (automat 6 biegowy). ale sierota matko HEHEHE SVT nie ma zadnego biegu. wiec zastanow sie zanim cos powiesz.5 lub 6 biegowy Tiptronik czy SVT :) smiech

Re: VW Passat R36 - 300-konna rakieta B6

Za cenę R36 można mieć: - BMW 335ix i jeszcze zostaje ~1000 EUR - Mercedesa C350 z siedmiobiegowym automatem - Audi A4 Avant 3.2 FSI quattro z automatem Już widzę te dzikie tłumy klientów ustawiające się po "luksowowego Passata". Będzie tak samo, jak z W8, tyle, że tym razem auto nie będzie

Subaru Legacy według Auto Bildu

Audi nieco wyprzedza Subaru. Trochę danych, gdyby kogoś interesowały: (Subaru/Audi/BMW/MB) Masa pojazdu-ładowność: 1625-425/1695-465/1715-420/1705-520 kg 0-100: 8.0/8.6/7.5/7.9 s 60-100 (zmienia oczywiście automat): 4.2/4.8/3.9/4.2 s 80-120: 5.5/5.4/5.1/5.3 s Hałas przy 130 km/h: 70/70/70/69 d

Re: Polskie drogi wysysają mi kasę:/

stary - powiem wprost - wyj*eb tego sprzęta, OK? Bo ja sie nie chce wtrącać ale 21 to może palić zagazowane audi A8 z motorkiem V8 4.2L i automatem, i to przy ostrym katowaniu. A smiem twierdzic, ze jest bardziej komfortowe, szybsze i ogolnie milsze niz pontiac. -- Frell Me Dead

Re: Motodziennik: Jazda po lodzie

GOŚCIU! Tadeuszu jeśli a) się nie podoba się nie ogląda b) ciekawe czy Pan zrobiłby coś lepszego Co do samochodu tygodnia czyli s3. Jechałem jako pasażer takim audi w automacie. Fakt szło to do przodu ale jak zobaczyłem spalanie na komputerze to się zastanowiłem dlaczego ktoś chciałby to w

Re: choćby nawet paliwo było po 8zł za litr,

macham lewarkiem tylko, gdy trzepię gruchę, a na co dzień jeżdżę automatem. Ponadto te gadki o zaledwie 2 litrach różnicy na 100 km to w buty sobie włóż. Po mieście mocny benzyniak łyka 13-16l/100km, audi 3.0 tdi 245KM spali maksimum 10l, a i tak jeździ dynamiczniej i nie trzeba go deptać, bo już

Re: Potężny diesel od Audi

300 koni z 3-ch litrow pojemnosci to zaden problem, silnik nie jest "wysilony", wrecz przeciwnie. zbyt duze turbiny powoduje przegrzewanie sie silnika i skracaja czas zycia. diesle zaczynaja duzo palic raczej dopiero ponad 3000 rpm, a nie od 2000 rpm jak ktos pisal. przy 8-stopniowym automacie

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

> Audi A6 3.0V6 - 7,5s, Multitronic - 7,4s. 0,1s szybciej! > Audi A4 1.8T man - 8,9s, Multitronic - 9,2s > BMW 330i man-6,5s, Steptronic- 7,0s > BMW X5 3.0i man - 8,5s, Steptronic -8,8s > BMW 540i man- 6,2s, Steptronic- 6,4s > Mercedes E280 man-8,9s, aut -9,1s >

Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko

Gość portalu: TR napisał(a): > problem w tym ze te wszystkie innowacje pochodza z zewnatrz, skrzynie biegow > dostarcza ZF, naped na 4 kola Stayer-Daimler-Puch, elektronike Bosch, Toyota > kozysta raczej z wlasnych opracowan, czy zdajesz sobie sprawe ze w bmw 7, audi > a8

Re: Dlaczego polubiliscie automaty?

. belki dachowe Thule Wingbar - dosyć drogie, ale najcich > sze na > > rynku. > > No, częściowo Cię to rehabilituje ;-) A dlaczego częściowo? Jeżeli np. audi oferowałby faktycznie proporcjonalnie więcej do tego, ile więcej kosztuje, to bym kupił. Nawet ostatnio sprawdziłem

Re: Ile gazu spala Audi 100?

.Mam automat moze dlatego. Juz 4 miesiac zbieram sie do zamontowania LPG ale wciaz nie wiem czy nie bede musial jej sprzedac i kupic T4 wiec czekam az sie cos wyjasni . To juz moje 3 audi z taka pojemnoscia wczesniej mialem cabrio,i a6 -c4 wszystkie palily podobnie ok 13 litrow w miescie

Re: Motodziennik: Odcinek na "nie"

Grandeur po prostu - w przeciwieństwie do Audi - ma w standardzie wyposażenie - automat, skóra, ksenony, elektryczna regulacja foteli, itp. itd. Mimo, że faktycznie wersja z dieslem jest droga, to podobnie wyposażone A6 kosztuje 190 tysięcy, czyli 15 tysięcy drożej niż Grandeur. W wypadku silnika

Ceny samochodow

911 Targa: $799 miesiecznie + $5000 pierwsza oplata (leasing, 60 miesiecy) Audi A4 1.8T: $299 miesiecznie + $2299 pierwsza oplata (leasing, 48 miesiecy) Audi A6 3.0: $399 miesiecznie + $2899 pierwsza oplata (leasing, 48 miesiecy) Audi Allroad: $499 miesiecznie + $2999 pierwsza oplata

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: Rover 75 z V8 z Mustanga

greenblack napisał: > 260 KM, tylko z 4-biegowym automatem, napęd na tył. Podoba mi się. Możliwe, > że będzie najtańszym europejskim 8-cylindrowcem. Audi będzie się procesować z > Roverem o wygląd przodu, ale A6 i tego Rovera pokazano jednocześnie. Albo A6 > ma u siebie

mam oba

czyli accorda 2,4 (manuala) i a6 3tdi z automatem (allroad czyli 4/4) Honda z salonu w Polsce, audi z Niemiec - kupiony jako roczne auto (50 tys przebiegu) Accord jest klasą samą w sobie - nigdy się nie zepsuł, przeglądy tanie i rzadkie, pali w mieście 9, zimą 11, na trasie pali 8-11 Audi

Re: 7-biegowe automaty w Mercedesach

Gość portalu: verte napisał(a): > Pewnie niedługo będą ośmio i dziesięciobiegowe.Czasami śmieszne sie staje to > ściganie się między Audi,Mercedes i BMW.Szkoda,że sie umówili co do V/max. > czyli 250 km/h ograniczone elektronicznie. Prawdziwym tlem tego ograniczenia sa problemy z

Re: Chrysler California Cruiser

Gość portalu: bObO napisał(a): > A spali przy tym tyle co europejski w 5 milionów. Niestety ale nie, zeby ci dac porownanie jechalem swoim Trans Amem 5.7 l automat, 290 KM 1565 kg wagi , rowno ze znajomym w Audi 2.0 l automat 1230 kg 115 KM. Jego auto na 100 km spalilo ok 8 litrow

Re: 9 biegów w skrzyni ZF

jestem jak sie spisuje ta nowa 8ka od ZFa. W ogólę w przypadku ośmiobiegowych przekładni mam problem z rozróżnieniem bo producent mało sie stara - czy skrzynie w Touaregu i Cayenne to to samo? Automat czy dwusprzęgłowa? A w Audi jest ta sama przekładnia czy 8 biegowa dwusprzęgłowa? Temat 8

Re: Nowy Citroen C5.

No faktycznie, w porównaniu z Audi A4 3,0 TDI quattro z tiptronikiem, które w teście AZ zbiera się do setki w 6 sekund kiepawo jakby troszkę. W przypadku diesla nie jest to wina silnika, toż Jaguar XJ6 z nim i sześciobiegowym automatem w testach robi setkę w 8,8 sekundy. Problem pewnie leży

Re: Vana mi trza ale tak do 25 tyś jakieś rady???

a możesz coś powiedzieć nt. silników benzynowych 3.3 i 3.8 tzn jak z ich trwałościa i współpracą z automatem, przyglądam się GV i mocno mnie kusi to auto, można to wyrwać w cenie limuzyny klasy średniej-wyższej (BMW, Audi, Mercedes itp) ale czy warto

BMW 3 wygląda lepiej niż kiedyś ,a tu ja podczas

mieście ,a automat trochę "nerwowy" ,ale szybki . 0-100 8.9 s przy 30 C , 3 osobach na pokładzie ,pełnym baku paliwa i klimatyzacji . 80-120 km/h 6.9 s przy sportowym trybie skrzyni . Napewno zeszłoby się do 6 s ,gdyby nie powyższe czynniki ,lub na ręcznym trybie . Cena jest kosmiczna ,bo w USA za

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

tak uważam, że > moce takie jak w S AMG, przy napędzie tylko na jedną oś i silniku z przodu to > jakiś nonsens na pokaz. A z BMW 7 i tak wygrywają. Nowa 7 z niekontrowersyjną stylistyką, nową paletą silników, xDrive, 8-biegowym automatem etc. pewnie sobie odbije obecne porażki...

Po prostu producent chyba nie przywiązuje wagi do

automatów ,którego ty wymieniłeś . Podam ci dane starego 10-cio letniego Opla Omegi 2.6 z manualem i automatem . manual 0-100 9,5 automat 0-100 10,5 (w trybie S-portowym 9,5 ) sprawdzałem osobiście .Samochód jest wart 10 tyś . Możesz podać markę twojego samochodu i silnik ?? Audi A4 3

Re: Czym jeździmy?

Ja prywatnie jeżdże Audi A4 2.8 v6 quattro w kolorze srebrnym i z kierownicą po "normalnej" stronie. A służbowo to różnie bywa dziś np. skoda superb, vw bora, focus, micra automat. Generalnie to się dużo aut przewija przez moje ręce. Czasem nawet kilkanaście dziennie, ale wszystkie z kierownicą

Re: Dlaczego Honda nie oferuje szybkiego automatu

wahacz napisał: > Rzeczywiscie slaby paramatrami ten V6 z Ksedosa. > 170 Nm przy 5000 to bardzo slaby wynik jak na 2 l > dla porownania silnik PSA skonstruowany jakies 6 lat temu ma > 190 Nm przy 4100 > a Audi 2.0 > cos okolo 200 przy 4000 (to z pamieci). "The

Re: Turbosprężarka - jak działa i jak się z nią o

Audi A4 3.0 TDI Quattro Automat Idealne na autostrady i wyjazdy w góry, w mieście pali 12 l., na trasie przy 150 km/h ok 7,8 l. Przejechane 180K km, bez awarii, regularny serwis. Dlatego po mieście jeżdzę 10 letnim Escortem 1.4, dzida jakich mało a jak przytrę to nie szkoda. Serwus

Re: A4 czy A6?

korzyść Audi. > skrzyni się nie czepiam, ten automat to po prostu nic nadzwyczajnego.. > jeździłem tą w BMW i stwierdzam że to inna bajka Pełna zgoda. > a szarpać nie szarpię bo częściej jeżdżę manulnym accordem niż a6 > wyświetlacz jest cudny ale PRZEKŁAMUJE > zaniża

Re: Usłuchaj bracie owieczki nawróconej...

Ale jakieś konkretne powody? Czy "nie, bo nie i tyle" rodem z przedszkola? Automat to wygoda. Z resztą niektóre (mocniejsze) auta oferuje się już chyba wyłącznie z automatami (BMW X5, Mercedes S, Audi A8 to tylko trzy przykłady aut, których nie można już kupić z ręczną skrzynią), więc być może

Re: miejski automatic dla faceta

ciut młodszy (2000+) Audi A3 - ktoś wspomniał, kupisz najmłodsze z tych wymienionych 1.8 turbo i automat pojedzie dobrze. BMW Compact - małe ale ma mocne silniki i automat. Może będzie Cię stać na ostatni model, choć wątpie. Wygląda średnio, ale jeździ jak bmw :)

Re: co kupić..Volvo S60 , Saab 9-3 , czy może Alf

przewyzszaja Mesia S,Audi A8 itp-tylko uboga wersja silnikowa Ls- 1 silnik:4,0l V8 automat- dopracowany,b.cichy jazda to bajka.GS w 90% maja silnik 3,0v6 automat i za 50 000 to napewno znajdziesz jakis ladny egzemplarz.

Re: Audi A5 Sportback (i inne projekty z Ingolsta

tak samo szybko jak Q7 V12 TDI. W uwag dodatkowych, to - przyspieszenie do setki w 5,5 sekund w wykonaniu Q7 V12 TDI wolę odczytywać z testów, a nie broszurki Audi. Na ich stronach A6 3.0 TDI z automatem robi setkę w 6,8 sekund. W teście AMuS już prawie 8 sekund . - najmocniejsze X6 waży

Re: Czy pchać się w automat ?

zrobi cieplo to tez bedzie mniej) ale to wieksze (ciezsze auto) wiec tez uwazam, ze to norma. Manuala juz nie szukam - automat rozlwniwia :-) i szybko sie czlowiek przyzwyczaja, noga od sprzegla nigdy nie boli :-) Naprawde polecam!!! A tiptronic (tym skrzyni w VW/Audi) jest podobno awaryjny

Re: diesel CR z automatyczna skrzynia

BMW - wszystkie nowe z diesle z automatem, to CR. Audi, ale stare A8 3.3 V8 TDI, to CR. Citroen, Peugeot, Renault Vel Satis/Espace 3.0 dCi i Scenic 1.9 dCi. Opel Omega 2.5 R6 150 KM i Signum 3.0 V6, Mondeo 2.0 TDCI 130 KM, Kia Carnival 2.9 TD, Rover 75 2.0 D, Volvo 2.5D. To chyba wszystkie

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

pozamiejskim 7,2 l 7,1 l 7,4 l 7,8 l 5,5 l 5,8 l w cyklu miejskim 12,7 l 13,4 l 13,9 l 14,4 l 8,9 l 9,8 l w cyklu mieszanym 9,2 l 9,4 l 9,8 l 10,2 l 6,7 l 6,7 l I jak się ma teraz twoje szczekanie wobec danych z rzeczywistosci? Do normalnych - automat jest stworzony do komfortu a próby

Re: MegaTEST: Jaguar XJ8

Na początek: artykuł podobał się i to bardzo. Na środek: zawsze byłem fanem stylistyki XJ i będę do końca świata i dłużej, natomiast pewien niedosyt (wiem, że się czepiam) pozostawia silnik w porównaniu z Audi A8 4.2. Niemieckie auto ma ten sam automat od ZF, a mimo zauważalnie większej masy

Re: przechodząc do meritum

Ostatnio miałem okazję pojeździć Audi A1, Guliettą i 1 BMW z automatami. 8 biegowy z BMW to zupełnie inny produkt, dopracowany chyba do granic możliwości tej technologii. Dwusprzęgłowe skrzynie są przy niej jakby "niedorobione", sprawiają wrażenie niezdecydowanych i mechanicznie głośnych