a klasa 1.5 benzyna koni

Kuba Brzeziński

Ile kosztuje teraz Audi Q3? Można się zdziwić, a w ofercie jest też ścięta wersja

Ile kosztuje teraz Audi Q3? Można się zdziwić, a w ofercie jest też ścięta wersja

Audi Q3 ma nieco uroku większych i bardziej luksusowych braci. Mimo wszystko miało się stać autem dla ludu. Co to jednak tak właściwie oznacza w cenniku Audi? Pośredni SUV niemieckiej marki może naprawdę zaskoczyć kierowców. Zwłaszcza na tle konkurencji.

Toyota Yaris Cross z nową 130-konną hybrydą jest żwawa, niewiele pali i nieco przycichła

Rewelacyjna do miasta i dająca sobie radę w trasie. Toyota Yaris Cross po aktualizacji stała się przyjemniejsza w odbiorze. Nie jest już aż tak głośna, mocniejszy napęd hybrydowy poprawił osiągi, a niezmiennie niskie wyniki zużycia paliwa wywołają u kierowcy zadowolenie ilekroć spojrzy na wyświetlacz komputera pokładowego.

Opel Astra ST 1.2 vs. Hyundai i30 1.5. Miękka hybryda i duży bagażnik. Czy to ma sens?

Kompakty trochę straciły w ostatnich latach. Wyniki sprzedaży wyraźnie pokazują, że zamiast klasycznych przedstawicieli gatunku, wolimy stawiać na SUV-y i crossovery. Z drugiej strony, niżej zawieszone auta lepiej się prowadzą i wciąż mają wiele asów w rękawie. Sprawdzamy benzynowe wersje wsparte przez miękkie hybrydy.

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

rozwija 225 KM i 320 Nm. Plug-in przejedzie około 35-40 km na prądzie. W kontrze są dobre diesle. W pierwszych latach dostępny był 2.0 HDI o mocy 178 KM i 400 Nm. To świetny napęd do kompaktowego SUV-a. Po lifcie zastąpił go 1.5 BlueHDI generujący 130 KM i 300 Nm. To propozycja dla spokojnych kierowców

Nowe BMW serii 1 to wciąż najtańsze BMW. Wersja M135 zachęca do jazdy bez celu

Nowe BMW serii 1 to wciąż najtańsze BMW. Wersja M135 zachęca do jazdy bez celu

ręcznej skrzyni biegów Wszystkie silniki oferowane w nowym BMW serii 1 są jednostkami najnowszej generacji. Trzycylindrowa benzyna 1.5 l (BMW 120) oraz czterocylindrowy diesel 2.0 l (BMW 120d) są połączone z 48-woltową technologią mild hybrid, która zwiększa zarówno ich wydajność, jak i szybkość oddawania

Ile palą SUV-y? Czy są mniej ekonomiczne od innych aut?

Ile palą SUV-y? Czy są mniej ekonomiczne od innych aut?

wybraliśmy model 300 d 4MATIC. Tak przygotowane auto oferuje w sumie 289 koni mocy. Klasa E jest nieco słabsza i ma 285 koni. Spalania? Kombi potrzebuje średnio nawet 6 litrów oleju napędowego na pokonanie 100 km w cyklu mieszanym. W przypadku SUV-a wynik ten rośnie do 6,9 litra. Różnica sięgająca 0,9 litra

Opinie Moto.pl: Najtańsze auto 7-osobowe na rynku. Sprawdzamy Dacię Jogger

Opinie Moto.pl: Najtańsze auto 7-osobowe na rynku. Sprawdzamy Dacię Jogger

, jego moc na benzynie spada do 90, a na gazie rośnie do 100 koni mechanicznych. Nie za dużo, biorąc pod uwagę gabaryty auta. Niemniej, w przypadku alternatywnego paliwa, mamy do dyspozycji dwa zbiorniki paliwa – 50 i 40 litrów i teoretycznie ponad 1100 kilometrów zasięgu. Niepodważalną zaletą LPG

Opinie Moto.pl: Mercedes Klasy A sedan A 180 d. Zapomnij o stacji paliw

Opinie Moto.pl: Mercedes Klasy A sedan A 180 d. Zapomnij o stacji paliw

Oferta silnikowa najmniejszego sedana Mercedesa w Polsce jest bardzo szeroka. Na początku cennika znajdziemy silniki 1.5 160 d 95 KM (diesel) oraz 1.3 180 136 KM (benzyna), ale zdecydować można się także na 306-konną odmianę AMG. Każdy powinien więc znaleźć kompakt odpowiedni do swoich potrzeb. Do

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

technologii TSI i TDI. Benzynowy bazowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. 1.5 TSI generuje 150 KM i 250 Nm. Obie jednostki wykorzystują rozrusznik 48 V napędzany paskiem oraz akumulator 48 V. To miękka hybryda pozwalająca na żeglowanie przy wyłączony silniku spalinowym, odzyskiwanie energii podczas hamowania, a także

Czy samochód z segmentu premium musi zrujnować portfel? Przeglądamy wersje Mercedesa Klasy C

Czy samochód z segmentu premium musi zrujnować portfel? Przeglądamy wersje Mercedesa Klasy C

kilkanaście wersji silnikowych. Najmocniejsza z nich generowała 347 koni mechanicznych. Przez ponad dwie dekady, konstruktorzy pozostali wierni pierwotnym założeniom. Najnowsze wcielenie Klasy C garściami czerpie wzorce z poprzedników. W tym przypadku również napędzane są koła tylne, a karoseria stanowi

Opinie Moto.pl: Suzuki Across vs. Seat Tarraco. Wielkie, wygodne, hybrydowe, ale czy oszczędne?

, Seat ma znacznie więcej ostrych linii i dynamicznych przetłoczeń. Seat Tarraco - zasięg, moc, silnik. Wyraźnie mniejszy akumulator Biorąc pod uwagę napędy, Seat wciąż idzie utartym szlakiem. W palecie wciąż widnieje diesel (2.0 TDI 150 KM), a najmocniejsza benzyna rozwija tyle samo koni mechanicznych

Bierzemy pod lupę 10 najpopularniejszych aut w Polsce. Wybieramy najlepszą wersję cz.1

. Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica pewnie leży w dłoniach, a analogowe zegary okazują się czytelne. Pośród dodatków znajdziemy niezłej klasy audio sygnowane przez firmę JBL. 8-calowy, dotykowy ekran współpracuje z Android Auto i Apple CarPlay, kamerą cofania i przeciętną nawigacją. Ciekawym dodatkiem jest

Hatchback do miasta - porównujemy Renault Clio i Megane

Hatchback do miasta - porównujemy Renault Clio i Megane

w większych Renault i Daciach, lecz również Mercedesie Klasy A. Ma cztery cylindry i dostępny jest w kilku wariantach mocy. Akurat w Clio nie mamy wyboru. Pozostaje tylko wersja o mocy 130 koni mechanicznych i 240 Nm dostępnych przy 1600 obr./min. To wystarcza, by do setki rozpędzić się w 9 sekund

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

km/h, a pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,2 sekundy. Według naszych pomiarów, Czeszka potrafi być całkiem oszczędna i zużywać średnio około 7 litrów benzyny. Przekonuje też wysokim komfortem i przestronną kabiną. Nie dość, że na pokładzie zmieścimy czworo dorosłych, to w bagażnik pochłonie

Opinie Moto.pl: Nowy VW Multivan odcina się od poprzedników. Tym razem bez litery T

zgodzie z ekologicznym duchem. Musimy natomiast pamiętać o 45-litrowym zbiorniku paliwa. Poruszając się głównie po autostradach, plug-in mija się z celem. Nie ma warunków do rekuperacji, a jazda z prędkością 140-150 km/h błyskawicznie osuszy zapasy benzyny. Co innego w mieście, gdzie czuje się jak ryba w

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

. Wysoki moment obrotowy małego diesla także z pełnym obciążeniem pozwala na sprawne poruszanie się. Przy okazji liftingu, do oferty wprowadzono 1.5 HDI – 99 KM. Co istotne, auto jest lekkie (niewiele ponad 1000 kg), przez już około 100 koni mechanicznych wystarczy do gwarancji niezłych osiągów. 301

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI vs. Renault Captur 1.3 TCe. Walka o czołówkę segmentu B

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI vs. Renault Captur 1.3 TCe. Walka o czołówkę segmentu B

/h z trzema dorosłymi osobami na pokładzie. Przy wyższych prędkościach przekonuje też dobrym wyciszeniem wnętrza. Należy jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. Ten parametr nie jest dla Kamiqa powodem do wstydu. Jazda w mieszanych warunkach owocuje konsumpcją na poziomie 7,2 litra. Benzyna, diesel, a

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

(około 5 l / 100 km - benzyna i poniżej 4 l / 100 km - diesel). Dla szukających większej liczby koni pod maską producent przygotował propozycje w postaci dopracowanych tym razem jednostek benzynowych: 1.4 TSI (150 KM), 1.5 TSI (150 KM) – od 2018 r., 1.8 TSI (180 KM) i 2.0 TSI (190, 220, 272 i 280

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST kombi vs. Cupra Leon ST. Kombi z naostrzonym pazurem

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST kombi vs. Cupra Leon ST. Kombi z naostrzonym pazurem

poprzednik wykręcał podobne czasy. Seat już w standardzie ma adaptacyjne amortyzatory z regulowanym stopniem tłumienia, a także precyzyjny układ kierowniczy. Waży niewiele ponad 1.5 tony i dysponuje dobrym rozkładem masy. To wszystko przekłada się na łatwość prowadzenia. Silnik ochoczo współpracuje z prawą

Opinie Moto.pl: Fiat Tipo 1.6 MultiJet vs. Suzuki Swace 1.8 Hybrid. Kombi na czasy kryzysu

Opinie Moto.pl: Fiat Tipo 1.6 MultiJet vs. Suzuki Swace 1.8 Hybrid. Kombi na czasy kryzysu

Pierwsza generacja Tipo pojawiła się na rynku w 1988 roku i dzieliła płytę podłogową z Alfą Romeo 155, Lancią Deltą II oraz Fiatem Tempra. Trzeba przyznać, że to elitarne towarzystwo. Po 7 latach produkcji z nazwy zrezygnowano. Miejsce w kompaktowej klasie na dwie dekady zajęło Bravo. Sukcesu nie

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

uniwersalność. VW Golf eHybrid - silnik, spalanie, zasięg. Bez prądu tylko 1.4 TSI i 150 KM Biorą pod uwagę napędy, Volkswagen wciąż idzie utartym szlakiem. W palecie wciąż widnieje diesel, a najmocniejsza benzyna rozwija aż 320 koni mechanicznych. Za wariantem R zatęsknimy, jeśli Niemcy faktycznie przestawią

SUV-y to moda czy praktyczność? Sprawdzamy czy opłaca się kupować SUV-a zamiast kompaktowego kombi

SUV-y to moda czy praktyczność? Sprawdzamy czy opłaca się kupować SUV-a zamiast kompaktowego kombi

oferuje 5 miejsc w kabinie. W segmencie kompaktowych kombi, jest jednym z największych przedstawicieli gatunku. W dwóch rzędach przestrzeni jest pod dostatkiem, a bagażnik mieści 610 litrów, a po złożeniu asymetrycznej kanapy - aż 1740. Mniej niż Kodiaq, ale w swojej klasie nie ma sobie równych. Długa

Opinie Moto.pl: Volvo XC40 T5 vs. Jeep Renegade 4xe. SUV-y z elektrycznym doładowaniem

Opinie Moto.pl: Volvo XC40 T5 vs. Jeep Renegade 4xe. SUV-y z elektrycznym doładowaniem

jazdy na benzynie jak ognia. 12 to wynik autostradowy, gdy poruszamy się blisko prędkości maksymalnej. Jeżeli będziemy ładować auto raz dziennie, wykorzystamy tryb hybrydowy, a nasz dzienny przebieg nie przekroczy 70- 80 km, wynik na poziomie 5 l nie wymaga większych poświęceń. Bez ładowania auta

Czego w Polsce nie kupisz?

trwa moda na styl retro. Niedawno zadecydowano, że PT Cruiser nadal będzie produkowany. Montowane silniki to m.in. 2,4-litrowa benzyna o mocy 180 i 230 koni oraz dychawiczny 1.6 (115 KM). Daihatsu Copen Czy Copen to dziecięca zabawka? Nie, to dwudrzwiowy

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

. O cenach Juke'a pisaliśmy tutaj . Podstawowa wersja 1.6 Visia kosztuje 57,9 tys. zł, a najtańszy diesel 1.5 dCi to wydatek 66,9 tys. zł. Jeśli wymarzyłeś sobie najmocniejszą wersję o mocy 190 koni, musisz wydać co najmniej 78 tys. zł. Trudno wskazać dla niej

Opinie Moto.pl: Volvo XC40 T5 kontra Mini Cooper SE All4 Countryman. Co lepiej pasuje do SUV-a - hybryda czy klasyczna benzyna?

balast w postaci akumulatorów. Wobec czego, nie w każdych warunkach da się dostrzec naleciałości z mniejszych modeli nacechowanych sportem. Na hybrydowy zestaw składa się 1.5-litrowy motor benzynowy wsparty elektrycznym o mocy 88 koni mechanicznych. Trzycylindrowy benzyniak generuje 136 koni, a moc

Re: Nowa E-klasa

Jeżeli chodzi o paletę siników to 607 się nie umywa. E ma mieć docelowo 6 benzynowych, od 2 litrów i 163 koni do 5.5 litra i 460 koni w AMG oraz 4 diesle - od 2.2 do 4.0 V8 i 258 koni. A Peugeot ? 2 benzyny, max. 207 koni i jeden dieselek. Pod tym względem jedynymi porównywalnymi z Mercedesem

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

> Pierwsze pytanie: Na co komu 300-400 koni np. jeśli jedzie rano do pracy? niepotrzebne > Drugie pytanie: na co komu turbina np. jak jedzie do sklepu? niepotrzebna. pytanie: po co do diesli wstawia sie turbiny? > Trzecie pytanie: Dlaczego uważasz że nowoczesne turbodiesle

Re: Diesel 55 km/112 nm - ile to koni w benzynie?

to jest tempo przyrostu energii kinetycznej samochodu. A zeby wzrosla energia kinetyczna samochodu, musi byc wykonana praca (przez silnik). Tak wiec dochodzimy do wniosku ze przyspieszenie zalezy od tempa wykonywanej pracy, czyli ilosci pracy w jednostce czasu. Zajrzyj do podrecznika i ustal

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

@pat "ale to mrożące krew w żyłach 147 koni to naprawdę klasa, zwłaszcza porównując do tego co Subaru oferowało kiedyś czyli 230 koni w dwulitrowej benzynie itp : -)." A chyba się z kolegą nie zrozumieliśmy ;-) myślałem, że rozmawiamy o miejskich niedużych crossoverach :-) O samochodach, dla

Re: Diesel 55 km/112 nm - ile to koni w benzynie?

dewulot1 napisał: > Dales znow przyklad swojej nieznajomosci pojec ktorymi sie poslugujesz. > > Co tu ma do rzeczy moment pedu? Jestes lyzwiarz i wykonujesz piruety? Rozpatruje tutaj czas wkrecania sie na obroty X. Tak sie sklada ze moment pedu, jest bardzo wygodny w opisie

Re: Diesel - benzyna - podsumowanie

sobie 2 silniki. Jeden o pojemnosci 1.5l i mocy 150 koni oraz drugi 4.5l o mocy 150koni. Ten drugi oczywiscie bedzie mial ok. 3 krotnie wyzszy moment a moc maksymalna bedzie osiagal przy obrotach ok. 3 krotnie niższych niż ten pierwszy. Sprawdz ktory bedzie lepiej pszyspieszal. Jesli nie masz "pod

Re: Używany Peugeot 307 1.6 - Kupić, czy nie ?

allonso napisała: > buauuaaaahha, szczegolnie twoj szrotowaty scenik łyka corolle verso (tez > paskudny van) z dyzlem 180 koni albo benzyną 150 - daj sobie spokoj.... Ja pisałem o kompaktowych alemrach 1,5 itp z tamtego rocznika w podobnej klasie cenowej a nie o nowych autacjh z

Re: Jaki jest najtańszy nowy diesel

wg cennika kia jest 5k różnicy między picanto diesel, a benzyna. 14koni różnicy, w tej klasie to dużo www.autoefl.pl/cardetail.asp?idp=14511 wg danych technicznych coś mało się różnią osiągami, jeden szybciej jedzie

A co z Subaru??

. Spadek mocy maksymalnej wyniesie ze 2-3 konie mechaniczne-będzie zauważalny jedynie na wykresie z hamowni. Zużycie paliwa wzrośnie góra o kilka procent. Zakładając średnie zużycie benzyny 9l/100 instalacja zwróci się po 30tkm. Jeśli ludzie montują zasilanie gazowe do Beemek X5, Range Roverów

bardzo proszę

Polecam auto z silnikiem 1,4 benzyna 75 koni, jest bardzo dynamiczny (jak na tę klasę aut), choć trzeba pamiętac o przełożeniach - na 5 biegu przy 1,5 tys. obrotów raczej nie przyspieszy zbyt żwawo :) Silnik 1,1 60 koni nadaje się wyłącznie do jazdy po mieście. Co do diesli - zdecydowanie HDi

Re: Sens diesli w luksusowych autach : 535d vs E3

tylko litry paliwa. ilość koni z litra może mieć jakieś znaczenie w sporcie, gdzie wprowadzono klasy pojemności, ale w naszych warunkach jedyny przedział to akcyza do i ponad 2000 ccm więc nikt mi nie zabroni porównać 3.5 litrowego diesla z 2,5 litrowym benzyniakiam - lub odwrotnie. zresztą, w

Re: Jaki silnik w Focusie kombi?

Osobiście wybrałbym 100 KM diesla. Cena 15 koni mocniejszego diesla budzi respekt i nie rekompensuje wydatku w jakikolwiek sposób. Silnik 1.8 (B) tak naprawdę w normalnej eksploatacji nie różni się od 1.6 (no może elastyka na 5). Więc warto się zastanowić czy Ci jest potrzebny ten droższy

Re: Co ile zmieniamy olej na forum?

yamasz napisał: > Olej olej. Przy takim przebiegu to już kompletny rozrząd trzeba by było wymieni > ć. CHyba, że zakładamy, iż nasz jest solidny, na łańcuchu. To, że na łańcuchu wcale nie musi oznaczać, że solidny - przykład?? Mercedes A-klasa 1,6 benzyna, to jest parodia łańcucha i

Re: Auto - rozczarowanie

... 1.6T benzyna... Chyba 225KM... Konie gdzieś zniknęły, skrzynia automatyczna praktycznie bez kickdowna, jaskrawy wyświetlacz zamiast wskaźników bez możliwości włączenia klasycznych, a start/stop wyłączał silnik przy każdym nawet najkrótszym zatrzymaniu i nie dało się tym sterować jak w Maździe

Re: Nie zgadzam się

"co Cie obchodzi czy ma czy nie ma turbiny? kupujesz silnik osobno od samochodu? Ja chcę mały oszczędny samochód z niezłą dynamiką i wychodzi mi że będzie to turbodiesel ok. 1.5 l i 8-90 koni" Witam I za każdym razem, kiedy porównujemy diesle z benzyną do tego sprowadza się końcowy wniosek

dobra, a tak na serio, to co powinieneś kupić...

bezpieczenstwa. 4 gwiazdki euroncap i mocne nadwozie. najlepsza opcja to 1.8 vtec 130 koni. w trasie zejdziesz do 7.5 litra. auto juz ciagnie bo jest lekkie i mocne i przyjemnie brzmi mozna nim pokrecic. accordy byly bardzo trwale i niezawodne od zawsze i to nie jest zadna legenda czy cos. te auta sa po prostu

Re: Turbobenzyna BMW.

koni z 5 litrow pojemnosci czy 6.5 ?Dla niego moze byc wazne ktory ma najwiecej mocy a nie ktory z czego ile wycieska .To sie moze sprawdzac i byc wazne w silnikach 1 czy 2 litrowych litrowych ale nie w takiej klasie samochodow jak AMG czy M5. > Do tego cos takiego

Re: Drogi Baronie!

zmobilizowany chłopski wóz - podstawa kolumn taborowych - mógł przewozić ok. 300 kg ładunku (w zależności od jego rodzaju i klasy koni; nie licząc woźnicy), a jego średnia prędkość marszowa wynosiła 7 km/h. Tym samym na trasie etapu marszowego liczącego sobie np. 70 km jedna ciężarówka o nośności 1,8 t

Re: mercedes e 400 CDI czy 500 benz.

czesc, jezdzilem troche s400 cdi ale bez chiptuningu (chyba 250 koni) i szczerze mowiac to fajny sprzet ale: po pierwsze do s klasy byl troche za slaby (nie wiem jak bedzie w e), po drugie jest glosny, klekocze na zewnatrz prawie jak jakies dziadoskie 1.9 tdi volkswagena, w srodku troche

Re: Na temat rynku w Europie

czy taki sam rocznik. > > Strasznie mierny samochod, w srodku w desce szpary ze srubokret wchodzi, a > zawieszenie jak w koniu na biegunach dla dzieci, do tego rwie sie tapicerka a > po uruchomieniu na zimno trzesie jak pralka mimo ze to benzyna byla. > > Accord z

Re: Uczciwe porównanie silnik diesla kontra benzy

rodzinie wersji silnikowej. Diesel to swietne na codzien narzedzie, swietnie sie dojezdza do pracy i z rodzina, benzyna - masa zalet szczegolnie z moca od 200koni, ale spalanie wyglada troche slabo.. W 1.8T nigdy nie udalo mi sie zejsc z 12litrow w mieszanym/miasto, w trasie nigdy nie spalil miej niz

Re: Mam coś lepszego niż Xantia...

franek-b napisał: > Bardzo dobry kandydat. Swoją drogą to mercedes do tej pory robi niewysilone die > sle z automatami - teraz E klasa z 136 KM to też nie jest demon prędkości. Odnośnie demona prędkości to ja się nie pochwaliłem na forum ale przesiadłem się z Pajero II 3,5l benzyna

Re: Na temat rynku w Europie

szpary ze srubokret wchodzi, a zawieszenie jak w koniu na biegunach dla dzieci, do tego rwie sie tapicerka a po uruchomieniu na zimno trzesie jak pralka mimo ze to benzyna byla. Accord z tamtych lat to jak wyzsza klasa. Chociaz nie przecze ze niektore europejskie wozy sa swietne. -- Boryna

Re: "Czarny czwartek" jak słynna "Krwawa niedziel

: www.mercedes-benz....lasssaloon.html Można także wziąć pod uwagę Audi A4 jednakże weszła do salonów już nowa A4 i nie wiem czy stylizacja ci podejdzie do gustu. Nie mniej jednak jest wersja 1.8 TFSI (benzyna) o mocy 160 koni ze skrzynią manualną za 125 000 zł albo diesel 2.0 TDI o mocy 143 koni ze skrzynią Multitronic za 138 000zł

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Re: Oto, jak mijasz się z prawdą. O ponad 200%

ponownie przewartościować stereotyp. Ponieważ VW AG jako jedyny był na tyle rozgarnięty, aby wprowadzić w najistotniejszej klasie aut (kompaktowe) i w najistotniejszym, bo najczęściej kupowanym, paśmie mocy (120-140 koni) turbodoładowane benzyny o małej pojemności, i jednocześnie ten sam VW oferuje tam

Re: Drogi Baronie!

- mógł przewozić ok. 300 kg ładunku > (w zależności od jego rodzaju i klasy koni; nie licząc woźnicy), a jego średnia > > prędkość marszowa wynosiła 7 km/h. Tym samym na trasie etapu marszowego > liczącego sobie np. 70 km jedna ciężarówka o nośności 1,8 t i prędkości >

Re: diesle tańsze od benzynowców - paradoks?

to sa "polskie "diesle po taksówkach co to turcy na trzy zmiany w korporacji jezdzili a auto bylo wyłączane tylko na myjni albo z ubezpieczlni po takim strzale ze niemcy oddali do kasacji jezeli chciałbys kupic "uczciwego" diesla to sa one duzo drozsze od benzyny i takich aut nie ma sensu

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

napędowym. To 2.0 TFSI okazał się podawać na wał napędowy więcej niż 200 koni, skoro na kołach była moc fabryczna. > Teraz druga - do kwestii 4 cm przestrzeni na kolana z tyłu Nie 4, a od 1 do 4, więc średnio 2,5 cm . Weź linijkę i zobacz, ile to 2,5 cm. To ma być "przepaść"? Jeśli chcesz

Re: Oto, jak mijasz się z prawdą. O ponad 200%

VW AG jako jedyny był na tyle rozgarnięty, aby wprowadzić w najistotni > ejszej klasie aut (kompaktowe) i w najistotniejszym, bo najczęściej kupowanym, > paśmie mocy (120-140 koni) turbodoładowane benzyny o małej pojemności, i jednoc > ześnie ten sam VW oferuje tam dobre diesle

Re: biorą kredyty na nieruchomości

od > lanosa benzyny (dodajmy - droższej benzyny). narazie droższej, ale ceny hurtowe oleju są już wyższe niż bezołowiowej, nie musi być lanos, może być coś innego w dieslu np. Ibiza/Cordoba 1,9TDi to nawet ten sam silnik jest, tylko mniej koni > Po za tym lanos będzie się częście

Re: porównanie jest do dupy...

1realista napisał: > bo: > 1) pokaż mi silnik 1,0 o mocy 160koni. Są takie? No może znowu VW się wyrwie i > będziemy mieli kolejnego króla lawet ;-). Nie ma też tak słabych benzyn w wieku > 5+ o pojemności 2 l. Oczywiscie masz racje, ze wartosi sa troszke nacigane ale

z cyklu rental cars: opel astra iv

woz ma turbo! i rzekomo 120km! jak to jednak mozliwe, ze jedzie jak stara astra i w wersji max 75konnej a w dole obrotow jak 60konna 1.4nz? to jakies nieporozumienie. - wiecie, ze ta astra ma 4.5 metra dlugosci? to chyba wiecej niz niegdysiejsze vectry. mozna zatem liczyc na taka ilosc miejsca

Gaz chyba jednak lepszy.

Jeśli chodzi o diesle w Vectrze B, to były na początku 1,7 td od Isuzu (82konie), zastąpione później przez 2.0 DI o tej samej mocy oraz wersję mocniejszą, stukonną DTI. Sporadycznie(w Polsce jeszcze takiej nie widziałem) zdarzają się 2,2DTIz wtryskiem bezpośrednim(125koni). Z wyjątkiem

Re: Na temat rynku w Europie

sie tapicer > ka a > > po uruchomieniu na zimno trzesie jak pralka mimo ze to benzyna byla. > > > > Accord z tamtych lat to jak wyzsza klasa. > > > > Chociaz nie przecze ze niektore europejskie wozy sa swietne. > > > > Podaj

Re: Zgadnijcie, od jakiej ceny

finansów. To, co mi sie nie podoba w C5 to gumowaty układ kierowniczy i wrazliwość auta na najmniejsze nawet koleiny. To jest chyba mój największy zarzut do niego. Poza tym, wiadomo, chciałoby się czasem przycisnąć, a 127 koni w tej budzie spradza się jako tako, ale przy małych wymaganiach. O ile w

Re: octavia ice

bardziej sie opłaca diesel od benzyny, biorą pod uwagę nawet droższe przeglądy. 110 koni w tym samochodzie jest doskonałym rozwiązaniem. Miejsca dośc dużo, tylko mały komfort dla siedzących z tyłu (dorosłych, dzieci - OK). Polecam. Teraz sie przesiadłem do C5 110KM i też mi wystarcza tej mocy (tyle

Re: Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

wyposażenie i 1.8 TSI , 1.4TSI. Kupić diesla do przebiegów 10 000km. Mam wybrać inny model samochodu. To dajcie propozycje auta w którym będę mógł załorzyć fabrycznie gaz, będzie to miało tak ze 140 koni mechanicznych i dobrą dynamikę i wnętrze które nie będzie mnie odrzucać. Nie jestem wymagający

Szkoła jakiej nie znacie? - agresja

O szkole na TVNie: - Ja bym tę k… od polskiego zabił. W p… bym jej wsadził "szlauf" z benzyną, a później podpalił. - A ja bym jej k… frajerce parę ch… puścił i bym ją k… zabił. Takie rozmowy uczniów w toalecie nagrała ukryta kamera. Nauczyciele boją się

"Sorki", czyli...

konie. Przepraszam za to, że mnie to strasznie śmieszyło i że wesołość ta z czasem nie zanika. Przepraszam za liczne zbrodnie komunistyczne, które popełniłem poczynając od napisania listu nadanego w 1949 r. w Grand Hotelu w Sopocie do przewodniczącego dzielnicy śródmiejska – lewa Związku

Re: O - to ciekawa teoria....

). > > > > > SUV nie jest szybki, > > Żadne - normalne (cywline) auto nie jest szybkie. > + dookresl szybkie > Ja tam na brak szybkości/dynamiki nie nazekam. > A mnie X5 V8 benzyna wydawała się krowiasta... > > SUV nie jest bezpieczny (wywala się spektakularnie po szyb

Re: Dokonania II RP i PRL-u

produkcji żyta,owsa i ilości koni na hektar.Głównymi towarami eksportowymi były węgiel i drewno.W świetle statystyk gospodarczych byliśmy właśnie przed wojną III Światem i niestety mieliśmy tego samego pecha co kraje afrykańskie- że uzyskaliśmy "niepodległość" i mogliśmy się sami rządzić, a raczej

Re: Lista cen Opla Insigni

zasadzie żadna. Ford mądrze zrobił, że zastopował linię Mondeo na 2.5 turbo. Więcej nie potrzeba, bo po większe moce idzie się do A/B/M. W Oplu widać cały czas myślą, że jak zrobą jakieś auto pod 300 KM, to będą premium. Widziała żaba jak konia kują i sama łapy nadstawia. (tak swoją drogą, to Passat

Prawda o Smoku Wawelskim

już zabrakło, wódka u nas na kartki i wczoraj wypiłem ostatną setkę – na dowód Smok wyciągnął kartki z nadrukiem Urzędu Miasta i Gminy Kraków. - Jagodzianka na piszczelach? - Dopiero po trzynastej, potem trzeba jeszcze przecedzić przez chlebek, kilka godzin zejdzie... - A benzyny może byś

Re: Fabia za 64 tysiące złotych.

plastiki .może nie są najlepsze ,ale akurat i stary i obecny ,przestarząły Accord nie ma lepszych . -porównanie do plastików Matiza i Tico każe przypuszczać,ze nie wiesz jak wygląda wnętrze obu : ))) -skąd ta złość na Octavię ? powinna mieć 200 koni ? Haczy podwoziem (miską ) o garby jak

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

Golfa 2.0 CR-TDI 110 koni zaniżyli zaś o litr. O tym, że olej napędowy jest energetycznie znacznie gęstszy od benzyny, o tym że zrobienie go wymaga więcej energii niż dla benzyn i o tym, że Prius ma znacznie czystsze spaliny nie zająknięto się słowem. Tak się robi propagandę. > Klasyczny

Re: Co dla 2 plus 3?

Scenic - ale 2,0 16V czyli roczniki 2000-2003. To chyba wciąż najdynamiczniejszy minivan na rynku a przy tym stosunkowo oszczędny. Ma lepsze zawieszenie i hamulce (tył-tarcze) od wersji z silnikami 1,6 czy z dieslami. Takim jeżdżę i jestem zadowolony do tego bardziej podoba mi się ten niż nowy

Re: Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w now

jest odwrotnie. 1/3 Golfów to benzyny - tu TSI daje realną przewagę, bo ani Focus ani poprzednia Megane tego nie mają, w zasadzie Astra też nie (160 koni to za duża moc, poza główną szprzedażą). Jednocześnie tylko 8% Golfów to DSG. Więc skrzynie dają mniejszą przewagę rynkową. Do momentu zwiększenia

Re: wczoraj wróciłam z Rumunii

- Budapeszt - kuszetka, 2 klasa 50 Euro/za osobe. Suceava -Braszov - przyspieszony (ozn A) 1 klasa -60 RON/za osobe, 2 klasa - 40 RON /za osobe. Braszov- Sighisoara - przyspieszony (ozn A) 2 klasa - 45 RON /za osobe. Przewoz rowerow- placilismy w pociagu 7 RON za rower. Wypozyczenie rowerow

BZDURA!

przedsiębiorstwa, wszystko co kojarzy się z taką pracą, - załoga OK, z kilkoma ludźmi piwko itp., - dodatkowo studiuję i ucze się języka (za jezyk dopłaca mi firma po podpisaniu lojalki na 3000zł na 1,5 roku - śmiech) - podnosze kwalifikację na przyszłość, czekam na awans, który będzie na 99%, - czysto, ciepło

Re: Kombi, nie kombi

90 na 130 koni. Czasy przejazdow okreslonych tras rowniez nie zmienily sie > . > Mniemam, ze dalszy wzrost mocy czy rzekomej "sportowosci" samochodu niewiele zm > ieni. A czy ja pisalem, ze w sportowych autach chodzi o jazde na maxa? dla mnie chodzi o 'fun' (tak to nazwijmy

należy nam się trochę usmiechu.

jest ZWIĄZKIEM ZAWODOWYM, nasz pokojówka jest KLASĄ ROBOTNICZĄ, a wszyscy mamy jeden cel, aby się Tobie lepiej wiodło! Ty jesteś LUDEM, a Twój młodszy brat, który leży jeszcze w pieluchach jest PRZYSZŁOŚCIĄ! Zrozumiałeś synku? Chłopiec zastanawia się i mówi, że musi się z tym wszystkim