a klasa 200 turbo

Rafał Mądry

Opinie Moto.pl: Porsche Taycan po liftingu oczarowuje. I nie robi tego tylko kolorem

Opinie Moto.pl: Porsche Taycan po liftingu oczarowuje. I nie robi tego tylko kolorem

Elektryczne Porsche Taycan zostało odnowione. Choć na pierwszy rzut oka poprawek nie widać, to w rzeczywistości zmian jest tak dużo, że auto stało się lepsze niemal pod każdym względem. Przybyło mocy, zasięg jest większy, procesy ładowania skrócono, a zawieszenie potrafi wyczyniać cuda. Wystarczy pokonać kilkadziesiąt kilometrów, aby poczuć różnicę i zostać oczarowanym.

Opinie Moto.pl: Porsche Taycan Sport Turismo Turbo S. Przeciążenia rodem z myśliwca

Elektryk na długie trasy? To symbolizuje dopisek ST - Sport Turismo. By to sprawdzić, obcowaliśmy z Taycanem przez kilka dni nie tylko w mieście, lecz również na drogach powiatowych i autostradach. Jak zatem wysoka masa własna radzi sobie z ciasnych łukami i nagłymi zmianami kierunku, ale też z kompletem pasażerów na pokładzie?

Urokliwy jak cegła, czyli wspaniałe Volvo 240

Volvo 240 długo pracowało na swój kultowy status. Przez dziesiątki lat te kanciaste auta można było spotkać na drogach całego świata. Modele z tej serii okazały się ogromnym sukcesem koncernu i w ciągu 19 lat wyprodukowano około 2,8 milionów egzemplarzy. Zapraszamy do krainy kultowego Volvo...

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

zadebiutował też nowy zestaw cyfrowych wskaźników, także zbliżony do tego znanego z większego Opla. Jest czytelny i ma atrakcyjną grafikę, choć standardowe, analogowe zegary starzeją się z klasą. Pośród opcji, należy wymieć bezprzewodową ładowarkę, nagłośnienie Bose, podgrzewaną przednią szybę, a także raczej

"Klasyka dla dyrektora" w Studiu Biznes. Testujemy Opla Insignię w wersji kombi

"Klasyka dla dyrektora" w Studiu Biznes. Testujemy Opla Insignię w wersji kombi

naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Cały dzisiejszy odcinek możecie obejrzeć w tym miejscu: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo 200 KM Opel Insignia to klasyczny przedstawiciel klasy średniej, która powoli

Opinie Moto.pl: nowy Opel Corsa. Jeździłem topową wersją i bardzo mi się podobało

, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Nowy Opel Corsa - ceny 1.2 75 KM M5 Start/Stop, wersja Corsa - 77 200 zł 1.2 Turbo 100 KM M6 Start/Stop, wersja Corsa - 82 300 zł 1.2 Turbo 100 KM M6 Start/Stop, wersja GS 95 700 zł 1.2 Turbo 100 KM A8 Start/Stop, wersja Corsa - 89 100 zł 1.2 Turbo 100 KM A8 Start/Stop, wersja GS

10 najciekawszych aut parlamentarzystów. Dużą niespodzianką Aston Martin DBX

10 najciekawszych aut parlamentarzystów. Dużą niespodzianką Aston Martin DBX

oświadczeniach majątkowych królują przede wszystkim auta marek Toyota, Volkswagen, Honda i Renault, a najpopularniejsze modele tych producentów to zdecydowanie Corolla, Passat, CR-V i Megane. Jest też sporo samochodów klasy premium, a w grupie tej przeważają mercedesy. Spośród kilkuset pojazdów łącznie

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

, najlepsza wersja Od 1988 do 1993 produkowane było Audi V8. To pierwsze podejście niemieckiej marki do segmentu zarezerwowanego dotąd dla Mercedesa Klasy S i BMW serii 7. Flagowy okręt powstał na płycie podłogowej modeli 100 i 200, z których czerpał także prezencję – wydłużono jednak rozstaw osi

Niby używany Fiat, a bardzo dobry. Szukamy włoskiego pewniaka za 40 tys. zł

Niby używany Fiat, a bardzo dobry. Szukamy włoskiego pewniaka za 40 tys. zł

specyfikacje o mocy 160, 165, 180, a nawet 200 KM. 160-konny Fiat osiąga setkę w 7,4 s. Bazowy wariant potrzebuje na to 7,9 s. Jego prędkość maksymalna to 205 km/h. Włoski mieszczuch idealnie wpisuje się w miejski klimat, choć w trasie też może zapewnić sporo frajdy. Zwłaszcza na górskich drogach. Abarth

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie. Debiut przed dekadą i szerokie spektrum mocy Jednostka zadebiutowała w 2010 i w pierwszej kolejności trafiła do palety Merivy B. W kolejnych miesiącach zawitała do pozostałych modeli Opla: Corsy, Astry, Zafiry, Adama, a nawet Insigni pozycjonowanej w klasie

Szybkie, benzynowe SUV-y za około 100 tysięcy zł. Mamy 6 propozycji różnych marek

Szybkie, benzynowe SUV-y za około 100 tysięcy zł. Mamy 6 propozycji różnych marek

diesla występującego w trzech wariantach mocy – 160, 190 i 210 KM. Wszystkie mają w standardzie automatyczną, 8-stopniową przekładnię, dwa najmocniejsze napęd Q4. Najszybszy przyspiesza do setki w 6,6 s. Benzynowe motory przekonują kulturą pracy i parametrami. 2.0 Turbo ma 200 lub 280 KM. Na

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

znajdziemy w większości egzemplarzy, także tych sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Do napędu XC90 oddelegowano szwedzkiego, pięciocylindrowego diesla 2.4 D o mocy 163-200 KM. Paleta benzynowa składa się z trwałych, lecz paliwożernych silników 2.5 Turbo, 2.9 Turbo, 3.2 i 4.4 V8 (Yamaha) o mocy

Opinie Moto.pl: nowy Opel Grandland - lepsze jest wrogiem dobrego

praktyce wartość ta jest bliższa połowie setki. Opel Grandland - cena Na koniec zostaje pytanie na ile zostały wycenione zmiany w Grandlandzie. A na niemało. Cennik zaczyna się od 124 tysięcy złotych za wariant Business Edition z silnikiem 1.2 Turbo z manualną skrzynią biegów. 224-konna hybryda kosztuje

Niedoceniane auta klasy średniej za 40-50 tysięcy. Zdecydowanie godne uwagi!

Niedoceniane auta klasy średniej za 40-50 tysięcy. Zdecydowanie godne uwagi!

, automatyczną przekładnię czy systemy bezpieczeństwa. Do wyboru klasyczny sedan lub kombi. Wśród silników benzynowych bezobsługowe są tylko jednostki 1.6 102 KM i 1.8 Turbo 150 KM z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Pozostałe jednostki 1.8 TSI i 2.0 TSI o mocy 120-160 KM i 200-211 KM, wyposażone zostały w

Porsche 930 Turbo: TURBOLADER

Porsche 930 Turbo: TURBOLADER

: 355,86 km/h. Średniej! Słowo „turbo" nierozerwalnie połączyło się z magią zwycięstw sportowych i szybką jazdą. W tym samym przełomowym roku, na salonie samochodowym we Frankfurcie pokazano prototyp drogowej wersji Porsche 911 z silnikiem turbo, a już rok później, auto seryjne. Turbosprężarka

Używane. 45 tysięcy zł wystarczy na ciekawe auto. Jakie? Oto nasze propozycje

Używane. 45 tysięcy zł wystarczy na ciekawe auto. Jakie? Oto nasze propozycje

Lexusa przystało, obłe nadwozie jest nienagannie wykonane. O problemach z korozją nie ma więc mowy. Uporządkowane wnętrze nie zdradza oznak zużycia niezależnie od przebiegu. Materiały są wytrzymałe i wysokiej jakości, co trafnie koreluje z klasą premium. Pozycja za kierownicą jest relaksacyjna, a w

Nowy Mercedes-AMG już w Polsce. Znamy oficjalny cennik

Nowy Mercedes-AMG już w Polsce. Znamy oficjalny cennik

przy niskich obrotach, a silnik zyskuje większą elastyczność i dynamikę. Po zdjęciu nogi z pedału gazu, turbo nadal utrzymuje ciśnienie doładowania. Taką technologię wykorzystuje od lat zespół F1 Mercedes-AMG Petronas. Nie tylko turbo... Oprócz elektrycznej turbosprężarki samochód został wyposażony

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

, pneumatyczne zawieszenie, multimedia i aktywny tempomat. Napęd stanowią tylko dwulitrowe, czterocylindrowe jednostki. To benzynowe 2.0 Turbo 254 KM, 2.0 Turbo+kompresor 320 KM, a także diesle 2.0 Twinturbo 190-235 KM. W gamie znalazła się też hybryda ładowana z gniazdka z realnym zasięgiem na prądzie rzędu 30

200-250 KM i 4x4. Szukamy mocnego rodzinnego auta za 60-70 tysięcy zł

200-250 KM i 4x4. Szukamy mocnego rodzinnego auta za 60-70 tysięcy zł

benzynowa 4.4 V8 o mocy 315 KM, ale na co dzień sprawdzi się już bazowy wariant 2.5 Turbo (210 KM). Do podwójnie doładowanego 2.9 (272 KM) lepiej podchodzić z dystansem, bo to kosztowna odmiana. Nieźle wypadają diesle 2.4 R5 o mocy 163-200 KM. Najmocniejszy przyspiesza do setki w około 10 sekund. Przed

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo. Generuje 200 KM i 300 Nm, zapewniając sprint do setki w 7 sekund. Taka Astra jednak rzadko występuje w przyrodzie. Po liftingu w 2019 przemodelowano ofertę. Z katalogu zniknął 1.0 Turbo 105 KM, a jego miejsce zajął 1.2 z doładowaniem – 110-145 KM. Paletę

Fiat 500x vs Opel Mokka I. Wciąż świeże i w niezłej cenie. Warto postawić na te używane crossovery?

Fiat 500x vs Opel Mokka I. Wciąż świeże i w niezłej cenie. Warto postawić na te używane crossovery?

Obecnie klasa miejskich crossoverów oferuje około 30 pojazdów. Różnią się nie tylko wyglądem, lecz również kalibracją zawieszenia, wystrojem wnętrza, zaawansowaniem multimediów i silnikami. Ta ostatnia kwestia powinno najbardziej interesować osoby szukające kilkuletniego, używanego wozu. Reszta w

Benzynowe pewniaki z klasy średniej za 50 tys. zł. To komfortowy i bezpieczny wybór

Benzynowe pewniaki z klasy średniej za 50 tys. zł. To komfortowy i bezpieczny wybór

. Praktycznie wszystkie są wystarczająco mocne i godne polecenia. Mechanicy szczególnie polecają pięciocylindrowy 2.5 Turbo o mocy 200-231 KM, czterocylindrowe 2.0 Turbo 203-245 KM, 3.0 R6 Turbo 285-304 KM i rzadko spotykany, wolnossący 3.2 R6 243 KM. Opcjonalnie oferowano napęd na obie osie. Toyota Avensis III

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

za jedne z najlepszych w klasie. Dysponują mocą odpowiednio 115, 140-163 oraz 175-200 KM. Dysponując tytułową kwotą, możemy sobie pozwolić na samochody z lat 2008-2010. Zazwyczaj będzie to ropniak. Seat Exeo Od 2008 do 2013 w zakładach Seata swoje drugie życie otrzymywało Audi A4 B7. Hiszpanie za

SUV-y z zacięciem sportowym za 50 tys. zł. Niektóre cię naprawdę zaskoczą

Porsche Cayenne I 4.5 V8 Turbo Szukając iście sportowego i luksusowego zarazem SUV-a, nie sposób pominąć pierwszej generacji Porsche Cayenne. Model technicznie blisko spokrewniony z VW Touaregiem, oferuje wysoką jakość wykonania karoserii i wnętrza. Zastosowano materiały z dobrej półki, co

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

regularnego serwisu. To diesel 2.4 D 126-185 KM i benzynowe 2.4 140-170 KM, 2.4 Turbo 200 KM, 2.5 Turbo 210 KM oraz 2.0 Turbo 163-180 KM. Lexus IS I Ciekawą propozycją jest pierwsza generacja Lexusa IS. Japoński rywal BMW serii 3 produkowany był od 1998 do 2005 wyłącznie w Japonii. Do wyboru mamy sedana i

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem popularnych SUV-ów. Wersje-pułapki używanych hitów

, którego sztandarowym modelem wciąż jest Outlander. Druga generacja SUV-a klasy średniej produkowana była od 2006 do 2012. Pięciodrzwiowe nadwozie wciąż wygląda świeżo przykuwając spojrzenia. Niestety, musimy być świadomi trudności z korozją, dotykającą nawet bezwypadkowych egzemplarzy. Obszerne wnętrze z

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM AT Q4. Ale... dlaczego?

konkurentów, choć ma wszystkie najpotrzebniejsze systemy na pokładzie. Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM AT Q4 - opinie. Podsumowanie Trudno w tej klasie znaleźć SUV-a tak nastawionego na kierowcę i z takim charakterem. W niemieckiej konkurencji tyle temperamentu i emocji mają dopiero te stricte sportowe

Auta z lat 90. Na tych modelach już nie stracisz. To dobra lokata kapitału

, bezpiecznym wyborem cieszącym się równocześnie największym zainteresowaniem są wersje benzynowe. To przede wszystkim 2.0 Turbo 141-147 KM i flagowy 3.0 V6 167-200 KM. Na dobrze utrzymane auto z przebiegiem rzędu 150-200 tysięcy km wystarczy około 15 tysięcy zł. Peugeot 605 Kolejną propozycją z koncernu PSA

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

, wydajne nagłośnienie, a przede wszystkim liczne systemy bezpieczeństwa. V70 III oferuje szeroki wybór jednostek napędowych. Benzynowe to 2.0 145 KM, 1.6 Turbo 180 KM, 2.0 Turbo 203-245 KM, 2.5 Turbo 200-231 KM, 3.2 243 KM i 3.0 285-304 KM. Diesle to francuskie 1.6 i 2.0 HDI 109-115 KM i 136 KM oraz

Dobre limuzyny z Japonii i Korei za 40 tys. zł. Na liście m.in. Lexus, Subaru, Kia i Toyota

, a elektryk umieszczony w automatycznej przekładni dodatkowe 59 KM. Systemowa moc to 360 KM. W trasie z łatwością osiągniemy wynik na poziomie 7 litrów, natomiast w mieście 9-10 l. To niedoceniana i jedna z ciekawszych propozycji w klasie średniej. W alternatywie pozostaje wolnossące, benzynowe V6

Używane premium za 20 tys. zł. Pewniaki od Audi, BMW, Volvo i nie tylko. Jest haczyk

regularnego serwisu. To diesel 2.4 D 126-185 KM i benzynowe 2.4 140-170 KM, 2.4 Turbo 200 KM, 2.5 Turbo 210 KM oraz 2.0 Turbo 163-180 KM. Zdjęcia wymienionych modeli znajdziesz w naszej galerii Lexus IS I Ciekawą propozycją jest pierwsza generacja Lexusa IS. Japoński rywal BMW serii 3 produkowany był od 1998

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

napędu XC90 oddelegowano szwedzkiego, pięciocylindrowego diesla 2.4 D o mocy 163-200 KM. Paleta benzynowa składa się z trwałych, lecz paliwożernych silników 2.5 Turbo, 2.9 Turbo, 3.2 i 4.4 V8 (Yamaha) o mocy 210, 272, 238 i 315 KM. Najsłabszym punktem XC90 są automatyczne skrzynie biegów wytrzymujące 200

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

. Tutaj ogranicza nas wyobraźnie. Niemniej, my dziś przedstawimy bestsellerowe modele z prywatnego importu, który znów przekroczył 800 tysięcy egzemplarzy. Przed Wami pierwsza szóstka roku 2023. Audi A4 B8 - opinie, cena, awarie, najlepsza wersja To średniej klasy Audi jest jednym z naszych ulubionych

Niby z Niemiec, a miny. Popularne modele za 40-50 tysięcy zł w wersjach wysokiego ryzyk

możemy w przyzwoitym stanie kupić w cenie świeżego samochodu miejskiego. Jednym z nich jest Mercedes Klasy S W220 produkowany od 1998 do 2005 w wersji standardowej i przedłużanej. Obłe nadwozie emanuje elegancją, a wnętrze to kwintesencja luksusu i kunsztu Niemców z tamtych lat. Wysoki komfort dla

Opinie Moto.pl: Opel Grandland 1.5 Diesel. Rozsądny na długie wycieczki

. W standardzie łączy się z manualną, a w opcji z automatyczną, 8-stopniową skrzynią. Przy masie własnej przekraczającej 1500 kg, próżno spodziewać się spektakularnych emocji. A szkoda, bo jeszcze niedawno w Oplu występował benzynowy 1.6 Turbo (180 KM), a także dwulitrowy ropniak o podobnej mocy

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

okresową kontrolę. Regularne wymiany oleju silnikowego i filtrów co 10-15 tysięcy kilometrów pozytywnie wpływają na żywotność łańcucha jak i turbosprężarki. Doładowanie w sprzyjających warunkach wytrzymuje 200 tysięcy kilometrów nie dając większych oznak zużycia. Koszt nowego komponentu to 3200, a

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

Musimy zaznaczyć, że nie będą to kilkulatki. Używane auta drożeją z każdym miesiącem. Rynek jest chłonny, a podaż się kurczy. Na Zachodzie, skąd sprowadzamy najwięcej egzemplarzy, ceny też rosną. To zatem dobry moment, by przejrzeć pojazdy sprzed 10-15 lat. Nie mają przesadnie skomplikowanej

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

Musimy zaznaczyć, że nie będą to kilkulatki. Używane auta drożeją z każdym miesiącem. Rynek jest chłonny, a podaż się kurczy. Na Zachodzie, skąd sprowadzamy najwięcej egzemplarzy, ceny też rosną. To zatem dobry moment, by przejrzeć pojazdy sprzed 10-15 lat. Nie mają przesadnie skomplikowanej

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 50 tysięcy zł

wzorowy. Na kanapie jest trochę ciaśniej niż u rywali, choć osoby o wzroście 185 cm nie powinny narzekać. Country Tourer korzysta z dopracowanych motorów benzynowych 2.0 Turbo (220-250 KM), a także dwulitrowych diesli generujących od 160 do 195 KM. Najmocniejszy ma dwie sprężarki. Pośród ogłoszeń wyraźnie

Niepopularne samochody, a dobre. Sprawdzamy różne segmenty za 35-40 tys. zł

. Dysponując budżetem sięgającym 40 tysięcy złotych, mamy w czym wybierać. Oto nasze pewniaki. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazeta.pl . Abarth Grande Punto To jedna z najciekawszych włoskich marek. Zasłynęła sukcesami w wyścigach, a bogate doświadczenia zbierane przez dekady

Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?

KM i 2.0 Turbo 163 KM. Był też diesel – 1.5 dCi, ale w tamtym czasie cierpiał na wiele przypadłości. Między innymi obracające się panewki. Lepiej go unikać. Mercedes Klasy E W210 Od 1995 do 2002 produkowany był Mercedes Klasy E W210. Pod względem trwałości mechaniki i wnętrza, nadal prezentuje

Usportowione kompakty za 30 tysięcy zł. Emocje na co dzień bez wizyt w warsztacie

maskę trafił znany silnik 2.0 Turbo o mocy 240 KM. Pierwsza setka pojawia się na zegarach po 6,4 s. To całkiem udana jednostka. Odwdzięcza się dobrą trwałością i dość niskimi kosztami bieżącego serwisu. Renault Megane II RS Od 2002 do 2009 w ofercie Renault znajdowało się Megane drugiej generacji

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

200 KM i 300 Nm, zapewniając sprint do setki w 7 sekund. Po liftingu w 2019 przemodelowano ofertę. Z katalogu zniknął 1.0 Turbo 105 KM, a jego miejsce zajął 1.2 z doładowaniem – 110-145 KM. Paletę uzupełnił 1.4 Turbo o mocy 145 KM. Wszystkie jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa. Dla

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

lat produkcji mają dobre wyposażenie i nietrudno znaleźć auta z przebiegiem rzędu 130-150 tysięcy kilometrów. To długowieczna propozycja i łatwa w późniejszej odsprzedaży. Volvo XC60 I 2.0 i 2.4d Pierwsza generacja SUV-a klasy średniej produkowana była od 2008 do 2017. Stonowana, typowa dla Volvo

BMW M3 po liftingu zyskało więcej koni. Auto rozpoznasz po reflektorach

wyjątkowego przyspieszenia. BMW M3 Competition Limuzyna z M xDrive przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,5 s, a nowe BMW M3 Competition Touring z M xDrive w 3,6 s. Podczas przyspieszania z miejsca do 200 km/h wzrost osiągów obu modeli z napędem na wszystkie koła jest zauważalny w postaci poprawy o 0,5 s w

Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł

się prekursorem klasy kompaktowej. Obecnie mamy na rynku ósmą generację, a naszym budżecie mieści się siódemka z pierwszych trzech lat produkcji. Czas szybko leci. Numer siedem widniał w katalogu od 2012 do 2020. Tym razem zaprojektowano go od podstaw. Nadwozie uległo diametralnej zmianie, choć

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

wystarczy na wozy z lat 2014-2016. Alfa Romeo Giulietta Kolejny włoski przykład stanowi Giulietta. Kompakt, którego kariera trwała od 2010 do 2021. Mimo znacznego stażu na rynku, design wciąż potrafi chwycić za serce. Auto wygląda znacznie ciekawiej od Audi A3 i Mercedesa Klasy A oraz może pochwalić się

Opinie Moto.pl: co nowego w Fiacie Tipo? Wnętrze potrafi zaskoczyć. A cennik?

silnik. Czy bać się jego następcy, 1.0 T3 Turbo 100 KM? Jeśli jesteście uczuleni na turbo i trzy cylindry, to nic was nie przekona. W tej klasie jednak takie jednostki to teraz standard, a ta pracująca pod maską Tipo radzi sobie naprawdę nieźle. Jeśli szukacie niedrogiego (o ile w 2022 r. można jeszcze

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio Q vs. Porsche Macan GTS. Muskuły i siła na pierwszym planie

dobrze znane z innych aut koncernu 6-cylindrowe, benzynowe 2.9. Doładowany motor rozwija 440 KM i 550 Nm. Potrafi rasowo zabulgotować, choć nie czyni to w takim wymiarze jak poprzednik, a przede wszystkim nieobecne w cenniku Turbo. Jest rzeczniejszy, mocniej wyważony i trzyma się klasycznych manier

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

Citroen C5 X – nowa jakość w segmencie D Po pięciu latach przerwy Citroen powrócił do gry w segmencie D. Mocno obsadzona, choć nieco zubożona klasa potrzebowała świeżości. I taką właśnie daje C5 X. Wyrazista sylwetka ze zwiększonym prześwitem stanowi połączenie SUV-a z kombi typu Shooting

Opinie Moto.pl: Fiat 500X. Wciąż wyróżnia się w tym szalonym segmencie

FireFly o mocy 120 KM. Aktualnie ceny startują od 90 500 zł. Średnie deklarowane zużycie paliwa to 6,3 l/100 km, a pierwsza setka na liczniku to kwestia 10,9 s. Nowością jest świeżo wprowadzony 1.5 FireFly Turbo wspierany przez 48-woltowy układ miękkiej hybrydy (mHEV). Tutaj cena startuje od 117 200

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

-Tronic), a nawet ośmiu przełożeniach, doskonale dbającą o płynność jazdy. Tutaj obowiązkowa jest okresowa wymiana oleju. Ewentualny remont przekładni to koszt przekraczający 6 tysięcy złotych. Pierwsze objawy awarii DSG zdradza po 150-200 tysiącach kilometrów. Jego żywot przedłuży regularny serwis

Niby drożyzna, a wciąż da się znaleźć niezłe auto za 5 tysięcy zł. Sprawdzamy rynek

spalanie oleju silnikowego jest częstą przywarą jednostek Opla. Tutaj pozostaje nam tylko bieżące wyrównywanie poziomu. Do wyboru mamy jednostki 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0 o mocy 65-75, 90, 75-103, 116-125 i 136 KM. Topowy wariant 2.0 Turbo rozwija 170-200 KM i niezwykle rzadko występuje w przyrodzie. Zużyte

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

285-304 KM. Mercedes Klasy E W212 Bezpośrednim rywalem Volvo S80 II także w czasach świetności, pozostawał Mercedes Klasy E W212 produkowany w latach 2009-2016. W ofercie znalazł się sedan, kombi, coupe i kabriolet. Tym razem Klasa E otrzymała skuteczną ochronę antykorozyjną, a wnętrze serwuje

Renault Fuego - francuski ogień motoryzacji z lat 80-tych

zaprezentowano też Fuego Turbo z silnikiem 1565 ccm o mocy 132 KM. Wersja z turbosprężarką Garrett, rozwijała prędkość maksymalną 200 km/h i przyspieszała 0-100 km/h w 9,8 sekundy. Dobre osiągi oznaczały także konieczność sprawniejszego hamowania. Przy wszystkich kołach zastosowano zatem hamulce tarczowe, a z

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

maksymalna to 182 km/h. Co ciekawe, nowe GT uchodziło za drogie, bowiem kosztowało około 55 tysięcy zł. 7 tysięcy trzeba było dopłacić do automatu. Dziś, za 35 tysięcy kupimy samochody z lat 2015-2017. Mercedes Klasy A W169 2.0 Turbo - opinie, silnik, cena Mało kto już pamięta, że taki samochód funkcjonował

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Z powodzeniem współpracują z LPG. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji gazowej nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

ropniaka dostępnego za 15-30 tysięcy zł. Kolejny przykład stanowi Giulietta. Kompakt, którego kariera trwała od 2010 do 2021. Mimo znacznego stażu na rynku, design wciąż potrafi chwycić za serce. Auto wygląda znacznie ciekawiej od Audi A3 i Mercedesa Klasy A oraz może pochwalić się ksenonowym oświetleniem

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

o mocy 163-200 KM. Paleta benzynowa składa się z trwałych, lecz paliwożernych silników 2.5 Turbo, 2.9 Turbo, 3.2 i 4.4 V8 (Yamaha) o mocy 210, 272, 238 i 315 KM. Najsłabszym punktem XC90 są automatyczne skrzynie biegów wytrzymujące 200-250 tysięcy kilometrów - remont pochłonie około 5 tysięcy

Cupra Formentor 1.5 TSI vs. DS4 1.2 Turbo. Kompaktowe auta z różnych parafii

bardziej pasuje pod operę. 440-centymetrowe nadwozie naznaczono dynamicznymi przetłoczeniami, a także efektownymi światłami LED. Reflektory są adaptacyjne, co docenimy po zmroku. Ich dopełnienie stanowi kamera termowizyjna wychwytująca ludzi oraz zwierzęta do 200 metrów przed pojazdem. Po wykryciu, na

Małe, ale z pazurem. Szukamy usportowionego auta za 30 tysięcy zł

najlepszych konstrukcji w tej klasie pojemnościowej. Auto przyspiesza do setki w 7,5 sekundy i rozpędza się do 215 km/h. Za 30 tysięcy powinniśmy znaleźć egzemplarz z lat 2009-2011. Abarth 500 To kolejna mocna propozycja ze stajni Abartha. Produkowana jest do dziś, a jej ceny mocno wystrzeliły. O ile mały

Legendarna marka Alpine i sportowe modele z Dieppe

największą sławę zdobyło coupe zwane Berlinette. Pomiędzy firmą Redele a Renault trwała bliska współpraca na różnych płaszczyznach: Renault udostępniło swoją sieć do sprzedaży modelu Alpine. Z modelu Renault 16 pochodził silnik 1.6, który zasilał model Alpine A110 1600. W wersji S osiągał on 138 KM

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

korozją nie ma więc mowy. Uporządkowane wnętrze nie zdradza oznak zużycia niezależnie od przebiegu. Materiały są wytrzymałe i wysokiej jakości, co trafnie koreluje z klasą premium. Pozycja za kierownicą jest relaksacyjna, a w drugim rzędzie miejsca nie brakuje dla wysokich osób. Jedyną wadą GS-a w

Alfa Romeo Giulia vs. Infiniti Q50. Nieoczywisty wybór w klasie premium. Warto zaryzykować?

dwóch pozycji. Pierwsza to popularna, czterocylindrowa odmiana 2.0 Turbo wyposażona w bezpośredni wtrysk paliwa i turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat – generuje 200 lub 280 KM. Szczytem możliwości inżynierów Alfy jest topowy wariant 2.9 V6 Biturbo o mocy 510 KM. 2.0 ma w standardzie filtr

W Mercedesach-AMG wraca magiczny znaczek "73". Tym razem z dopiskiem "e". Prawdziwy rywal Panamery

Mercedesa nowej ery, modelu EQC. To z niego zostanie zaczerpnięty elektryczny silnik o mocy ponad 200 KM. W Mercedesie-AMG zostanie połączony z automatyczną przekładnią, a wspólny moment obrotowy obu silników wartości ponad 1000 Nm będzie przekazywany na cztery koła. Taki układ przeniesienia napędu oznacza

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

rodzinne. Oto nasze propozycje. Citroen C5 II - opinie, najlepsze silniki Zaczynamy od francuskiego przedstawiciela klasy średniej. Auta, które miało rzucić rękawice niemieckiemu Passatowi, Mondeo czy czeskiemu Superbowi. Niełatwo jednak było toczyć batalię ze stereotypami. Tym bardziej, że w tym segmencie

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

znajdziemy w większości egzemplarzy, także tych sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Do napędu XC90 oddelegowano szwedzkiego, pięciocylindrowego diesla 2.4 D o mocy 163-200 KM. Paleta benzynowa składa się z trwałych, lecz paliwożernych silników 2.5 Turbo, 2.9 Turbo, 3.2 i 4.4 V8 (Yamaha) o mocy

Osiem niedocenionych aut używanych za 20-30 tysięcy złotych

antykorozyjnego i charakterystyczny design nie pomogły marce przetrwać. Wnętrze oferuje sporo przestrzeni dla czterech dorosłych osób, a także wysoki poziom wyposażenia typowego dla klasy wyższej. Saab 9-5 przynajmniej teoretycznie miał konkurować z BMW serii 5 czy Mercedesem klasy E. Na liście opcji widniał

Używane kombi za 20 tys. zł. Pięć sprawdzonych propozycji - m.in. Skoda, Saab i Volvo

systemów bezpieczeństwa. Godne polecenia są wszystkie jednostki zaprojektowane przez Volvo. Wysokoprężny 2.4 generuje 130-185 KM. Wśród benzynowych mamy do wyboru wolnossący 2.4 140-170 KM lub turbodoładowane: 2.3 Turbo 250-260 KM, 2.4 Turbo 200 KM, 2.5 Turbo 210-300 KM. Każdy z tych motorów bez większych

Frajda z jazdy i napęd na tył do 20 tys. zł. Na liście sześć aut, nie tylko BMW

jednostki, które wespół z niską masą gwarantują satysfakcjonujące wystarczające osiągi. Do wyboru mamy 1.6, 1.8 i 1.8 Turbo o mocy 110, 125-140 KM i 178 KM. Nissan 200SX S14 Ciekawą propozycją dla miłośników japońskiej motoryzacji jest trzecia generacja Nissana 200 SX. Kultowe coupe Nissana produkowano od

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Segment D to optymalne źródło wygody dla 4-osobowej rodziny. W dwóch rzędach nie brakuje miejsca, a bagażniki mieszczące 500-600 litrów sprostają oczekiwaniom wymagających użytkowników. Musimy też pochwalić zawieszenia w tej klasie. Zwłaszcza tylne, gdzie w większości przypadków pracuje zestaw

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo vs. Volvo XC60 B5. SUV-y premium w dwóch smakach

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo - opinie, wymiary 110 lat pięknej historii włoskiego koncernu obfitowało w wiele emocjonujących modeli. Ostatnia dekada nieco przygasiła dawny blask. Paleta modelowa ograniczyła się do Mito, Giulii i Giulietty. Brakowało SUV-a, zatem Stelvio musiało powstać. Jego

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 70-80 tysięcy zł

przebiegiem 200 tysięcy kilometrów należy do rzadkości. Za 80 tysięcy zł kupimy egzemplarze z pierwszych dwóch lat produkcji. Peugeot 508 RXH Ciekawą alternatywą dla średniej klasy SUV-ów, a także niemieckich i szwedzkich rywali, pozostaje Peugeot 508 RXH. Konkurent VW Passata Alltracka produkowany był od

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

pierwszych miesięcy produkcji (od 2019) z bazowym benzyniakiem. Volvo S90 i V90 - opinie, awarie, najlepsza wersja, cena Seria 90 zaprezentowana na początku 2016 to bezpośrednia konkurencja dla BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Rozmiarami nadwozia ustępuje jedynie o kilka milimetrów Audi A6, a przepychem

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

skrzynię, a odmiany z 4x4 dysponowały bezstopniowym CVT. Automat może wymagać remontu przy przebiegach przekraczających 200-250 tysięcy kilometrów. Dostępne diesle 2.0 i 2.2 D-4D o mocy 116, 136-177 KM korzystają z bezpośredniego wtrysku common-rail, turbosprężarki ze zmienną geometrią łopat i niemal

Ile kosztuje 5-letni kompaktowy SUV? Można się złapać za głowę!

będący pomostem między klasą kompaktową a średnią. Druga generacja CX-5 produkowana jest od 2017 w Hiroszimie. Dynamicznie zaprojektowane nadwozie nadal nie zdradza swojego wieku. Niestety, jak przystało na Mazdę, miewa problemy z jakością. Często nawet bezwypadkowe egzemplarze ze znikomym przebiegiem

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

jednostki 2.0 115-132 KM, 2.0 Turbo 147 KM i 3.0 V6 167-200 KM. Ile kosztuje teraz? Między 8 a 10 tysięcy złotych. Citroen XM Najbardziej wyrafinowaną propozycją klasy wyższej lat 90. jest Citroen XM. Topowy model produkowany był w latach 1989-2000 jako liftback i przepastne kombi. Nadwozie w kształcie

Używane Seat Ibiza V vs. Nissan Micra V. Świeże, stylowe i nie tylko do miasta

Warto wiedzieć, że auta z klasy B nie są już typowo miejskimi wozidłami. Osiągają obecnie wielkość kompaktów sprzed 15 lat. Niektóre zmieszczą czterech dorosłych, a inne dwoje nastolatków w drugim rzędzie. Będą zatem w wielu przypadkach pełnić funkcje rodzinne. Do tego dochodzi pakiet

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

turbosprężarkę. Efekt końcowy trafił po raz pierwszy na rynek pod maskę Renault Laguny II i Megane II, wówczas generował 163 KM. W kolejnych latach pojawiały się wersje o mocy 170, 200, 225, 230, 250 a nawet 270 KM. Te ostatnie odmiany przewidziane były dla topowego Megane RS. 2.0 Turbo z powodzeniem znosi

Volvo S60 II vs. Lexus IS III. Niezbyt przestronne, ale ciekawe i kuszące osiągami

Tym razem skupiamy się na klasie premium dostępnej jeszcze przed kilkoma laty. W tym czasie obie marki przeszły spore zmiany, a widoczni na zdjęciach reprezentanci klasy średniej jawią się niczym dinozaury, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Są pomostem między klasycznymi, analogowymi czasami

Hyundai Tucson 1.6 T vs. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Opel Grandland 1.2 T. Wielkie starcie SUV-ów

przy hybrydach plug-in możemy mówić o niezłej dynamice (224 lub 300 KM), o tyle pozostałe wersje dysponują znacznie skromniejszym stadem koni mechanicznych. Wysokoprężny 1.5 ma ich 130. Tyle samo oferuje trzycylindrowy motor 1.2 Turbo – 130 KM i 230 Nm. W standardzie łączy się z manualną, a w

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

miejskim. Zgodnie z sugestiami niezależnych serwisów mechanicznych, interwał wymiany oleju silnikowego warto skrócić o połowę do 12-15 tysięcy kilometrów. Czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem dostępnym między innymi w Mercedesie klasy A, C i E jest 1.6 Turbo o oznaczeniu M271. Niemieccy

Opinie Moto.pl: Citroen C4 1.2 Turbo vs. Skoda Karoq 1.5 TSI. Crossovery z różnych światów

Pośród kompaktów niemal każdy koncern ma swego zawodnika. Klasa zrobiła się bardzo szeroka, przez co wozy różnią się gabarytami, napędami, a także proporcjami nadwozia. Karoq to klasyczny przedstawiciel segmentu z opcjonalnym AWD i wysokoprężnym źródłem mocy. C4 nie jest nowością (debiut w połowie

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Giulietta. Kompakt, którego kariera trwała od 2010 do 2021. Mimo znacznego stażu na rynku, design wciąż potrafi chwycić za serce. Auto wygląda znacznie ciekawiej od Audi A3 i Mercedesa Klasy A. Może też pochwalić się ksenonowym oświetleniem, 18-calowymi felgami i kontrastującymi z lakierem karoserii

Pięć używanych limuzyn, na których możesz zarobić. Inwestycje to nie tylko BMW i Mercedes

zapotrzebowanie na paliwo. Ile kosztuje teraz? Między 20 a 25 tysięcy złotych. A może Włochy? Alfa Romeo 164 Propozycją dla indywidualistów i osób niebojących się wyzwań w postaci trudnych poszukiwań nietypowych części zamiennych czy elementów dekoracyjnych jest Alfa Romeo 164. Włoska interpretacja limuzyny klasy

Dacia Duster II. Jak się spisuje najtańszy SUV po kilku latach eksploatacji?

się po dziurawych drogach. Polecamy wariant z fabrycznym LPG i ropniaki. Tych ostatnich wkrótce może zabraknąć, a są wyjątkowo oszczędne i do 200-250 tysięcy kilometrów nie sprawiają zauważalnych problemów.

Nieoczywiste propozycje dla rodziny za 20 tysięcy zł. Na rynku wciąż są perełki

Renault Vel Satis Od 2001 do 2009 produkowana była propozycja klasy wyższej autorstwa Renault. W przeciwieństwie do niemieckich rywali, Vel Satis otrzymał futurystyczne nadwozie typu hatchback. Nadwozie do dziś wygląda nowocześnie i, co istotne, nie zmaga się z problemem korozji. Wnętrze oferuje

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

dodatków wymienić możemy automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę, napęd 4x4, automatyczne skrzynie biegów, szyberdach, nawigację i dopracowane nagłośnienie. Szukając trwałego środka lokomocji, warto zainteresować się benzynowym 3.2 243 KM, 2.5 Turbo 200-231 KM oraz dieslem 2.4 D 163-205 KM. Pozostałe

Te auta z lat 90. zyskują powoli status youngtimerów. Można na nich zarobić w przyszłości

;pełna elektryka”, klimatyzacja, ABS, kontrola trakcji, szyberdach i kodowany ręcznie immobiliser. Do napędu 605 oddelegowano benzynowe 2.0 115-132 KM, 2.0 Turbo 141-147 KM i topowy 3.0 V6 o mocy 167-200 KM. Producent stosował pięciostopniową manualną przekładnię lub czterobiegowy automat. Topowe

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

Ecoboost. W podstawie rozwija skromne 85 KM. Nie warto. Lepiej wygląda wariant o mocy 100 KM, a do Focusa już całkiem nieźle pasuje najmocniejsza odmiana generująca 125 KM i 200 Nm. Wystarczy, by rozpędzić niemiecki kompakt w 10 sekund do setki. Po liftingu gamę uzupełnił 1.0 Ecoboost z miękką hybrydą

Takie auta mają posłowie. Interesująca lista pojazdów z oświadczeń majątkowych

Politycy i polityczki poruszają się autami zarówno starymi, jak i nowymi. Są to samochody marek wolumenowych lub pojazdy klasy premium. Nie brakuje małych hatchbacków, reprezentacyjnych limuzyn, popularnych w ostatnich latach SUV-ów, a nawet ciągników rolniczych i motocykli. Jakimi dokładnie

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

polecane diesle 3.0 d będące udanym połączeniem osiągów i akceptowalnego spalania. Na drugim końcu skali jest topowy wariant benzynowy 4.4 V8 Turbo generujący imponujące 407 KM i 600 Nm. Poza oczywistym wysokim spalaniem, jednostka boryka się z problemem odprowadzania ciepła. Turbosprężarki zainstalowano

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

- oferowany w Peugeotach, Citroenach, Fordach, Volvo, a nawet Mazdach. Silnik pojawił się w ofercie w 2002 robiąc dobre wrażenie w autach segmentu B i C, natomiast w klasie średniej nie sprawdzał się najlepiej ze względu na niewielką moc. Producent zastosował bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę, filtr

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

klasa, B klasa, CLA klasa Suzuki: Jimny W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik 1.6 THP (150-200 KM), który od tego czasu zdobył sporo nagród z tytułem "Silnika Roku" włącznie. Jednostka znalazła zastosowanie w Mini oraz miejskich modelach

Używane Volvo S60 I (2000-2009) - średniak z wyższej półki. Opinie

również turbodoładowanej wersji 2.4 R5 o mocy 200 KM, która charakteryzowała się jeszcze wyższym spalaniem. Jednostkę tę w roku 2003 zastąpił 2.5 R5 Turbo o mocy 210 KM, który ma znakomite właściwości i jest bardzo chwalony przez właścicieli za przyjemność, jaką sprawia im na drodze (ceną za to są jednak

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

KM, a także 2.7 i 3.0 V6 HDI generujące 204 i 241 KM. To jedna z najbardziej oryginalnych propozycji i coraz bardziej pożądany, rzadki model. W katalogu Peugeota warto natomiast zainteresować się średniej klasy 508. Model był produkowany od 2010 do 2018 jako sedan i kombi (515-560 litrów pojemności

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

jeździe sprawdza się nienagannie. Tę przekładnię znajdziemy w większości modeli PSA. Niemniej, autu nie brakuje dynamiki. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 9,2 sekundy, a wskazówka prędkościomierza zapędza się do 200 km/h. Dość wysokie nadwozie zapewnia dobrą izolację akustyczną do 140 km/h

Opinie Moto.pl: Toyota Aygo X 1.0 VVT-i. Liczy się pierwsze wrażenie

100-200 kilometrów. Bagażnik o pojemności od 231 do 829 litrów sprawdzi się w miejskiej eksploatacji. Co wymaga przyzwyczajenia? Brak nawiewów w centralnej części kokpitu, choć klimatyzacja ma niezłą wydajność. Szkoda też, że tylne szyby są jedynie uchylne, a kierownica ma regulację jedynie w jednej

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Los Angeles 2013 | Mercedes GLA 45 AMG GLA to najmniejszy jak dotąd crossover Mercedesa. Mierzy 442 cm długości, 180 cm szerokości i 150 cm wysokości. Powstał na wspólnej platformie z klasą A, B i sedanem CLA. Wśród oferowanych nowości warto wspomnieć

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo

egzemplarz z benzynowym 2.5 Turbo o mocy 210 KM lub diesla 2.4 z doładowaniem (163, 185 lub 200 KM), nie musimy się przesadnie martwić. To dopracowane konstrukcje. Może poza bazowym ropniakiem, którego parametry nie pozwalają na dynamiczne użytkowanie ciężkiego auta. Zwyczajnie brakuje mu pary na

Re: Klasa "D" czy może SUV

Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. Obie nie są w wersjach OPC.

Re: przyszlosc to turbo czy kompresor ?

Mercedes wycofuje sie z montowania kompresorow pierwszym zwiastunem jest nowa A klasa z silnikiem A200T (2.0 Turbo 200 KM) do konca chyba 2007 roku wszystkie Mercedesy wlaczajac w to modele AMG maja miec turbiny zamiast kompresorow powod? koszty oraz opanowana bardzo dobrze technologia

Re: chyba rozumiem turbo dieslowcow

b. przywoicie a klekotu zwłaszcza na trasie poprostu nie słychać. Buja się do 200 km, jest wygodny pod każdym względem. Nowoczesne silniki tdi są klasą dla siebie.

Przerobka Mercedesa 123 na turbo.

Koledzy na forum prywatnym sie zastanawiaja jak przerobic MB 123 na turbo diesel. Panowie nic nie trzeba przerabiac.Zaczne od konca.polosie napedowe dyfer wal kardana skrzynia biegow sa takie same wytrzymale jak z modelu 200 lub modelu 280. Roznica jest w silnikach ,przelozeniu na dyfrze i

Re: Megane Turbo 220 KM

Gość portalu: bocian napisał(a): > Nadal uważasz ze 200 konne megane jest w stanie tym 2 autom zagrozić? JAk > napisał GB jest to kalasa CTR, czy alfy (choć tu już alfa wygrywa bo jeśli > dobrze pamiętam to ma 250 KM). Nie, Subaru to zupełnie nie ta klasa... Napęd na

Re: Klasa "D" czy może SUV

> Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Język, smarku. Za każdym razem zaczynasz pyskowanie i obrażanie rozmówcy, gó.wniarzu? W domu cię tak wychowali? Przekaż moje gratulacje mamusi, gnojku. > . Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. A teraz

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

szymi_mispanda napisał(a): > ale sadze ze oprocz dyzli to reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0 > .5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak s > obie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej) Octavia to

Re: BMW Serii 3-335i (3.0 turbo 330 KM) juz werze

Audi szykuje silnik 3.2 TFSI, a Mercedes już zapowiedział pojawienie się całej gamy silników benzynowych doładowanych. Pierwszy jest 2.0 T 200 KM, który wejdzie do A-klasy, za nim maja się pojawić doładowane V6.

Re: 2008 mercedes B klasa

Kilka razy miałem okazję pojeździć (w sensie: poprowadzić) autko koleżanki i byłem też na jeździe testowej. Czy pisząc o wersji sportowej masz na myśli benzynową B 200 Turbo, czy tzw pakiet sportowy w dowolnej wersji silnikowej? B 200 nie jeździłem. Pakiet sportowy w B-klasie to właściwie tylko

Re: Nissan 200SX 2,0 200KM dobre i nieawaryjne au

oporu do 180km/h idzie jak burza.Pozniej troszke wolniej ale dochodzi do 235km/h. Na co trzeba uwazac? Zmiana oleju czesciej niz nakazuje instrukcja.Silnik diabelsko wysilony w zwiazku z tym musi byc dobrze smarowany.Oleje najwyzszej klasy. Studzic turbo.Jest bardzo delikatne a kosztuje naprawde

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo) i pare innych na pewno Ford tez bedzie mial TB i najtaniej bedzie wziac to od Volvo

Honda CTR

Zdecydowanie Honda Civic Type-R! 200 koni z dwóch litrów BEZ turbo! Oszczędna w mieście a powyżej 5900 po prost rajdówka. Autko klasy Golfa GTI, Focusa SR itp a dużo tańsze, oszczęsniejsze i SZYBSZE. 6,8 sek do setki

Re: Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

reszta szrotów. chodź nie lubię BMW to jest też dobry samochód jak MB. NIe pisać tu o Turbo szrotach bo co z tego, że masz silnik 2.0 z 200 końmi skoro silnik po 70 tyś robi "kaput".? @Leasingodawca ująłeś to bardzo dobrze. Pseugobogacze ida, wezma kredycik, nie splaca ratki i samochodziku nie ma, a

Re: Nowy SAAB 9`3 Sport Combi

Ten nowy silnik 2.8 V6 turbo fajnie się zapowiada, ale z przednim napędem tym się nie da jeździć. Poza tym cena osiągnie pułap A4, 3, C-klasy, a to już śmiechu warte. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Re: Paryż 2010 | Oto nowy VW Passat!

Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 Ben 170 KM TB MuliAir Manualna-6 - MOJE CUDO; Lancia Delta Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo Automatyczna-6 Sportronic; CUDO MOJEJ ŻONY. ;) A DLA NIEUDACZNIKÓW I LUDZI KTÓRZY "MUSZĄ SIĘ POKAZAĆ" POZOSTAŁ PASSAT, BUAHAHAHAHAHA... :)|PS. najpraktyczniejsze są

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi usterkami do usuni > ęcia. Już ja znam takich "cwaniaków", co kupują kilkuletnie Audi A6 na pełnym w > ypasie. Nie dość, że WSZYSTKIE są powypadkowe (ale to w sumie nie problem, jak > były to drobne stłuczki i były należycie(turbo

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

Dostałem na jeden dzień nowego civa - w wypasionej wersji 1,5cvt sport+ To najlepszy kompakt którym jeździłem - na pograniczu klasy premium. Nowy civ jest dłuższy, szerszy, niższy niż poprzednik (UFO - miałem wersję 1,8 140KM) Ma z tyłu zamiast belki wielowahaczowe zawieszenie. motor ma turbo, 4

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0.5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak sobie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej)

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Alfy Romeo od 2.2 JTS Turbo 313 KM do 3.0 V6 JTS Turbo > ponad 400 KM > Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich > > modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM > pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo

Re: Mercedes 93r 300 d

Mercedesy W123 z silnikamy diesla wystepowaly jako 200D, 250D i 300D. Jednak wersje np. 2.5TURBO wystepowaly takze jako 300D. Protoplasta C-klasy wystepowal z silnikami benzynowymi 1,8; 2,0; 2,3; 2,5; 2,6 oraz diesel 2,0; 2,5 i 2,5turbo a zawsze oznaczano go jako 190. Teraz tez sa wyjatki

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

W jakim Ty świecie żyjesz... zadbane, 3-letnie, taa... Jakby tak było, to nikt by nowych nie kupował, bo po co. 99% to poleasingowe (36 lub 48 miesięcy), pohandlowcowe, powypadkowe (ciężko o brak stłuczki w ciągu 150-200 kkm, statystycznie jest dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi

Re: Peugeot 1.6 GTi najllepszy w...

Gość portalu: mak napisał(a): > ....swojej klasie?,autko to robi 60 mil/h tylko w ciagu 7.4 sekundy bardzo > dobry wynik jak na pojemnosc z litra,w tyle zostaja takie autka jak oslawiony > civic 1.8 VTi forumowicza Niknejma,VW Golf GTI i reszta aut klasy 1.8 l. A jaki to

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

okolo 130 KM, masą 1150 kg, > które > na optymalnym biegu 80-120 zrobi szybciej niz 5.5 sek. (klasa pojemnosci 1.8- > 2.0) Benzynowiec 2L o mocy 130KM to juz na ogół mocno przestarzały silnik :-) Obecnie stosowane 2L miewają 200-240KM bez turbo. Pzdr Niknejm

Re: Lexus IS200 warto?

, szczegolnie w zimie, spisuje sie super) roznica na korzysc audi jest juz znaczna. ponoc te nowe silniki fsi tez sa calkiem niezle. w moim troche brakuje mocy (150km), na turbo dosc dlugo sie czeka, a jak juz sie wlaczy to chodzi troche glosno. w nowym silniku podobno to wyeliminowano... na

Re: Mercedes B 170 - Pechowe geny

Dobry produkt sam się obroni . Jeśli ten cymbał ma racje to juz niedługo B-klasa powinna zniknąć z oferty Mercedesa jeśli zaś nie ma racji ( w co nie wątpie ) to bedzie sie sprzedawała tak dobrze jak A-klasa ( poprzednia gen. ponad 2mln szt. ) Trudno nie marudzic jak się do takiego auta wybiera

Re: Dodatek "Wysokie obroty" i TVN Turbo.

najważniejsze, zobaczyć najnowsze propozycje producentów samochodów, w dużej mierze takie które do nas jeszcze dłuuugo nei trafią, a nawet jeśli to ja ich na pewno nie kupię bo nie zadłużę się na 2 pokolenia :) Ach, gdyby jeszcze te samochody pokazywać w połączeniu z odpowiadającymi im klasą kobietami

Re: Parodysta w BMW na gaz

Fakt- traktowanie gazem samochodow okreslonej klasy jest lekko (z francuska) żenua. Doskonale rozumiem sens gazowania poloneza FSO itp. rozumiem taryfiarzy, ale nie jestem w stanie zrozumiec np. mojego kuzyna ktory nabyl sobie AUDI 200 2.1 Turbo w stanie po prostu IDEALNYM (gratka dla

"Lęk wysokości" w KOcham Kino 22:45 & 2:00

klasa, gwarancja profesjonalizmu i kunsztu, poza tym - mam wrażenie, ze pan Krzysztof ma kapitalnego nosa do wyboru interesujących bohaterów. przywilej człowieka, który nie musi mieć mercedesa turbo XXV generacji i sześciu domów na wysoki glans, bo jego żywiołem jest sztuka i wie, że za 50 lat i tak

Re: Trzy cylindry w "trójce"

, oba śmigają jak nowe. Natomiast jak wspomnę swoje dawne wolnossące BMW 318is z lat 90tych , to dobiegając 200 tys mialo spore oznaki wykończenia. Co do spalania to nie bierzecie pod uwagę że samochód tej samej klasy , np trójka BMW waży w tej chwili 200-300 kg więcej niż kiedyś. A to oznacza, że nowy

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Pod maską? No fakt. 2,0 16v 180 KM (wcześniej 2,0 136KM), albo 2,0 HDi 16v > 138 KM. Przestarzały badziew. > > No ale fakt, że najmocniejszy silnik benzynowy w w tej klasie, tj. w Golfie > ma > aż... 115 KM (jaki cudowny

Re: Jeep z piekla rodem

Ja jeździłem 911 Turbo S, który ma realnie 2,8 s do 100 km/h, 10 s do 200 km/h. To jest w zasadzie szczyt szczytów bo ewentualne 0,1 s może urwać z tego Bugatti, G-TR lub 918 ale to niewyczuwalna różnica. Cena też zacna bo zaczyna się od 975 000 zł. To oczywiście inna klasa niż Cayenne i SRT ale

Re: Kto Waszym zdaniem robi lepsze silniki - F cz

Jeżeli chodzi o diesle, to zdecydowanie Fiat, w każdej pojemności. Wymyślili CR, silniki są niezawodne, niedługo wyjdzie 2,4l R5 200KM itd. Benzynowy w pojemności 1,6 to w przypadku Fiata chyba najgorszy silnik w klasie. 1,1 , 1,2 i nowy 1,4 to konstrukcje dość udane, szczególnie pod względem

Nowe silniki od Mercedesa

6 (M272) with 231 PS 2,8 Liter June 2005 E 400 CDI: V8 (OM629) with 300 PS by September 2005 E 320 CDI 4matic: V6-CDI 3,0 Liter 231 PS by September 2005 nie ma informacji o wersjach doladowanych - jedynym modele pokazujacym czego mozna sie spodzewac jest nowa klasa A model 200T 2.0 R4 turbo

Re: Poradźcie - co wazniejsze: moc silnika czy ma

klemens1 napisał: > greenblack napisał: > > > Bo nawet byle jakie 2-litrowe turbo ma moc blisko 200 KM, a utrzymanie > > takiego > > samochodu kosztuje. > > A więc turbo diesle oferują to co turbobenzyniaki (nie z takiej samej

i jeszcze jedna uwaga

silnika 7 litrowego. Dlatego właśnie zalecam sceptycyzm, zwłaszcza że nie są to dane ze strony firmowej renntecha tylko jakiegoś fanatyka tuningowanych samochodów. A z tym to może byc tak jak w opowieściach właścicieli Astry 1,4 - "panie, a moja to grzeje jak nic 200km/godz. I pali nie wiecej

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

,7 sek (13,9; 6,9; 9,4) Avensis 2.4 5b automat(163 KM): 0-100 km/h 9,1 sek (13,5; 7,2; 9,5) Klasa premium przyspiesza owszem i lepiej, ale to inna kategoria cenowa, więc w czymś lepsza być musi. Warto zauważyć, że VW jest w tej kategorii przed resztą świata. 160-konny 1.8 turbo obecnego Passata z

Re: Civic Type-R

Gość portalu: Conrad napisał(a): > Bez kitu 200 koni wystarcza, nawet podczas tuningów wykonywanych przez inne > firmy tuningowe nie wzmacnia się silników takich jak w tej Civik czy Accord 2,2 > > Type r. Ja mam 200 koni w Bmw 525 i szkoda jest obniżać trwałość silnika

Re: przesiadka z diesla na benzyne

), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) pokaz mi bogacza ktory chccialby miec porsche z dieslem bogaci chca oprocz osiagow najlepsz akulture pracy czego klekoczacy diesel nigdy im nie da - 99% sprzedanych mercedesow klasy S w

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

niknejm napisał: > Suche dane zwykle mówią same za siebie. Znajdź dwulitrowy kompakt bez turbo o > lepszej dynamice niż Civic TypeR. Suche dane są dobre do piaskownicy. Albo na forum. I dlaczego bez turbo? Dziwne kryterium.. > Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe

Re: i jeszcze jedna uwaga

Gość portalu: robert napisał(a): > zanim się zapalisz do pewnych danych, zalecam trochę sceptycyzmu. bardzo rozsadnie Bo w danych, > które podałeś nt. Renntecha też liczby sie nie składają: > > piszesz, że samochód nie ma turbo - w jaki więc sposób osiągany jest moment

Re: chrisa nie słuchaj

... > Samochód cichy, przemyslany, bezpieczny i wykonany z > ponadstandardowa w klasie jakością.. Nikt tego nie neguje, choć z jakością ostatnimi laty w MB różnie bywa dlatego przytoczyłem ten przypadek awarii na drodze pokazany w TVN Turbo 2 tygodnie temu.. Niemniej gdybym mógł sobie pozwolić to B

Re: Ceny gazu i benzyny

Witam. > ostatnio widziałem gościa w Grajewie (tankował tam swego nowiutkiego VW > Toureg właśnie LPG zwrócę uwagę że to terenówka wysokiej klasy której koszt > to ponad 200 k ) i silniki też nie małe tam siedzą - tamten miał benzynówke > V8 FSI 350 KM.... i co szczena

BMW 535d vs Mercedes E400 CDI

niemiecki amus porownal Merca E400 cdi i BMW 535d czyli najsilniejsze dizle w tej klasie aut obydwa modele maja podwojne turbo ale rozne BMW ma turbiny o roznej wydajnosci aby plynniej i stabilniej rozwijal moc a Mercedes dwie tych samych parametrow turbiny dla kazdego rzedu cylindrow

Atrapa

301 będzie tani w serwisowaniu? prosty i bezawaryjny? nie dostanie zaraz 3 cylindrowego motoru z turbo? Rozumiem bardzo dobrze, że nie każdy kupuje auto za 100 czy 200 tys. Ale zasada jest moim zdaniem prosta: nie mam kasy - kupuję używany. Chcę nowy nie mam kasy - kupuję auto MAŁE. 207, 208

Re: Gasnące silniki w Volvo

@tylkonievolvo Ale mi dales, w piety mi poszlo :] Legend to tylnonapedowe premium, ktore konkuruje z bmw klasy 7, nie ma co porownyac z s60, ktory wielkoscia miesci sie miedzy civikiem a accordem. Natomiast galant 2.5 to bylo szesciocylindrowe cudo, szczyt osiagniec mitsubishi konca lat 90

Re: Czemu takiego w Polsce nie sprzedaja????

Ani w ogóle w Europie... Jednak czy na Avensis Coupe byłby popyt? P.S. 1 Nie wspomina się nic o silniku większym niż 2.4 (tylko jakaś tam wzmianka o turbo od tunerów i 200 KM). A przecież Amerykanie lubią duże silniki i moce, więc taki V6 3.3 byłby na miejscu. Może jednak Avensis do

STREETRACING - Czyli proznosc i buractwo

wydarzylo gdyby zasiadl za kierownica auta idetycznego z autem przeciwnika. Chwali sie ze objezdza Porsche Turbo bo jego Subaru przyspiesza w 3.8 - nie wierze bo Porsche Turbo tez kopie okolo 3.8 do setki. A nie daj boze jesli takie posche turbo bylo na obiedzie niedzielnym u wujka o nazwisku

Re: AMG 6.3 - laury na pożegnanie

RPWL 6.3 AMG w E klasie gniotło na prostych M5 v10. Wolnossące silniki wytrzymają większe obciążenia i turbo się nie zepsuje po paru szybszych startach. Te silniki były naprawdę czymś świetnym ale moda na ekologie przez jakiś zielonych oszołomów musi zniszczyć piekną historię. W Ameryce z 5

Re: Jakim autem jechaliscie najszybciej

Camry 2.2 (moc 147KM)max 205km/h autostrada pomiedzy Göttingen a Lubeck przy wlaczonym cruiser trzymala caly czas 200km/h.Pierwszy raz w zyciu tak jechalem ,ale i ostatni.Bylo fajnie ,tyle ze kosztuje duzo nerwow i czlowiek nic nie wie o duzych predkosciach.Dopiero sie trzeba uczyc

Re: Forester a Outback

). OBK jest po prostu kombi klasy D na wyższym zawieszeniu (200 mm prześwitu)- podobnie do AUDI Allroad albo Volvo V70 Crosscountry. Oba mają doskonałe własności jezdne na asfalcie (jak "normalne" samochody, a właściwie lepiej niż większość "normalnych" samochodów :)) plus pewną dzielność

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

: - Mercerdes już ogłosił, że będzie robił coraz więcej silników doładowanych, a w między czasie rezygnuje też z Kompresora na rzecz turbiny. Pierwsze jaskólki już są: nowa A Klasa A200T - 2 litry 200 KM będzie na wiosne - BMW w tym roku pojawią się 330iT (3.0 litry 340 KM) oraz 120iT (około 210 KM

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

tymi 300 Nm przy 2000 obr/min żeby autko poruszało się w miarę sprawnie. Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poziom komfortu. Reasumując wybór silnika należy dostosować do klasy i

Nowe samochody w USA są super

Tak na szybko, bo nie mam czasu na większe pisanie - w ciągu ostatnich paru tygodni musiałem dwa razy coś wynająć. I za pierwszym razem trafił mi się nowy Chevrolet Impala a za drugim nowy Chrysler 200. I oba były naprawdę dobre. Zacznijmy od Impali - samochód jest rozmiarów Mercedesa Klasy S, a

Re: przesiadka z diesla na benzyne

benzyne turbo (2 litry 200 KM - moment 300 Nm od 1800 obr) to samo nowe punto 1.6T w lagunie juz jest 2.0T w vectrze tez w c klasie nowej ma byc 2 litrowy kompresor o mocy ponad 220 KM w nowej alfie romeo 157 ma byc 2.0 JTS turbo o mocy 313 KM i kolosalnym momencie 360 Nm - kto chcacy osiagow

Re: AB tuning

mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2programy wiec zaden problem, na paliwie VP99+ mozna to wysterowac. Kolejne klasy to juz kosztowna sprawa. W Corse

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

hamowania sięga wówczas około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik właśnie około 50 m) a droga hamowania auta z 50 km/h musi być znacznie mniejsza (tak na mój rozumek to około 10-15 m

Re: Opel Omega co sprawdzić przed kupnem?? PROSZE

Oma to tani samochód klasy luksusowej. W samochodzie za kilkanaście tysięcy występuje automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, welurowa tapicerka, komputer pokładowy, pełna elektryka (a mówimy o modelach z połowy lat 90 - to standard przy wersjach 2,5 V6 oraz MV6). Dają się we znaki pierdoły

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

drogę. Nie stać Cię na paliwo to kupujesz sobie Clio albo Pandę. 2.0T pali niewiele więcej od normalnej dwulitrówki. Zobacz np. ile pali nowy Passat turbo 2.0 200KM - średnio ok.8l. Czytam, sprawdzam i porównuję - nie ma nic w podobnej klasie za 86 000 zł. Ww Passat to wydatek prawie 120 000 zł

Re: Nowe auto

silniki 1,8 turbo w Audi A3 są w lepszej kondycji niż identyczne silniki 1,8 bez turbo bo nie były żyłowane - auto lepiej skręca niż poprzednie (ma całkowicie neutralną charakterystykę) to zasługa lżejszego silnika, O II była bardzo nadsterowna - poza tym to normalne auto klasy C i cudów nie ma - mam 3

Testowalem dzisiaj Renault Vel Satisa 2.2dci!

Witam! No wlasnie dopadlem go dzisiaj na trzy godzinki no i sprawdzilem o co tu chodzi... ... A wiec Auto na zewnatrz to sprawa gustu mi sie podoba tak niekonwencjonalna stylistyka Tobie nie musi... A teraz do rzeczy: 1. Wg mnie doskonale zawieszenie pewne zachowanie w zakrecie ani zbyt

Samochód do 65 000

samochodu nowego* klasa C, z mocą przynajmniej 120 KM, silnik wolnossący najchętniej większy niż 1,6, względnie turbo, żeby było i trochę momentu (wymogu, że ubezpieczenie ma kosztować tyle, co nic a samochód ma palić kropelkę nie ma). Im więcej wszystkiego, tym lepiej, ale nie ma się też co nastawiać na

Emeryckość samochodów japońskich

Są wyjątki. Honda S 2000 i Type-R, Impreza WRC, Lancer Evo, Lexus IS. Ale popatrzmy na regułę. W kompaktach jest jeszcze nieźle. Są Corolla T Sport i Civic Type-R mające po około 200 koni. Klasa wyżej - najlepiej wypada Acoord Type-R, 2.2 litra i 212 koni. Dobrze, ale gdzie mu nawet nie

Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silniku

> oba silniki z turbo są TAKIE SAME. Jesli dla ciebie cos mniejszego jest takie samo jak cos wiekszego, to rozumiem ze: buty kupujesz w rozmierze 23 a nie 43 Twoje auto to Seicento - bo to przeciez takie samo auto jak E klasa A w Macu zamawiasz male frytki i mala cole Super. Natomiast to co

Re: Wrócmy do historii

koniec > z niezawodnością diesla a jak czas pokazał, że obawy były w większości nieuzasa > dnione. Ostatnio widziałem ogłoszenie Octavii TDI z przebiegiem 585.000km. Dlac > zego zadbany Ecoboost nie miałby tyle przejechać? Niby tak, ale turbo w takim 1.9TDI I TFSI to zupelnie inna

Srali muchy będzie wiosna, lepiej trawka...itd

www.netjets.com/Fleet/Gulfstream_200.asp co kosztuje ale gentelmeni nie rozmawiają o pieniadzach: "NetJets fractional shares start at $396,875 for a 1/16 interest" www.netjets.com/The%20NetJets%20Program/cost.asp Do przewozu publiki z siatami i

Re: silniki na rynek USA

>pomylilem sie nieco odnosnie silnikow na rynek USA.podstawowy silnik na USA bedzie 5 cyl. 150 koni mocy.styka ci teraz???? tutaj jest pelna informacja. cytuje: Engine choices for U.S. cars should include an inline-5 cylinder as a base- engine with 150-hp and a 16v 200-hp 2.0l 4

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

> fizyki... Nawet jadąc motocyklem typu CBR 900 RR droga hamowania sięga wówczas > około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 > km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik > właśnie około 50 m) a droga hamowania auta

O Saabie Aero ze "starego" forum

(jezdziłem tym autem prawie dwa dni, oczywiście nie non-stop :) - nieco dłużej niż fachowcy z GW) a w ogóle to ja patrzę na elastycznośc i w Aero była ona swietna, na poziomie 200 konnych aut tej samej klasy z V6.9-3 SS to nie jest auto sportowe (nasi agorowscy bohaterowie chyba zbytnio zapatrzyli

Re: przesiadka z diesla na benzyne

> nie jest lepszy bo jak na razie to w dieslu z podwojnym turbo ledwo uzuskuja 90 > > KM z litra (np 535d), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM > zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) Przykład kosmiczny w stylu Niknejma. Zwykłe TD

trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

w jednym z poprzednich postow radzilem sie co wybrac do 150 tys PLN. Dziekuje za wszystkie rady. Dzisiaj pojezdzilem po salonach i mam taka short list-e: Opel Signum Opel Vectra GTS Mondeo ST220 Accord Volvo S60 wszystkie auta z silnikami w granicach 200KM, niezle wyposazone i cenowo

Tor - 36 zakretow !

napęd, silnik 1,6 16V, moc ok. 140 km, klasa N2 3) Mitsubishi Lancer Evo VI: napęd na cztery koła, silnik 2.0 Turbo, moc 280 km, klasa N4 Cennik wypożyczania samochodu rajdowego wraz z instruktorem (netto): Peugeot 106 Rallye: 200 zł / h VW Polo 1,6 GTi: 250 zł /h Mitsubischi Lancer Evo

Re: Motodziennik

, jak niektórzy mogą podziwiać tyłek J. Lo ;) @turbo To bardzo proste, w Polsce mało kogo stać na takie samochody. Od szybkich samochodów na które nas nie stać jest Top Gear ;) Poza tym, w sumie, o czym tu rozmawiać? Czy np. BMW 3 coupe i na przykład Audi A5 się aż tak bardzo różnią? Jak kupujesz

Re: Subaru planuje SUVa

op5rocz St Wagen Subaru ma Sedana w obu klasach: Impreza i piekny a swietny w Legacy! Weic o czym mowa..? za maly wam...? Fakt Ipreza jest ciasna nawet z przodu- wyobrazam sobie to suzuki pt Subar Just..?? dla kurdupli i krasnali..? mam juz 2ga subarke.. niezawodna -wspanialy elestyczny

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

Priusa, który pracuje w obiegu Atkinsona (i powinien być super ekonomiczyny!), jednostkowe zużycie paliwa wynosi 230-600 g/kWh, a np. dla 2.0 TFSI 200 KM, którym można poszaleć, 240-400 g/kWh. To który silnik jest dopracowany? A dla dusigroszy jest TDI, nie TSI. Spróbuj z tym porównać osiągi Priusa

Re: AB tuning

Olo napisał: "Najlatwiej jest powalczyc w klasie MINI i MINI+. Cosra Osmana jest idealnym materialem do mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2

Re: Opalowane miejsca parkingowe przy ul.Fabryczn

akukulator napisał: > Po co komu bank, sklep czy jakaś tam kwiaciarnia, wystarczy > beznadziejnie usytuowany przystanek, tak jak po przeciwnej stronie > przy "krezusie" z odstępami 200 metrowymi od siebie. Obok wspomnianego banku, sklepu i kwiaciarni każdego dnia

Re: cd

> od malutkich silniczków  cl da się zauważyć trend ograniczania górnej > pojemności, do około 200cl. Nie zgodzę się. Tak było kilka lat temu. Obecnie widać coraz prężniejszy wyścig na pojemności i moce aut. Nikogo przy tym nie obchodzi, że Merc z silnikiem 6L turbo ma troszkę

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji spalin (po 10 proc.). | sąsiad ma Lancię Deltę Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo - super auto.|ps. Żal mi takich ludzi, którzy kupują auto tylko po to aby się "pokazać" co to nie oni; chcą po prostu podbudować swoje "ego". lub kolesi którzy kupują auta o dużej

Re: W czym japońskie auta są takie super bo jakoś

pojemności bez turbo. od razu zaznacze ze jezdze japoncem i lubie japonce ale... wybor silnikow jest tragiczny wezmy Lexusa GS jaki wybor 3.0 V6 i 4.3V8 - konkurencja? MB E200k duzo duzo........ E55 (niedlugo E65) BMW 520d duzo duzo duzo .........M5 to samo z IS i LS (chocbym mial gore kasy

Re: Do roku 2008 40% benzyn bedzie miala turbine

, że do malucha zmieści się benzyna o mocy 200 KM, a diesel tylko 130 KM. Jeżeli masz rzeczywiście tak kosmiczne potrzeby, to tylko benzyna pomoże. Większości wystraczy jednak skromne 120 KM - 140 KM w małym pojeździe (klasy Punto). I tak na światłach będziesz czekał na resztę, a spalisz 3 razy

Volvo V40

Jakoś się złożyło, że od tygodnia przemieszczam się nowym V40 T3 (1.6 turbo, 150 KM). Jeśli ktoś nie widział z bliska, to jest to kompakt, który zastąpił serię S40/V50/C30. Przejechałem tym autem około 1,5 tysiąca km, więc mogę coś niecoś na jego temat do rzeczy napisać. Plusy. Volvo wyraźnie

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? 120i z silnikiem 130KM kosztuje tyle, co 200-konny CTR, hue hue. > CTR, S2000, RX-8, M5 to fajna wizytówka i reklamówka. Uważam, że np. obecnie oferowany silnik 1.6 110KM czy 2.0 160KM nie odbiegają in minus od silników

Re: Mondeo Kombi 2001-2003

przebiegu rzędu 150 tys. - 200 tys. km, a więc już wchodzące w obszar pewnych remontów eksploatacyjnych. Trzeba zdać sobie z tego sprawę, że zaoszczędzi się podczas kupna, ale trochę straci w ramach koniecznych odnów auta. Zainteresuj się (w malejącej kolejności): - Passatem Variant B5.5 (FL) z

Whirlpool- piekarnik + płyta- doradzcie-proszę

wiem jak sie sprawdza ta firma, a może ktos zna te modele? Prosze poradżcie cos. ZOgladałam tez Elektroluxa i Amice, ale przy Amice nie całkiem podoba mi sie strona wizualna. Pewnie sie czepiam, ale tak juz mam. A może jeszcze cos innego? Piekarnik do zabudowy w słupku marki Whirlpool model AKZ

Proszę o poradę-pilne

) • ogrzewanie z dołu + termoobieg (nawiew gorącego powietrza) • grill • grill z nawiewem chłodnego powietrza (turbo) • Pizza/Chleb - 2 sposóby przygotowywania pizzy i 1 chleba • Booster - szybkie, wstępne podgrzania komory piekarnika (temperatura 200 st.C w ok. 6

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

600 rocznie. Nic dziwnego, że Mazda dała sobie siana z 6 MPS, Volvo odpuściło S60/V70R, Saab limitując swojego 9-3 2,8 turbo XWD do 2000 egzemplarzy tylko kokietuje klientów (coś jak z nakładami płyt zespołów blackmetalowych z głębokiego podziemia „limitowanymi” do np. 666 sztuk, he he), a

Re: trafieni, zatopieni :-)

A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI, wyposazenie zblizone, to co bys wybral? ---------- już wybrałem mam accorda ale 2,4 :-)) też pali mało mimo, że motor bez turbo i wolnossący

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

jednostkami. > Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Mozna troche pomoc kolem dojazdowym, zamiast pelnego wymiaru... > Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poz > iom komfortu. Ale znacznie drozszy w

Re: Tak i nie, sniper ...

firmy mogłyby sobie odpuścić robiebie benzyn, a auta straciłyby w EU marginalną liczbę klientów). A jeśli dana grupa klientów nie generuje sporego dochodzi, to się ją po prostu olewa i tak jest wszędzie, w każdym biznesie. Taki triaż . > Zresztą ja np. kupiłbym tiguana właśnie z 200-konną

Re: Skoda Superb

przestronnym Mondeo z lat 2000-2007. W aktualnej II generacji Superba jest jeszcze o kilka centymetrów więcej, więcej niż w Mercedesie klasy S! Wielkościowo Superb to auto klasy wyższej, czyli np. Audi A6, ale cenowo i wizerunkowo to klasa Passata, czyli klasa średnia. Co do auta, to przez mechaników Skody

Re: No i co ja mam ci chłopcze powiedzieć?

Porsche Turbo a Imprezą jest > większa:)) > > > Tak, no niestety zewsząd jesteśmy zalewani reklamami Subaru, sprzedaje się > > tego > > > > od cholery i trochę no i chłopaki mają mnóstwo kasy na reklamy. Nie to co > > Pancerwageny. To takie dobre wózki

Re: nie znam gościa ale sie plącze w zeznaniach

. hmm, a ja uwierze. a widziales ten samochod? wwwstud.fh-zwickau.de/~ao/r74rs/r74rs.htm jest to stuningowany Mercedes klasy E z silnikiem od S 600 V12 (W 140) rozwierconym do 7.4 litra BEZ ZADNEGO TURBO. ma 620 KM i

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? > > Kosztują tyle ile są warte. Cena widocznie jest "lepsza" niż w przypadku > Hondy, bo sprzedają się lepiej na normalnych rynkach. CTR też kosdztuje tyle, ile jest warty. Osobiście wolałbym 200 konnego CTRa niż 130-konne BMW1

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Jak kupować SUVa czy jak tam zwał to: 1. koniecznie 4x4 może być na sprzęgle wiskotycznym ale musi być bo inaczej to nie ma sensu w przypadku ciężkiego wysokiego samochodu. 2. koniecznie z mocnym turbo dieslem albo turbo benzyną - wolnossakie takiego auta nie uciągną a jeśli nawet to będą

Re: Nowe BMW serii 3 (F30) w pełnej krasie

miękko, bez wysiłku bez obrotów (wskazówka na max 2000tys), bez hałasu, z delikatnym ledwo słyszalnym "szuraniem" rozwija moc jednostka duża, 5-6 litrowa a jak inni w turbo się męczą pierdzą wyją klekoczą - to trzeba wsiąść i poczuć tą różnicę. Tego się nie da w 100 procentach opowiedzieć słowami - dla

Re: Nowy Type R

nasz Mate za kanalem w sumie wszystko powiedzial juz za mnie. erki nie mozna porownac z niczym innym. aua, pardonsik - z s2000 mozna, a i owszem, ale o tym innym razem, bo eska przez 200D w przeciagu roku nie sie jezdzic po polsce. erka to kuba rozpruwacz posrod hot hatches, silnik kochasz

Michauowi i AdMowi

Gość portalu: AdM napisał(a): > > Nie robi się sportowych wóżków z dieslem z innej przyczyny - technicznej. > > Aby > > uzyskać te same osiągi, co w przypadku benzynowego silnika 2.0 200KM z CTR > > a trzebaby włożyć turbodiesla V6 o pojemności co najmniej 2.5L, a

Re: silniki Audi

Dobry wybór - A4, po spełnieniu pewnych warunków, to obecnie najlepsze auto klasy średniej. Z uwag co do silników: Popieram wskazujących 2-litrowe turbo z S-Tronikiem (dwusprzęgłowa przekładnia) i quattro. Właśnie w tej konfiguracji A4 jest najlepszym autem w klasie i upakowuje w jednym aucie

Re: niknejm, dużo wiesz, napisz więc o wtrysku be

którym uzyskuje się dziś (pomimo 200MPa) wielofazowy, kontrolowany > wtrysk. I przeczytaj to, co napiszesz. I wtedy zrozumiesz, co ja pisałem. Napisałeś, to co napisałeś. Że w CR nie ma wtryskiwaczy. A to bzdura. > A tak generalnie, nie jestem maniakiem, ani broń Boże, nie zjadłem