a klasa automat naprawa

Piotr Mokwiński

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

ewentualne naprawy są zdecydowanie droższe niż w przypadku popularnych diesli R4. W Mercedesie klasy E W212 podstawowa benzyna o oznaczeniu E200 CGI z pojemności 1.8-litra zapewnia 184 KM i uchodzi za trwałą. Ciekawostką jest poliftowy Mercedes E63S AMG, który osiąga pierwszą setkę w 3,6 sekundy. Topowa

Hyundai i40 vs Mazda 6 III. Czy warto postawić na rodzinne auta klasy średniej z Azji?

Hyundai i40 vs Mazda 6 III. Czy warto postawić na rodzinne auta klasy średniej z Azji?

, archaiczną nawigację, przyzwoite nagłośnienie i obowiązkowe w tej klasie systemy bezpieczeństwa. Plus za podgrzewaną kierownicę. Bagażnik sedana mieści 525, a kombi 555 litrów. Dobre jednostki napędowe I40 występował tylko w wersji przednionapędowej. Lwią część ofert stanowią warianty wysokoprężne i tutaj

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

prześwitem zwiększonym o 4 cm. Wyróżniają go plastikowe nakładki na zderzakach i progach. Wnętrze bez trudu mieści cztery dorosłe osoby z pokaźnym bagażem - w wielu przypadkach większym niż w klasie średniej. Wybierając kombi, mamy do dyspozycji aż 610 litrów, a po złożeniu oparcia 1740 l. Na liście wysoko

Zaniżanie odszkodowania z OC, czyli nieuczciwe praktyki ubezpieczycieli

Zaniżanie odszkodowania z OC, czyli nieuczciwe praktyki ubezpieczycieli

także: Szkodowa jazda bez zwyżki w polisie OC. Polacy znaleźli sposób na duże oszczędności Zaniżanie odszkodowania z OC poprzez skracanie okresu wynajmu samochodu zastępczego W myśl obowiązujących przepisów, klient ma prawo domagać się samochodu zastępczego na czas naprawy. Auto musi odpowiadać klasie

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

dwoma sprzęgłami. Ewentualna wymiana kompletu sprzęgieł i naprawa mechatroniki to wydatek przekraczający 6 tysięcy złotych. Jeśli zamierzacie kupić Audi ze skrzynią S-Tronic, to albo stosunkowo świeży egzemplarz z niskim przebiegiem, albo starszy, ale po gruntownym serwisie. Automat wytrzymuje przebiegi

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

silnika na olej. Raz jeszcze przestrzegamy przed skrzynią biegów Multitronic. Jest bardzo awaryjna, a jej naprawy - drogie. Tym bardziej uważamy na nią w parze z tak mocnym silnikiem jak 2.0 TFSI - Multitronic najzwyczajniej nie radzi sobie z taką mocą. Kupując używane Audi A4 B7, zdecydowanie unikajcie

Używane Renault Latitude vs Chevrolet Malibu. Ciekawe auta klasy średniej w niezłej cenie

Używane Renault Latitude vs Chevrolet Malibu. Ciekawe auta klasy średniej w niezłej cenie

Nieudolne próby podbicia klasy średniej Renault od kilkudziesięciu lat nie miało szczęścia do swoich flagowych modeli. O ile kariera rynkowa Laguny zaliczana jest do względnie udanych, o tyle wspomniany Latitude zniknął bez echa. Produkcja trwała od 2010 do 2015 roku w Korei – w Europie

Pułapki na kierowców. Jak ubezpieczyciele zaniżają wartość odszkodowań

Pułapki na kierowców. Jak ubezpieczyciele zaniżają wartość odszkodowań

Skracanie okresu wynajmu samochodu zastępczego W myśl obowiązujących przepisów klient ma prawo domagać się samochodu zastępczego na czas naprawy. Auto musi odpowiadać klasie uszkodzonego pojazdu, niezależnie od jego wieku. Jak pokazuje praktyka, często ubezpieczyciele sami proponują poszkodowanemu

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

widnieją egzemplarze, które bez trudu pokonały dystans grubo przekraczający milion kilometrów. Awarie się zdarzają, ale bardzo rzadko. Łatwo przewidzieć, kiedy poddadzą się poszczególne elementy, a ich naprawa nie nadwyręży przesadnie domowego budżetu. Wśród usterek występujących przy kilometrażu

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

napraw. Jeśli ropniak, to zdecydowanie 1.9 TDI. Układ jezdny Superba korzysta ze sprawdzonych wzorców VW Passata B5. Należytą trakcję gwarantuje układ wielowahaczowy przy przedniej osi, a jego kompleksowa reanimacja to wydatek około 900 złotych. Peugeot 407 vs. Skoda Superb I - ceny. Sytuacja cenowa

Osiem limuzyn za 30 tys. zł. Styl, komfort i bogate wyposażenie. Na liście Audi, BMW i Honda

Osiem limuzyn za 30 tys. zł. Styl, komfort i bogate wyposażenie. Na liście Audi, BMW i Honda

uwagi na zastosowanie aluminium, nadwozie nie boryka się z problemem korozji. Ogromnym i kosztownym wyzwaniem są natomiast wszelkie naprawy powypadkowe. Oczywiście, jeśli mają być przeprowadzone zgodnie z technologią producenta. Wnętrze gwarantuje najwyższy komfort jazdy czterem dorosłym osobom, bez

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

mierzy 464 cm długości, 185 szerokości i 137 wysokości. Rozstaw osi wynosi 275 cm. Materiały zastosowane do wykończenia kabiny prezentują wysoki poziom, jak przystało na klasę premium. Nawet przy wysokich przebiegach skórzana tapicerka i plastiki nie zdradzają wieku danego egzemplarza. Pamiętajmy także

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

xDrive przekazujacęgo część mocy na oś przednią. Nie należy do trwałych rozwiązań, a naprawy skrzyni rozdzielczej pochłaniają tysiące złotych. Mercedes E W211 - opinie, awarie i polecane wersje Od 2002 do 2009 roku także w wersji sedan i kombi produkowany był główny rynkowy rywal BMW 5. Mercedes klasy E

Używane: Opel Vectra C vs. Ford Mondeo III. Wszechstronne i nieźle wycenione

Używane: Opel Vectra C vs. Ford Mondeo III. Wszechstronne i nieźle wycenione

zaprojektowane nadwozie przyzwoicie zabezpieczono antykorozyjnie, jednak wciąż poziom znany z aut włoskich, francuskich czy szwedzkich jest nieosiągalny. Rdza niekiedy atakuje progi, nadkola i dolne krawędzie drzwi. Duża dostępność używanych elementów mocno obniża koszty ewentualnych napraw, a skorodowane drzwi

Bezstopniowe skrzynie CVT. Jak działają i co się w nich psuje?

Bezstopniowe skrzynie CVT. Jak działają i co się w nich psuje?

się działać jak klasyczny automat. Ów biegi to nic innego, jak zapisane na stałe ustawienia stożków względem siebie. Naprawy bywają drogie W przypadku przekładni bezstopniowej Audi (Multitronic), moc łączonych z nią silników nie przekraczała 400 Nm. Wyższych wartości przekładnie tego typu nie są w

Nie kupuj aut z tymi skrzyniami biegów

Nie kupuj aut z tymi skrzyniami biegów

Skrzynie automatyczne różnego rodzaju to duża wygoda użytkowania, niestety czasami zdarzają się wśród nich konstrukcje kłopotliwe, a na dodatek bardzo drogie w naprawie. Od strony konstrukcyjnej nie ma wyjątków, w zestawieniu znalazły się klasyczne automaty, skrzynie dwusprzęgłowe i bezstopniowe

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

sprzęgła to około 500 złotych. Do tego trzeba doliczyć części. Po drugie, niewiele warsztatów dysponuje odpowiednim sprzętem i wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Zobacz także: Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

francuskich inżynierów. Generują odpowiednio 125 i 140 KM. Niestety, silnik 2.0 łączony jest tylko z uciążliwą, zautomatyzowaną przekładnią ręczną – szarpie przy zmianie przełożeń, a po latach wymaga kosztownych napraw. Same jednostki ochoczo współpracują z instalacjami gazowymi. Rutynowa wymiana paska

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

, ale droższy automat A3 podobnie jak V40, opcjonalnie oferowane było z dołączanym napędem na cztery koła i automatycznymi przekładniami. Zależnie od wersji otrzymujemy sześcio lub siedmiobiegowe konstrukcje z dwoma sprzęgłami. Ewentualna wymiana kompletu sprzęgieł i naprawa mechatroniki to wydatek

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

silnikowego, a nawet pękającymi głowicami. W każdym przypadku musimy liczyć się z ewentualną regeneracją turbosprężarki i wtryskiwaczy. Ich koszt to odpowiednio 1500-1800 złotych i 600 złotych za sztukę. Drobne trudności z zaworem recyrkulacji spalin w większości przypadków rozwiązuje jego gruntowne

300-konne limuzyny za 30 tys. zł | Poradnik

brytyjskiego arystokraty trafił silnik V8 4,0 wspomagany kompresorem ? sprężarką mechaniczną, dzięki której udało się uzyskać 370 KM i 525 Nm. W tym przypadku skazani jesteśmy na pięciobiegowy, klasyczny automat. Auto rozpędza się do setki w 5,6 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 250 km/h

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

skomplikowanym samochodem, a z większością napraw poradzi sobie każdy mechanik. Pod maskę trafiały silniki 2,5, 2,7 i 3,0 o mocach od 160 do 250 KM w wersji Turbo S. Ceny zadbanych egzemplarzy zaczynają się od 30 tysięcy złotych. Planując zakup youngtimera warto skierować się w stronę jednego z popularnych

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

uszczelki pokrywy zaworów, ale obie awarie są proste do usunięcia, a koszt napraw jest niski. Najważniejsze zalety przytaczane przez Motor : - małe koszty użytkowania, - dobra współpraca z LPG, - prosta konstrukcja. Modele, w których znalazł się ten silnik: Volvo C30, S40, V50, S60, V70, S70, 850 i

Poradnik | Sportowe auta za 20 tysięcy złotych

typowe w swojej klasie równomierne proporcje oraz agresywny wygląd. Niestety, Nissan nie zadbał o zabezpieczenie antykorozyjne, nawet bezwypadkowe sztuki rdzewieją. Wnętrze 200SX przeważnie jest bardzo bogato wyposażone: klimatyzacja automatyczna, pełna elektryka, a także dopracowane fotele doskonale

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

cieszy się druga generacja BMW serii 3 - E30 produkowana przez dwanaście lat (1982-1994). Klienci mieli do dyspozycji dwu i czterodrzwiowego sedana, niezbyt funkcjonalne kombi, klasyczny kabriolet z tekstylnym poszyciem dachu, a także nietypowe połączenie sedana i kabrioletu - Cabrio Baur. Foremne

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

źródło: Okazje.info BMW serii 3 E46 Lata: 1998-2006 Przechodzimy do klasy średniej i serii 3. Tutaj mamy dwie propozycje. Pierwsza to powoli stająca się klasykiem generacja E46 z lat 1998-2006. Najczęstsze problemy: - Przy oględzinach warto dokładnie przyjrzeć się karoserii. E46

Poradnik | Rozsądne auta rodzinne z Azji za 20 tysięcy złotych

Sporą popularnością cieszą się modele klasy średniej, zwłaszcza funkcjonalne kombi, gwarantujące przyzwoitą funkcjonalność. Jednym z nich jest Toyota Avensis drugiej generacji produkowana od 2003 do 2009 roku. Co ciekawe, Avensis przeznaczony na europejski rynek zjeżdżał z taśm montażowych

30 lat Forda Scorpio

salonów pod nazwą Ford Granada, a Ford Granada z dopiskiem Scorpio oznaczał najbogatszą wersję na rynku angielskim. Dzisiaj w europejskiej ofercie na próżno szukać modelu Forda z klasy średniej-wyższej, ale nie zawsze tak było. Kiedyś Ford toczył równorzędny bój z niemiecką konkurencją w segmencie E. W

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

kolejną kosztowną naprawą. Automatyczna skrzynia biegów, zazwyczaj mało zawodna, we współpracy z silnikiem V6 nie jest ideałem trwałości. W egzemplarzach z przebiegiem 100 tys. km trzeba się liczyć z koniecznością poważnego remontu "automatu". Zawieszenie

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

występowały także z 4-biegowym automatem, a 2.3 - z napędem na cztery koła, wykorzystującym sprzęgło wiskotyczne (tylko w skrzyżowaniu z wersją kombi i przekładnią automatyczną, moc obniżona do 162 KM). Benzyniaki napędza bezobsługowy łańcuch (jego rzeczywista trwałość to około 300 tysięcy kilometrów), a

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

tylnej kanapie. Pojemność bagażnika udało się zwiększyć o 20 l. Odporność nadwozia na skręcanie wzrosła o 15 %, a na zginanie aż o 35 %. Po raz pierwszy w Golfie zastosowano drzwi o budowie modułowej, pozwalającej wymieniać oddzielnie samo poszycie zewnętrzne (obniżenie kosztów napraw). Dla poprawy

Samochody światowe | Fiat 124 i Fiat 125

prestiżowy model. Z tego względu miał silnik 1600 (90 KM lub 100 KM w wersji Special) zaprojektowany specjalnie do tego modelu. Wersja Special otrzymała rewolucyjną jak na tamte czasy skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. W 1971 roku auto przeszło lifting, a na liście opcji pojawił się trzybiegowy automat

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Nowa Toyota Camry - bez rewolucji Toyota klasy średniej wyższej zostałaby w naszym kraju zupełnie zapomniana, gdyby nie rynek wtórny. Samochód, który kiedyś dostępny był o oficjalnej ofercie Toyoty, znikł z polskich salonów, a rolę flagowej limuzyny

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

elektryczne silniki potrafią płatać figle, a ich naprawa będzie kosztowna. Podobnie jak konkurent, auto oferuje pięć pełnowymiarowych miejsc, a opcjonalne dwa umieszczono w bagażniku. Sharan II nieco wyżej stawia poprzeczkę pod względem jakości zastosowanych materiałów, ich trwałości i staranności montażu

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

zawieszenia. Można się im przyjrzeć od strony komory silnikowej. Naprawy zawieszeń należą do kosztownych, ale - zwłaszcza w wypadku eksploatacji auta na polskich drogach - okazują się niezbędne z reguły po 100, a czasem nawet po 40 tys. km. Układ wydechowy

Fiat Croma - Walka o image

jakością i jest przełomowy". Ale dopiero teraz za tą gadaniną idą fakty. Wprowadzony w zeszłym roku nowy Fiat Bravo sprzedawany jest z gwarancją na milion kilometrów. A zatem producent nie boi się, że koszty napraw przekroczą zysk. Strategia wypaliła i Bravo zostało dobrze przyjęte przez rynek

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Volvo S40. Na rynek trafiła w dwóch wersjach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback i 4-drzwiowy sedan - i mimo sporych wymiarów (hatchback mierzył 4,42-4,44 m długości, sedan - 4,54 m, a rozstaw osi to 2,64 m) nie wyróżniała się na tle konkurentów ani przestronnością wnętrza, ani pojemnością

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

automat, jak i topową wersję Trailhawk z zapewniającym doskonałe własności terenowe napędem. Jeep Renegade Trailhawk Jeep Renegade Trailhawk Jeep Renegade Trailhawk Jeep Renegade Nie wszyscy zauważyli, że Kia Soul jest już oferowana w drugiej odsłonie. Styl uduchowionej Kii pozostał ten sam, a

AUDI ALLROAD/SUBARU LEGACY OUTBACK/VOLVO 70 XC

sprawiają, że czujemy się jak we wnętrzu limuzyny najwyższej klasy. Aż strach brudzić je błotem. Wrażenie potęguje jeszcze centralny system sterowania urządzeniami elektronicznymi - systemem nawigacyjnym, radioodtwarzaczem, komputerem pokładowym, a nawet telewizorem. Miejsca w środku jest dużo, chociaż nie

Coupe za 20 tysięcy złotych

. Szkoda tylko, że leniwy automat gna je w kierunku przednich kół. Pytania o apetyt są tutaj nie na miejscu. Amatorów egzotyki zza Wielkiej Wody może odstraszać nieco jakość wykończenia - plastikowe elementy łatwo uszkodzić, a skórzana tapicerka już po kilkudziesięciu tysiącach

Galeria | Luksusowy Hyundai...

, można go kupić i serwisować bez konieczności przepychania się między Elantrami i Sonatami, a nawet bez... wychodzenia z domu. O nowych standardach obsługi, które ma zamiar wyznaczyć Hyundai, szerzej pisaliśmy tutaj . Przypomnijmy - poza

Mercedes Klasa A z automatyczną skrzynią biegów?

Czy ktoś z Was ma takie autko? Mam zamiar kupić, stać mnie na rocznik 1999-2001. Czy stać mnie będzie na jego naprawy, czy skrzynie w tych modelach są bardzo awaryjne. Może lepiej kupić coś innego w automacie.

Re: Naprawa automatycznej skrzyni biegów

Tylko że jest duża różnica między manualem a automatem jak zdejmujesz nogę z gazu. Manual hamuje na biegu a automat jedzie dalej jakby na luzie ! Zresztą nie ma co porównywać . To zupełnie inna klasa ..... :-)

Re: To jednak odpuszczasz A klasę?

Witam! Myślę, że spokojnie możesz zacząć od mbA, ale jednak używanego! Do jesieni kupa czasu, znajdziesz coś dobrze utrzymanego i z pełną dokumentacją. No bo co ryzykujesz? Mieszkasz w wielkim mieście przy samej granicy, z ewentualnymi naprawami i zakupem części zero problemów, zasadniczy spadek

Różnie bywa..

Nie zawsze automat jest lepszy. Jeśli dobrze działa i nie jest powodem awarii to fajnie. W starych mercedesach w124 wzmocniony automat od np 300d turbo chodził w nieskończoność a w słynnym "pęczaku" s klasie w220 zwłaszcza z mocnym dieslem rozpada się po 100 tys km a koszt naprawy to kilkanaście

Re: CVT i inne... automaty

"szarpania", bo dobry automat "hydro-kinetyczny" w ogóle nie szarpie i daje prawie idealną płynność jazdy - patrz na skrzynie stosowane w Lexusie czy Mercedesie. Te firmy stosują tradycyjne automaty, a nie wynalazki typu CVT czy DSG i dobrze na tym wychodzą. W tej klasie aut nieco większe spalanie zwyczajnie

Re: Lepsze niz Stilo Fabia Corolla i za pol ceny

nie masz się czym chwalić.....137 kkm to nawet dla takiego samochodu kupa kilosów. Zajrzyj lepiej "pod maskę", dowiedz się kiedy były wymieniane amortyzatory i pasek rozrządu, sprawdź klocki hamulcowe i uwaga na skrzynię biegów (pewnie automat) Często się sypią a naprawy drogie......no ale co

Re: Jak oceniacie Mercedesa C-klase ??

Co do automatu to mnie nie przekonasz . Mam samochód z automatem i przejechałem nim 200 tyś bez żadnej naprawy i naprawdę trudno go zepsuć . Porównałem to cenę w mobile.de i jest ... porównywalna z tamtymi cenami . Jakbyś uważnie czytał(a) to napisałem że Crossfire z manualem i silnikiem 3

Nissan Micra

oceniam na +) Ten model ma niewielki przebieg (ok 82 tys.) dobre wyposażenie, 5-drziowe nadwozie i automat . Jest od prywatnej osoby, kupione w Polsce. A cena dość wysoka (trochę powyżej 20 tyś zł) Chciałabym kupić pewne auto, w które nie będę musiała za chwile wkładać kasy na naprawy itp. Czy warto

Re: pytanie samochodowe

A kto wymyślił, że dwa modele samochodu budowane na tej samej płycie podłogowej mają być tej samej klasy? Jeżeli dwa modele samochodów mają te same silniki to też są tej samej klasy? Postawcie obok siebie golfa i oktavię i znajdźcie jedną cechę wspólną. Oktavia to krowa do przewożenia

Re: Bredzisz fanatyku!

produkt i do jakiego klienta adresowany.Dzisiaj popularny segment Dla domi u ogrodu. Lub automatyka przemysłowa.Ta druga to moduły bardzo drogie a więc i zawężony krąg klientów. Ale obecnie Panie Kolego są automaty i można kupić linię montażową.Może sprzeda Taiwan lub Japonia. Teraz widziałem projekty u

Re: Pralka ładowana z góry cz z boku ??

ze wszystkim. mozesz mi powiedziec dlaczego te z góry sa droższe w naprawie? co do poziomu chałasu to porównaj np electroluxa EWT 1212 i whirlpoola AWM 6091. ten drugi jest głośniejszy chociaz jest ładowany od frontu! to tylko kwestaia klasy danego modelu. pralek nie naprawia się już młotkiem i

co sie upier.... tego Renault????????????????????

delikatny zatem nie oszczedzam na czesciach. Zmartwie was ale niespodzianek mam niezwykle malo. ARAFAT Laguna II 1.8 16V Priv 2001 Megane Coupe 1.6 1998 tymczasowo Mercedes S klasa 320L 2002 Mercedes A klasa A190 Avantgarde na automacie nonstop w serwisie Pozdrawiam

Re: Alfa kontra BMW-awaryjność

padla skrzynia (automat dosyc zaawansowany). Moral z > tych wszytskich opowiesci powinien byc taki ze samochody taj klasy powinny > zmieniac sie w helikopter po nacisnieciu klawisza, a tu prosze maja awarie > gorsze niz maluchy. Jesli juz sie cos zepsuje to w ASO kwestia wozu

Re: Japońskie Porsche już w salonach

I pewnie po wylaczeniu automatu na "launch" oraz kontroli trkcji gwarancja na skrzynie przepada jak w przypadku Nissana GTR. Naprawa skrzyni jedyne 13-15 tysiecy dolarow. Wielu sie zawiodlo na Nissanach bo mialy byc do wyczynu, ale okazalo sie ze sa popisem producenta i zwyklum cwaniactwem

Re: Mąż kontra siostra

Ja kiedyś pożyczyłam samochód od mojego taty, bo naszym mąż musiał pilnie gdzieś pojechać ( zazwyczaj jeździ autobusem ). No i babka wjechała mi w tył. NIby nic, a zderzak do wymiany, bo przy bliższych oględzinach okazało się że poszły jakieś zaczepy. Na szczęście udało się załatwić naprawę z oc

Re: optymistyczniej

lata temu 12000, do dziś na wszelkie naprawy (wym. wahaczy, oleje itp., mała naprawa skrzyni (automat)) wydałem 4000. Wszelkie przeglądy (i to kurna nie za flaszkę) przechodzi bez problemu. W przyszłym roku jednak mam zamiar zmienić Scorupkę na Chryslera 300M. Planuję wydać około 30 tys. Za to

Re: Kup bubla Mercedesa

żlopie tyle co sportowy benzyniak do 13litrów, minimalne zużycie paliwa wyższe o 30% od podawanego przez producenta. Niby ma komputer bo pokazuje się istne głupoty. automat zapewni Ci "żabkę" i zgrzyty. Radio samo sie wyłącza, ale trzeszczące plastyki dają non-stop najwyższej klasy muzykę

Re: tablica i Krakowiak

Ja mam tak szurniętą klasę, że to jakaś porażka xD Ostatnio mój głupi kolega, w sali od angielskiego, ona jet dość mała, i na około pod ścianami jeszcze ławki stoją z kompami, to pani mówiła nie ruszać komputerów. A on z racji tego że ma odpały, to wziął odłączył monitor(płaski), schował pod

Re: Hyundai i40 | Pierwsza jazda

Jestem po bardzo gruntownym przeglądzie kombi klasy średniej. Stanęło na i40. Dlaczego? Cena, cena, cena! Zajrzyjcie do cennika i zobaczcie, ile jest w standardzie. Chcecie tak doposażyć Hondę? Nie ma opcji, bo Hondy się nie doposaża - są trzy czy cztery konfiguracje i dokupić można: automat (5

zalety Citroenow vs wady

) dobry stosunek wielkosci do ceny (ceny poczatkowej nie wliczajac napraw). Wg mojego rozeznania auta tej klasy (dolna srednia wg standardow zachodnich) przy tej wielkosci wnetrza sa od 30 do 50% drozsze (passat, camry, nie mowiac o bmw czy audi - tak tak, bmw 3 czy audi 4 sa mniejsze w srodku od

Re: Pracujemy dla klasy robotniczej !! (Wałęsa)

rzeczywistość. Gołym okiem widać, że sytuacja całej cywilizacji Zachodu, cywilizacji chrześcijańskiej, a więc także i Polski, jest dramatyczna. Ten dramatyzm polega na planowym, systematycznym i cierpliwym niszczeniu zasad, na których nasza cywilizacja się opierała. Próby naprawy tego stanu rzeczy przez

W temacie tego auta - dlaczego na nie

spedzania w nich tylu godzin, w halasie. Kup auto starsze dwa lata (od tego co wymysliles) ale min w klasie kompakt. Kup auto starsze dwa lata (od tego co wymysliles) ale z prostym silnikiem Pb i doluz instalacje LPG (to juz dzis wychodzi i w ekonomice spalania i kosztach napraw taniej niz diesel). A

Re: Jak WTOPIĆ 63 tys. złotych - PRZESTROGA dla k

- jakieś 8-10 litrów na 100km w zależności od tempa - nie wzięło grama ani miligrama oleju. Pewnie jeszcze długo brać nie będzie - mam nadzieję. Naprawy? No były, oczywiście - amortyzatory, wachacze, końcówki drążków, tarcze hamulcowe, a w silniku - cewka zapłonowa i aparat i ..... to koniec napraw

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

> "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina > samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością > można nazwać samochodami futurystycznymi. No i np nowy Civic w porownaniu z wieloma innymi kompaktami w klasie wyglada

Re: Raport Credit Suisse: Polska europejskim siła

kodeksu pracy, A konkretnie? Kto, co, na czym zyskał? > Prostsze prawo budowlane, Już PiS proponował, żeby ziemie niskich klas były z automatu odralniane, uwalono to przed wyborami do Sejmu. Ale nie ujmuję, coś tu zrobiono i chwała za to. > Zmniejszenie liczby zawodów uprawnionych

Re: Co wiecie o BMW X3 E83

autostradzie jeszcze nie ma wiru w baku - jest komfortowe i dobrze wykonane - jest sensowne rozmiarowo dla rodziny 2+1 - miedzy kompaktem a klasa D - ma dobre automaty - opcje 4x4 - da sie kupic nie zajezdzony egemplarz w PL - nie ma wiekszego problemu z czesciami - jest w budzie kombi lub SUV

Re: Sąd umorzył sprawę wypadku na ścieżce rowerow

szybciej niż w dzień. Z pewnością warunkami jest to co określa klasę drogi. Przykładowo inne warunki są na drodze L inne na G, GZ czy GP. I teraz to działa w dwie strony .Jeśli są słabe warunki to droga nie może mieć wysokiej klasy. W druga stronę to robi się tak że najpierw się planuje klasę drogi a

Re: dobra szkoła podstawowa w Poznaniu

-u chroniącego nierobów - robią swoje. ad.3. a co np. uważasz za skrajność? To dopiero jest trudne do zdefiniowania! Ilu rodziców - tyle pojęć skrajności. ad.4. automaty - nie w nich leży problem. Ważne, co jest w tych automatach oraz to, czy kadra potrafi wykorzystać to wychowawczo i dopilnować uczniów

Re: Volvo 850

- trwałe, ale wahacze przód sa kompletne, bez wymiennych sworzni i tulejek. Górne mocowania MacPhersonów padają w polskich warunkach :( - skrzynia biegów - automat jest długowieczny, ale gdy padnie, koszt naprawy może przekroczyć wartośc auta - lepiej manualna - elektryka: ni miał jeszcze szyny CN, więc

Re: wymiana oleju w aucie PL

,000km) do 6 lat i 100,000 mil (160,000km) to sa teraz > standardy > a jakie sa gwarancje w Polsce? 1 rok i 12,000km? powiedz mi dlaczego > tak malo czyzby chodzilo o to ze jak badziew padnie po 15,000 km aby > nie robic darmowych napraw? Z tym akapitem nawet nie będę

Re: O - to ciekawa teoria....

> > wymagał tankowania co 300 km. > > A S-klasa czy A8 z dużym silnkiem beznynowym co ile? > I jak latwo wjezdza się nimi w lekki teren? > W lekki teren wjadę każdym samochodem. Ty też, ale tak samo jak ja będziesz się bał że jak w coś walniesz to zapłacisz 10.000 za naprawę. Więc

Re: Ile kosztuje samochód... krytycznie

oleju po 1500km, ale często, słusznie z resztą, zalecają)... używany, o ile nie jest to nastoletni trup, w serwisie wcale nie bywa tak często, a i naprawy zazwyczaj są tańsze. > 4)Link4 Tak czy siak pakiet OC+AC z kradzieżowym+NNW kosztuje krocie. Tyle, że w PZU to 2000zł, a w Linku 1500zł

Monika

) Nasze dzieci w szkole podstawowej od 1 do 4. Sł. i muz. Zenon Laskowik W szkole w klasie pierwszej ''a,'' pani jest od rana zła Bo na lekcjach znowu nie ma dzisiaj trzech Nie ma Stasia co powtarza, Rysia co się źle wyraża Oraz Zdzisia co w tej klasie... się postarzał Stąd też targa panią gniew

part któraś tam z kolei

, może Nikon niebawem wzbogaci swą ofertę dla bardziej wymagających odbiorców )Nie rozumiem dlaczego wg Ciebie mam prawo czepiac sie jakosci aparatu )wartego 100zl, a jakosci aparatu za 1500zl juz mi nie wolno. Wolno, zawsze jest na co narzekać. Po prostu w tej klasie cenowej to jest max co