a3 2.0 tfsi quattro spalanie

Arek Kwiecień

Używane Audi A3 8Y (2020-) - dobrze rokuje

Używane Audi A3 8Y (2020-) - dobrze rokuje

Czwarta generacja kompaktu klasy premium z Ingolstadt ma dopiero dwa lata, ale stoi przed szansą zostania jednym z bestsellerów rynku samochodów używanych. Dopracowana, bardzo zaawansowana konstrukcja będąca rozwinięciem wcześniejszego modelu, atrakcyjne wzornictwo i znakomite wykończenie gwarantują, że przez lata będzie budził duże zainteresowanie klientów. Jakie są opinie użytkowników i jakie są typowe usterki?

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

Audi A3 (8V) trzeciej generacji często porównane jest z VW Golfem VII, od którego różni się (tylko i aż) jednym słowem - "premium". Choć pod względem technicznym są nieomal bliźniakami (oba zbudowano na volkswagenowskiej płycie podłogowej MQB i korzystają z tych samych silników), Audi - głównie ze względu na lepsze wyposażenie - jest propozycją dla bardziej majętnych i wymagających klientów. Dziś - ze względu na swoją nowoczesność, ale i trwałość - jest jednym z najlepszych kompaktów dostępnych na rynku wtórnym. Jakie są opinie użytkowników i jakie są typowe usterki w tym modelu?

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Bez względu na aktualne trendy w świecie aut nowych i pojawiające się mody, wśród używanych silną pozycję trzymają auta kompaktowe. Ich uniwersalny charakter ciągle przekonuje do nich rzesze nowych kierowców. Ich gabaryty nie utrudniają typowo miejskiej eksploatacji, a w trasie sprawiają się bez zarzutu. Sprawdźmy zatem, co mają do zaoferowania dwa modele bardzo mocno spokrewnione z Volkswagenem Golfem V - Seat Leon II i Audi A3 II.

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

sygnowanym logo quattro. W przypadku A3, to jednak napęd dołączany ze sprzęgłem międzyosiowym. Po latach, mechanicy zgodnie polecają wszystkie silniki benzynowe – 1.6 101-102 KM, 1.8 125 KM, a także 1.8 Turbo 150-224 KM. Dysponują wielopunktowym wtryskiem paliwa, paskiem rozrządu i brakiem poważnych

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

mierzymy realne, średnie zużycie paliwa. Jeden z czterech Nowe Audi A3 ma do wyboru dwie jednostki benzynowe (1,0 TFSI 116 KM, 1,4 TFSI 150 KM) oraz dwa diesle (1,6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 KM). Wszystkie silniki mogą współpracować z manualną, 6-biegową przekładnią lub skrzynią automatyczną S-Tronic. Obydwa

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

. Gama silników Audi A3 obejmuje cztery jednostki napędowe: dwie benzynowe i dwie wysokoprężne (wykluczając modele S3 oraz e-tron). Zakres ich mocy obejmuje wartości od 110 KM do 150 KM. Po raz pierwszy klienci będą mogli zamówić trzycylindrowy silnik - 1.0 TFSI. Najmniejszy motor w ofercie generuje 115

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Jak na tak ciężkie auto, quattro i fajne osiągi - spalanie jest bardzo przyzwoite.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

trypel napisał: > co radzicie. Mam tydzień do 10 dni na decyzję. Innych modeli firma nie przewidu > je. Zmiany firmy nie przewiduje ja :) nie ma się nad czym zastanawiać, 2.0 TFSI to rewelacja jeśli chodzi o osiągi, jeśli będziesz dbał o turbinę powinien dożyć w dobrym stanie do

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

, średnio wynosi 12,9 litra (maksymalnie 15,2). Mamy pewien materiał porównawczy z innych testów: wersja 3,2 FSI quattro (255 KM) przy 0-100 w 8,4 s. paliła średnio 13,1 l (maks. też 15,2). 4,2 FSI (350 KM) - 0-100 w 6,6 s, spalanie średnio 13,4, maks. 18,4. Notabene, wartości przyspieszeń zdają się

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: hm, nie lubię diesli, nawet bardzo

skutecznie osłodzi to warczenie ;) A swoją drogą to mnie zdziwiłeś tym spalaniem w TFSI... tyle to mi spalało w zime 2.8 quattro - choć fakt auto było już w podeszłym wieku i pewnie miało mniejszą masę. Pozdrawiam

Re: Audi S1 jednak z napędem 4x4?

@simeone1984 Zgadzam się z Tobą. Mam Passata 2.0 TFSI. W trasie można zejść w okolice 8 l/100 ale tylko trzymając się max 90-100 km/h. Jak się trochę przyciśnie i zacznie wyprzedzać (powiedzmy w okolicach 120-130 km/h) to spalanie rośnie do 9 l. W mieście około 12 l/100. Mi średnie spalanie