a3 2.0 tfsi sportback test

Michał Dek

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

Audi wprowadza do słownika nowy termin - "techniczna aktualizacja". Facelifting odchodzi do lamusa. Pierwszym modelem poddanym takiej aktualizacji jest Audi A3

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Wybór modeli w segmencie C jest ogromny. W tej części przyglądamy się ofercie marek segmentu premium i tych do niego aspirujących

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Delta, czyli zmiana. Pod imieniem rajdowej wojowniczki kryje się dziś nobliwa dama. Czy w 200-konnym wydaniu Delta zasługuje na pożądanie, jakie przed laty wzbudzały sportowe wersje HF Integrale?

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

promocyjny Comfort (klimatyzacja manuala, alarm, podłokietnik i Audi Parking System) dla wersji Attraction oraz Ambition (1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI) w cenie promocyjnej 6 010 zł (taniej o 1 390 zł) A3: pakiet promocyjny Comfort (m.in. klimatyzacja automatyczna, reflektory

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

Jak już popisujesz się umiejętnoscią pisania po polsku i liczenia do dziesięciu to mógłbyś rzetelnie wspomieć o tym jak wypada ogóle podsumowanie testu. "Jakość, napęd i zachowanie na drodze zapewniają Audi jednoznaczną przewagę punktową, której nie jest w stanie zniweczyć mniej korzytny

Re: Samochód do 65 000

dyskwalifikuje też Octavię, którą dopuściłem głównie z uwagi na ciekawy silnik. Natomiast o 4x4 myślałem raczej jako o dodatku do „zwykłego” samochodu, coś jak Haldex w Golfie czy Octavii. Niestety, gdyby tak policzyć, co przydatnego byłoby dobrze mieć, zatrzymałbym się chyba dopiero na Audi A4 2,0

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

, a i tak pewnie nie znajdę kompletnych. *** > Podaję za AMuS: > > 0-80/100/120/130/140/160/180 > > A5 3,0 TDI: 4,2/6,3/8,5/10,1/11,6/15,2/20,1 > > S5: 3,8/5,3/7,3/8,3/9,5/12,4/15,6 > > 60-100 IV/V: A5: 5,4/8,9; S5: 5,0/6,6 > > 80