a3 sportback 280 nm

Moto.pl

Audi A3 Sportback e-tron | Pierwszy kontakt | Prekursor

Audi A3 Sportback e-tron | Pierwszy kontakt | Prekursor

Audi coraz mocniej stawia na hybrydy typu plug-in. Pierwszym modelem z tego typu napędem jest A3 Sportback e-tron. Przyjrzyjmy się bliżej nowej wersji popularnego kompaktu

Audi A4 Avant 2.0 TDI | Test | Komfort ponad wszystko

Nowe Audi A4 Avant nie jest dokładnie tym, czego spodziewałem się po kombi tej klasy. Nawet nie ociera się o moje wyobrażenia. I właśnie dlatego jest znacznie lepsze, niż myślałem

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

Zmieniają się rządy, na giełdach upadki i wzloty, z roku na rok coraz bardziej straszą nas globalnym ociepleniem, a one wciąż stoją w salonach i czekają na klientów. Bo choć dekada to w motoryzacji szmat czasu, nie wszystkie modele kończą swój żywot po 4-6 latach [x]

Volkswagen Golf GTI

nie grożą kratki. Przeciwnie. Rodzinka może być dumna. Nosi krawat i (pomijając ulizanego pociotka - Audi A3 Sportback 2.0 TFSI) zachowuje się najbardziej kulturalnie z wszystkich niemieckich, hiszpańskich i francuskich kolegów z rasowymi znaczkami na klapach. Wogóle nie przyznaje się do chuligańskiej

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

jego zużycia. Czterocylindrowa jednostka napędowa o sportowym charakterze dostępna jest do wyboru z manualną przekładnią 6-biegową i napędem quattro® lub półautomatyczną przekładnią DSG i napędem na oś przednią. Jej moc dochodzi do 147 kW (200 KM) przy maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm

Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ???

krotki sondaz. zauzmy ze kupujecie samochod Do kupienia nowe Audi A3 Sportback TB albo TD: 2.0 TFSI 200 KM - moment 280 Nm od 1800 do 5000 obr (wyprzedzanie jak w dieslu czyli np 80-120 na V szybsze niz w TDI) 0-100 km/h w 7 s max. 236 km/h spalanie fabrycznie 7.7 do 7.9 L benzyny na 100

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

tego pozbawionym klekotu i drgan Ale spojrz z innej strony: A3 2,0 TFSI quattro, 200 KM, 280 Nm = 28400 € A3 3,2 quattro, 250 KM, 320 Nm = 31400 €. Proporcja wcale nie jest bardzo korzystna dla TFSI. Przy okazji - 2,0 TDI ma moment 320 Nm. Z czego w sumie niewiele moze wynikac