a3 tfsi test drogowe

Krzysztof Słomski

Audi A3 Sportback e-tron | Hybryda już w Polsce

Audi A3 Sportback e-tron | Hybryda już w Polsce

Audi rozpoczęło sprzedaż swojego pierwszego modelu z napędem hybrydowym typu plug-in. Kompaktowy A3 Sportback e-tron kosztuje na polskim rynku od 172 870 zł

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

Audi wprowadza do słownika nowy termin - "techniczna aktualizacja". Facelifting odchodzi do lamusa. Pierwszym modelem poddanym takiej aktualizacji jest Audi A3

Salon Nowy Jork | Audi A3 sedan i S3 sedan

Podczas startującego dziś salonu samochodowego w Nowym Jorku Audi zaprezentowało nową, czterodrzwiową odmianę modelu A3. I to od razu w dwóch wersjach: "zwykłej" i sportowej

Volkswagen CC 2.0 TSI R-Line | Test | Cenny Comfort

Volkswagen CC 2.0 TSI R-Line | Test | Cenny Comfort

. Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan Brak zdefiniowanych trybów jazdy nie oznacza wcale, że CC nie oferuje nowoczesnych systemów. Na pokładzie znajdziemy cały szereg asystentów wszelkiego rodzaju, jak Lane Assist (asystent utrzymania pasa ruchu), Side Assist

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Pod koniec XX wieku inżynierowie Audi we współpracy z Volkswagenem zaprojektowali pojazd przeznaczony dla wojska. Nazywał się Iltis, powstał na bazie Audi 50, a napędzał go silnik o mocy 75 KM pochodzący z VW Polo. Największą innowacją było zastosowanie napędu na cztery koła. Podczas testów na