a4 1.8 tfsi wymiana oleju

Piotr Mokwiński

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

również ze znacznym zapotrzebowaniem na olej, ale im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii mniejsze. Sytuacja się poprawiła w 2011 przy okazji modernizacji motorów z rodziny TFSI. Większość problemów zyskała marginalne znaczenie. Jeśli benzynowe A4 B8, to najlepiej po 2011. Tutaj próżno szukać

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

zapotrzebowaniem na olej, ale im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii mniejsze. Sytuacja się poprawiła w 2011 przy okazji modernizacji motorów z rodziny TFSI. Większość problemów zyskała marginalne znaczenie. Jeśli benzynowe A4 B8, to najlepiej po 2011. Tutaj próżno szukać wolnossących napędów. Czasy się zmieniły

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

zawrót głowy. Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - gama silnikowa Wszystkie jednostki benzynowe charakteryzują się bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najmniejszą z nich jest zaprezentowany w roku 2007 w chwili debiutu we Frankfurcie 4-cylindrowy, rzędowy silnik 1.8 TFSI o mocy 160 KM (od 2008 r. dostępny

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

paliwa, co uniemożliwia tani montaż instalacji gazowej. 1.8 i 2.0 TFSI z początku produkcji zmagają się ze znanym problem nadmiernego zużycia oleju silnikowego. Można zainteresować tymi silnikami w przypadku modeli wyprodukowanych po 2012 r., ponieważ przeprowadzono modernizacje mające na celu

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

benzynowymi to decyzja podwyższonego ryzyka. Do wyboru mamy doładowane motory TFSI1.8 144-160 KM, 2.0 180-225 KM, a także 3.0 V6 272-333 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i turbodoładowania. Niestety, wspólnym mianownikiem wymienionych jest duże spalanie oleju silnikowego. Z tą

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

. Sytuacja się poprawiła w 2011 przy okazji modernizacji motorów z rodziny TFSI. Większość problemów zyskała marginalne znaczenie. Jeśli benzynowe A4 B8, to najlepiej po 2011. Tutaj próżno szukać wolnossących napędów. Czasy się zmieniły i też konkurencja poszło mocno do przodu. Optymalna wersja to 1.8 TFSI o

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

ryzykownych wersji silnikowych. Wymieniamy także najpopularniejsze usterki i podpowiadamy, co sprawdzić przy wyborze konkretnego modelu. Dziesięć najpopularniejszych modeli używanych z importu w 2017 r.: 01. Audi A4 02. Volkswagen Golf 03. Opel Astra 04. Volkswagen Passat 05. BMW serii 3 06

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

litr na 1000 km? 2 litry od wymiany do wymiany? Masakra! o czym w ogóle piszecie? U siebie w starym gracie nie dolewam oleju - nie ma takiej potrzeby - zawsze mieści się w normie. A konstrukcja silnika to stare dobre lata 80:)

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@kwahoo: tak, był zintegrowany w R18A czyli dosyć popularnym silniku w civicu 8 gen. efekt jest taki, że w euro civicu nie da się tego łatwo ztuningować. natomiast co do trwalości VAT, to same negatywy. sam sobie zrobiłem kuku q5 z 2 litrową benzyną 180 KM. przejechałem jakies 15 tys i silnik jest

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Re: Zakup 8-cylindrówki

. > i podejście wielu m > echaników (kosmiczne stawki lub odmawianie napraw takich silników). Współczuje doświadczenia z mechanikami. Jak ostatnio olej zmieniałem to u mojego mechanika stał na drugim stanowisku właśnie W220 (S65AMG) na wymianę rozrządu. Mały warsztat na obrzeżach miasta, a 20

Re: Docierać, czy nie?

"postępowi w metalurgii" nie musi być docierany. Jasne że nie musi bo padnie po pierwszych 5000 km. Zwórccie uwagę że nagrody za silniki roku to sa dziennikarskie wyd,muszkina podstawie prospektów.Jak to możliwe że silnik roku dostaje jakas załosna paliwożerna wydmuszka 0.9litra Fiata albo te koszmarki 1.4

Re: Co za pierdoły ...

> Gość portalu: q napisał(a): > > > Silnik 2.0 TFSI > > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > > Ubezpieczenie 4000zł na rok > > Komplet opon 4000zł > > Klocki plus tarcze - 2000zł > > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie