a4 143 bezstopniowa multitronic

Piotr Mokwiński

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Na rynku wtórnym niezmiennie wysoką popularnością cieszą się auta segmentu premium. Kierowcy doceniają wyraźnie wyższą jakość wykonania, często bogate wyposażenie i namiastkę prestiżu. Pamiętajmy jednak, że nie wszystkie wersje silnikowe są godne polecenia. Wśród używanych znaleźć możemy bowiem warianty problematyczne, generujące pokaźne koszty.

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

Niegdyś kosztujące kilkaset tysięcy złotych w bogato wyposażonych wariantach auta marek premium, dziś kupimy za ułamek pierwotnej ceny. Lata trudnej eksploatacji pokazały, że BMW serii 3 E46 i Audi A4 B6 są konstrukcjami trwałymi i godnymi polecenia. Oczywiście, nie we wszystkich wersjach silnikowych.

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Wielu producentów coraz chętniej wprowadza do swoich cenników nietuzinkowe modele korzystające z rozwiązań znanych ze znacznie popularniejszych konstrukcji. Wśród nich sporym zainteresowaniem w świecie używanych maszyn cieszy się pierwsza generacja Audi A5 i BMW serii 4. Każdy z tych samochodów oferuje ogromny wybór jednostek napędowych. Niestety, tylko garstka zasługuje na większą uwagę kupującego

Zestawienie żarówek w Audi A4

Zestawienie żarówek w Audi A4

otwieranym, brezentowym dachem. W B6 zadebiutowała bezstopniowa skrzynia Multitronic. Paleta benzynowych jednostek składała się z: 1.6 – 102 KM, 1.8 T – 150, 163 i 190 KM, 2.0 – 130 i 150 KM, 2.4 170 KM, 3.0 – 220 KM i 4.2 – 344 KM. Do wyboru oddano też dwa diesle w kilku