a5 test 3.0 quattro

Tekst i Zdjęcia: Juliusz Szalek

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Z wielkiej niemieckiej trójki w nowej odsłonie pojawiło się jako ostatnie. Audi bacznie przyglądało się, co pokaże konkurencja, i po kilku miesiącach ujawniło swoją tajną broń - nowe A4. Czy podobnie jak w przypadku R8 i A5 ustawią się po nie kolejki?

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Jeśli kawałek żelaza z Sevres pod Paryżem uznaje się za wzorzec metra, to zaawansowane technologie w opakowaniu z odpowiednio poskładanych blach w Ingolstadt pod postacią samochodu Audi A4 należy uznać za wzorzec klasy premium. Jest w nim wszystko to, co wyznacza właściwy poziom samopoczucia właściciela takiego samochodu

Pilot Sport 3 na mokro

Opona, która skraca drogę hamowania na mokrej nawierzchni aż o 3 m? To możliwe. Sprawdziliśmy

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

A4 , usportowione A5 i A7 oraz flagowe A8 . Od liczb może rozboleć głowa. Do tego Q7 , Q5 i zapowiedziane

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Z ta jakoscia jest tragedia jak i w BMW. A te wszystkie testy, to tez jest gowno. Czemu zadko robia testy dlugo terminowe, takie naprzyklad do 100tys mil. I wtedy opisza jak takie autko sie sprawuje, co jest nie dobre, co powinno byc ulebszone, i jakie byly w nim problemy. Natomiast, takie

Re: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D | Test wideo

Volkswagen Polo na resorach 3.0 TDI quattro po chipie 270 KM + blokada mechanizmu różnicowego, sprint do setki w 5 sekund. Zatkało ?

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Jak na tak ciężkie auto, quattro i fajne osiągi - spalanie jest bardzo przyzwoite.

Re: MegaTEST Subaru 3.0 Outback

auto niezle, ale cena z kosmosu... jak na moj gust nie powinno kosztowac wiecej niz 30.000Euro - to i tak prawie 142.000zl wiec kupa siana porownanie do Allroada raczej nie na miejscu, predzej porownalbym do nieco slabszej (tylko 2.3i) Mazdy6 4WD no ewentualnie do A4 quattro avant

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

No, oczywiście. W tej klasie mniej palą, przy podobnych (nieco słabszych) osiągach tylko BMW 535d, Mercedes E420 CDI oraz Lexus GS450h (celowo zestawiam różne systemy), są jednak dużo droższe, no i w żadnym z nich nie jest dostępne quattro

Re: 3.0tdi to niewypal

się już tą nową wersją 3,2 FSI z A5/A4, 265-konną, to się wypowie. Na razie jest test a Auto Zeitung, 1800-kilogramowe A4 3,2 FSI quattro z tiptronikiem osiąga setkę w 6,1 sekundy, przy średnim spalaniu 10,6 litra, widocznie w konstrukcji silnika i zestrojeniu skrzyni biegów w porównaniu z poprzednią

A4 3.0, 330i czy ST220

Witam, Przymierzam się do zmiany samochodu. Szukam kombi, rocznik 2004, silnik ciut mocniejszy od wersji podstawowej. I póki co zostały mi do wyboru 3 marki: - A4 3.0 lub 3.0 quattro - 330i, może 325i. (a może wersja 4wd - 330ix Touring?) - ST220 No i teraz pytania. Czy ktoś z Was miał

Audi A6 3.0 TFSI - cena

. www.autobild.de/artikel/facelift-fuer-den-audi-a6_763344.html Okazuje się, że 3.0 TFSI z tiptronikiem będzie kosztował 47 900 €, podczas gdy 3.0 TDI ze skrzynią ręczną - 45 300 €. Dla obu modeli cena dotyczy wersji quattro. Katalogowo 3,0 TFSI robi 100 km/h w 5,9 sekundy, sądząc po testach ostatnich modeli Audi może to być wartość bliska

Re: AUDI A3 (1996-2003)

www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/jazda-probna-audi-a4-2-7-v6-tdi-180km-23-08-06,1412.html 2004 Audi A6 3.0TDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/test-2004-audi-a6-3-0tdi,287.html 1998 Audi A4 Avant 2,8 Quattro LPG

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Ktoś może powiedzieć, że BMW ma napęd na tylną oś, a Audi paliwożerne quattro. OK, weźmy poprawkę i na to. Europejskie oficjalne testy zużycia paliwa jak wiadomo mają z realiami niewiele wspólnego. Każde auto jest tam jeżdżone tak samo, podczas

Re: Czarna strzała od Avusa

TESTY AUDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/audi-a5-2-0-tfsi-211km-quattro,6027.html

Re: Nowy Citroen C5.

No faktycznie, w porównaniu z Audi A4 3,0 TDI quattro z tiptronikiem, które w teście AZ zbiera się do setki w 6 sekund kiepawo jakby troszkę. W przypadku diesla nie jest to wina silnika, toż Jaguar XJ6 z nim i sześciobiegowym automatem w testach robi setkę w 8,8 sekundy. Problem pewnie leży

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

tablica.pl/oferta/torby-roadster-do-audi-tt-roadster-8-n-quattro-walizki-set-3-czesciowe-CID5-ID2mng5.html#e6c13f5b93;r:;s:

MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

piekne autko w rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej dopracowany w kazdym calu wysoka jakosc wolałbym od beemki i merca a w dodatku tansze

Re: Volvo V70XC czy Audi Allroad Quattro?

? www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php id=457&A_SESS=de73ab43286e5d3d8489ec05b0d727ac

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Re: test porownanie A4,BMW3 C-klasa

nfplakto napisała: > Audi w tescie ma naped na cztery kola. Prawda, dopiero po zwróceniu uwagi zacząłem czytać test. Przyzwyczaiłem się do obecności oznaczenia "quattro" zawsze przy nazwie modelu audi wyposażonym w taki napęd i stąd omyłka.

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

-200k i suvem jest tylko z nazwy. to po prostu powiekszone kombi z wiekszym przeswitem (podobnie zreszta jak X1)." Nie pitol ;). Za 165k masz większe Audi Q5 quattro 2.0 TDI prime line z nawigacją, ksenonami + led, elektrycznymi fotelami, czujnikami parkowania itd.. Akurat Audi w ostatnich czasach

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Przecież Audi już zrezygnowało z Torsena w najnowszej generacji quattro. Oczywiście zrezygnowało na rzecz mechanizmu sterowanego elektronicznie." W której niby generacji Quattro? Haldex był w TT i A3 od zawsze. Reszta ma torsena. Nawet najnowsze S7.

Audi kontynuuje testy nowego RS6

www.autobild.de/ir_img/37235478_639dbe1988.jpg V10, 5.0 biturbo. Ma mieć 580 koni i 650 Nm - ale chyba moment obrotowy powinien być większy... 4.2 sekundy 0-100. W Q5 i A6 po liftingu (wiosna 2008) zapowiadany jest m.in. konkurent doładowanej trzylitrówki BMW - 3.2 FSI biturbo, 333 KM. Jeszcze z takich ciekawostek dotyczących Audi, w

Re: Porsche Panamera Diesel

Ten nowy 3.0 TDI jest rewelacyjny - w Audi A7 Quattro spalił w teście (nie wg. danych producenta) 6,2 litra w trasie i 9,0 po mieście. Aż trudno uwierzyć że taki potwór może nic nie palić ...

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

Tekst z Gazety /http://www2.gazeta.pl/auto/1,31341,1106961.html/ AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5 Tekst: ŁUKASZ KIFER 05-11-2002 15:01 "Nawet oszczędzanie może być przyjemne. Najlepszy przykład to jazda jedną z trzech porównywanych limuzyn z silnikami Diesla. Jednak by

Re: BMW M5 vs Audi S6 (test, AB)

Motor Trend: BMW530i 3 miejsce, A6 3.2 4 miejsce: www.motortrend.com/roadtests/sedan/112_0503_luxury_sport_comparison/ Zwracam honor: oto test w Car and Driver A6 4.2 Quattro zajelo 5 miejsce

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

najlpesze jest jak tesuja benzynowe 3.2 V6 i pisza ze silnik cyt "zachowuje sie jak dzieciak, wprowadza cale nadwozie nieprzyjmne drgania" a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" roznica miedzy tymi silnikami

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

dostaniesz złącza karty pamięci, bluetootha 3.0, 5 calowego ekranu i dual sima Wiesz na czym polega różnica? Na tym, że w iPhonie nie dostaniesz tego (oprócz BT, który jest w wersji 4.0) za żadną dopłatą, bo ktoś uznał, że to złe rozwiązanie i już, ale jeśli ktoś uznał, że coś jest dobrym rozwiązaniem, to

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

> a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko > nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" Bzdura

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

starym A6 klasyczna deska to bylo cos pieknego. Nowa 5 jest tez niezla moim zdaniem. No coz ale to sa gusta i kazdy ma prawo do wlasnej opinii.

Re: Q7 czy x5?

? Jakies konkrety? > > Quattro to przestarzaly system ze swoimi wadami z lat 80, ktory Audi wciska swo > im klientom. Kazdy powazny test na wszystkich podlozach - lod, snieg, suchy to > r - pokazuje przewage Xdrive od quattro. Nie badz smieszny Xdrive przy quattro -mlotek

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

Gość portalu: WłodekSiemniedam napisał(a): > A kogo stać na ten wózek z komentujących ten artykuł ?? mnie nie a ciebie?

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat W której niby generacji Quattro? Haldex był w TT i A3 od zawsze. Od 6 generacji quattro dla silników umieszczonych wzdłużnie, dostępnej od RS5. S7 też nie ma torsena. @pat Reszta ma torsena. Nawet najnowsze S7. Jak zwykle wykazujesz się ignorancją i upierasz się przy swoich nieprawdziwych

Testy torowe szybkich aut

Testy przeprowadzane przez dziennikarzy programu telewizyjnego motorvision na DSF-ie (czasy w sekundach i setnych sekundach) 1. Mitsubishi Evo VII - 18,92 2. RED-Motorsport-Elise - 19,23 SPEZIAL 3. Mitsubishi Evo VI - 19,35 4. Audi RS4- 19,58 5. Porsche 911 GT 3 - 19,61 6. Audi TT quattro

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

Zgadzam się z Panem ZIOMKIEM , że A6 i A8 znacznie się różnią , tylko pytanie - czy brał Pan pod uwagę NOWĄ A6 ?

Re: Audi A6 Allroad Quattro po raz trzeci

jeździł po polnych i leśnych drogach." Trochę droższa alternatywa (280tys.) BMW X5 3.0d - ten SUV nie jeździ wyraźnie gorzej po asfalcie niż Allroad , zresztą Allroad nie jest jakimś mistrzem zakrętów. Jest co najmniej tak samo przestronny dla 4-osobowej rodziny, a na sportowych nisko profilowych 19

Saab 9-5 2.8 V6 Turbo XWD | Test wideo

często zapominają, że mimo Quattro hamulce w zimie działają tak samo). Ale wystarczy popytać się ludzi co myślą o Quattro a co o Turbo. Quattro to bezpieczeństwo i super przyczepność, a Turbo to oda razu - "Panie ile to Pali", a wszyscy zapominają, że auta z Quattro palą od 2 do 3 litrów więcej na 100

Re: Porównanie trzech kombi | Test wideo

Audi A3 Ambiente 1.8*160 KM TFSI Sportback Quattro. - najlepszy wybór; i takie autko użytkuję. Najlepszym segmentem aut wg. mnie jest C - Klasa Niższa średnia.

Re: Skoda superb lepsza od audi a6 quattro i bmw

porównać zwykłe 330Ci z M3 - różnica przecież tylko 0,2 litra a mocy 112KM.

Re: Testy długodystansowe Autoświata

: www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6013 www.golfv.de/board54-motor-tuning/97968-1-4-tsi-turbo-kaputt/ www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72935

Skoda superb lepsza od audi a6 quattro i bmw 525xi

Skoda superb 3.6 zostala porownana z audi a6 2.8 quattro i bmw 525i xDrive, wszystkie auta z napedem na cztery kola i wygrala zestawianie. Suma punktow: superb 3105, a6 3093, bmw 3067. Ceny: skoda 35 tys euro, audi 44 tysiace euro, bmw 45 tysiecy euro. Test zrobil AUTOZEITUNG. Skoda

Re: Nowy czy uzywany...

sniperslaststand napisał: (...) Jeśli kupujesz Audi, to tylko i wyłącznie z quattro (takie jest moja prywatna opinia), i wtedy najlepiej tylko modele powyżej A3, żeby to było quattro prawdziwe. (...) Bo ja wiem? Kolega ostatnio przetestował A3 z tym chyba nowszym haldexem i był całkiem

Re: DIESEL - porównanie mocy z benzyniakiem

Aha widziałem porównanie Lexus GS450h z Audi A6 3.0 TDI quattro . Lexus spalił w teście 10 l Pb95,a był cięższy od Audi o 120 kg . Na dodatek do 200 km/h przyspieszał w 20 s ,a Audi 3.0 tdi w 35 s . Audi spaliło 9.9 l ON . Cena obu samochodów zbliżona . Przy dzisiejszych cenach Pb95 i ON

O haldeksie 4, quattro i x-drive.

nazywa tak haldex (a3, TT) czy BorgWarner (q7) i jeszcze inne. Otóż zimą tego roku w Zillertal w Alpach austriackich niemieccy dziennikarze przeprowadzili test skuteczności różnych napędów 4x4 na zaśnieżonym torze z różnymi możliwymi utrudnieniami. Ten test zrelacjonowało m.in. Automoto. Saab 9.3 XWD z

Subaru Legacy według Auto Bildu

Niemcy zrobili test porównawczy - Legacy 3.0 Kombi versus A4 3.0 quattro, BMW 330xi i C 320 4 Matic. Wynika z niego, że pojazd japoński jest całkiem mocnym konkurentem w tym segmencie - wprawdzie przegrywa na punkty, ale trzeba brać poprawkę. Testerzy narzekają na małą ilość miejsca z przodu

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

nie dostaniesz badziewnego, oporowego ekranu, plastikowej obudowy, a GPS będziesz miał w standardzie, a nie za dopłatą. " Ale nie dostaniesz złącza karty pamięci, bluetootha 3.0, 5 calowego ekranu i dual sima, a chińczyki wszystko to mają! :-). Gołe A4 z najtańszą benzynówką nie ma od tego z 3

Re: Test Skody Octavii . Wygrała z Mercem i BMW .

Nie no zaraz napiszesz ,że Octavia jest lepsza od Audi A4 quattro ? Więc po co przepłacać ? Jeździłem każdym z tych samochodów ,czyli A4 2.0 t , BMW 320d , Mercedes c240 i Octavią 2.0 tdi . I zapewniam ciebie ,że Skoda nie jest lepsza od którego kolwiek ani najlepsza w tym towarzystwie .

Dlaczego u nas ok. 200 koni już musi wciskać w

fotel ? Test Allroad'a 3.2 FSI 255 KM : www.se.com.pl/se/index.jsp?place=subMenu&news_cat_id=78&layout=1 W USA 200 KM to podstawa oferty . Jak samochód ważący prawie 2 tony ,z silnkiem 3

Re: BMW M5 vs Audi S6 (test, AB)

karakalla napisał: > No ale ponawiam pytanie: czy RS6/+ (?) będą atmosferyczne, czy doładowane? Możn > a mieć obawy, że V10 + quattro + tiptronic + turbo/kompresor nie zmieszczą się > nawet w cielsku A6. Z tego co czytalem to mowi sie ze ma byc V10 twin

Jak robimy test pod wynik :)

niepoznaki, chłopaki wzięli motor 1.8T. Mogli przecież testować 1.6 :) W A4 mamy do dyspozycji silniki 3.0 TDI oraz 3.2 FSI - oba V6. Skoda nie daje ich nawet do Superb. Zaś do Octavi Combi nie wchodzi nic ponad rzędową 4-kę. No, ale o tak drobnym szczególe autorzy najzwyczajniej zapomnieli :) Do

Saab 9-5 2.8 V6 Turbo XWD | Test wideo

@ionen76 Co było pierwsze? Insignia czy 9-5? Gdyby najpierw pojawił się Saab, a rok później Opel, taka wersja jeszcze by przeszła, że oto Szwed użycza blasku uboższemu kuzynowi. Tok myślenia VW = Audi jest może i pociągający, tyle że opiera nie opiera się na faktach, z wyjątkiem tożsamości A3

Re: Lexus IS-F kills Audi RS4 hehe

hehe strona dla dzieci, nie wiadomo kto byl kierownikiem skad test, w jakich warunkach itd. mi wychodzi ze lexus gs430 "is noticably faster than": A8 4.2 FSI Quattro, A6 4.2 Quattro, CL500 W215, A6 3.0 TDI itd. "equally fast": CL600 W215, Subaru Impreza WRX STI, itd. Wogle wychodzi ze ze

Test włamaniowy samochodów

www.samar.pl/index.html?__action=sec,4&news=6485 Troche mało tych samochodów przetestowali - tutaj cała tabela: MODEL WYNIK TESTU(CZAS POTRZEBNY NA OTWARCIE AUTA) 1. BMW 525i SE Próba nieudana NAJLEPSZY 2. Lexus RX300 SE-L Próba nieudana 3. Peugeot 407 SE Próba nieudana 4. BMW X3 SE Próba nieudana 5. Skoda Octavia Ambiente 1 min

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat jakieś 90% wyjeżdzających obecnie z salonu modeli z Quattro nadal ma Torsena, albo ew. Haldex Twardych danych nie znam, ale biorąc pod uwagę, że A6 nie ma ani Torsena, ani Haldeksa - śmiem wątpić. @pat Kupują iPhona bo oczekują pewnego standardu i jakości Właśnie - i kupując iPhone'a nie

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

modeli, a nie wiadomo, jak rozkłada się udział modeli z napędem quattro - przypuszczam, że im droższe modele, tym udział quattro większy. " A6 to ogółej mniej niż 20% całej sprzedaży Audi. Pewnie jakaś 1/4 z tego to Quattro.. Nie chce mi się tak głęboko sprawdzać, znudziła mnie już trochę ta dyskusja

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

? To nie jest gołe A3. Gołe A3 nie ma automatu w standardzie. @Spokojnie Nie chce się wierzyć ale tyle samo kosztuje ... Skoda Octavia Scout 2,0 TDI Scouta Skoda nie ma obecnie w cenniku. Ale za 112 tysięcy kupujesz Superba Combi z 2.0 TDI 170KM, 4x4 i pakietem na bezdroża. Za Alltracka z tym

Silniki - będzie H6!!!

Wersje Subaru Legacy, budowane ku uciesze długonosych barbarzyńców, będą wg. prasy niemieckiej wyposażone w następujące silniki: 2.0 - 137 KM, 2.5 - 165 KM (oba H4) oraz H6 3.0 - aż 245 KM. Jeżeli jakość wykończenia i wyposażenie będą OK (a ponoć powinny) - ta najmocniejsza wersja będzie

$35,000 Sports Sedans - BMW 330i 1st, Lexus IS350

Car&Driver porownalo najnowsze sportowe sedany w cenie do $35,000 wyniki testu: 1. BMW 330i 2. Lexus IS350 3. Infiniti G35 4. Acura TL 5. Audi A4 3.2 Quattro 6. Cadillac CTS 7. Volvo S60R AWD 8. Saab 9-3 Aero wiecej w linku

Re: Wolne fantazje

We wspomnianym teście AZ 295-konne Evo robi setkę w 5,2 sekundy. Przy czym od 335xi jest lżejsze o jakieś 100 kg. Pytanie, jaką ma faktyczna moc. Kwestia faktycznych mocy naprawdę nie jest bezzasadna, weźmy A6 3,0 TFSI z pierwszego wpisu, które setkę wyciąga w 6,2 s, natomiast A6 4,2 FSI - w 6,5

infiniti m35

zaskoczyl" w tym segmencie 5. cadillac sts v6 <-- przegrany, ale z taka konkurencja to chyba nie wstyd :) 4. audi a6 3.2 quattro <-- tu spodziewalem sie wyzszej pozycji. obstawialem pierwsze lub drugie miejsce. 3. bmw 530i sport <-- myslalem, ze kontrowersje zwiazane ze stylizacja i malo

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

: www.audi-mediaservices.com/publish/ms/content/en/public/pressemitteilungen/2010/09/04/headline_audi_in_new.standard.gid-oeffentlichkeit.html "The quattro permanent all-wheel drive system is state of the art. Featuring a crown-gear center differential and torque vectoring, it is particularly flexible and dynamic.". @pat Ach przepraszam apropo RS3, nie doczytałem o ułożeniu silnika. Gdybym nawet pominął informację o wzdłużnym

Re: Skoda superb lepsza od audi a6 quattro i bmw

q7-quattro napisał: > 330ci napisał: > > > Normalnie niesamowite nowy wyznacznik jakości i tego czy auto jest > > warte zakupu to....bagażnik i miejsce z tyłu. W takim teście Fiat > > Ducato by wygrał z Gallardo. > > Masz problemy z

Re: misiu czytaj dokładnie, 5 sekund jest w katal

Romeo GTV-6 2.5l 156KM - ok. 30s Audi 200 Quattro 2.3l 220KM - ok. 24s BMW 535I 3.5l 210KM - ok. 23s Maserati Quattroporte 4.9l 292KM - ok. 23s Ford Explorer XLT V-8 5.0l 214KM - ok. 50s !!! PS dane z bazy CarTest`u -- skyddad - Olej polsyntetyczny jest robiony ta samo technologia co

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

wszystkiego jeszcze wspomniane HTC za złotówke w promocji, 150 metrowy "apartament" na Białołęce i mamy aspirującego bogacza po polsku. "Może gdybym nie miał Audi, to mógłbyś mi takie kity wciskać." Nie wiem do jakiego ASO jeździłeś, ale bywałem w tym na Połczyńskiej A6 3.0 TDI Quattro (czy to jest już

Re: silniki Audi

(kosztuje tylko o 5% mniej że o klasę wyższe A6 3.0 TDI quattro z tipem - wypada energetycznie gorzej w kwestii spalania - jest o prawie 200 kg cięższy - ma gorszą skrzynię biegów, zwiększającą spalanie, z mniejszą liczbą przełożeń - jest droższy w utrzymaniu (pojemność > 2 litry, serwisowanie

Test nowej Hondy Legend w AMuS

przecież MB S350 z 20 końmi mniej (tyle, że bez 4x4) robi setkę w 7.9 sekundy, zdaje się, że Audi A6 3.2 quattro tiptronic też schodzi poniżej 8 sekund... Hamulce też nieszczególne, 39 metrów ze 100 km/h nieobciążony na zimno, wszystkie pozostałe próby powyżej 40 metrów. Co tam jeszcze... Dość dużo pali

FWD vs 350Nm

KM. O quattro w A6 w tym teście, jest tylko krótka wzmianka. Na szczęście SAAB planuje wprowadzenie w następcy 9-5 napędu 4x4. Będzie to pewnie Haldex, ale dobre i to. Pierwszym zwiastunem napędu 4x4 będzie pierwszy w historii SUV SAABa. Pozdrawiam "Saabowców"

Re: Do roberta!

na mokrym) nie wykazują ŻADNEJ przewagi quattro nad 2WD. Tylko przy starcie na mokrym quattro jest znacznie lepsze (no i oczywiście na śniegu). Wyniki (czasy i prędkości) wychodziły identyczne z dokładnością do 0,5 sekundy i 0,5km/godz). Nie wydaje opinii - takie były wyniki testu. I tyle

Re: AWD w bmw 330xd

W sumie to nie wiem. Przyrosty w przypadku BMW były analogiczne jak różnice dla Audi przednionapędowego/z Torsenem. Mała ciekawostka - prównanie z AMuS Audi A6 3.2 FSI quattro z Volvo V70 T6 AWD, czyli pełnokrwisty Torsen vs badziewny Haldex. Volvo waży 1907 kg, Audi - 1833kg. Audi Volvo

Re: Jak robimy test pod wynik :)

tego testu - silnik mogli wybrać gorzej. Chodzi natomiast o to, że poza silnikiem na auto składa się jeszcze kilka innych elementów. I pod tym kątem to jest "absolutnie nic" Audi. W innym wątku zapodałem takie porównanie cenowe: --------------- A3, 2.0 TFSI (147 KW)+quattro 6 biegów. Do

Małe podsumowanie, statystyki sprzedaży, testy...

. www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Comparos/articleId=123235/pageId=132217 (Infiniti kładzie BMW, Lexus Mercedesa; domniemam, że tylko A4 quattro jest w stanie z tymi autami wygrać

Re: Magiczna granica 500 KM

. Audi RS4 -19,58 4 . Porsche 911 GT 3 -19,61 5. Audi TT quattro 225 PS -19,65 6. Lotus Elise 111 S -19,69 7. Porsche 911 Carrera -19,72 Wniosek - niekoniecznie auta najmocniejsze mają najlepsze wyniki (Mitsu Evo 'tylko' 280KM). Kluczowym elementem jest też zawieszenie i układ

Re: FWD vs 350Nm

- > 480Nm. W Mercedesie E320CDI jest 500Nm i 204KM. O quattro w A6 w > tym teście, jest tylko krótka wzmianka. > Na szczęście SAAB planuje wprowadzenie w następcy 9-5 napędu > 4x4. Będzie to pewnie Haldex, ale dobre i to. Pierwszym > zwiastunem napędu 4x4 będzie pierwszy w historii

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

mobile5 napisał: > Sport Auto & Auto Motor Und Sport > Slalom 18m: > 68.2 km/h - Audi TT 2.0 TFSI > 66.8 km/h - Audi TT 3.2 quattro, 250 PS > 63.3 km/h - Audi TT 3.2 DSG MK1 > 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 > 68.2 km/h - BMW Z4 3.0 CS > 68.1 km

Re: Samochód do 65 000

TFSI quattro z S-tronikiem (albo żeby było jeszcze miło dla oka — A5 Sportback). To jednak może następnym razem :)

Re: Jak robimy test pod wynik :)

różnica. Kupowanie silnika z 220nm momentu i napędem na ośkę, gdy auto kosztuje ponad 30 tyś euro zaś dopłata do quattro i 6-tego biegu to 3 tyś euro, to szczyt głupoty. > Chorujesz poprostu na Skodofobie. Lepiej przestudiuj ten test :) Kolejny głęboko merytoryczny, i dobrze świadczący o

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

- Audi A6 3.2 FSI quattro - 61 do 88 (przewaga od 1 do 4 cm) - 95 (przewaga 2 cm) - 93 do 116,5 (przewaga 0,5 cm) - 95 do 1030 (przewaga 3 cm) Czyli jest dokładnie tak, jak mówiłem. Różnica w przestrzeni wewnątrz na długość jest tożsama z różnicą w rozstawie osi, wynoszącą 3,5 cm. 3,5 cm więcej (4

Re: Audi R8 V10 | Test wideo

Kiepski sposób celebrowania 30 lecia "quattro" za pomocą R8 V10. Ten model ma najbardziej prymitywny system napędu na cztery koła jakie Audi ma w ofercie (Haldex). Na dobrą sprawę twórcy quattro nigdy by nie powiedzieli, że to jest prawdziwe 4x4. Poza tym inżynierowie wcale nie "przekonali się, że

Re: Do roberta!

. Największa przewaga jest przy starcie zatrzymanym pod górkęna oblodzonym podłożu. Wszyscy stoją i kręcą kołami, a 4x4 po prostu jadą. Wyniki (czasy i prędkości) wychodziły > identyczne z dokładnością do 0,5 sekundy i 0,5km/godz). Nie wydaje opinii - > takie były wyniki testu. I tyle:-) >

Re: proszę o opinie o Volvo c70

(jak A6), okazuje się to być złudne. A6 quattro okazuje się chronić sporo skuteczniej niż X3 . Do pewnego stopnia czynniki ludzkie mogą te wyniki kształtować, ale też prawda jest taka, że X3 ma gorsze wyniki testów zderzeniowych (EuroNCAP), na pewno gorzej trzyma się drogi niż A6 quattro i ma krótszą

Re: Jak robimy test pod wynik :)

stalego 4x4. A Audi robi. I to jest podstawowa > różnica. > Kupowanie silnika z 220nm momentu i napędem na ośkę, gdy auto > kosztuje ponad 30 tyś euro zaś dopłata do quattro i 6-tego biegu to 3 tyś > euro, to szczyt głupoty. Proponuje np. forum

Re: Subaru Legacy zdruzgotane w teście AMuS

połowę > więcej. Jednak model 3.0 kosztuje porównywalnie z BMW czy MB, duzo więcej niż np. Mondeo ST220 albo Vectra 2.8 Turbo. > Więc cokolwiek by nie mówić i jakkolwiek się nie napinać - legacy to ni > e > mercedes. Wiem, bo jeżdżę. To po prostu auto klasy średniej z dużo

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

wersji z napędem na cztery koła quattro, a większość tych aut "na gotowo" to wersje przednionapędowe. Szukałbym jednak do skutku, gdzieś pewnie jest wersja z napędem na obie osie. Alternatywnie, odrzuciłbym również modele o których mówisz i zainteresował się 170-konnym Passatem Variant TDI ze skrzynią

Re: Mercedes-AMG C30 CDI

zakrecie) ten AMG ma po prostu zawieszenie zestrojone dobrze a silnik jest wystarczajcy: Manufacturer Type HP Nm Vmax 0-100 km/h 80-120 km/h Hockenheim Abt-Audi TT-Limited 310 400 257 6 5,7 1.19,3 ABT-VW Bora V6 Kompressor 280 330 250 6,4 5,9 1.21,6 AC Schnitzer-BMW ACS3 C30 295 380 265 5

Re: Audi R8 V10 | Test wideo

Nie wiem jak jeżdzi Audi R8,ale jeżdżę Audi TT quattro 3,2 DSG i wydaje mi sie że auto jest przyklejone do asfaltu.Nawet moja żona się nie boi jezdzić powyżej 200km/h i udaje mi się ją uśpić w tym aucie chociaż to roadster.Jeżdżąc MB 600SEC ma mniej pewną minę i nie lubi tego auta.Oczywiście różne

Re: Zarzucanie i dołączanie napędu...

temu byl test w AMuS quattro vs x-drive > quattro przegrywa z x-drive ja widzialem taki test chyba w autoswiecie. terenowy X3 kontra zwykle A6. wygral X3 bo ciezki czysto szosowy A6 pod wplywem masy tonal w sniegu w terenie. Tylko A6 duzo lepszy byl na szosie na cisanych zakretach.

Re: Jak robimy test pod wynik :)

- vw nie robi stalego 4x4. A Audi robi. I to jest podstawowa > > różnica. Kupowanie silnika z 220nm momentu i napędem na ośkę, gdy auto > > kosztuje ponad 30 tyś euro zaś dopłata do quattro i 6-tego biegu to 3 tyś > > euro, to szczyt głupoty. > Proponuje np. forum &#60;a

Re: Frankfurt 2009 | Tak wygląda Superb kombi

Skoda superb 3.6 zostala porownana z audi a6 2.8 quattro i bmw 525i xDrive, wszystkie auta z napedem na cztery kola i wygrala zestawianie. Suma punktow: superb 3105, a6 3093, bmw 3067. Ceny: skoda 38 tys euro, audi 44 tysiace euro, bmw 45 tysiecy euro. Test zrobil AUTOZEITUNG. Skoda

Re: Nowy czy uzywany...

plawski napisał: > Bo ja wiem? Kolega ostatnio przetestował A3 z tym chyba nowszym haldexem i był całkiem kontent. Tu jest TEST Haldexy się poprawiły - reagują szybciej, jest lepsza kontrola, ile momentu faktycznie zostanie przeniesione na dołączaną oś. Dodatkowo A3 ma bardzo dobre

se eS 6 kombi pojeździłem...

bezpośredni. bardzo mi odpowiadał. Hamulce, hmm, duzy skok pedału wymaga przywyknięcia..ale na pewno są skuteczne..testów 200-0 nie przeprowadzalem..;-) Teraz parę rzeczy, które mnie naprawde zdziwiły. Jak wspomniałem autko ma 94 kkm przebiegu a środek trzeszczy, w napędzie coś wyje, właściciel mówi

Re: napęd na 4 czy 2 koła???

nie było. A Haldex to niestety marny napęd. Tutaj takie stare porównanie pl.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0 , nie wiem, na ile bezstronnie przeprowadzano ten test (na pewno nie do końca, bo wśród porównywanych nie ma Audi), ale

NEL TEST POLACCO L'ITALDONNE CEDE AL TIE BREAK

Polonia-Italia 3-2 (22-25 25-21 29-27 25-23 15-11) Polonia: Sliwa 5, Glinka 19, Skowronska 15, Swieniewicz 21, Niemczyk 9, Mroz 8, Barbachowska (L). Belcik 1, Podolec 4, Przybysz. .All. Niemczyk Italia: Lo Bianco, Mifkova 16, Barazza 4, Centoni 16, Piccinini 8, Gioli 14. Cardullo (L

Re: kupilem nowy samochod

/h ogranicznoną elektroniecznie . Audi z tym samym silnikiem ,napędem quattro i zwykłym tiptronikiem przyspiesza do 100 km/h w 6.9 s i ma prędkość maksymalną 250 km/h ogranicznoną elektronicznie . Pamiętam czasy jak Audi wychwalało Multitronika ,a późniejsze testy w gazetach totalnie zparzeczyły

Re: Haldex

kg (dla porównania - Audi TT Coupe 3.2 quattro waży 1446 kg) czy Spidera 3.2 JTS = 1845 kg dają trochę do myślenia. Jeszcze jedno porównanie - Volvo S80 V8 AWD waży 1869 kg, a przecież ma jeszcze automat, dla wszystkich Alf ciężary podane ze skrzynią 6-biegową. Tu

Re: Subaru Forester 2.0 D | Za kierownicą

Ja uważam, że jazda na półsprzęgle w samochodzie o aspiracjach terenowych, który nie ma reduktora jest czasem koniecznością! Subaru 2.0D na biegu pierwszym bez wciskania pedału gazu jedzie zbyt szybko i używanie półsprzęgła w lekkim terenie nawet bez przyczepy a tym bardziej z przyczepą jest

Le "riserve" azzurre continuano a vincere

Le "riserve" azzurre continuano a vincere: 2-0 all'Irlanda del Nord nell'amichevole a Campobasso. Vivacità, freschezza, intraprendenza. Ossia quel che Trapattoni voleva vedere, dopo un finale di campionato intenso per tutti e prima della sfida fondamentale contro la Finlandia di

Re: Haldex

> 77 kg (dla porównania - Audi TT Coupe 3.2 quattro waży 1446 kg) czy Spidera 3.2 > JTS = 1845 kg dają trochę do myślenia. Jeszcze jedno porównanie - Volvo S80 V8 > AWD waży 1869 kg, a przecież ma jeszcze automat, dla wszystkich Alf ciężary po > dane ze skrzynią 6-biegową. Nie można

Re: Nowa OCTAVIA 4x4?

A jak sie jeździ taką czteronapędową Skodą? Pamiętam, że w którymś z numerów bodajże "Auto Moto i Sport" był test porównawczy przeróżnych samochodów z napędem na 4 koła - testowano m.in. VW Tuarega, któreś Audi quattro, BMW 3, Suzuki Wagon R+, Subaru Forestera, Renault Kangoo i Skodę Octavię

Re: Top five | klasa d premium

1. Alfa Romeo za wygląd, styl, sportowy układ kierowniczy pewne prowadzenie oraz jakość wykonania. (dla niedowiarków proponuję testy awaryjności dekry) 2. BMW za pewne prowadzenie, napęd na tył i za styl podobnie jak w alfie 3. Mercedes za reprezentatywny wygląd oraz nienaganne wykończenie oraz

Re: A ty co, masz akcje Alcoa? :)

v-6 napisał: > Pytanie za 10 punktów, stąd sarkazm, bo zabiłeś mi ćwieka :) > Do tego, co napisał karakalla, mogę tylko dodać, że q5 w topowej wersji benzyno > wej ma maskę i klapę tylną z aluminium, ale czy inne wersje silnikowe poza 3,2 > też tak mają nie wiem, bo akurat