a6 2.8 multitronic

msob

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Do salonów wjeżdża właśnie czwarta generacja Audi A6 (C7). Za najtańszy egzemplarz z benzynowym silnikiem 2.8 V6 FSI o mocy 204 KM, bezstopniową przekładnią Multitronic i napędem na przednią oś trzeba zapłacić 198 300 zł

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Trzecia generacja Audi A6 (C6, Typ 4F) ma już co najmniej 11 lat, a najstarsze egzemplarze właśnie osiągają swoją pełnoletność. Upływający czas paradoksalnie jest jednak sojusznikiem prestiżowego modelu Audi, który z roku na rok kosztuje coraz mniej, zachowując jednocześnie wiele walorów nowoczesnego, komfortowego, znakomicie wyposażonego auta o charakterze limuzyny. Omijając kilka kłopotliwych silników czy bezstopniową skrzynię biegów, mamy szansę (choć nie gwarancję, bo ta uzależniona jest też od dbałości wcześniejszego właściciela) na znalezienie samochodu, który z powodzeniem może wciąż konkurować z nowymi autami, a przy tym być od nich o wiele tańszy. Przyjrzyjmy się, co - w opinii użytkowników - może zepsuć się w Audi A6 (C6).

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Więcej opinii na temat używanych samochodów znajdziesz na Gazeta.pl Audi A6 (C7, Typ 4G) zadebiutowało w roku 2011 niedługo po premierze A7 Sportback, z którym dzieliło platformę MLB, wyposażenie i silniki. W salonach niemal równocześnie pojawiły się wersje sedan, Avant i sportowe S6. W kolejnych

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Audi A6 C6 - opinie, wymiary Trzecia generacja Audi A6 produkowana była od 2004 do 2011. W ofercie znajdziemy dystyngowanego sedana i funkcjonalne kombi. Jak przystało na produkt z Ingolstadt, obłe nadwozie nie zna problemu korozji, bez względu na wiek. Oczywiście nie dotyczy to egzemplarzy z

Nowe Audi A6, czyli mniejsze A8

Nowe Audi A6, czyli mniejsze A8

) niż odchodzącej A6-ki. Audi będzie też kusić klientów długą listą wyposażenia podstawowego oraz rozwiązaniami dostępnymi dotąd wyłącznie w wyższych klasach. Wszystkiemu towarzyszyć będzie oczywiście wysoka jakość materiałów i doskonałe spasowanie elementów tapicerki. Gdy

Zestawienie żarówek w Audi A4

Zestawienie żarówek w Audi A4

. Kolejne propozycje przewidziano dla bardziej wymagających klientów: 1.8 T – 150 i 180 KM, 2.4 – 165 KM, 2.6 – 150 KM, 2.8 – 173 i 194 KM, a także sportowe S4 – 2.7 o mocy 265 KM i RS4 – 2.7 381 KM. Diesle dominują w wersji kombi. Podstawowy, pozbawiony doładowania ma

Audi A6 1.8T multitronic

PROSZĘ O POMOC, POSZUKUJĘ KOMPUTERA DO SKRZYNI BIEGÓW MULTITRONIC O NASTĘPUJĄCYM KODZIE 01J927156BG. MOŻE KTOŚ MA KONTAKT KTO NAPRAWIA LUB SPRZEDAJE TAKIE KOMPUTERY???

Re: A6 300KM albo S6 340KM

O jakiej wersji 2.4 myślisz? Z Tiptronic'kiem, Multitronic'kiem, quattro? Według mnie w kombinacji quttro+Tiptronic ten silnik to absolutne minimum. Poszukaj raczej 2.8. Pozdrawiam

KUPIĘ SKRZYNIĘ BIEGÓW DO AUDI A6....

1,8 T, 2001 rocznik, multitronic. Dopuszczalne symbole skrzyni to: FGC, FNX, FNW, EZF,DZN. PILNIE!!! Poproszę o info na maila. Jestem z Warszawy, ale szukam tej skrzyni w całym kraju.

Re: DSG versus Multitronic.

: www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4/avant/technische_daten.html?carlineLeft=%2Fetc%2Fvehiclestore%2F50100%2Fa4% 2Fa4avant&modelLeft=8k506c_3_gwmbwmb&carlineRight=%2Fetc% 2Fvehiclestore%2F50100%2Fa4%2Fa4avant&modelRight=8k506h_1_gwmbwmb

Re: MULTITRONIC

jest minimum 320 benzynka ?? Super masz . Z tego co wiem to w BMW lepiej reaguje Steptronic ,jest szybszy i wogóle . Sporóbuj nie dociskać do końca gazu żeby nie redukował . Ale na twoim miejscu to brałbym nową A6 4.2 quattro tiptronic . Pozdrawiam .

Audi A4 Avant, jaki silnik?

Zamierzam kupic Audi A4 Avant,z automatem/multitronic rocznik 06/07.Jaki wybrac silnik, 2,0 czy 1,8TFSI albo 2,0TFSI?

Re: MULTITRONIC

Bierz bez zastanowienia Audi A3 3.2 Allroad ze skrzynią DSG . Cud - miód. Panujesz nad samochodem lepiej niż jakbyś miał manualną skrzynię .

Re: A6 300KM albo S6 340KM

lata pozniej i niewiele strace. Teraz mam Passata - potrzebuje cos troche mniej pospolitego. Dowiem sie jak jest z 2.8 (raczej nie widzialem tutaj - jest za to mnostwo 1.8T... bleee)

Re: A6 300KM albo S6 340KM

. Multitronic z początków produkcji był trochę awaryjny. I dla równowagi trochę plusów: Dobre zawieszenie i wyciszenie, świetne hamulce i wykończenie. 2.4 V6 z przednim napędem i ręczną skrzynią nie odbiega wiele od 2.8. Pozdrawiam

Audi A4 2.0 multitronic. Pewny wybór

coś niebanalnego ? Brakuje jeszcze tylko stwierdzenia, że "zamiast A4 za 120 tys. lepiej kupić Focusa TDcDCId w wersji GoldSilberstein HTP XLGV z ręczną klimą i welurowymi dywanikami w standardzie"

Re: MULTITRONIC

A w jakim stopniu ta skrzynia dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy. Czy dynamiczna jazda spowoduje że bedzie utrzymywac wysokie obroty. Co z hamowaniem silnikiem - przestawia sie na nadłuższe ustawienie i reguluje obroty? W chwili obecnej mam całkiem inteligentny automat specialnie dla 4

DSG versus Multitronic.

: www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=22421&Strona=2 > > W skrzyni bezstopniowej w ogóle nic nie czuć, jest tylk > > o liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. > > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje

Re: multitronic i DSG to jedno?

v-6 napisał: > a dla mojego (190 KM) było bodaj 8 sek. z mult > itronikiem, a 8,2 sek. z ręczną Aż dziwne, że tak nieduża była ta różnica. Być może jakieś ograniczenia to powodowały. PS. Do tych wątków z Vel Satisem i z japończykami jeszcze wrócę, tylko coś muszę skończyć. Na

Jednak jest przednionapędowe A8:(

Wersja 3.0 V6 220 KM, seryjny Multitronic i niestety napęd na przód. Podczas premiery A8, Audi zarzekało się, że wszystkie wersje będą miały quattro. Zapowiadano także, że motor 3.0 będzie miał bezpośredni wtrysk, ale dobrze, że tak się nie stało. Ciekawe, kiedy i jakiego pokażą "małego

Re: MULTITRONIC

dzięki, włąśnie o to mi chodziło. Wyglada na to że w MB znaczki plus/minus służą do wyboru trybu pracy 2,3,4 (jak w klasycznych automatyach) a nie do wyboru i zblokowania konkretnego przełożenia. Zachowanie przy hamowaniu jest identyczne jak opisujesz w Steptronicu. Zmienę biegów

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Kupiłem dla żony dokładnie takie Verso, średnie spalenie 8,6 80%miasto (średnia z 8tyś km). Bezstopniowa skrzynia to moim zdaniem jeden z największych atutów. Może do ścigania się jest lepsza manualna, jedna całe auto do tego nie służy.

Re: multitronic i DSG to jedno?

. Nie pamiętam już szczegółów, ale zasada była taka, że podawane przez producenta przyspieszenia do 100 najpierw były minimalnie mniejsze z ręczną, dla mocniejszych silników się wyrównywały, a dla mojego (190 KM) było bodaj 8 sek. z multitronikiem, a 8,2 sek. z ręczną. Wyżej zaczynały się już

Re: MULTITRONIC

1-ce i 2-ce, dla > zabezpieczenia skrzynki), potem po prostu odpadl. A slyszalem, jak kreci i > zmienia - nie byl to automat, wiec tym wieksza przyjemnosc. :)

Re: A6 300KM albo S6 340KM

I dla równowagi trochę plusów: Dobre zawieszenie i wyciszenie, świetne hamulce > i wykończenie. > > > 2.4 V6 z przednim napędem i ręczną skrzynią nie odbiega wiele od 2.8. Wielkie (!) dzieki za info. Bede wiec chyba szukal takiego: 2.4, manual albo tiptronic, fwd, 3

Re: DSG versus Multitronic.

v-6 napisał: > Trochę ci popsuję ten idealny obraz dsg: > <a href="www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp? > Artykul=22421&Strona=2" target="_blank">www.auto-

Re: DSG versus Multitronic.

v-6 napisał: > Trochę ci popsuję ten idealny obraz dsg: > www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=22421&Strona=2 > Ale co ma awaryjność skrzyni do szarpania lub braku

Re: MULTITRONIC

i 2-ce, dla zabezpieczenia skrzynki), potem po prostu odpadl. A slyszalem, jak kreci i zmienia - nie byl to automat, wiec tym wieksza przyjemnosc.

nowy silnik w Audi A8 - wersja bazowa

Audi wprowadza do modelu A8 nowy silnik bazowy jest to znan z modelu A6 silnik FSI V6 3.2 o mocy 260KM ceny zaczynaja sie od 60.900 Euro wersja ma naped na przod i skrzynie Multitronic Vmax ograniczone do 250 km/h. 0-100 w 7,7s srednie spalanie 9,8l/100km na liscie opcji m.in: naped

Audi A4 2.0 multitronic. Pewny wybór

you are codependent ask someone to press 2 for you. If you have multiple personalities press 3,4, 5 and 6. If you are paranoid, we know who you are, we will call you.........

Z cyklu: "Wersje silnikowe bez sensu"

A6 2.0 T FSI 170 KM (125 kW), oś przednia, 6 biegów - 167400.00 PLN A6 2.0 T FSI 170 KM (125 kW), oś przednia, multitronic - 180040.00 PLN A6 2.4 177 KM (130 kW), oś przednia, 6 biegów - 166240.00 PLN A6 2.4 177 KM (130 kW), oś przednia, multitronic - 178240.00 PLN Słabszy, mniejszy

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Lepszy Touran 2.0tdi?Widac ze kompletnie nie masz pojecia o autach i o ich awaryjnosci zycze Ci abus kupil tego tourana i zeby ci sie pieprzyl jak innym wlascielom tych aut. Te diesle to kompletne dno a sypie sie naokrglo poczytaj sobie o pekajacych glowicahc itp zeczach,a potem sie wypowiadaj.

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

haha dobre, japonskie statki kosmiczne/:D mialem honde i faktycznie opel ktorym teraz jezdze to przy niej czolg, ale dla mnie to zaleta, bo filigranowa konstrukcja i slabe wyciszenie japonczyka niezbyt sie sprawdza, do tego te materialy w corolli zwalszcza - porazka a silnik 1,8 toyoty, nie wiem

Audi A6 | Premiera na żywo już dziś w Moto.pl

@2.5 TDI bardzo dobry wpis. ja wprawdzie nie mialem takich problemow z silnikiem 2,5 ale za to multitronic zdenerwowal mnie z nawiazka. fajnie byloby jak ktos podobnie opisalby obecny 3,0 TDI. tez ma spadki mocy i chlepcze olej na potege. zwlaszcza przy szybkiej jezdzie.

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Co do designu - kwestia względna, ale przd zakupem (2 lata temu) porównywaliśmy Corollę Verso z Touranem - tańsze wersje VW były jeszcze bardziej plastikowe, jak nam się już coś spodobało, to była duuużo droższa opcja. A najważniejsze to składanie drugiego rzędu siedzeń - w Touranie jak chcesz

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

>Każdy rozsądny wybierze Tourana 2.0 TDI z DSG. >Najlepszy silnik i skrzynia biegów. i design a'la żelazko Brown gratis :)

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Touran ma przynajmniej jakiś wyraźny niemiecki styl i może się podobać a Toyota rzeczywiście nie może się zdecydować co do designu swoich aut. I jeszcze te żałosne stare silniki 1,8 o których awaryjności są całe strony w internecie ;-)

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

touran lepszy??? moj sasiad ma czteroletniego i rdza mu wychodzi. ja tourana nie znam ale znam silniki 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach ktore sie psuja okropnie. pompowtryskiwacze wysiadaja w kazdym, a jeden kosztuje w salonie powyzej 2,5 tys. ja tego nie mialem ale wiem ze jest tez problem z

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Jak dla mnie zasada jest prosta. Super samochodów nie ma. A dobre auto to takie które się nie psuje, wszystko inne to kwestia potrzeb i gustu. Jak masz zadbanego lanosa lub zaniedbane VW, Honde, Toyote itd, które się często psuje to stawiam na to że z czasem większy sentyment będziesz miał to

Re: plaques de transit

Audi A4 avant 2.5 TDI V6 163cv Multitronic (6 vit) S-line + full wypas, 05/2003 41 000 km ;-))))))))))

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

mam już corolle verso od nowosci 4 lata, nic się nie zepsuło do tej pory, 120 tys km przejachene i nie mam powodow by zmienic marke . smieszą mnie opinie ludzi,ktorzy nie jezdzili danym autem a komentują ten samochod

Re: A może faktycznie są lepsze?

2.0 TDI + słynny psujący sie multitronic -- Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.

Re: Audi A4 2.0 multitronic. Pewny wybór

Zwyczajny i niczym nie wyrózniący się samochód segmentu "D". Rozumiem BMW, Mercedes, Porsche, ale do prawdy nie rozumiem co wyobrażają sobie kierowcy Audi, myśląc sobie, że się czymś wyrózniają???!!! Przecież to jest nic ponad przeciętnego....PZDR!!

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Od kiedy CVT są bezawaryjne?? Multitronic przy Audi to właśnie CVT. W A6 2.5TDI wymagał remontu zwykle co 60 000km !!

Re: AUDI A4 2.0

A4 1.8 T MULTITRONIC TO SAMA PRZYJEMNOSC Z JAZDY.ZAKUPIONE AUTO W MAJU 2002 JEST NAPRAWDE REWELACYJNE ALE 170 KONI WERSJA AMERYKANSKA .WSPANIALE WYKONCZENIE PLUS RADIO/CD W STANDARDZIE.ZALUJE ,ZE NIE QUATRO. WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM BARDZO POLECAM.SADZE ,ZE JAKOSCIOWO WYZEJ OD BMW 325 LUB

Re: Honda Accord 2,4 executive aut?

o, jest. a4 1,8T z automatem multitronic. 130 cośtam. b. fajne łagodne autko, perfekcynie wykonane. koniecznie się nim przejedź

Re: POMOCY AUDI A6 !!!!!!!

kbw2 napisał: > czyli jeśli zastanawam się nad paskiem 1,9 tdi 130KM i audi A6 2,5 Tdi t > wchodzic w audi? Inna klasda, to samo spalanie a i koszty podejrzewam podobne > bo to jedna rodzina. Czy mam rację? Te dwa samochody laczy tylko kilka elementow przedniego

Re: Skrzynia bezstopniowa a obroty silnika

Warto jeszcze dodac ile kosztuje ewentualna naprawa takiej skrzyni Jezdzilem A4 1.8TFSI multitronic i nie przypadla mi do gustu, zabiera cala przyjemnosc jazdy tym samochodem.

Re: co sadzicie o sam. z autom. skrzynka biegów

Akurat z automatyką w Audi to bywa różnie. Do 2.5 TDI długo stawiali na Multitronic. Multitronic to bezstopniowa przekładnia i jeździ się tym zajebiście, po pewnym okresie przyzwyczajenia (na początku jest dziwne, jak obrotomierz od zera do 100 kmh stoi na 1.500 obrotach i ani drgnie. Tylko problem

Re: multitronic i DSG to jedno?

trypel napisał: > NO też mi sie tak wydawało ale co najsmieszniejsze po przestawieniu dzwigni na > pozycję sport nagle pojawia sie 88? To chyba w tych najnowszych. > zaprogramowanych przełożeń i silnik jednak > pracuje bardziej tradycyjnie czyli np do 5000 i zmiana

Audi A4 - ktos reflektuje?

Takie cos jest. Sa jacys chetni? Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: multitronic i DSG to jedno?

W tegorocznej A4 TDI 140 KM jest 8 programowalnych przełożeń w trybie ręcznym i sportowym. W trybie bezstopniowym dokładnie tak jak piszesz czyli w zależnosci od położenia pedału gazu silnik dochodzi do pewnych obrotów i zmienia sie tylko predkosc. Co ciekawe w czasie spokojnej jazdy w ruchu

Wartosc auta

W zwiazku z zaistniala sytuacja rodzinna zmuszony jestem sprzedac. AUDI A4 1.8 T multitronic 2004 (wersja amerykanska) przebieg 1000 km auto z salonu. Bardzo prosze osoby zorientowane w tym temacie o podanie +- wartosci tego auta. Za wszelka pomoc dziekuje.

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

witaj waskes29, chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI - o mocy 163KM lub 180 KM, - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, - jak się uda to quattro Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to dobry wybór. Wszyscy dookoła własnie odradzaja

Re: Problemy i awarie za 300.000PLN!

greenblack napisał: > A poza tym, co to za A8 za 3 stówy? moze to: A8 3.0 220 KM multitronic naped na przednia os cena 311000 www.audi.pl

samochod do sprzedania

hej sprzedaje swoj samochod: Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: Pojedynek używanych | Audi A6 vs Mercedes E

Tylko Mercedes. 1 silnik bez obłsugowy (łańcuch) Audi - pasek 2. bardzo dobre automaty; Audi - multitronic (32 tyś naprawa, skrzynia na 100 tyś km) 3. rdzę w w210 zdecydowanie łatwiej usunąć niż naprwaić silnik w Audi. Egzemaplrze w210 nie rozbite nie rdzewieją. Mama w garażu obok w211, model w

Re: Spalanie na autostradzie

na tempomacie przy 150 wg gpsa - grand cherokee 3.0 crd 17 l/100 - a4 2.0 tdi multitronic 8 - zielona kura (superb) 2.0 tds dsg - 7,7 - bmw 320d manual 7,2 -- Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

skoro masz dobre doświadczenia z A4, to czemu nie Audi. Za 150k masz 1.8T 190KM (Multitronic lub Quattro za 151k) pzdr. h_b_n

No, wreszcie ktoś kto zna się na autkach!!!

Coupe. Chodziłem z uśmiechem przez następny tydzień, wiecie o co mi biega? W audi fenomenalna jakość, skrzynia Multitronic jest bajeczna ( Audi A6 2.8 )a jeśli lubicie naprawde sportową jazdę to zamówcie zmianę biegów przy kierownicy. To jest dopiero jazda!!!

Re: Turbo dziura

Sie nie chwalilem, ino chyba Typsonowi jesienia. Zmienilem a4 na a6. Tak, 2.7 są, ale gra nie warta jest swieczki - oplaca sie modele pedzone na przod i z manualem ew. multitronic. 3.0 tdi jednak jest duzo nowszy, tiptronic i quattro itp - a cenowo nie ma wielkiej roznicy. Ponoc w Niemczech

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

biegowych automatach w Peugeocie. Trochę suchych danych na temat bardziej zaawansowanych technicznie samochodów. Przyspiesznie do 100km/h-parametr dla niektórych najważniejszy: Audi A6 3.0V6 - 7,5s, Multitronic - 7,4s. 0,1s szybciej! Audi A4 1.8T man - 8,9s, Multitronic - 9,2s BMW 330i man-6,5s

Re: AUDI 80 , CABRIO, COUPE, 80 B4-CZESCI

evelaina napisała: > szukam skrzyni biegów do audi A6, multitronic. Mam jedna do silnika 2.8 quattro ale multironic moze byc ciezko znalezc w polsce,doradzilbym kupno gieldy samochodowej tam jest kilkadziesiat ogloszen tych co sie specjalizuja w czesciach uzywanych do audi..Ja w

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

@1234567890jankowal nie, nie sa godne polecenia. ich jakosc jest co raz gorsza. praktycznie z modelu na model sa bardziej awaryjne. przy czym audi zamiast przyznac sie do bledow to brnie dalej i wciska kit klientom. np. multitronic. ta firma istniej tylko i wylacznie autom sluzbowym i moze rynkowi

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost | Pierwsz

potrzebuje krowiastej fury aby i z wozeczek się zmeścił ,,, brrrry. Co do A4 ---- to nieudana szkoda, bo wzgłużnie wstawiony silnik (ze szkody) doprowadził do problemów z montażem porządnego DSG, a zamiast niego jest marny multitronic. Dodajmy do tego twarde zawieszenie (które ma kompensowac tani napęd na

Re: Wolne fantazje

hej właśnie stoje przed możliwościa zakupu Audi A6 3,2FSI Quatro z 2004r z przebiegiem 148 000km przyznam sie ze zawsze jeżdziłem samochodami o poj. do 2,5 litra mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec z doświadczenia a nie przytaczając jakieś testy jak kształtuje sie spalanie tego motoru i

Re: Kupujemy używane auto z automatem | cz. 2

. Awarie w Audii? Zdarzały się na początku. Obecny multitronic to fantastyczna konstrukcja nie dość że niezawodna to jeszcze przyjemna w jeździe. Za sam dowód bezawaryjności niech posłuzy fakt że według DEDRY audi A6 jest najbardziej bezawaryjnym pojazdem we wszystkich kategoriach klasowych i przebiegu a

Re: No to wyczerpałeś temat :)

trypel napisał: > J amoge tylko dodać że porównując DSG w nowym passacie (tegoroczny) z silnikiem > 2.0 TDI i A4 z multitronikiem z tym samym silnikiem to jednak wolę skrzynię > bezstopniową. Podpisuję się obiema rękami, a nawet powiem więcej: Multitronic czyni takie auto jak

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

: miasto/poza miastem/mieszane Audi A4 2.0 man-11,4/5,9/7,9 ; Multitronic 10,9/6,2/7,9 Audi A4 2.4 V6 man 13,7/7,3/9,6 ; Multitronic 13,5/6,9/9,3 Mercedes C240 6man 16,6/7,9/11,1 ; aut15,7/7,9/10,7 Bez komentarza. Mówię o przyszłości. Automatach 6 biegowych i bezstopniowych. Pozdrawiam

epsy takimi biednymi wozkami jezdza?

a slyszalem ze takei superbryki a tu patrz pani... > Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 > km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan to tak jak z singlami po 30 stan nieby idealny a wciaz single

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

> skoro masz dobre doświadczenia z A4, to czemu nie Audi. Za 150k masz 1.8T 190KM > > (Multitronic lub Quattro za 151k) > pzdr. h_b_n Moze to zabrzmi brutalnie, ale moim zdaniem A4 1.8.T Q to po blizszym poznaniu damski samochodzik. Analizując wszystkie za i przeciw, ja

Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradzcie"

sedan 2.0 tdi quattro, pelne wyposazenie oprocz skory, skrzynia 6 biegow. Druga opcja - avant 2.0 tdi, nie quattro, ale za to skrzynia multitronic. muszę się nim przejechac, bo nie wiem jak to chodzi. Kolory - sedan ciemna zielen perla, kombi srebrny. Ktos ma doswiadczenia z tą skrzynką? myslę

Re: Audi to...

+ quattro(Torsen w większości modeli) + wnętrza o bardzo wysokiej jakości + nieliczne na rynku w pełni aluminiowe samochody - A2 i A8 + FSI technika z przyszłością, ale nie tak świetlaną, jak zakładano + Tiptronic i przede wszystkim Multitronic - automaty szybsze niż ręczne + DSG - prawdziwa

Re: BMW 320d vs Octavia 2.0 TDI

Co do robienia wody z mózgu przez pismaków to się zgadzam . W którymś tam numerze AMiS był test A4 2.0 z multitronikiem ,gdzie napisali ,że ten automat muli tą jednostkę napędową . Przy trybie sportowym czuć ,że skrzynia i silnik ostrzej ze sobą współpracują ,ale jest to jedynie odczucie ,bo

Re: Mercedes konstruuje skrzynię 9G-Tronic

@ mechu - pewnie agresywnie zestrojony lock-up konwertera jest odpowiedzialny za "szarpanie" w 7G-Tronic w porównaniu ze starszym wynalazkiem. Takie są koszty zbijania emisji CO2 na papierze. @ bj - to się nazywało multitronic. Unikać jak zarazy - te skrzynie wytrzymują 150kkm a potem wymiana jest

Mam 65 tyś i NIE MOGĘ kupić samochodu.

2.5 tdi - odpada bo 90 % aut ma skrzynię MULTITRONIC, podobno niewypał, który się strasznie psuje, a koszty wymiany niebotyczne. 2. A4 - j.w. 3. BMW 320d, 520d - padają wtryski, bmw ZALECA wymianę co 80 tyś, koszt około 5 tyś zł. Nie za tanio. 4.VW Passat - kradną jak cholera

Re: AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km w

to że starsze to mi nie przeszkadza, stan jest lepszy, co do benzyny to myślę ze dzwignę, podobno tak dużo nie pali, gaz odpada do FSI, nie ma szans, już to potwierdziłem, jedyne co to zastanawiam nad skrzynią multitronic, różne opinie o tym piszą, pociesza mnie mały przebieg i dobry stan. O resztę

Re: Extras nowego Passata

Jaki następca? Mój przyjaciel odebrał dwa tygodnie temu A4 model 2005. Śliczne autko, 2 litry benzyna, 7 biegowa skrzynia multitronic. Teraz pluje sobie w brodę że kupiłem Avensis a nie dołożyłem pare złotych na takie cacko. -- Muj musk jest sóper! Jezdem bardzo jnteligęntny. Czy pszyjmom

Re: To ja autor tego wątku ;-) ps. do KARAKALLI

l/100 km: średnie: 12.7 minimalne: 7.8 maksymalne: 15.5 wg norm ECE: miasto: 15.5 poza miastem: 7.9 hałas wewnątrz: 80/100/140/160 km/h, dB: 59/62/68/71 Próby jazdy, obciążony/nieobciążony: (dla porównania - dane Audi A6 3.0 Multitronic) test wymijania wg normy VDA prędkość

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

blazej71 napisał: > witaj waskes29, > chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI > - o mocy 163KM lub 180 KM, > - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, > - jak się uda to quattro > Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to

Re: Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradz

zabierają mocy. Ja mam 2.8 q i też to nadzwyczaj szybkie nie jest, ale wolny zdecydowanie też nie. Wydaje mi się że jeżeli oczekujesz zabawy podczas jazdy, bezpieczeństwa i większej praktyczności do quattro i 6 biegów sprawdzi się lepiej :) Pozdrawiam

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

> Audi A6 3.0V6 - 7,5s, Multitronic - 7,4s. 0,1s szybciej! > Audi A4 1.8T man - 8,9s, Multitronic - 9,2s > BMW 330i man-6,5s, Steptronic- 7,0s > BMW X5 3.0i man - 8,5s, Steptronic -8,8s > BMW 540i man- 6,2s, Steptronic- 6,4s > Mercedes E280 man-8,9s, aut -9,1s >

Re: jak ma się automatyczna skrzynia do ciągnięci

Automat w czym? Skuterze? Raczej nie uciagnie przyczepy. Nie mialem problemow z ciagnieciem malej lodzi oraz kampingu(oczywiscie za 1 razem). Multitronic a6 2,5tdi. Ciagniete na nieduze odleglosci(po 400-500 km). Na najwyzszym biegu jedzie sie dosc ciezko, dlatego zazwyczaj bierze sie

Audi jest słabiutkie

za katalogami Auto swiata: Stare Audi S8 droga hamowania - 40,4 m dla porownania Punto 1,4 - 39,4 m. Jak na niby sportowa limuzyne zenada. Stare Audi A6 Multitronic droga hamowania 41 m Opis zawieszenia starej A6 - "nerwowe zachowanie przedniej osi przenoszace drgania na nadwozie i układ

Re: Octavia II combi nad audi A4 i Volvo V50

Dobra, bez jaj i durnych złośliwości: Czasem w robieniu sobie jajec przesadzam, fakt, ale czy ustawianie A4 z Octavią to nie sa jajca? Mój przyjaciel kupił miesiąc temu A4 model 2005, wygląda to jak cudo i jeździ jak takowe, 7 biegów, skrzynia multitronic, 2 litry benzyna, zapłacił za to

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Re: Najbardziej wieśniackie i obciachowe samocho

Źle mnie zrozumiałeś, zachwycam się właśsnie nową A4 i żal mi tyłek sciska że nie dołożyłem pare złotych i zamiast Avensis nie kupiłem Audi. Kumpel kupił 2,0 Multitronic i wyszedł go w dobrym wypasie za niecałe 140 tys. Natomiast najmocniejszy i to w podstawie kosztuje ponad 50 koła Euro

Re: to nie dla ciebie ałto...

sprzedałem je bratowej, czego do dziś troszkę żałuję. Ale zaistniały tzw. okoliczności życiowe. Dziś to auto ma ponad 130k km przebiegu i z turbiną nic się nie dzieje. Podejrzewany o awaryjność Multitronic też ma się dobrze. Natomiast zawieszenie było już robione 2 razy ... > ... a produkt Bayerische

Re: XV

salonie gdzie testowalismy xv stoi piekny forester 2.5 l turbo z automatem i absolutnie wszystkim za 150 tys - to taniej od mojego passata a frajda z jazdy nieporównywalna. PS co do skrzyń bezstopniowych w autach za 150 tys - mi multitronic w audi pasuje i żałuje że nie jest łączony z quatro

Re: Jazda turbodieslem na niskich obrotach

dobrze że silniki o tym nie wiedzą :) 2.0 TDI w A4 z automatyczną skrzynią (multitronic) utrzymuje w czasie spokojnej jazdy miejskiej obroty rządu 1200-1300 (do 70/godz), przy ruszaniu ze skrzyzowania bez bycia zawalidrogą (raczej w czołówce) wystarcza 1600-1700 obr. Do końca czyli przez 140 tys

Re: to nie dla ciebie ałto...

. Podejrzewany o awaryjność Multitronic też ma się dobr > ze. Natomiast zawieszenie było już robione 2 razy ... V6, turbina może żyje bo dbasz o samochody natomiast co do multitronic to się grubo mylisz - tam gdzie ja serwisuje ciągle stoją A4 i A6 prawie nowe na skrzynie - podobno te skrzynie

Re: Accord?

A miałeś? Bo ja tak, 2004-2007, A4 1,8 T, turbo wysokociśnieniwe 190 KM, multitronic. 57 tys. km i nic, tylko żarówki. Sprzedałem bratowej, dołożyła kolejne 12 tys., dalej nic. Nawet zawieszenie nie było robione, choć w tym modelu to bolączka (na naszych drogach). Inna rzecz, że to była wersja z

Re: Wreszcie rozsądny artykuł o autach używanych!

Dokładnie to samo miałem napisać, niech sobie ceny aut w komunistycznej Europie w buty wsadzą. Audi A4 2.0 turbo Multitronic 72 tysiące złotych nowe w salonie, w polskim skansenie od 140, Toyota Yaris 1,5 automat 26 tysięcy złotych, w kaczym dole od 40 tysiaków golas. Sponsorowane artkuły

Re: Superb kombi jak Octavia?

najpopularniejsza będzie opcja 2.0TDI 140KM. Co do wersji 3.6FSI 260KM - szkoda, że niedostępne jest 2.0TFSI 211KM 4x4. Np. w Audi A5 3.2FSI 265KM z 6-biegowym Tiptronic robi 0-100km/h w 6,6sek. Wersja 2.0TFSI 211KM z 7-biegowym Multitronic - 6,5sek.

Re: VW to nie überwagen:-)

i almera a potem... elektronika w VW - szok. Mieliśmy ich sporo więc mieli jakiś tam pogląd. Nie pada nic poważnego tylko elektronika która jest upierdliwa. Zresztą co tu daleko szukać, ostatnio zadzwoniła klientka że rozpadło jej się A6 które od nas wynajeła - nówka sztuka. Zero mocy. 2.0 TDI

Re: Wymuszony powrót zielonych strzałek

mądrego narodu? hahahahah Wstyd się gdzieś na świecie przyznać że ze skansenu się pochodzi. Ci durni Jankesi płacą za Audi A4 2.0 T multitronic 73 tys złotych, następnie tankują go paliwem po 2,5 złotego i jedzie do domu piękną autostradą. Co robi Polak? Walczy z duchami przeszłości. --

OOOO

Gratulacje:) Ja jestem bardzo zadowolony (b7 quattro z klekotem). Zaluje, ze nie kupilem 2.0 TFSI, ale przebiegi ktore robie...i ten rozsadek..fuck, a jestem mlody:)) Za to teraz kupie sobie cos fajnego na lato, z duza benzyną:)) Typ ma racje, tez zaluje ze nie wzialem automata, ale nie

Re: Szukam warsztatu

Dzien dobry. Mam problem z automatyczna skrzynia biegow (bezstopniowa multitronic) audi A4 rok prod.2001. Mysle ze jest to awaria w poczatkowej fazie,bo przynajmniej 2-3 razy w ciagu dnia "wyskakuje bieg"- wtedy przelaczam na "mamual" i klikam od jedynki w gore, nastepnie wracam na

Po prostu producent chyba nie przywiązuje wagi do

automatów ,którego ty wymieniłeś . Podam ci dane starego 10-cio letniego Opla Omegi 2.6 z manualem i automatem . manual 0-100 9,5 automat 0-100 10,5 (w trybie S-portowym 9,5 ) sprawdzałem osobiście .Samochód jest wart 10 tyś . Możesz podać markę twojego samochodu i silnik ?? Audi A4 3

Re: Pytania kompletnie niedoswiadczonej blondynki

szybko można się przyzwyczaić i odpowiednio wcześnie naciskać gaz. Inny znakomity automat audi to multitronic, w zeszłym roku sprzedałem a4 1,8T z taką skrzynią, to była prawdziwa przyjemność. A w tym koncernie jest przecież jeszcze Tiptronic S Porsche, skrzynia z czujnikiem nachylenia drogi i odczytem

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

) Hyundai Sonata 2.5 V6 160 HP. (99).....................16.62 283) Audi A6 2.8 Multitronic 193 HP. (00)..........16.62 284) Mazda 3 2.0 150 HP..........................................16.67 285) Peugeot 206 GT 138 HP (00)................................16.74 286) MB CLK 270 cdi 170 HP

Re: Nowy VW Tiguan

Gryfny, zanim wlazuo DSG, bouy yno Automatikgetriebe ze Haldexkupplung i tam te biegi zmiyniauy se einfach na wiynkszy im warci zejs jechou. Roznica miyndzy DSG a Automatik je tako: DSG to je tako samo kszinia jak zwykuo manualno, jedne co to mo uona 2 spszyngua i hydraulika do zmiynianio

Re: Czy ktoś "to" użytkuje ?

mocno powiedziane - wlaściwsze byłoby przejechałem) czymś takim tylko 15 - 20 km - i stosownie do tego nie mam żadnych doswiadczeń, jedynie odczucia. A więc tak: 1. przełączanie biegów - bardzo szybkie, szybciej moim zdaniem w górę, 2. przełączanie bardzo płynne (bez szarpnięć) - coś jak

Re: Automaty - reaktywacja, czyli 'Blokada głowy'

links2 napisał: > przyznam sie - nie przeczytalem calego tematu Wielki błąd i grzech ciężki!:) > caly czas dajesz przyklady automatow z merca, lexusa w "najgorszym" przypadku > toyoty land cruiser. > a co powiesz np: o 4 - biegowym automacie w pt-cruiser, ktory jest na