a6 avant 2.0 tfsi

Filip Trusz

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro. Do oferty dołącza hybrydowe kombi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro. Do oferty dołącza hybrydowe kombi

Wersja 55 TFSI e quattro to mocna, ładowana z gniazdka hybryda. Właśnie zaprezentowano Audi A6 Avant w takiej odmianie.

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Przedostatnia generacja Audi A6 C7 (od 2018 roku sprzedawany jest już model C8) to zarazem auto bardzo współczesne, nowocześnie wyposażone w zgodzie z najnowszymi trendami, korzystające z wielu technicznych nowinek, a jednocześnie. już nie takie młode, bo na rynku znajdziemy egzemplarze nawet 10- i 11-letnie. Sprzedający wciąż wysoko je cenią, a nabywcy muszą mieć świadomość, że utrzymanie takiego pojazdu może być bardzo kosztowne. Sprawdzamy opinie użytkowników i szukamy typowych usterek czwartej generacji Audi A6.

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Trzecia generacja Audi A6 (C6, Typ 4F) ma już co najmniej 11 lat, a najstarsze egzemplarze właśnie osiągają swoją pełnoletność. Upływający czas paradoksalnie jest jednak sojusznikiem prestiżowego modelu Audi, który z roku na rok kosztuje coraz mniej, zachowując jednocześnie wiele walorów nowoczesnego, komfortowego, znakomicie wyposażonego auta o charakterze limuzyny. Omijając kilka kłopotliwych silników czy bezstopniową skrzynię biegów, mamy szansę (choć nie gwarancję, bo ta uzależniona jest też od dbałości wcześniejszego właściciela) na znalezienie samochodu, który z powodzeniem może wciąż konkurować z nowymi autami, a przy tym być od nich o wiele tańszy. Przyjrzyjmy się, co - w opinii użytkowników - może zepsuć się w Audi A6 (C6).

Nowe Audi A6 Avant oficjalnie!

Nowe Audi A6 Avant oficjalnie!

rewolucji. Pod maskę najprawdopodobniej trafią te same silniki, które znajdziemy w ofercie limuzyny. Przypomnijmy, na razie to 3.0 TFSI V6 o mocy 340 KM i trzy diesle: 3.0 TDI V6 (286 KM lub 231 KM) oraz 2.0 TDI o mocy 204 KM. Wszystkie jednostki napędowe w nowym Audi A6 są wyposażone w nową technikę mild

Opinie Moto.pl: Audi A7 45 TFSI quattro. Prestiż z gwiazdką

Opinie Moto.pl: Audi A7 45 TFSI quattro. Prestiż z gwiazdką

wzorowy prestiżowy samochód z samego szczytu klasy premium. No właśnie nie do końca. Oznaczenie "45 TFSI" sprawia, że w tym miejscu postawiłbym dość sporą gwiazdkę, a do auta podchodzę z mieszanymi uczuciami. Zupełnie inaczej niż do A6 Avant 50 TDI, którego test zatytułowałem "Jedźmy

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Turbo 248 KM, 2.5 170 KM oraz 2.5 Turbo 265 KM. Audi A6 C6 Niezwykle popularne wśród polskich kierowców jest trzecie wcielenie Audi A6. Generacja C6 oferowana była od 2004 do 2011 roku. Kombi sygnowane jako Avant dysponuje bagażnikiem o pojemności 560 litrów. Obłe nadwozie nie ma trudności z korozją

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

) do setki i 233 km/h 3.0 TFSI (333 KM) - 5,1 sekundy (5,3 sek) do setki i 250 km/h 2.0 TDI (150 KM) - 9,5 sekundy (9,8 sek) do setki i 214 km/h 3.0 TDI (326 KM) - 4,9 sekundy (5,1 sek) do setki i 250 km/h fot. Michał Dek fot. Michał Dek Audi A6 Avant, czyli wersja kombi, to ten najpraktyczniejszy

Audi A6 Avant w pełnej krasie

Audi A6 Avant w pełnej krasie

Rozdajemy kursy bezpiecznej jazdy! Nowe A6 Avant reprezentuje linię stylistyczną, znaną już z innych modeli Audi. Profil przypomina A4 Avant, a tylne lampy nawiązują do tych z A6 w wersji sedan. Model wzbogacił się o system elektrycznego otwierania

Audi A6 - wygląda znajomo, ale to całkiem nowe auto

Audi A6 - wygląda znajomo, ale to całkiem nowe auto

odmiana wysokoprężnego V6 i 2.0 TDI o mocy 204 koni mechanicznych i 400 Nm. Wszystkie silniki wysokoprężne V6 połączono z 8-stopniową, automatyczną przekładnią. TFSi i 2.0 TDI współpracują z dwusprzęgłową skrzynią S-Tronic. Podstawowy diesel przekazuje napęd na przednie koła. 6-cylindrowe wersje w

Nowe Audi A6 2018 - wrażenia z jazdy

Nowe Audi A6 2018 - wrażenia z jazdy

. Przeczytaj także: Nowe Audi A6 Avant Drugą przejażdżkę odbyłem także egzemplarzem z silnikiem Diesla, ale była to wersja 50 TDI rozwijająca moc 286 KM i 620 Nm momentu obrotowego. Choć jest to napęd szlachetniejszy od opisanej jednostki 2.0 TDI, w dodatku pracujący z wyższą kulturą silnika V6, to jednak jej

 Audi 2.0 TFSI otrzymało International Engine of the Year Award 2008

Audi 2.0 TFSI otrzymało International Engine of the Year Award 2008

./min, napędza aktualnie wchodzące do sprzedaży samochody sportowe Audi TTS Coupé i TTS Roadster. Silnik 2.0 TFSI jest dostępny również w modelach Audi TT Coupé i TT Roadster, S3, A4 Cabriolet, w A6 i A6 Avant z mocą 125 kW (170 KM), 147 kW (200 KM) i 295 kW (265

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

obie osie. Audi nie daje wielkiego wyboru w kwestii silników. A4 Allroad możemy zamówić albo z dieslem albo z silnikiem benzynowym. Do wyboru jest motor 2.0 TDI o mocy 190 KM oraz 2.0 TFSI generujący 252 KM. Wnętrze zostało bezpośrednio przeniesione ze zwykłego A4. Nie można jednak na to narzekać

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

rozmiarach 17-20 cali (3 880-18 810 zł). Za kilka miesięcy ofertę Audi A6 uzupełni wersja Avant, podstawowy silnik wysokoprężny 2.0 TDI o mocy 180 KM, odmiana hybrydowa, a później - ogniste RS6 z 4-litrowym, podwójnie doładowanym motorem V8. Zapraszamy do

Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Do A4 trafi wkrótce mocniejsza wersja 2,0 TFSI ( 211 KM, 350 Nm ). Moc zmieniła się nieznacznie, ale moment bardzo. Przyspieszenie do 100 km/h to 6,5 sek

Audi A4 Avant, jaki silnik?

Zamierzam kupic Audi A4 Avant,z automatem/multitronic rocznik 06/07.Jaki wybrac silnik, 2,0 czy 1,8TFSI albo 2,0TFSI?

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

jezeli to nowy to 2.0TFSI (nie slyszalem o 1.8TFSI a jedynie o 1.8T)

Re: Audi A6 Avant w pełnej krasie

Rozlatuje się tak jak 75% koncernu VAg po przekroczeniu 100 tyś km. 2.0 Tdi się sypie - pekaja glowice? 3.0 tdi ukrecaja sie walki? TFSi lancuchy sie zrywaja albo przestawiaja. Das Auto w ładniejsyzm opokawaniu. W cenie XL zdecydowanie przesadzonej i nie godnej. W tym segmencie sa tylko BMW i

Re: Toyota Ave 2.2 vs VW Passat 2.0

> w "zakupie kontrowanym" za te pieniadze znaleziono pewnemu Panu Audi A6 z 2.0 > silnikiem. Sprowadzili prosto od producenta, nie pamietam czy nowy calkowiecie > czy ze sladowym dosłownie przebiegiem A6 z silnikiem 2.0 TDI lub 2.0 TFSI kosztuje ponizej 140k. Nie w salonie, ale

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

pindoll napisał: > 2.0 TFSI. a 1.8 nie ma wtrysku bezpośredniego, więc jest to 1.8 T - po prostu > Jest nowy silnik 1.8TFSI ale o iel wiem o wsedl dopiero niedawno i chyba w 2006 jeszcze nie byl montowany

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

2.0 TFSI. a 1.8 nie ma wtrysku bezpośredniego, więc jest to 1.8 T - po prostu -- I do not feed the trolls.

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

opinią. Tak naprawdę najfajniej jedzie manual. A jeśli bardzo zależy ci na automacie to kup quattro z tipem. W takim wariancie to zdecydowanie 2.0TFSI. I tip i quattro zjada troche mocy a toczydła nie ma sensu kupować za takie pieniądze. notmyself

Nowe A4 Avant - jeszcze ładniejsze

wyglada ciekawie ale ze 3.0 tdi szybciej niby wyrywa do 100 niz 3.2 fsi to jakos nie chce mi sie wierzyc moze jeszcze parametr przyspieszenia do 120 140 i 160 zeby widziec prawdziwa roznice i oczywiscie pomiar najszybszego z mozliwych dojscia np 80-120 to dpoiero pokaze relacje tdi do fsi

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Re: Kombi,diesel,automat za około 140 tys brutto

W ofercie silnikowej A4 pojawił się wzmocniony 2,0 TFSI ( 211 KM / 350 Nm , baza t0 200 KM / 280 Nm ).Avant Quattro przyspiesza w 6,7 sek do 100 km/h. Ładnie.

Re: Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ??

A6 avant 2.0 130 KM - 128.000 inne rozmiary, inne wyposażenie, inny świat - podobna cena :)) a jak ktoś woli kompakta za 130k to jego wola - kto bogatemu zabroni ?

Wymiana

Mam pytanie ile kosztuje wymiana paska rozdzielczego i pompy wodnej w Audi A4. Audi A4 Avant 2005  2.0 TFSI 200PS W serwisie powiedzieli mi 2000 zł pomimo, ze mam już kupione części do wymiany. Pozdrawiam

Wymiana

Mam pytanie ile kosztuje wymiana paska rozdaje czego i pompy wodnej w Audi A4. Audi A4 Avant 2005  2.0 TFSI 200PS W serwisie powiedzieli mi 2000 zł pomimo, ze mam już kupione części do wymiany. Pozdrawiam  

Re: Nowe A4 Avant - jeszcze ładniejsze

> zreszta turbina robi swoje > jakby fikcyjne 3.0fsi bylo tfsi to tdi by sie wogle nie liczylo W prasie były plotki, że odpowiednik 3,0 biturbo BMW miał się pojawić już w Q5 i trafić do A6 po liftingu, ale coś szybko się urwały, albo Audi nie udało się doprowadzić jednostki do gotowości

Re: Nowe A4 Avant - jeszcze ładniejsze

stradale napisał: > wyglada ciekawie > ale ze 3.0 tdi szybciej niby wyrywa do 100 niz 3.2 fsi to jakos nie chce mi sie > wierzyc > moze jeszcze parametr przyspieszenia do 120 140 i 160 zeby widziec prawdziwa ro > znice > i oczywiscie pomiar najszybszego z

Re: Czarna strzała od Avusa

TESTY AUDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/audi-a5-2-0-tfsi-211km-quattro,6027.html

Re: Gdy S4 to za mało

Błąd: "Zdawałoby się, że 5,7 s do "setki" (...) to więcej niż potrzeba w kombi" Seryjne S4 Avant 3.0 TFSI ze skrzynią manualną ma 5,2 s. do setki, a ze skrzynią S tronic - 5,4.

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

nieodróżnialną - deformacji bocznej strefy zgniotu auta są nieodróżnialne Podsumowując w kolejności malejącej: - nowe A4 Avant quattro "z placu", optymalnie 1.8 TFSI (czystsze, najpewniej tańsze w utrzymaniu) - Passat TDI 170 DSG lub 1.8T Tiptronic - Legacy - reszta

Re: Insignia w wersji przełajowej?

.5 i od $35K za 3.6 audi A4 avant (nie allroad) 2.0TFSI : od $43K + podatki audi A6 avant (nie allroad) 3.0 TFSI : od $58K + podatki jak dla mnie outback 2.5 jest w zupelnosci wystarczajacy i za te pieniadze nic lepszego sie nie dostanie.

Re: Audi A7 - więcej szczegółów

, wymiary nadadzą mu jednak masywności, tak że oba modele będą nie do pomylenia. A silniki chyba nie takie, jak w artykule. 2,8 FSI 204 KM, 3,0 TFSI 300 KM i 3,0 TDI w dwu wersjach, 204 KM i 245 KM. V8 w wersji 4,2 FSI może się nawet w tym modelu nie pojawić, Audi pracuje wszak nad 4,0 TFSI (jakieś 400 KM

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_444822.html?tab=0&page=0 Samochód __ Zużycie paliwa: ECE ___ real __ + % _____ typ paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12

Re: Octavia RS wygrywa Audi A4 .

pawebdgo napisał: > Ty chyba nie potrafisz logicznie myslec. Istota porownania sa te same silniki > 2.0 TFSI. Poknij sie w glowe jak tego nie rozumiesz. Skoda lepiej przyspiesza > i tyle. Pogodz sie z tym. Ja bym jednak wzial audi, chociaz octavia to nie > jest zly samochod