abarth grande punto esseesse

ms

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

Kiedy do naszej redakcji trafił Abarh Grande Punto w podrasowanej wersji "esseesse" wiedzieliśmy, że nie będzie to zwykły test

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

W Internecie pojawiło się pierwsze zdjęcie Abartha, zbudowanego na najnowszym Punto Evo

Abarth - reaktywacja

Włosi mają na takie rzeczy specyficzne określenie. To w wolnym tłumaczeniu ?sportowość?. W pełni oddaje ducha usportowionego Abartha Grande Punto, choć do prawdziwego sportu jeszcze mu daleko.

MiTo Veloce - i mniej i więcej

MiTo Veloce - i mniej i więcej

odpowiednikiem tej z Abartha Grande Punto po założeniu fabrycznego zestawu tuningowego "esseesse". Zawiera on między innymi inną turbosprężarkę, sportowe wtryskiwacze i filtr powietrza. Nie wiadomo póki co wiele więcej na temat danych

Re: Abarth Grande Punto esseesse

"Żaosne " Nie powiem co lub kto jest tutaj "Żaosny". Wg. mnie test udany, w pełni ukazujący do czego tak naprawdę to autko służy. Szkoda, tylko, że taki krótki ;) Sam bym z chęcią takie testy przeprowadzał ;) Pozdrawiam

Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień próby

1. 90 tys zł za fiata punto to jest korzystna cena?? przecież to klasa B. Golf gti i gtd kosztuje trochę ponad 100 tys. 2. Płaczę jak czytam. Czy was Droga Redakcjo w ogóle nie obchodzi, że ktoś później czyta te błędy i co sobie o Szanownej Redakcji może pomyśleć? Coś chyba zbyt wielki luz wasz

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

@mzyo nie wiem gdzie widzisz 90 tys, jak już to 64 990 zł + pakiet esseesse 19 650 zł czyli podstawowy golf gti - 102 140 zł abarth grande punto - 64 990 zł dodatkowo w golfie nie można zamówić pakietu tuningowego,

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Można psioczyć na Fiata, ale Abarth Grande Punto ma jedne z najtańszych koni mechanicznych na rynku, a do tego niezłe zawieszenie.

Re: lista zakupow pod glosowanie

Abarth 500 to mój typ. Ale powinieneś się zapoznać z Grande Punto Abarth w wersji Esseesse. To niezły kozak.

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Panowie, chodzi mi o to, że jeżeli porównujemy abartha z czymkolwiek innym to należy patrzeć na jego podstawową cenę. Przecież zwykły abarth też reprezentuje klasę "samochodów gti". Pamiętajmy, że za cenę pakietu esseesse otrzymujemy na przykład komplet czterech nowych felg z oponami. Nie muszę

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

@miki podejrzewam ze dlatego iz w golfie GTI pakiet tuningowy jest wliczony:p w koncu GTI:) no tak ale abarth esseesse to juz 85k przy 102k za golfa GTI ( tak jestem lysym dresem ktorego golf GTI podnieca ) wiec wydaje mi sie ze juz tutaj moznaby sie klocic co do sensu zakupu abartha, chociaz

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

> za 85k lepiej kupić rocznego Civica Type-R (...) Można i kilku(nasto?) letniego Astona Martina, ale po co? Jeśli ktoś chce małą, ale nową zadziorną popierdółkę, to nie ma to-tamto: Abarth Punto rządzi.

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Racja za 65 tyś masz nowe całkiem szybkie autko. No i Abarth to jest legenda motoryzacji.

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Stare Gti dostawalo baty od Fiata HGT a nowe dostanie od Abartha. Ten kto pisze ze lepiej kupic golfika ma zerowe pojecie o co chodzi we wloskiej motoryzacji i jej legendarnym skorpionie. Forza Abarth!!!!!!

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

głupie przekomarzanie! Pakiet Abarth, to zestaw tuningowy, popatrzcie ile inni sławne firmy tego typu życzą sobie za kompleksowe zmiany w aucie. Brabus potrafi podwyższyć dwukrotnie cenę i tak bardzo drogiego mercedesa dorzucając 15% mocy, wiec w czym problem. Golf, polo, clio. Zależy co kto lubi

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

65K + 19,5K = 84,5K zł a za takie pieniądze można mieć zarówno Clio Sport 200 KM jak i Ibizę Cuprę a niedługo nowe Polo GTI (190 KM) trochę się Fiat ... przepraszam Abarth wygłupia z tą ceną

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Za takie pieniądze nie zdecydował bym się na Fiata, wolał bym dołożyć i mieć Golfa GTI, zdecydowanie według mnie auto. Ale wszystko jest kwestią gustu, niektórzy w tej cenie kupią... Mercedesa klasy A...

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Uważam że cena 85 tysięcy za Abartha jest za wysoka i argument że w pakiecie otrzymujemy alufelgi i zawieszenie jest chybiony. Każde auto klasy GTI ma seryjnie lepsze zawieszenie i alufelgi więc dopłacanie za to jest mało sensowne. Jeśli ikona tej klasy - Clio Sport (obecnie RS) kosztuje ok. 80 tys

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

Czyż nie taniej wyjdzie nabyć Volkswagena Polo GTI? Po co dokładać za jakieś pakiety skoro można kupić auto bardzo dynamiczne i z rewelacyjnym silnikiem w całości. Idąc dalej wyglądające ciekawiej, agresywniej i bardziej sportowo, mówię cały czas w wersji GTI, żeby zaraz ktoś mnie nie zbeształ że mó

Re: Abarth Grande Punto esseesse - test - Dzień p

"nie jest idealnym samochodem na co dzień 0 trzeba pogodzić się z niskim komfortem jazdy." poprawcie blad