abarth punto evo

ms

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

W Internecie pojawiło się pierwsze zdjęcie Abartha, zbudowanego na najnowszym Punto Evo

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Oto kolejne odmiany Abartha: 500C oraz Punto Evo. Byliśmy na prezentacji obydwu wersji i zdamy Wam relację z jazd testowych. Tymczasem zapraszamy do obszernych galerii zdjęć

Nowe Abarthy już w sprzedaży

165-konny Abarth Punto Evo kosztuje 71 990 zł, a Abarth 500C z silnikiem o mocy 140 koni - 75 990 zł

Odświeżone Punto już w salonach

Odświeżone Punto już w salonach

Abarth 500C i Abarth Punto Evo Przede wszystkim Fiat powrócił do pierwotnej nazwy modelu. Po Grande Punto i jego odświeżonej wersji o nazwie Punto Evo nadszedł czas na Punto. Modyfikacje nadwozia są drobne, ale widoczne już na pierwszy rzut oka. Ze

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Ciekawą alternatywą dla Skody Fabii drugiej generacji jest Fiat Punto Evo produkowany od 2009 do 2012 roku. Wówczas doszło do zmiany nazewnictwa, a Punto po kosmetycznych zmianach oferowany jest do dziś. W rzeczywistości mamy tutaj do czynienia jedynie ze znanym od 2005 roku Grande Punto po

Abarth podkręci Alfy Romeo

Abarth podkręci Alfy Romeo

najmocniejsze wersje ("essesse") Punto Evo oraz otwartej wersji "pięćsetki". Tydzień temu Abarth zdradził też, że w ciągu dwóch najbliższych lat zamierza przedstawić zaprojektowane od postaw i zbudowane przez siebie lekkie, sportowe coupe (więcej tutaj

Fabryczni tunerzy - Abarth

Fabryczni tunerzy - Abarth

zadebiutował Abarth Grande Punto. Rasowe nadwozie, 155 lub (z pakietem Essesse) 180 KM i dobre osiągi (8,2 i 7,5 s do setki, maks. 208 i 218 km/h) to atuty tego auta. Przy okazji liftingu, Grande Punto stało się Punto Evo, a silnikowi przybyło 10 KM (165 KM, 7,9 s do setki, maks. 213 km/h). Abarth Punto już

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na nowych zdjęciach

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na nowych zdjęciach

40 lat Małego Fiata Auto jest stylistyczną mieszanką modelu 500 (okrągłe kształty, charakterystyczne reflektory) i Punto Evo (zderzaki). Mierzy 414 cm długości, 178 cm szerokości i 166 cm wysokości i - według wciąż nieoficjalnych informacji - będzie

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

. Abarth 500C z pakietem esseesse dysponuje mocą 160 koni i 230 Nm maksymalnego momentu (fabrycznie: 140 KM i 206 Nm). Pozwala to na przyspieszenie do pierwszej setki w 7,5 s (zamiast 8,1 s) i osiągnąć prędkość 209 km/h (zamiast 205 km/h). Wzmocnione Punto Evo legitymuje się

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

odmianą wolnossącą przekonującą trwałością i niskimi kosztami eksploatacji, zaoferowano klientom dwie mocniejsze wersje – 120 i 150-konną. W krótkim czasie doładowany czterocylindrowiec trafił do gamy Lancii Delty, Alfy Romeo MiTo, Giulietty, Fiata Punto i całej palety sportowych modeli Abarth. Co

Skorpion z krwi i kości

Skorpion z krwi i kości

szczegółów. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko uzbroić się w cierpliwość. ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

KM, pochodząca z turbodoładowanego silnika 1.4, współpracującego z pięciostopniową przekładnią manualną. O Abarcie Punto Evo wiemy nieco więcej. Auto, oprócz jednostki oferującej 170 KM (a w wersji "esseesse" nawet około 200 KM

Fiat 500, który chciał być Ferrari

Fiat 500, który chciał być Ferrari

zaczynają się od kwoty 3400 euro. ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na pierwszych oficjalnych zdjęciach

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na pierwszych oficjalnych zdjęciach

słowa Large). Nowe MPV początkowo będzie oferowało miejsca dla pięciu osób, ale niedawno pojawiła się informacja, jakoby do późniejszej gamy miała dołączyć odmiana siedmioosobowa. 500L to stylistyczna mieszanka modelu 500 (okrągłe kształty, przednie reflektory) i Punto Evo

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

. Przed nami około 300 km. Około 15 km to wyłączone z ruchu odcinki specjalne, a reszta - tak zwane dojazdówki. Już pierwszy etap pokazał, że Abarth nie przepada za śliskimi nawierzchniami. Sporo podjazdów tylko pogarszało sprawę. Punto dysponuje taką mocą, że

Lista kandydatów na konkurs World Car of the Year

Lista kandydatów na konkurs World Car of the Year

Volkswagen Golf VI Volkswagen Passat CC Volkswagen Scirocco Volkswagen Tiguan World Performance Car 2009 Abarth Grande Punto Abarth Abarth 500

Rajd Polski | Najszybsi z Europy będą w Mikołajkach

Rossetti (Abarth Grande Punto S2000), który po Rajdzie Principe de Asturias stracił jednak pozycję lidera w tegorocznej edycji championatu. Po zdobyciu maksymalnej liczby punktów w Hiszpanii na czele klasyfikacji ERC znajduje się Luca Betti (Peugeot 207 S2000), którego również zobaczymy na starcie w

Magazyn V12 | Już w kioskach

Magazyn V12 | Już w kioskach

90 Fiat Abarth Punto Evo vs. Renault Clio Gordini 96 Audi RS5 vs. BMW M3 Competition vs. Lexus IS-F vs. Mercedes C63 AMG 110 Peugeot RCZ 114 BMW M3 vs. Jaguar XKR 75 vs. Nissan GT-R Spec V vs. Porsche GT3 RS

Rajd Portugalii: Abarth kontra Peugeot - starcie drugie

Rajd Portugalii: Abarth kontra Peugeot - starcie drugie

), lider klasyfikacji IRC, Luca Rosetti oraz największy rywal Camposa w rundzie mistrzostw Portugalii, mistrz kraju Bruno Magalhaes.   Abarth będzie chciał się odegrać za pierwszą rundę w Turcji, gdzie najszybsze Grande Punto S2000 (Anton Alen) zamknęło

Rajd Madery | Awans Szymona Ruty w ERC

Rail Vinho Da Madeira 1. Bruno Magalhaes/Paulo Grave (P) Peugeot 207 S2000 2:53.06,1 2. Vitor Sa/Pedro Calado (P) Peugeot 207 S2000 +57,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.34,3 4. Miguel Nunes/Victor Calado (P) Mitsubishi Lancer Evo X +4.20,1 5

45. Rajd Antibes Cote d'Azur. Udany finisz Kubicy, Sołowow drugi

Carlo. Na piątej pozycji uplasował się Maciej Oleksowicz (Ford Fiesta S2000), ze stratą 7.37,3, a na siódmej Szymon Ruta (Peugeot 207 S2000) - strata 8.06,3. W klasyfikacji generalnej rajdowych ME liderem jest Włoch Luca Rossetti (Fiat Punto Abarth

Rajd Chorwacji | 2 bonusowe punkty Oleksowicza!

Punto Abarth S2000). Tuż za nim są Piero Longhi (Skoda Fabia S2000) i Luca Betti (Peugeot 207 S2000). Maciejowi Oleksowiczowi do czołówki zabrakło tylko +11,8sekundy. Co dzisiaj? Dziś do rozegrania jest kolejnych 7 oesów, w tym najdłuższy w Brest

Toyota GT86 CS-R3 - przejazd rajdówką na pozycji pilota

Toyota GT86 CS-R3 - przejazd rajdówką na pozycji pilota

S1600. W swoim dorobku ma też starty za kierownicą Peugeota 206 WRC i 207 S2000, Mitsubishi Lancera Evo VII i VIII, Fiata Grande Punto Abarth S2000, a od niedawna także Toyoty GT86 CS-R3. Toyota GT86 CS-R3 Wyczynowy model GT86 zadebiutował w 2015 i od początku startów zaczął udowadniać dopracowanie

Rally Bulgaria | Rossetti znów na prowadzeniu

. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 2:28.35,9 2. Petar Gioszew/Dimitar Spasow (BG) Peugeot 207 S2000 +7,3 3. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +42,1 4. Jasen Popow/Dilian Popow (BG) Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1.42,4 5. Dimitar Iliew/Janaki Janakijew (BG) Skoda

Rally Bulgaria | Rzeźnik szósty, Ruta siódmy

pierwszym dniu Rally Bulgaria (po OS 6) 1.Petar Gioszew/Dimitar Spasow (BG) Peugeot 207 S2000 1:36.37,5 2. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +6,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +11,7 4. Jasen Popow/Dilian Popow (BG) Mitsubishi Lancer

Przemysław Mazur - wywiad

kontynuując karierę z Maciejem Lubiakiem w zespole Fiat Castrol Rally Team startując samochodem Fiat Abarth Grande Punto S2000. Sezon 2008 rozpoczął w zespole rajdowym Diverse Extreme Team startując samochodem Mitsubishi Lancer Evo IX oraz Fiatem Abarth Grande Punto S2000. W sezonie

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

szczęście nadworny tuner włoskiej marki ma przepis, jak z przeciętnego auta uczynić drogową mini-wyścigówkę. Abarth Punto Evo wyposażony w silnik Multiair 1.4 Turbo rozwija 165 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym o wartości 250 Nm (przy 2500 obr./min.) zapewnia sporą dawkę adrenaliny

Gorączka wyprzedaży w salonach

Wybieramy najlepsze moto-filmiki Abarth Wyprzedaż rocznika 2011: - 500 - rabat 8 500 zł, - 500C - rabat 8 500 zł, - Punto Evo - rabat 7 500 zł. Więcej szczegółów na: www.abarth.pl

Rallye Antibes | Oleksowicz trzeci. Ruta punktuje

były bardzo wąskie momentami niewiarygodnie śliskie i szły cały czas nad przepaściami. Trzeba mieć stalowe nerwy by tu jechać dobrym tempem. Klasyfikacja końcowa 46. Rallye Antibes 1. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 2

Renault Clio Sport F1 Team - test | Za kierownicą

. SUMMA SUMMARUM Clio F1 sprężyło się i wskoczyło na najwyższe podium. Jak długo tam zabawi? Wyrasta mu silna konkurencja. Niebawem sprawdzimy, jak na polskich drogach radzi sobie Opel Corsa OPC i Abarth Grande Punto...

Deszcz rabatów

przykładowe ceny niektórych przecenionych modeli. Abarth 500: upust 4 000 zł lub kredyt 4,49% (cena od 61 990 zł zamiast 65 990 zł) Punto Evo: upust 3 000 zł lub kredyt 4,49% (cena od 68 990 zł zamiast 71 990 zł

Wybrano najlepsze silniki roku

. Volkswagen 1,4 litra TSI ACT (Volkswagen Golf) 180 pkt 5. Fiat 1,4 litra MultiAir, turbo (Fiat Abarth Punto Evo, Punto, Bravo, Alfa Romeo Mito, Giulietta, Lancia Delta) 172 pkt 6. GM 1,4 litra, pełniący funkcję generatora prądu (Chevrolet Volt, Opel / Vauxhall Ampera, Cadillac ELR) 105 pkt Seat

Abarth 500C - Mały sportowiec bez dachu

Kabriolet otrzyma taki sam pakiet stylizacji nadwozia, w jaki Abarth wyposażył wcześniej zamkniętą wersję malucha. Oznacza to, że oprócz charakterystycznych, 17-calowych felg auto otrzyma również przeprojektowane zderzaki, nowe progi oraz dwie

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Abarth Punto Evo jest z przodu jeszcze brzydsze niż Punto Evo, a ja naiwny myślałem, że "popsuć" Grande Punto już bardziej nie można...

Re: Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Bez jaj! Arku! Punto jest świetne i dużo bardziej podoba mi się te od Abarth'a. 500'setką nie zabłysnęli, ale za punto duży plus

Punto Evo a Abarth 500

No ja to kojarzę głównie Evo, które wprowadzili do sprzedaży po reaktywacji. Abartja 500 jeszcze nie widziałem za to po opiniach , testach i zadowolonej minie sąsiada jak przejeżdża pod moim oknem mogę wywnioskować, że to bezproblemowe auto.

Re: Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

grande punto było naprawdę ładne, evo już jest takie sobie, poprawili na siłę b. fajny samochodzik i wyszło to co wyszło

Re: Fiat Punto Evo

poczekam jak będzie wyglądał na żywo, na tych pierwszych fotach faktycznie szału nie robi. No i ciekawe jak abarth będzie wyglądał

Re: Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

co im się po****liło z tym liftingiem to ja nie wiem ale abarth jeszcze jako tako nie jest taki damski...

Re: Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

jak ktos lubi ladne i troche usportowione autka to chyba najlepszy wybor dla niego a 500 to chyba najladniejszy model fiata jaki udalo im sie wyprodukowac od 20 lat

Re: Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

500 jest słodka dla ludzi bez kompleksów ,niestety w kraju buraka i ziemniaka takich osób jest bardzo mało

Re: Mitsubishi Lancer Evo VIII vs Subaru Impreza

no nie badz smieszny... punto? nawet punto hgt abarth to kupa zlomu do koszenia trawy...

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

@poostak Mam dokładnie takie samo zdanie. Jeszcze Abarth wygląda jako tako ale standardowy bez skorpiona na masce jest po prostu brzydki. No ale 'de gustibus...'

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

Abarth Punto Evo i tak jest szybsze i o niebo lepiej wygląda - ostatnio byłem świadkiem małego wyścigu

Re: Paryż 2010 | Abarth na sterydach

Punto Evo bardzo łatwo jest podkręcić do 220 KM, @airmatic Też bym chciał jakieś nowości np Bravo albo Lineę kombi bo żona mi truje że chce coś większego niż punto. a Croma jest fajna jednak droga i coraz mniej rzeczy dostępnych, chyba faktycznie będzie emerytura

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Ten abarth mi sie troche nie podoba, ale macie rację włosi pojektują piękne auta. Niemcy projektują niezawodne auta Włosi projektują je piękane Papończycy robią super benzynowe silniki oraz hybrydy A koreańczycy dają 5 lat gwarancji Ale mi sie najbardziej podoba alfa romeo

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Ale na przykład na torze Circuit de Nevers Magny-Cours, France (2530 m) zostawił za sobą: Mazda 3 MPS Opel Astra OPC '05 Renault Megane RS Sport Ford Focus ST Honda Civic Type-R (FN2) Renault Clio III Sport Więc jest całkiem nieźle nowy Abarth ma mieć więcej mocy i sekwencyjną skrzynie więc

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Jakoś to Grande Punto wyglądało jednak lepiej. Szkoda tylko, że na sportowym wyglądzie się kończy, byle 2-tonowa limuzyna te sportowe autka objedzie :)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

pozwolę sobie nie skomentować pierwszych dwóch postów... a co do auta wygląda zarąbiście tylko po co spieprzyli normalne punto na marginesie fotka wygląda jakby robiona starym amatorskim aparatem na klisze słowem okropnie...

Re: Chrysler 200C coraz bliżej

to jest gruby lifting sebringa... ale auto może być jak niebo, a ziemia w porównaniu do starego modelu jak fiat grande punto, a abarth punto evo :-P w sumie to inne samochody

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

..... - hahahahaha :) Ależ z Ciebie żartowniś. Popatrz sobie na czasy na torze najmocniejszego esseesse: www.fastestlaps.com/car48df78111aa98.html Np. popularne Nordschleife - pozycja 224 na 235 aut.

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

@Thinker Nawet 3-tonowa, np. RR Phantom czy Bentley Arnage.... Tylko że cena jest trochę inna, poza tym mocne silniki w limuzynach są montowane w innym celu niż w takich maluchach. A w zakrętach prawdopodobnie każdy hothach by objechał tą twoją 2-tonową limuzynę (wyłączając M5 które też cenę ma niec

Re: Paryż 2010 | Abarth na sterydach

pewnie, Ty od razu wsiadles do 300 konnego rwd i wymiatales. niestety nie wszyscy maja takie umiejetnosci, totez abarth punto evo bedzie idealnym samochodem na poczatek - wystarczajaca moc, przedni naped i pewnie dosc rozsadna cena... a jak sie pojezdzi czyms takim, to potem latwiej okielznac

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

- 23 st, vectra 1,9cdti 2009 r ojca nie odpaliła, a moj citroen 2,0 hdi z 2004 zapalił ;] niemcy nie przewidzieli że w orlenowskiej vervie bedzie za dużo wody?;)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

astra z 2005 cdti - 1x czyszczenie filtra dpf 300 zł, świece żarowe+akumulator 1500 zł, 1x pompowtrysk 750 ?, koło dwumasowe +sprzęgło 5000 zł, mogę tak wyliczyć też golfa, passata lub każdego innego super diesla sprowadzonego z Niemiec, którego przychodzi mi odświeżać w moim skromnym warsztacie

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Norschleife oprocz zakretow ma takze kilka odcinkow praktycznie prostych, w tym dwa bardzo dlugie. Sila rzeczy premiuje to auta mocniejsze i szybsze (nawet jesli są ciężkie). Odwrotnie np Tsukuba - tor bardzo krotki i z dużą ilością ostrych zakrętów...

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Widac, ze internet trafil pod strzechy, a buraki pieknie obrodzily tego roku ;-) Czekamy na dalsze rownie blyskotliwe wynurzenia i rewelacje - wypowiedzi takich blaznow zawsze poprawiaja mi humor z rana :-D

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

@Thinker: ..... - hahahahaha :) Ależ z Ciebie żartowniś. Popatrz sobie na czasy na torze najmocniejszego esseesse: Serres Racing Circuit - szybszy od VW Golf GT TSI Mk V Tsukuba - szybszy od VW Golf GT TSI Mk V albo: VW Golf GT TSI Mk V Nordschleife: pozycja 213 na 235 samochodow, VW Golf GT TSI

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Ale to się będzie sypać ;) FIAT już wie że sprzęgło jest dziadowskie, dlatego włożył od razu zapasowe ;)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

wydaje mi sie ze nie bedzie wersji esse esse, tylko ew. pakiet zawieszenia, felg itp. a moc bedzie 170 niemodyfikowalna (fabrycznie).

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

>rdaza wyjdzie z niego 8 roku Kolego samochody się produkuje dla pierwszego właściciela, a nie dla fana szrotwagenów.

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

mam stilo 1.4 i rzeczywiści idzie jak burza , rdza ? ludzie puknijcie sie w łep zanim pare z dupy puścicie , rdzewieje wam auto ? a pomysleliscie o ocynkowaniu blachy ? o zastosowaniu lakieru metalik ? nie! wiec sie nie dziwcie ze wychodzi wam rdza ! Mam fiata podwojnie ocynkowanego - zero rdzy , ze

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Zajebiste. A jak sie sprawdza w obecnych warunkach drogowych? Na parkingu widze same fiaty zasypane sniegiem bo to dziadostwo nie startnie przy -8 stopniach:)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

tomciwalcić - racja, porządne, solidne i ..piękne jak moje bravo II....................wrrr. i niech się plują - JA KOCHAM FIATY! Wszystkie! ale nikogo nie zamierzam do niczego przekonywać . Late - seicento 99 - moje tez pali w największy mróz :-)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

motoryzacyjnekpiny.blogspot.com/

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

a ja jezdze doblo 2002 i odpalał bez problemu, chociaż tekiego goowna to dawno nie widzialem, fiat to padaki, co sie dotknie to sie psuje, fiaty byly dobre do lat 90 ub. wieku pozniejsze konstrukcje dorownaly citroenowi ( chociaz cytryna dostawczaki robi dobre). sam mam forda, praktycznie bezawaryjn

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

"Zajebiste. A jak sie sprawdza w obecnych warunkach drogowych? Na parkingu widze same fiaty zasypane sniegiem bo to dziadostwo nie startnie przy -8 stopniach:)" "Debil. Przy -25 3 dni pod rzad bez problemu stare bravo z 2000r pali. Ja z okna widze zasypane fordy i bmki odwozone na lawecie. Jakie

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

"Zajebiste. A jak sie sprawdza w obecnych warunkach drogowych? Na parkingu widze same fiaty zasypane sniegiem bo to dziadostwo nie startnie przy -8 stopniach:)" Debil. Przy -25 3 dni pod rzad bez problemu stare bravo z 2000r pali. Ja z okna widze zasypane fordy i bmki odwozone na lawecie. Jakie

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Moje 8 letnie Stilo 1.8 ostatnio odpaliło bez problemu przy -31st C, po czym pojechałem ratować kolegę w Aurisie :-)

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Jako właściciel włoszczyzny powiem tylko tyle - nie kupujcie tego dziadostwa! Kupujcie dalej niemiecką jakość i japońską solidność /czy jakoś tak/! Wierzcie w to, że macie najlepsze wagony, zasilane pipetą, nie wymagające serwisowania, po dziadku, itd. Nie róbcie mi tego, nie kupujcie!

Re: Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Powrot Abartha. Za lebka pamietam 128 coupe SL, dosc czesty sportowy model na ulicach. Ciekawe jak go sprowadzali do PRL-u w latach 80-tych. Abarthy tylko z modeli Burago przyslanych z Reichu. Moj Grande Kropek to mul na nizszych biegach, ale co to jest 77 PS przy 200 PS Abartha Kropka.

Re: Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

Też uważam, że najciekawszą propozycją osiągi/cena/wygląd jest Punto EVO Abarth. Przyzwoity silnik, konkretne hamulce Brembo, super środek i działające zawieszenie. Jakoś ciągle na torze Poznań widuję Abarthy, a tych innych nie...

Re: lista zakupow pod glosowanie

przymierzalem sie do abarth g.punto - jest na bazie wozu przed "evo-lucja" - wnetrze nudne do bolu - w ogole mnie nie zafascynowal + silnik ten sam co w mito + pakiet essesse daje moc na 180 -- darekk

Re: Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

Miałem okazję pojeżdżenia każdym z nich - oprócz 207 RC. Porównywałem Ibizę Cupra Bocanegra do Abartha Punto Evo. Jeśli chodzi o osiągi to faktycznie Ibiza prowadzi. Jednak jakość wykonania, ergonomia, fotele, praca skrzyni biegów, układu kierowniczego w Punto Evo jest o niebiosa lepsza. Ibiza to

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

Jeździłem chwilę taką Skodą, ale też dłuższy czas Punto EVO Abarthem i lepszym autem było Punto, na dodatek jest trochę tańsze i ma zdecydowanie lepsze hamulce Brembo. Abarth wygląda też zdecydowanie bardziej jadowicie niż taka Skoda, która bez białego dachu (skopiowanego zresztą od Mini

Re: Nowe Abarthy już w sprzedaży

165-konny Abarth Punto Evo <-- hahaha, brzmi dumnie :D Gdyby jeszcze to Punto miało wagę ok 200kg, to te konie robiły by wrażenie, a tak tylko pusty śmiech :P 165KM w sportowym niby aucie :D LOL! Wiele 2-tonowych SUVów z najmniejszym silnikiem da rade to wyprzedzić ;]

Re: Paryż 2010 | Abarth na sterydach

@ Stefan nie lapie Twojego toku myslenia. A czego spodziewales sie pod tajemniczo brzmiaca nazwa Abarth Punto Evo.. Skody Fabii? Abarth - przedsiębiorstwo, którego założycielem był Karl Abarth. Powstało w roku 1949, jego symbol ukazuje skorpiona na tarczy herbowej (znak zodiaku, pod którym

Re: Motodziennik: Fiat z pazurem

Zamiast X6 dałbym BMW 5GT. Superb? To kwestia gustu, a o tym się nie dyskutuje, ale mi się podoba :) Clio S śmiechu warte. Ale Abarth konktetny, w tej wersji "nowe" Punto EVO wygląda dobrze. Ciekawe jak będzie jeździć :)

Re: Audi A1 1.4 TFSI - mały mocarz

Mój Abarth Punto Evo 1.4 Ben 165 KM - miażdzy tę taczkę!!! :D |ps. sąsiad ma Opla Corsa GSI 1.6 Ben 150 KM T -Opel Corsa GSi to: sportowy wygląd, wyjątkowo dynamiczny, turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 litra i znakomite właściwości jezdne. Audi to marka przereklamowana...

Re: Skoda Fabia RS - karty odkryte

ekstremalnie droga, a Abarth Punto Evo - nazbyt zjawiskowe (a do tego dostępne w paru punktach w Polsce - błąd). Na koniec - są tacy, którym jednak design Fabii nie przeszkadza aż tak bardzo, by porównywać go do rzeczy brzydkich. Jeśli ktoś lubi ten model i chciałby mieć najmocniejszą odmianę z odrobiną

Zabiłem człowieka. Prawie!

nazwy modelu i chyba tyle. Poza tym smakowite były odmiany Abarth i poliftingowe, mocno zmienione Evo o ładnych szczegółach, eleganckim wnętrzu i dziarskich silnikach. Oczywiście od początku dostrzegałem więcej wad, niż inni. Szorstkie zawieszenie, nerwowe, nieliniowe prowadzenie, średnia pozycja