accord 2.0 elastyczność

Szczepan Mroczek

Honda FR-V 2.0

Honda FR-V 2.0

W Hondzie FR-V obowiązuje równouprawnienie - kierowca nie jest traktowany wyjątkowo i oddaje zdobywany przez kilkadziesiąt lat teren pasażerom

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

Oto 10 propozycji, które łączą elegancję wieczorowej kreacji ze zwinnością godną stroju sportowego. Tylko czy zakup używanego coupé z mocnym silnikiem nie jest obarczony zbyt wysokim ryzykiem?

Coupe za 20 tysięcy złotych

Oto 10 propozycji, które łączą elegancję wieczorowej kreacji ze zwinnością godną stroju sportowego. Tylko czy zakup używanego coupe z mocnym silnikiem nie jest obarczony zbyt wysokim ryzykiem?

Wielki mecz Japonia - Niemcy

. Podróżne drobiazgi zmieszczą się w schowkach i skrytkach, których w Yarisie nie brakuje. Silnik swoją elastyczność, dynamiczny temperament i umiarkowany apetyt na paliwo zawdzięcza systemowi zmiany faz rozrządu VVT-i. Możliwościom jednostki napędowej nie do końca odpowiada

automatyczna skrzynia a elastyczność

Ostatnio przeglądałem dane techniczne Hondy Accord i zastanawiam się dlaczego Accord np 2.0 ze skrzynia automatyczną przyśpiesza od 60-100 km na 4 biegu w 6.5 sekundy a z manulną 9.5. Obie skrzynie są 5 biegowe. Wydaje mi się, że w innych markach jest tak samo. Dlaczego? Z góry dziekuję.

Re: Forester 2.0 czy Honda Accord?

Oczekuję dobrego przyspieszenia w warunkach drogowych, konkretnie zależy mi raczej na elastyczności, przyspieszeniu od 80-120. Wolę bezpiecznie wyprzedzać TIRy i dziadkowozy, ale nie zależy mi na ściganiu się z dresiarzami w beemach. W grę wchodzi w sumie też Forester turbo, ale to tylko roczny

Passat, Insignia, Mondeo, Accord.

) oraz własności jezdne. Silnik Forda 2,5 T też wypadł znacznie gorzej niż 2,0 T w Oplu i 2,0 TSI w Volkswagenie.

Re: Jaki silnik do Hondy Accord 2,0 czy 2,4 ?

"??? > Do tego chyba nie trzeba mówić, 2.0 to jeszcze nie ta elastyczność. A może 2.4 to też jeszcze nie ta elastyczność i dopiero 7.0 to będzie ta??? > Kwestia czy Ciebie stać na taki wydatek. Kwestia czy jesteś na tyle naiwny żeby się nabrać na nowe auto, w niczym lepsze od konkurencji, a

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

-120: 11,9 s Poza tym C5 2.2 HDI 314 Nm (6 biegów), Mondeo 2.0 TDCI 350 Nm (biegów), Accord 2.2 CTDI 340 Nm (5b) . IV (czyli drugi od końca dla C5 i Mondeo i przedostatni dla Accorda) 60-100: C5 7,9 s; Mondeo 6,2 s; Accord 7,5 s. V (czyli przedostatni dla C5 i Mondeo i ostatni dla Accorda) 80

Re: Forester 2.0 czy Honda Accord?

jeśli ma być dobre przyspieszenie i elastycznosć to forester wolnossący raczej odpada. jak chcesz elastyczność i wyprzedzanie bez wysiłku w trasie to używany foryś turbo albo z innej beczki laguna 2.0T. swoją drogą w wolnossącej benzynie 2 litry trudno oczekiwać dobrej elastycznosci 80

Re: Accord 2'0 VTec na gazie

10,5 na benzynie i 12 na gazie moc odczuwalna identyczna, eeeeee raczej elastyczność, przy 5600 masz góra 90% mocy pozdr kid

Re: Jaki silnik do Hondy Accord 2,0 czy 2,4 ?

Gość portalu: macio napisał(a): > LOL. Skąd te "wyliczenia"??? LOL. Matematyki chyba w podstawówce nie miałeś. Jeżeli powiększysz te osiągi o połowę to chyba różnice też. > > Do tego chyba nie trzeba mówić, 2.0 to jeszcze nie ta elastyczność. Wszystkiego chyba nie

Re: Jaki silnik do Hondy Accord 2,0 czy 2,4 ?

Moim zdaniem jest jedank różnica w osiągach mimo tej 1,3 sek przewagi. Jak policzmy dokładniej relatywna różnicę to jest to mniej więcej to samo co różnica między autem które przyspiesza do 100km/h w 11,8sek, a autem które robi to w 13,8. Do tego chyba nie trzeba mówić, 2.0 to jeszcze nie ta

Re: Accord 2'0 VTec na gazie

komputer > spalanie mialem na benzynie 12,5l na gazie ok. 12,75. i tu widac cały zysk z > sekwencyjnego wtrysku, mnie pali 10,5 na benzynie i 12 na gazie > > moc odczuwalna identyczna, eeeeee raczej elastyczność, przy 5600 masz góra 90% > mocy >zgadza sie ale w

Re: jechnalem sie Laguna 2.0T

Laguna 2.0T-165 KM,270 NM przy 3200 obr. Przysp.0-100-7.8 sek Elastyczność 80-120-IV/V/VI- odpowiednio 6.4/8.4/11.1 /oczywiście sekund/ Prędkość max.zmierzona 218 km/H-czuli na liczniku może byc nawet 230. Jak się ostrzej pojeżdzi to cykl mieszany wynosi 10,7 l/100 km W sumie osiągi b

Re: 80-120 na V biegu 6,6 sek Accord Tourer 2.0

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > Oj, niekoniecznie. Co prawda dla wersji 2.4 Accorda, ale według poniższego: > www2.gazeta.pl/czasopisma/1,42463,1347667.html Test dotyczy samochodów o mocy około 130

Pojedynek na szosie: Accord 2,4 kontra Avensis ...

Śmiesznym jest mówienie o "sportowej jeździe", "sportowych aspiracjach" w kontekście tak słabych, małych 4-cylindrowców. Żałosne. Jaki jest sens mierzenia "elastyczności" na IV i V w automacie? -- "Sytuacja wydaje się rozwijać w tym kierunku, że Skoda może za jakiś czas przejąć w

Ten Yaris ma 8,9s do 100 - lepiej niż Accord 2.0:)

maciejosss napisał: > mobile5 napisał: > > > > > Sprawdź Szymi elastyczność tego Yarisa 160-200. > > Yaris raczej nie osiągnie tej prędkości > > Szymi wklejał kiedyś zdjęcie z 215Km/h na liczniku > > a tuz obok bylo zdjęcie Fabii

Re: 80-120 na V biegu 6,6 sek Accord Tourer 2.0

Gość portalu: Sławek napisał(a): > Ty zapodajesz jakąś sportową wersje Accorda o mocy aż 190 KM z 6 biegową > skrzynią. E tam sportową :-) Jedna z wersji silnikowych na nasz rynek. Wersja sportowa to (może) dopiero bedzie :-) Dla mnie 'elastyczność' jest o tyle mało istotna, że

Szokująco dobra elastyczność 82 konnego diesla !!!

. -Focus 1.8 16V (115 KM) -17,9 -Astra II 1.6 16V (101 KM) -17,3 sek. -Leon 1.6 (100 KM) -19,5 sek. -Golf 1.6 (100 KM) -17,3 sek. -AR 156 16 ts (120 KM) -17,8 sek. -Accord 1.8 iLS (136 KM) -16,1 sek. -Clarus 2.0 (133 KM) -17,3 sek. -626 2.0 (115 KM) -18,7 sek. -Carisma GDI 1.8 (125 KM) - 16,5 sek

Re: silnik 2.0 w nowym (ej?) Avensis

avesis > ustępuje tylko acordowi. > Jeśli ktoś chce avesisem 2.0 poszaleć to musi trochę powajchować biegami. Ale > ja akurat to lubię. > Odbiram w przyszłym tygodniu. Postaram się wtedy napisać coś więcej. > pozdr. > radek Powiedziałbym,że ustępuje ACCORDOWI i to jak w

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

Nie jeździłem dieslem Hondy,ale z tego co czytam w testach to jeśli chodzi o elastyczność to nie wypada on najlepiej.

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

rzeczona Octavia. Natomiast co do obecnych Accordów, nawet dwulitrówka wyraźnie góruje osiągami nad Octavią. Więc Firer miał rację, że Accord 1.8 nie ma przewagi osiągów nad Octavią 1.9 110KM. Natomiast w porównaniu z obecnym Accordem (nawet 2.0) osiągi Octavii (nawet 2.0 140KM) są jednak słabsze

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

mnie o ile jest lepszy wynik niż podawane fabrycznie 9.4 do 100km/h (pomijając przekłamania G- techa i to że diesel pokazuje ząbki w trasie w elastyczności). -- Pozdrawiam, Adam

Re: Honda Prelude 2.0 97r opinie

. No, ale to takie usportowione coupe, więc nic dziwnego. Z drugiej strony bagażnik jest spory. Generalnie jest to auto zrobione na bazie Accorda - powszechnie znanego i cenionego, także za trwałość i niezawodność. Co do elastyczności - silnik jest 2.0, więc elastyczność jest dobra, choć

Re: MAZDA 6 - test AutoBild (2003)

Elastyczność: 60-100 km/h 9.9 (IV bieg) 80-120 km/h 14.7 (V bieg) Avensis 2.0: odpowiednio 10.8/16.0 Accord 2.0: 9.4/13.8 Primera 2.0: 9.0/18.3 Jest najgłośniejsza przy 50 km/h: Poziom hałasu: (50/100/130 km/h) Mazda: 62-68-71 dB Avensis: 59-68-71 Accord: 60-67-70 Primera: 60

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

drogi Niknejmie, wybacz mi brak dalszej kontynuacji w wątku , o którym wspominasz. nie wynika to jednak z faktu że przygwoździłeś mnie znalezieniem testu gdzie mondek 145 KM miał gorszą elastyczność od accorda 2.0. po prostu do niczego chyba juz byśmy nie doszli. Ty chciałeś udowodnic

Re: Audi a4

"obiektywnej oceny" podam porównanie silników: 1. spalanie - ocenili że Accord pali mniej niż A4 (wersja 2.2 CTDi Accorda i 2.0 TDI A4) 2. przyspieszenie - lepszy Accord zarówno w 0-100km/h jak i elastyczności werdykt w programie - punkt dla Adui A4... i tyle odnośnie "obiektywizmu" DSF

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

odpowiedź zależy od tego jakie osiągi są dla Ciebie wystarczające. jeśli wystarczy 9-10 s. do setki i dobra elastyczność diesla (po dieslowsku, oczywiście, w zakresie 2-4 tys. obr./min.), to bierz diesla, spali mniej, zasięg większy. większości kierowców osiągi 140KM diesla wystarczą

Re: w jakim kolorze prawdziwy facet kupuje auto?

> masz chlopczyku w mokrych majtach > Przyspieszenie 0-100 km/h 8,8 s > Elastyczność 60-100 km/h 6,8 s (4. bieg) > Elastyczność 80-120 km/h 11,1 s (6. bieg) I to ma dowodzić, że "od 80 do 120, 130 a w tym zakresie to twoje pierdzidlo zdaje sie robi kupe a nie przyspiesza

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

skórą, dość dobry system audio, bardzo cicha. Kokpit ładnie podświetlony , ilość schowków wystarczająca. Mankament-słaba elastyczność na IV i V biegu. Spalanie w.g. komputera ok 8.5 l. Przed zakupem testowałem mondeo , avensis i accorda

Re: MAZDA 6 - test AutoBild (2003)

cc_2004 napisał: > Elastyczność: > 60-100 km/h 9.9 (IV bieg) > 80-120 km/h 14.7 (V bieg) > > Avensis 2.0: odpowiednio 10.8/16.0 > Accord 2.0: 9.4/13.8 > Primera 2.0: 9.0/18.3 > > Jest najgłośniejsza przy 50 km/h: > > Poziom hałasu: (50

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

. Co do rzekomej niskiej elastyczności silników Hondy, niedawno robiłem porównanie tego parametru dla Accorda 2.0 i Mondeo 2.0. Mój inerlokutor w tamtym wątku zachwycał się elastycznością Mondka i narzekał na Hondę. Podałem mu linka do danych testowych, gdzie Honda była górą. Nie otrzymałem

Re: Honda Accord Tourer 2.2i-CDTi Executive

mają przecież nawet troszkę mocniejsze wolnossące benzyny . a najgorsze, że skoda octawia 105 KM ma 80-120 na V 11,5 s.! to jest jakiś spisek. no ale przecież nie można porównywać accorda do jakiejś skody , szkoda gadać. my w hondzie mierzymy wyżej. weźmy takiego jaguara X type High, 2,0 diesel

Re: Alfa Romeo 145 ..::: Boxer vs Twin Spark :::

Radzę boxera,to już rzadkie rozwiązanie,pojezdzisz czymś innym.troszkę gorsza elastyczność i zużycie paliwa.Ale jak na A2 porobiłem nówkę accorda to chodziłem dumny 2 tyg.I ten dzwięk...(33 1,4 ie)

Re: Accord Type S za 135 000 zł

Mazda 6 w Europie ma świetnego diesla - 2.2 185 koni i bez stresu może konkurować z uznanymi i-CTDi, ale wersja benzynowa 2.5 170 KM to raczej komfortowy cruiser. Wysoka kultura pracy, niezła elastyczność i ekonomia, jednak do 2.4 Hondy trochę mu brakuje. W Stanach pakują jeszcze silnik 3.7 V6 272

Re: Accord - nigdy!!!

"szybkich" marek i modeli. Japończyka nie kupię po złych doświadczeniach z Acordem, Cariną E. Dodam że dźwięk w tzw. rasowym japończyku, przypomina wysokoobrotową wiertarkę Bosch-profi. Zawieszenie Accorda nie ma żadnych szans do żadnego Forda, nawet do Focusa. Elastyczność, prowadzenie, zachowanie

Re: czy ktos tu nieumie dodawac ???

_ > umiejętności zmiany biegów lepsze od automatów, a na co dzień wyprzedzają na > szóstym biegu. Jak zwykle się czepiasz :-) Przecież nie porównują elastyczności atmosferycznego 1,8 z 2,2 TDCi :-0 Pozdr "Jeżdżący na codzień na szóstym biegu przy... 70 km/h" ... a kto mi zabroni?

Re: Honda Accord 2003

silnika, z lepszym 'dołem' obrotów kosztem 'góry'. Moc można wyżyłować do 212 z 2.2 pojemności, ale momentu nie oszukasz. 220Nm z takiej pojemności bez turbo to maksimum. Ja wolę 210KM ale z 3.0 litra i z 285Nm. Zmienne fazy rozrządu też tu są, a elastyczność jest proporcjonalnie lepsza. Nie

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

Volvo V50 z tym silnikiem i uważam, że jest gorszy (kultura pracy, elastyczność, dynamika) niż 2.0 TDI Passata, 2.2 CTDi Accorda czy JTD 16V Alfa Romeo. Chyba, że jest to inny silnik. -- Pozdrawiam, Adam

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

> koło tego szybciej w konkurencji 80-120 ? świetnie. właśnie dlatego znalazłem > Ci partnera do porównań dla prawdziwej elastyczności accorda. z tym mondkiem > 2.0, konstrukcją juz paroletnią, bez nawet zmiennych faz rozrządu itd., > accord nieznacznie ale wygrywa przy gazie do deski

Re: Accord 2,4 exec/ Opel Signum /ST220 / Vectra

ręczna skrzynia biegów, na felgach 17" tarmosi ale można 16", dla mnie odpada z uwagi na tragiczny design i toporność, bez klasy, - accord 2,4 - najwolniejszy z ww., elastyczności brak (słabiutko w porównaniu do konkurencji o większej pojemności lub z turbo ) - pytanie czy ktoś lubi wiosłować

Re: Jakiego samochodu nie lubią Brytyjczycy?

A którą wersję silnika masz obecnie? I jak porównasz ją do tego świetnego (pod względem dynamiki i elastyczności - przyznasz) silnika 2.0 z roku 1996? Czy też chce tak ostro "ciągnąć" jak tamten? Pytam, gdyż wkrótce przyjdzie czas wymiany auta na następne i zastanawiam się co kupić. Wybór

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

ten sam silnik co w Volvo V50 i S40 (a chyba tak, bo Volvo ma > silniki z grupy Peugeota) to moim zdaniem wcale nie jest taki rewelacyjny. > Miałem okazję jeździć Volvo V50 z tym silnikiem i uważam, że jest gorszy > (kultura pracy, elastyczność, dynamika) niż 2.0 TDI Passata, 2.2

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

2.0 - porównaj dane z Mondeo 2.0 na przykład. Kiedys dawałem linki. Nawet tzw. elastyczność (80-120 na V) taki Accord ma lepszą. Ale S2000 to rzeczywiście mistrzostwo świata. 120KM z litra, spełnia ostre normy spalin (np. bez problemy również normy amerykańskie, b. ostre, których nie

Re: Recepta na tańszą jazdę

Wolnossące. Słaba elastyczność? Ja swojego wolnossącego accorda 2.4, 2009 rok, automat(!) wyciągam od 2500 do 7000 obrotów rozpędzając się przy tym od 100 km/h do 190 km/h jednym ciągiem bez zmiany biegu... Któryś diesel to potrafi? Ktoś jeździ dieslem i myśli, że jeździ prawdziwym

Re: Recepta na tańszą jazdę

Słaba elastyczność? Wolnossące benzyniaki? Ja swojego accorda 2.4 automat(!) 2009 rok wyciągam od 2500 do 7000 obrotów bez odcięcia rozpędzając się przy tym od 100 do 190 km/godzinę.... Któryś diesel to potrafi? Ktoś jeździ dieslem i wydaje mu się, że jeździ prawdziwym samochodem

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

Witaj Jeżdziłem wieloma samochodami tej klasy , uważam że moja porada będzie wystarczająco fachowo , znam też bardzo dobrze Civa 1.6 110 Km ; Moim zdaniem najlepszy wybór na tym poziomie ceny to Accord w wersji 2.0 benzyna w wersji comfort to dobry kompromis między osiągami cena i

Re: Honda Accord 2003

greenblack napisał: > Moc można wyżyłować do 212 z 2.2 pojemności, ale momentu nie oszukasz. 220Nm > z > takiej pojemności bez turbo to maksimum. Ja wolę 210KM ale z 3.0 litra i z > 285Nm. Zmienne fazy rozrządu też tu są, a elastyczność jest proporcjonalnie > lepsza. Nie

Re: najgorszy/najlepszy diesel ~2l

auto. i dynamike prownywajalna z > osiagami wersji napedzanej 2-litrowym silnikiem benzynowym. moc max. 141KM, > max. mom. obrotowy 340Nm przy 200obr./min No to dynamika powinna być niebo lepsza chyba,że zawyżyli te piękne parametry jak w benzynówce 2.0 z resztą wystarczy spojrzeć

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

zapętlenie, zapętlenie. w kółko to samo. czy Ty nie widzisz, że sam nieświadomie udowadniasz prawdziwość mojego stwierdzenia? że accorda 2.0 porównywac można do mondka 2.0 itd. a nie do jakichś tam większych silników. swoją drogą, przejedź się tym mondkiem biednym, to proste, mają wszędzie w

Ke?

chyba,że zawyżyli te piękne parametry > jak w benzynówce 2.0 z resztą wystarczy spojrzeć na jej osiągi i elastyczność > 155 koni to ona niema chyba,że w minimalnym zakresie obrotów za czerwoną > kreską O przepraszam... W testach Accord 2.0 wypada często lepiej niż w danych fabrycznych

Re: Jak nie Laguna to co ?

Ja bym wybrał Lagunę 2.0 T (165 KM) pod względem ceny i wyposażenia jest bezkonkurencyjna w stosunku do innych. Jeżdżę od kilku dni Hondą Accord Tourer 2.0 (155 KM). Bardzo fajny samochodzik ale ma słabą elastyczność w porównaniu do Laguny (Honda 195 Nm) Laguna AFAIK 270 Nm). Nie ma to

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

Gość portalu: tanugal napisał(a): > drogi Niknejmie, > wybacz mi brak dalszej kontynuacji w wątku , o którym wspominasz. nie wynika > to > jednak z faktu że przygwoździłeś mnie znalezieniem testu gdzie mondek 145 KM > miał gorszą elastyczność od accorda 2.0. po prostu

Re: Gaz do Hondy HRV

a ja mam od roku w moim Accordzie 2,0 (w praktyce to ten sam silnik tylko wiekszy)Landi mieszalnikową teraz gdzieś za okolo 2000 PLN! i wszytstko hula jak należy - żadnej wyczuwalnej róznicy w mocy i elastyczności - 200km/h na gazie bez problemu. Cały szkopuł tkwi we właściwym montażu a potem

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

Od zawsze byłem sikników benzynowych. W tm roku zmienialem Accorda TypeS na Saab'a 9-3. W salonie zaproponowano mi za te same pieniądze wersję 2.0T 210KM benzyna lub 1.9TTiD 180KM diesel. Stwierdziłem, że przy tej samej cenie i wyposażeniu mogę zaryzykować diesela. Jest to mój pierwszy i

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

dlatego znalazłem Ci partnera do porównań dla prawdziwej elastyczności accorda. z tym mondkiem 2.0, konstrukcją juz paroletnią, bez nawet zmiennych faz rozrządu itd., accord nieznacznie ale wygrywa przy gazie do deski. właśnie o to chodzi, nie ma problemu. ale na pewno nie o pisanie przy omawianiu

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

niknejm napisał: > Co do rzekomej niskiej elastyczności silników Hondy, niedawno robiłem > porównanie tego parametru dla Accorda 2.0 i Mondeo 2.0. Mój inerlokutor w > tamtym wątku zachwycał się elastycznością Mondka i narzekał na Hondę. Podałem > mu linka do danych testowych

Re: Pierwsza jazda świeżo odebraną Toyotą Avensis

. Za ca.120000 PLN masz dobrze wyposażoną Hondę Accord/Executive/z silnikiem 2.4 l, 190 KM z elastycznością na poziomie 150-konnego diesla. Pozdr

Re: Kryterium "pseudosportowosci"

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > Nie kosztuje tyle co ST220. Jest tańszy. Accord 2.4 Executive 119400, ST220 125600, ale w Accordzie nie ma skóry i felg 18". Poza tym to kolejne bzdurne porównanie, bo silnik Forda to inna klasa. > A jeśli porównasz Civica TypeR z Focusem RS

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

chris62 napisał: > Co nie zmienia faktu, że przy 2000 obr./min moc jest maleńka bo > przy stałej prędkości obrotowej decyduje moment obrotowy a > przełożenie? 1. Przy przyspieszaniu nie ma stałej prędkości obrotowej. 2. Moc silnika jeszcze nigdy nie rozpędziła żadnego

Re: Kia sportage 1,6 7DCT AWD opinia

sky.83 napisał: > Akurat nie ryczy, w porównaniu z dieslami silnik K20Z2 cechuje się fenomenalną > kulturą pracy, Jechałem tym jako pasażer w accordzie. Słaba elastyczność, żeby przyspieszał, musi poryczeć. Na VI biegu przy 100 km/h obroty 2600 ... średniowiecze. Turbodziury

Re: mały dodatek

duze_a_male_d_duze_m napisał: > Jak się ustala charakterystykę silnika tak, że ma 100KM dopiero przy 4,5 tys. > obr. a 190 przy 6,8 tys. to gdzie tu ta elastyczność? Inna koncepcję to masz w > Jazzie 1,2

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

niknejm napisał: > > Nie. 2.4 ma 'tylko' 190KM i bardzo długi skok tłoka, przez co nie nadaje się > na 'wiertarę'. Za to w średnim zakresie obrotów ma większy moment niż wiele > silników 2.5 i większych. > > Wersja 2.0 - porównaj dane z Mondeo 2.0 na przykład

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

samochód kupuje się za pieniądze. jak kosztuje podobnie co accord 2.0 a nie 2,4 to juz chyba inna sprawa? za tyle samo co 2.0 hondy masz lepszy silnik. przyspieszenie, elastyczność, dźwięk, kultura dużo lepiej. z jedną tylko wadą, że pijak :-). >Podejrzewam (co do tych 95%), że Accord 2.4 też

Re: Toyota Avensis II jest malo oryginalna...

ten motor przy swoich ok.170 Nm max.momentu.Motor ptacuje cicho i kultutalnie. Silnik 2.0-bezp.wtrysk paliwa,dynamiczny,przysp.9.4 s do setki-dynamika na IV i V biegu zbliżona do 110 konnego turbodiesla,a więc dobrze.Ciekawe czy sprawdą się zalety bezp.wtrysku paliwa/większa ekonomika

Re: Śmieszą mnie miłośnicy diesli.

silnik - 8,3 do 100, przyspieszenie i elastyczność nieporównywalna z benzynowym accordem 2.0, któym jeżdziłem poprzednio (palił 10-11 w mieście) i lepsza niż w najlepszych dieselach segmentu D (mają te same pojemności, a przy porównywalnej lub wyższej masie mają gorsze osiągi) spalanie

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

pieniądze X kupuję produkt Y lub Z. a nie np. "kupię samochód do 2 l. pojemności - cena obojętna" . przykłady: - coz tego że 2,0 w accordzie jest lepsze niż 2,0 w mondeo, skoro tyle co 2,0 accord kosztuje 2,5 v6 mondeo? a ten ma juz lepsze osiągi i elastyczność... ten sam przykład dotyczy np. laguna

Re: Silnik wszechczasow - wasze typy...HONDA

proszę porównując do 2.0 hondy, że dobry > dół to V8 lub V6 T, bo honda nie istnieje w tym porównaniu. Zależy w jakim porównaniu. Jak sam napisałeś, na torze bywa różnie. > przyklad z troszkę innej półki - accord 2,0 - poniżej 4,5 tys. jest słabszy > niż - daleko nie szukając - 2,0

Re: Kryterium "pseudosportowosci"

greenblack napisał: > > Nie kosztuje tyle co ST220. Jest tańszy. > > Accord 2.4 Executive 119400, ST220 125600, ale w Accordzie nie ma skóry i > felg Ale jest tańszy. Poza tym ma 35% cła w cenie (do maja). > Focus RS jest poza zasięgiem Civica, zwłaszcza w

Re: Pierwsza jazda świeżo odebraną Toyotą Avensis

ta cena nawet przt wyposażeniu w złote > wodotryski to paranoja. > Za ca.120000 PLN masz dobrze wyposażoną Hondę Accord/Executive/z silnikiem 2.4 > l, 190 KM z elastycznością na poziomie 150-konnego diesla. > Pozdr Całkiem możliwe, ale mi zależało na dieslu, ze względu na spore

Toyota: najpierw był kryzys, ale teraz praca wre

Lexusem i po paru minutach okaże się, że w waszych niemądrych głowach nastąpi przewrót kopernikański. Świetne samochody, szybkie, rewelacyjne przyśpieszenie, wygodne, ciche, niezawodne i palą tyle co "konkurencja" o 2-3 klasy niższa. Ja spróbowałem i nie żałuję. Sam jeźdzę nową hondą accord 2

Re: powróćmy do meritum ale niezupełnie

Renault (automat?). > Przyznaje że ten Twój Civic Niknejm to prawdziwy wymiatacz ale > ciekaw jestem jakbyś sie skonfrontował z Clio 2.0 16v 172 PS. Wiem że > dorzuciłem oliwy do ognia ale myslę że trochę sobie podyskutujemy. Jeśli w Clio siedziałby dobry kierowca to pewnie... dostałbym

Re: powróćmy do meritum ale niezupełnie

prawdziwy wymiatacz ale ciekaw jestem jakbyś sie skonfrontował z Clio 2.0 16v 172 PS. Wiem że dorzuciłem oliwy do ognia ale myslę że trochę sobie podyskutujemy. Cieszę sie że dotychczasowa dyskusja stoi na wysokim merytorycznie poziomie oraz jest bardzo kulturalna tak trzymajmy czego sobie i Wam

BARDZO RÓŻNIE Z TYM BYWA.

w taki sposób aby poczuć prawdziwą z niej &#62 przyjemność. ** Tak na marginesie - jakby Szanowny Pan nie mial, to prawdopodobnie nie ** zabieralby Szanowny Pan glosu na niniejszym forum. Czy silnik 2,0 16V (120 ** KM), 2,0 HDi (136 KM), 3,0 V6 (210 KM) (niestety koncernu PSA, chociaz

Do Arafata

z Clio 2.0 16v 172 PS. Wiem że > dorzuciłem oliwy do ognia ale myslę że trochę sobie podyskutujemy. Cieszę sie > że dotychczasowa dyskusja stoi na wysokim merytorycznie poziomie oraz jest > bardzo kulturalna tak trzymajmy czego sobie i Wam życzę. > Gordi w końcu bierzesz tą

Re: Sportowy filtr powietrza/sportowe świece

Gość portalu: ddd napisał(a): > Czy te "gadżety" wpływają na poprawę mocy,elastyczność? Macie jakieś > doswiadczenia? 'Sportowy' filtr powietrza, to może być: - filtr stożkowy; poprawia moc w górnym zakresie obrotów, ale negatywnie wpływa na elastyczność silnika na obrotach

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

> Natomiast pod każdym innym względem 2.5 R6 go miażdży. Nie zastanawiałbym się > długo czy bym wolał 2.5 R6 czy 2.0 R4 jeśli wiem że palą tyle samo i moc mają > podobną. > > Co nie zmienia faktu że Honda robi świetne V6 tylko z niewiadomych powodów nie > może ich

Re: Prelude

tys(skal do 8 tys).Myślałem,że podejdzie do 7 tys(w sumie to Honda). No tak, Honda, ale silnik 2.0 to nie VTEC, w dodatku skok tłoka jest dość długi (dzięki temu elastyczność jest dobra). Pamiętaj, że kiedy silnik jest niedogrzany, to odcina przy niższych obrotach niż po pełnym nagrzaniu (co

silniki - do Niknejma (i nie tylko)

. Nieco zbliża się Corolla T-sport - ale wciąż jest to 'tylk > o' > 8.4s... > > Pozdrawiam, > Niknejm Honda ma świetne silniki (wiem bo jezdziłem civiciem 1.6 vti,Accordem 2.0,Prelude 2.0)ale silniki 16V Renault,które weszły 3 lata temu też są bardzo dobre.Producent podaje 9

Re: Prelude

silnika.Ładnie ciągnie ale zdziwiłem się jak mi odciął obroty "już" prz > y 6,5 > > tys(skal do 8 tys).Myślałem,że podejdzie do 7 tys(w sumie to Honda). > > No tak, Honda, ale silnik 2.0 to nie VTEC, w dodatku skok tłoka jest dość długi > > (dzięki temu elastyczność jest

Re: BMW Z4 !!!

3 nie widziałem, a już o studenciakach n ) ie ) wspominając. Może oni jeżdżą 318? ) ) ) ) ----) oczywiście, że nie słyszałeś - nikt w europie nie potrafi zrobić sil ) nika ) ) odpowiednio mocnego. :-) A w tym roku (2002) właśnie w kategorii 1,8 do 2. ) 0 ) ) litra znowu wygrała Honda