adac ford s max

Filip Trusz

Wielkie podsumowanie ADAC 2024. Niemcy wybrali najbardziej awaryjne samochody

Wielkie podsumowanie ADAC 2024. Niemcy wybrali najbardziej awaryjne samochody

Nowy raport ADAC ma w nazwie na oficjalnej stronie liczbę 2024, ale dotyczy oczywiście poprzedniego roku. Niemiecki automobilklub podsumował całe 12 miesięcy i ma swoich niechlubnych liderów.

Raport ADAC 2023. Niemcy wybrali najbardziej awaryjne samochody

Niemiecki ADAC opublikował najnowszy raport awaryjności. Okazuje się, że jest kilka modeli, które lepiej omijać szerokim łukiem. Kilka z nich to dość popularne auta na polskich ulicach.

Niemcy wybrali najmniej i najbardziej awaryjne samochody. W raporcie ADAC niespodzianki

Niemiecki instytut ADAC jak co roku wskazał listę najbardziej niezawodnych i najbardziej awaryjnych aut. Czy pojawiły się jakieś zaskoczenia? Tak i jest ich pełno. Bo wbrew stereotypom dobrze poradziły sobie np. samochody marek francuskich czy włoskich.

Niemcy wybrali najbardziej awaryjne auta. Kilka niespodzianek w raporcie ADAC 2021

Niemcy wybrali najbardziej awaryjne auta. Kilka niespodzianek w raporcie ADAC 2021

segment C) - najbardziej awaryjne: Kia Ceed Kia Sportage Nissan Qashqai Opel Astra Renault Kangoo Renault Scenic Samochody klasy średniej (segment D) - najbardziej awaryjne: Ford S-Max Opel Insignia Seat Alhambra Volkswagen Sharan Klasa wyższa-średnia (segment E) - najbardziej awaryjne Mercedes Klasy E

Oto najbardziej awaryjne 5-letnie auta według raportu niemieckiego ADAC

Oto najbardziej awaryjne 5-letnie auta według raportu niemieckiego ADAC

) Ford Kuga (10,4) Opel Astra (10,2) W tej kategorii znalazło się 51 modeli. Najmniej awaryjne okazały się BMW serii 1 (2,4), Audi Q2 (2,9) oraz BMW serii 2 (2,9) Najbardziej awaryjne 5-letnie samochody segmentu D Opel Insignia (24,6) Ford S-MAX (24,4) Toyota RAV4 (12,0) VW Sharan (10,6) Seat Alhambra

Wyniki, które wielu zaskoczą. Najbardziej i najmniej awaryjne auta zdaniem ADAC

Wyniki, które wielu zaskoczą. Najbardziej i najmniej awaryjne auta zdaniem ADAC

BMW serii 3 BMW serii 4 BMW X3 Mercedes Klasy C Mercedes GLC Mercedes GLK Volvo XC60 Samochody klasy średniej (segment D) - najbardziej awaryjne: Ford S-Max Opel Insignia Seat Alhambra Volkswagen Sharan Klasa wyższa-średnia (segment E) - najbardziej awaryjne, roczniki 2011-2018: Audi A6 BMW serii 5

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najbardziej awaryjne samochody

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najbardziej awaryjne samochody

D) - najbardziej awaryjne: W segmencie D, zdaniem ADAC, trzeba uważać przede wszystkim na trzy vany oraz jednego klasycznego przedstawiciela klasy średniej. Ford S-Max (rocznik 2010, 2016-2017, 56,9 usterki w 2010 i 20,9-10,8 w latach 2016-17). Forda prześladują problemy z akumulatorem

Szukasz używanego auta z Niemiec? Raport ADAC 2020. Najmniej i najbardziej awaryjne

Szukasz używanego auta z Niemiec? Raport ADAC 2020. Najmniej i najbardziej awaryjne

vany oraz jednego klasycznego przedstawiciela klasy średniej. Ford S-Max (rocznik 2010, 2016-2017, 56,9 usterki w 2010 i 20,9-10,8 w latach 2016-17). Forda prześladują problemy z akumulatorem, rozrusznikiem, alternatorem, pompą paliwa oraz filtrem cząstek stałych. Opel Insignia (2015-2016, 29,5-22,6

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najmniej i najbardziej awaryjne samochody

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najmniej i najbardziej awaryjne samochody

vany oraz jednego klasycznego przedstawiciela klasy średniej. Ford S-Max (rocznik 2010, 2016-2017, 56,9 usterki w 2010 i 20,9-10,8 w latach 2016-17). Forda prześladują problemy z akumulatorem, rozrusznikiem, alternatorem, pompą paliwa oraz filtrem cząstek stałych. Opel Insignia (2015-2016, 29,5-22,6

Zawodne, niezawodne wg ADAC

Zawodne, niezawodne wg ADAC

. Stawkę zamyka samochód roku 2007 Ford S-Max . Ranking ADAC edycja 2008 powstał na podstawie zgłoszeń kierowanych przez właścicieli aut, które uległy awarii na trasie (uwzględniono około 2,5 mln przypadków z

Raport awaryjności TUV 2016 | Niemcy na czele

12.4 47 124. Ford Mondeo 12.3 73 121. Volkswagen Fox 12.2 37 121. Ford S-Max 12.2 68 121. Dacia Duster 12.2 46   Kategoria 2-3-latków zdaje się potwierdzać krążące od lat stereotypy mówiące o tym, że auta francuskie, koreańskie i włoskie

Euro NCAP: bez taryfy ulgowej

Euro NCAP: bez taryfy ulgowej

Fiesta (2008) Ford Focus (2004) Ford Galaxy (2006) Ford Kuga (2008) Ford Mondeo (2007) Ford S-Max (2006) Honda Accord (2009) Honda Civic (2009) Honda Insight (2009) Honda Jazz (2009) Honda Legend (2007) Hyundai i20 (2009) Kia Sorento (2009) Kia Soul (2009) Kia Cee'd (2007) Lancia Delta (2008) Land Rover

Niemieckie najlepsze - wg ADAC

Niemieckie najlepsze - wg ADAC

MINIVANY/VANY 1. VW Sharan/SEAT Alhambra 2. Ford S-Max 3. VW Transporter ZOBACZ TAKŻE: Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

ADAC - statystyka niezawodnosci za 2007

Leon/Toledo Klasa srednia: 1 Mercedes C-Klasse 2 VW Passat 3 Mazda 4 Peugeot 407 Skoda Octavia 6 Volvo S40/V40/V50 7 BMW 3-er Toyota Avensis 9 Ford Mondeo 10 Opel Vectra 11 Nissan Primera 12 Renault Laguna Klasa srednia wyzsza: 1 Audi A6 2 Mercedes E-Klasse 3 BMW 5

Test foteli i zaglowkow

Peugeuot 307 Ford Focus II Ford S-MAX Opel Corsa Land Rover Discovery III Subaru Legacy VW Passat Renault Clio Toyota Prius MB A-Klasse VW Golf Audi A6 MB C-Klasse Audi A4 fiat Grande Punto Lexus IS Nissan Almera Citroen C1 Toyota Yaris BMW 3-er Citroen C5 VW Fox BMW 5-er

Re: Ponad milion Fordów do serwisu

A czym się różni Ford Fiesta, Fokus ,S-MAX, Grande Max,Galaxy od Volvo S40,S70 V40 V70 poza zewnętrznymi różnicami wizualnymi!!?? NICZYM ! ! ! --SĄ PRODUKOWANE Z TYCH SAMYCH CZĘŚCI WYTWORZONYCH U TYCH SAMYCH DOSTAWCÓW I NA TYCH SAMYCH LINIACH PRODUKCYJNYCH PRZEZ TYCH SAMYCH PRACOWNIKÓW , W TYCH

Suplement

maxima), doskonaly profil pod plecy, ale dosc mialem juz tej jazdy (jak wspomnialem) ze wzgledu na wojne wszystkich przeciwko wszystkim na drodze. Dawno nie jechalem poznanska trasa, jezdzilem to przez Gąbin, Łańsk, Inowrocław - od tej strony i juz zapomnialem o tym horrorze. Primera ma jeszcze

Sa wyniki Renault Espace!

in London Renault’s Espace IV has achieved the best result of any car tested in Europe’s leading independent crash tests, confirmed Euro NCAP today (26). Five other cars, the BMW X5, Peugeot 807, Saab 9-5, Toyota Avensis and the Volvo XC90, also achieved five stars