akcja serwisowa vw 1.4 tsi
Volkswageny do serwisów!
Volkswagen wzywa do amerykańskich serwisów 380 tys. egzemplarzy Golfa, Jetty i New Beetle'a. Powód? Ryzyko pożaru. W Europie z kolei 40 tys. Passatów wymaga wymiany czujnika filtra cząstek stałych, a 71 tys. różnych modeli z silnikiem 1.4 TSI - wymiany oprogramowania
Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl
Touran to samochód który dużo lepiej jeździ niż wygląda. Kogo nie zrazi banalna estetyka przekona się, że to wygodne i funkcjonalne auto
Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl
Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl
KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM) 2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM) 2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) Awaryjność
akcja serwisowa vw 1.4 tsi
Re: Najgłośniejsze akcje serwisowe
moto.onet.pl/1598508,1,volkswagen-wzywa-do-serwisu-prawie-200-tys-aut,artykul.html?node=2 Swoją drogą ciekawe dlaczego nie robili akcji serwisowych i nie zaczęli wymieniać awaryjne chłodnice spalin, pękające głowice, padające pompowtryskiwacze, ubywający płyn chłodzący czy pękające płaszcze wodne pomiędzy kanałami ssącymi i kanałem wodnym, usuwać pisków w TSI i wadliwej konstrukcji
Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha
bylo w nim robione... Drugi wlasnie zrobil 100tys km i nic sie nie dzieje i zadna akcja serwisowa dot. silnika ani najmniejszy problem sie nie pojawil... Chyba mam szczescie... Inna sprawa, ze chwali sie VW, ze nie chowal glowy w piasek, tylko zrobil dwie wazne akcje serwisowe...
Re: 550 tys. Toyot i Lexusów do serwisów
gdyby vw robił akcje serwisowe dla swoich wszystkich "słynnych" silników jak 2.0 tdi albo 1.4tsi albo silniki fsi :) to chyba by już dawno zbankrutował
Re: UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.
VW nie ogłasza akcji serwisowych bo po pierwsze jakoś udaje mu się unikać wpadek na masową skalę, a po drugie jak klient przyjeżdża z awarią to usuwają ją na bieżąco. np. mój znajomy miał usterkę rozrządu w Passacie 1,4 TSI tuż po gwarancji, pojechał i okazało się że naprawili to za darmo bo jakaś
Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha
Powiem szczerze - jeśli jest ogłoszona akcja serwisowa, to w żaden sposób nie uważam tego za wadę. Oczywiście pod warunkiem, że tych akcji nie jest 100 itp. VW zapieprzył sprawę - ale przyznał się do błędu i od czasu gdy w/w akcje były przeprowadzone - samochód jeździ bez zająknięcia. I to
Re: Ofensywa Volkswagena
@maczores - "Narzekajacy na TSI to chyba nim nie jezdzili. Mam Golfa 1.4 TSI, przejechane bezproblemowo 100k." To że ty nie miałeś z nim problemów to nie znaczy że reszta ich nie ma. Przypominam że VW robił 3 bardzo duże akcje serwisowe 1.4TSI w europie i dwie w stanach. Jako jego główne wady
Re: seat ibiza 1.2 tsi
Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo dynamicznie i
Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda
Tak już Japończycy potrzebują takiego awaryjnego silnika jakim jest 1,4 TSI psuje się na potęgę, a vw nic w tej sprawie nie robi powinien oglosić akcje serwisową pooglądajcie sobie turbo kamerę i poczytajcie o tym silniku, dubel a nie silnik. A co do Swifta to jest w porządku jak chcecie mieć
Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.
gzesiolek napisał: > 1.8 wybierali by nie tylko ze wzgledu na osiagi ale i nizsza awaryjnosc... Znac > znie lepszy silnik... > > 1.4 TSI byl wadliwy i juz nawet VW powoli do tego sie przyznaje (zajelo im to n > ieco mniej czasu niz przyznanie sie do wadliwosci 2.0 TDI
Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta
lat? :) Tak. > Jeśli problem był marginalny czemu VW wycofał się z teoretyc > znie trwalszych łańcuchów na rzecz pasków? Wycofał się. > Albo czemu nie usunął dyskretnie teg > o mankamentu w ramach akcji serwisowej? Nie wiem. I nie zmienia to w niczym faktu, że obecne
Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta
klemens1 napisał: > To, że trafiały się serie z ww. wadami nie oznacza, że prawdziwe jest zdanie, i > ż TSi są awaryjne. Jako "serie" rozumiemy większość produkcji najpopularniejszego benzyniaka z dobrych kilku lat? :) Jeśli problem był marginalny czemu VW wycofał się z
Re: Spalanie tsi - film
czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak
Re: Wujek Google wiedział...
kilku lat "obowiązują > cy trend", który zdaje się zapoczątkował "wyjątkowo udany i bezawaryjny" 2.0TDI problemy TSI 1.2 - zapiekający się EGR (akcja serwisowa), grzechoczący rozrząd (też pewnie akcja będzie), falowanie obrotów 1.4 - rozrząd, turbina 1.8 - pożeranie sporych ilości oleju 2
Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?
silników - jeśli to jest ten poprzedni 1.4 z hyundaia, to jeździłem nim chwilę i to autko jeździ z nim po prostu poprawnie - bez jakichkolwiek szaleństw. A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w aucie sporo większym i wyższym od golfa. Tak jak Julian pisze - potrafi
Re: Volkswageny będą tańsze
@ Piotrek Tak na marginesie, większość wydawanych w Polsce gazet motoryzacyjnych jest niemiecka, między innymi dla tego VW jest tak dobrze postrzegany w naszym kraju.... @Piotrek "Jesli twierdzisz inaczej, to podaj odsetek zepsutych silnikow 1.4 TSI w skali sprzedanych sztuk. Przeciez tych golfow
Re: Sportowo i ekonomicznie
"dziecinne" i śmieszne. faktem jest jednak, że VW też "leci w gumę". Przykład : silnik 1.4 TSI stosowany w koncernie VAG (skoda, seat, VW, audi). Kto oglądał TVN Turbo n/t. ten wie o czym pisze. Silnik roku, a to przecież wielce nieudana konstrukcja VW - WPADKA !. I przy tym VW nie prowadzi żadnej, ale to
Motodziennik: BMW wypala mózgi
wymaganiami księgowo marketingowymi niestety. Zastanawiające jest jednak, że podając przykład obiektywnie nieudanego 2.0 TDI PD od VW nikt nie raczy pamiętać o koszmarze jakim było np. Renault Laguna II. Szkoda, że informacja o akcji serwisowej 71 tys. VW z twinchargerem TSI budzi tyle pogardy dla tej marki
Re: nowy crossover/SUV jaki?
.2l/100km. Mój egzemplarz ma aktualnie ~90 000km i dotyczyły go tylko dwie naprawy - akcje serwisowe ogłoszone przez VW, więc o awarii jako takiej mówić nie mogę. Pozatym praktycznie bezobsługowy. Problemem jest natomiast rosnąca liczba kiepskich opinii o trwałości takich silników. Nie mam na
Re: I tu ciekawe porownanie by bylo
pojęcie akcji serwisowych wiele osób irytuje - no bo jak można wprowadzić do produkcji silnik, który nie jest do końca sprawny. Tylko, że VW (w odróżnieniu od np. renault) do winy się przyznał i problem z własnej inicjatywy naprawił. A już w przypadku mojego renault (silnik 1.9 dCi 120KM), producent
Re: Wujek Google wiedział...
, mój model nie jest z wadliwej partii (tj. nie obejmuje go akcja serwisowa), ale stwierdzili, że tak jak w przypadku wadliwej serii - głośne dźwięki przy odpalaniu powoduje wydłużający się łańcuch rozrządu, walący w obudowę rozrządu. Przyznać muszę, że podoba mi się takie podejście VW do klienta
Downsizing - awaryjność, wady i zalety.
). Miałem przyjemność jeździć kilkoma samochodami z silnikami będącymi bohaterami tego tematu. Wszystkie były jednak kompaktami, lub samochodami klasy B. I wszystkimi jeździło mi się naprawdę przyjemnie. Przy czym najwięcej (poza moim caddy'm) przejeździłem VW golfem VI z silnikiem 1.4 TSI 122KM (to ten
Re: Wujek Google wiedział...
Podczepię się, skoro już o TSI mowa. W moim 1.2 (105KM, vw caddy) regularnie (tj. koło 10 razy....) miałem problem nagłego zaniku mocy podczas normalnej jazdy. Trzeba było zjechać na pobocze/parking, zgasić silnik, odczekać 10 minut, zapalić go ponownie i można było jechać dalej. Ze względu na
Old vs New - kolejna runda 2
Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy