akumulator citroen 1.5 diesel

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross MHEV. Jeździliśmy SUV-em z miękką hybrydą

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross MHEV. Jeździliśmy SUV-em z miękką hybrydą

Bieg w stronę elektromobilności nie zwalnia tempa. Coraz częściej stawiamy na klasyczne elektryki plug-inu i hybrydy odzyskujące energię podczas hamowania. To wygodne dla osób spędzających większość czasu w mieście. Właśnie do nich swą nową ofertę kieruje Citroen. Coraz trudniej znaleźć model z dieslem pod maską, ale mając alternatywę, nie musimy się zrażać. Nawet w kompaktowym SUV-ie pokroju C5 Aircross, niewielki motor wsparty elektryczną jednostką, powinien dać radę.

Opinie Moto.pl: Citroen e-C4 X. Miszmasz w segmencie C, w dodatku z wtyczką

Citroen e-C4 X to bardzo ciekawy eksperyment. Łączy kilka samochodów w sobie, wygląda przedziwnie, imponują praktycznością, a przy tym ma bardzo ważną misję. Niekoniecznie na naszym rynku.

Dobry samochód za 35 tys. zł. Sprawdzamy. Oto nasze propozycje z różnych segmentów

Niecałą dekadę temu, taki budżet pozwalał na nowy samochód. Fiat Panda, Skoda Citigo, Citroen C1 czy Dacia Sandero. Dziś niestety możemy tylko pomarzyć o takich cenach. Z drugiej strony, to kwota pozwalająca na wiele rozwiązań. Począwszy od świeżego mieszczucha, dobrze wyposażonego auta klasy kompaktowej, a skończywszy na prestiżowym SUV-ie z metką premium i mocnym silnikiem.

Citroen C4 powróci na rynek jeszcze w tym roku. Na początku z literą "e"

Citroen C4 powróci na rynek jeszcze w tym roku. Na początku z literą "e"

kierowcom i silniki benzynowe, i wysokoprężne: Benzynowy silnik 1.2 PureTech o mocy 102, 130 lub 155 KM. Silnik Diesla 1.5 BlueHDi o mocy 102 lub 130 KM. Porównujemy nadchodzące C4 akurat z 2008 z prostego powodu. Wszystko wskazuje, że Citroen będzie chciał połączyć dwa modele w jednym - klasycznego

Opinie Moto.pl: Citroen C5 FL. Jeden z najbardziej komfortowych SUV-ów zajrzał do kosmetyczki

Opinie Moto.pl: Citroen C5 FL. Jeden z najbardziej komfortowych SUV-ów zajrzał do kosmetyczki

. Automat to dodatkowe 8 tysięcy zł. 130-konny diesel 1.5 BlueHDI to wydatek rzędu 137 tysięcy. Wybierając hybrydę, musimy zostawić w salonie przynajmniej 183 650 zł. Citroen C5 FL - opinie. Podsumowanie Lifting przyniósł trochę nowości, bardziej wyrazistych kształtów i nie przekreślił DNA modelu. Na

Używane hybrydy za 50-60 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne wariant

Używane hybrydy za 50-60 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne wariant

rozwiązanie najlepiej spisujące się w cyklu miejskim. Tego typu autami przejedziemy nie więcej, niż 2-3 kilometry w trybie bezemisyjnym. Najbardziej zaawansowane są plug-iny z zasięgiem rzędu 30-40 kilometrów. Dysponują litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 8-12 kWh netto, który połączymy z domowym

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

uniwersalność. VW Golf eHybrid - silnik, spalanie, zasięg. Bez prądu tylko 1.4 TSI i 150 KM Biorą pod uwagę napędy, Volkswagen wciąż idzie utartym szlakiem. W palecie wciąż widnieje diesel, a najmocniejsza benzyna rozwija aż 320 koni mechanicznych. Za wariantem R zatęsknimy, jeśli Niemcy faktycznie przestawią

Ile trzeba zapłacić za SUV-a plug-in? Sposób na drogie paliwo. Przeglądamy rynek

Ile trzeba zapłacić za SUV-a plug-in? Sposób na drogie paliwo. Przeglądamy rynek

Przyjęliśmy budżet na poziomie około 200 tysięcy zł. Czemu aż tyle? Hybrydy ładowane z gniazdka wymuszają na producentach instalowanie sporych, litowo-jonowych akumulatorów podnoszących nie tylko masę auta, lecz również koszty produkcji. Te należy przenieść na klientów i stąd finalna kwota na

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Suzuki. Zmodernizowano przednią część pojazdu, wprowadzono nowe wzory aluminiowych obręczy, a także w pełni LED-owe światła tylne dostępne już od podstawowej, nieźle wyposażonej specyfikacji. Reszta elementów pozostała bez zmian. Wymiarami Suzuki wpisuje się w segment B+. Jest trochę większe od Citroena

Peugeot Partner FL | Ceny w Polsce | W środku stawki

Peugeot Partner FL | Ceny w Polsce | W środku stawki

. Ceny wybranych modeli konkurencji: Fiat Doblo - benzyna 1.4 95 KM od 53 900 zł (bez promocji 62 000 zł) Renault Kangoo - Diesel 1.5 90 KM od 68 100 zł Citroen Berlingo (bliźniak Partnera) - benzyna 1.6 98 KM od 63 591 zł Volkswagen Caddy - benzyna 1.2 85 KM od 53 988 zł (bez

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

napędem na przednią oś. Auto przyspiesza do setki w 8,1 sekundy i zużywa w cyklu średnim 7,4-8,3 l/100 km. Dodatkowo, wszystkie jednostki otrzymały układ miękkiej hybrydy z niewielkim, litowo-jonowym akumulatorem i zastrzykiem mocy w wysokości 14 KM. Na liście wyposażenia znajdziemy dwustrefową

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

Romeo Giulietta 2014 Alfa Romeo Giulietta 2014 Alfa Romeo Giulietta Qaudrifoglio Verde 2014 Alfa Romeo Giulietta Qaudrifoglio Verde Pierwszą generację Citroena C4 pokazano w 2004 roku. W pamięć zapadła zwłaszcza wersja 3d z charakterystyczną tylną szybą. Druga generacja z 2010 roku nie wydaje się

Diesel kontra mróz

Mam Citroena C15 1,9 diesel... powiem tak, silnik nie do zajechania. Zima nie zima, śnieg nie śnieg. Dobry akumulator i świece wystarczą. Od 5 lat leje na Neste24 zwykłą rope i zadnych kłopotów z odpalaniem. Polecam to auto dla tego silnika. Pozdrawiam

Re: Zima a sprawa diesla / Dlaczego diesle nie lu

Jeżdżę Dieslami od wielu lat, byly to:VW 1,6 d, Renault 19 D, Citroen Xsara1,9D ,Peugeot 306 1,9 D, samochód parkuję pod chmurką i nigdy nie miałem problemu z uruchomieniem i bardzo często wyciagasm z parkingu "benzynki", trzeba tylko miec dbry akumulator , pewne paliwo i sprawne świece

Citroen C1 - 4,6 l / 100 km i 4 x tańszy

Prius to auto dla gadżeciarzy w stylu premiera Waldemara. Żeby być ekologiczny wcale nie trzeba hybrydy wystarczy kupić mniejszą ale nowoczesną benzynówkę lub nowoczesnego diesla - palą podobnie i odpada problem utylizowania szkodliwych akumulatorów jak hybryda trafi na złom

Citroen AX 1.4 TGD - problemy z uruchamianiem.

Witam, mam ze swoim citroenem następujący problem: od kilku dni (chociaż temperatura raczej na plusie) samochód (Diesel) nie chce zapalić, bez względu, czy pierwszy raz odpalam go rano, czy w południe. Zresztą, jak było zimniej, nie miał z odpalaniem żadnych problemów. Akumulator nie jest

Re: opel rekord 2.3 diesel rocznik 83

Posiadam a w zasadzie posiadalem bo teraz auto stoi i nie jezdzi Citroena CXa 2,5 TD licznik przebiegu mial pięciocyfrowy wiec nie sposob bylo ustalic przebieg, ale mial na pewno ponad 300 tys km silnik byl w znakomitym stanie zawsze zima zapalal, ale musial miec dobry akumulator, wtedy od

Re: zabójca na 4 kołach

zarazem ostatni rocznik diesli Citroena uznanych za jedne z najlepszych diesli wolnossących w europie przed wprowadzeniem CommonRail i innych wynalazków. A jednocześnie rocznik, w którym już większość aut miała mosty nie budzące ludzi w promieniu 100m od drogi, gdy się jechało :-P -- Pozdrawiam

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

dwulitrowym dieslu N47 firmy BMW (która odniosła najwięcej zwycięstw w konkursie na "Silnik Roku") naprawa rozrządu trwa 1,5 dnia i wymaga: wyjęcia silnika lub skrzyni biegów, rozkręcenia układu wtryskowego, wymiany hydraulicznych popychaczy, a czasem również koła zębatego trwale połączonego z wałem korbowym