akumulator citroen 1.5 diesel

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross MHEV. Jeździliśmy SUV-em z miękką hybrydą

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross MHEV. Jeździliśmy SUV-em z miękką hybrydą

Bieg w stronę elektromobilności nie zwalnia tempa. Coraz częściej stawiamy na klasyczne elektryki plug-inu i hybrydy odzyskujące energię podczas hamowania. To wygodne dla osób spędzających większość czasu w mieście. Właśnie do nich swą nową ofertę kieruje Citroen. Coraz trudniej znaleźć model z dieslem pod maską, ale mając alternatywę, nie musimy się zrażać. Nawet w kompaktowym SUV-ie pokroju C5 Aircross, niewielki motor wsparty elektryczną jednostką, powinien dać radę.

Opinie Moto.pl: Citroen e-C4 X. Miszmasz w segmencie C, w dodatku z wtyczką

Citroen e-C4 X to bardzo ciekawy eksperyment. Łączy kilka samochodów w sobie, wygląda przedziwnie, imponują praktycznością, a przy tym ma bardzo ważną misję. Niekoniecznie na naszym rynku.

Jeździłem VW Passatem B9. Jest ogromny i może mieć diesla. Albo superhybrydę

Bardzo podoba mi się, jak Volkswagen podszedł do finalnego wydania swojej platformy MQB Evo. Stworzył na niej dwa samochody, które imponują szerokim wyborem. Nowy Volkswagen Passat jest gotowy na każdego klienta.

Citroen C4 powróci na rynek jeszcze w tym roku. Na początku z literą "e"

Citroen C4 powróci na rynek jeszcze w tym roku. Na początku z literą "e"

kierowcom i silniki benzynowe, i wysokoprężne: Benzynowy silnik 1.2 PureTech o mocy 102, 130 lub 155 KM. Silnik Diesla 1.5 BlueHDi o mocy 102 lub 130 KM. Porównujemy nadchodzące C4 akurat z 2008 z prostego powodu. Wszystko wskazuje, że Citroen będzie chciał połączyć dwa modele w jednym - klasycznego

Dobry samochód za 35 tys. zł. Sprawdzamy. Oto nasze propozycje z różnych segmentów

Dobry samochód za 35 tys. zł. Sprawdzamy. Oto nasze propozycje z różnych segmentów

doładowany wariant 2.0 Turbo o mocy 278 KM. Amatorzy silników diesla mają do wyboru tylko jedną opcję. To czterocylindrowe 1.7 CRDI dysponujące mocą 136 KM i 325 NM. Mimo niewielkiej pojemności i niezbyt imponujących parametrów, to wystarczające źródło napędu do sprawnej jazdy po mieście i dość żwawej po

Opinie Moto.pl: Citroen C5 FL. Jeden z najbardziej komfortowych SUV-ów zajrzał do kosmetyczki

Opinie Moto.pl: Citroen C5 FL. Jeden z najbardziej komfortowych SUV-ów zajrzał do kosmetyczki

. Automat to dodatkowe 8 tysięcy zł. 130-konny diesel 1.5 BlueHDI to wydatek rzędu 137 tysięcy. Wybierając hybrydę, musimy zostawić w salonie przynajmniej 183 650 zł. Citroen C5 FL - opinie. Podsumowanie Lifting przyniósł trochę nowości, bardziej wyrazistych kształtów i nie przekreślił DNA modelu. Na

Używane hybrydy za 50-60 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne wariant

Używane hybrydy za 50-60 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne wariant

rozwiązanie najlepiej spisujące się w cyklu miejskim. Tego typu autami przejedziemy nie więcej, niż 2-3 kilometry w trybie bezemisyjnym. Najbardziej zaawansowane są plug-iny z zasięgiem rzędu 30-40 kilometrów. Dysponują litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 8-12 kWh netto, który połączymy z domowym

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

uniwersalność. VW Golf eHybrid - silnik, spalanie, zasięg. Bez prądu tylko 1.4 TSI i 150 KM Biorą pod uwagę napędy, Volkswagen wciąż idzie utartym szlakiem. W palecie wciąż widnieje diesel, a najmocniejsza benzyna rozwija aż 320 koni mechanicznych. Za wariantem R zatęsknimy, jeśli Niemcy faktycznie przestawią

Ile trzeba zapłacić za SUV-a plug-in? Sposób na drogie paliwo. Przeglądamy rynek

Ile trzeba zapłacić za SUV-a plug-in? Sposób na drogie paliwo. Przeglądamy rynek

Przyjęliśmy budżet na poziomie około 200 tysięcy zł. Czemu aż tyle? Hybrydy ładowane z gniazdka wymuszają na producentach instalowanie sporych, litowo-jonowych akumulatorów podnoszących nie tylko masę auta, lecz również koszty produkcji. Te należy przenieść na klientów i stąd finalna kwota na

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Suzuki. Zmodernizowano przednią część pojazdu, wprowadzono nowe wzory aluminiowych obręczy, a także w pełni LED-owe światła tylne dostępne już od podstawowej, nieźle wyposażonej specyfikacji. Reszta elementów pozostała bez zmian. Wymiarami Suzuki wpisuje się w segment B+. Jest trochę większe od Citroena

Peugeot Partner FL | Ceny w Polsce | W środku stawki

Peugeot Partner FL | Ceny w Polsce | W środku stawki

. Ceny wybranych modeli konkurencji: Fiat Doblo - benzyna 1.4 95 KM od 53 900 zł (bez promocji 62 000 zł) Renault Kangoo - Diesel 1.5 90 KM od 68 100 zł Citroen Berlingo (bliźniak Partnera) - benzyna 1.6 98 KM od 63 591 zł Volkswagen Caddy - benzyna 1.2 85 KM od 53 988 zł (bez

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

napędem na przednią oś. Auto przyspiesza do setki w 8,1 sekundy i zużywa w cyklu średnim 7,4-8,3 l/100 km. Dodatkowo, wszystkie jednostki otrzymały układ miękkiej hybrydy z niewielkim, litowo-jonowym akumulatorem i zastrzykiem mocy w wysokości 14 KM. Na liście wyposażenia znajdziemy dwustrefową

Opinie Moto.pl: DS 7 E-Tense 4x4 360. Najmocniejszy, ale czy faktycznie szybki i oszczędny?

Opinie Moto.pl: DS 7 E-Tense 4x4 360. Najmocniejszy, ale czy faktycznie szybki i oszczędny?

aktualizacji cennika została tylko hybryda. Jest też diesel, ale zdecydowanie mniejszy. Teraz to 1.5 BlueHDI rozwijający 130 KM i 300 Nm. Napęd przekazuje na koła tylnej osi i współpracuje z 8-stopniowym automatem. Nie jest demonem prędkości, ale umiarkowanie obchodzi się z zawartością 55-litrowego baku. W

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

Romeo Giulietta 2014 Alfa Romeo Giulietta 2014 Alfa Romeo Giulietta Qaudrifoglio Verde 2014 Alfa Romeo Giulietta Qaudrifoglio Verde Pierwszą generację Citroena C4 pokazano w 2004 roku. W pamięć zapadła zwłaszcza wersja 3d z charakterystyczną tylną szybą. Druga generacja z 2010 roku nie wydaje się

Diesel kontra mróz

Mam Citroena C15 1,9 diesel... powiem tak, silnik nie do zajechania. Zima nie zima, śnieg nie śnieg. Dobry akumulator i świece wystarczą. Od 5 lat leje na Neste24 zwykłą rope i zadnych kłopotów z odpalaniem. Polecam to auto dla tego silnika. Pozdrawiam

Re: Zima a sprawa diesla / Dlaczego diesle nie lu

Jeżdżę Dieslami od wielu lat, byly to:VW 1,6 d, Renault 19 D, Citroen Xsara1,9D ,Peugeot 306 1,9 D, samochód parkuję pod chmurką i nigdy nie miałem problemu z uruchomieniem i bardzo często wyciagasm z parkingu "benzynki", trzeba tylko miec dbry akumulator , pewne paliwo i sprawne świece

Citroen C1 - 4,6 l / 100 km i 4 x tańszy

Prius to auto dla gadżeciarzy w stylu premiera Waldemara. Żeby być ekologiczny wcale nie trzeba hybrydy wystarczy kupić mniejszą ale nowoczesną benzynówkę lub nowoczesnego diesla - palą podobnie i odpada problem utylizowania szkodliwych akumulatorów jak hybryda trafi na złom

Citroen AX 1.4 TGD - problemy z uruchamianiem.

Witam, mam ze swoim citroenem następujący problem: od kilku dni (chociaż temperatura raczej na plusie) samochód (Diesel) nie chce zapalić, bez względu, czy pierwszy raz odpalam go rano, czy w południe. Zresztą, jak było zimniej, nie miał z odpalaniem żadnych problemów. Akumulator nie jest

Re: opel rekord 2.3 diesel rocznik 83

Posiadam a w zasadzie posiadalem bo teraz auto stoi i nie jezdzi Citroena CXa 2,5 TD licznik przebiegu mial pięciocyfrowy wiec nie sposob bylo ustalic przebieg, ale mial na pewno ponad 300 tys km silnik byl w znakomitym stanie zawsze zima zapalal, ale musial miec dobry akumulator, wtedy od

Re: zabójca na 4 kołach

zarazem ostatni rocznik diesli Citroena uznanych za jedne z najlepszych diesli wolnossących w europie przed wprowadzeniem CommonRail i innych wynalazków. A jednocześnie rocznik, w którym już większość aut miała mosty nie budzące ludzi w promieniu 100m od drogi, gdy się jechało :-P -- Pozdrawiam

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

dwulitrowym dieslu N47 firmy BMW (która odniosła najwięcej zwycięstw w konkursie na "Silnik Roku") naprawa rozrządu trwa 1,5 dnia i wymaga: wyjęcia silnika lub skrzyni biegów, rozkręcenia układu wtryskowego, wymiany hydraulicznych popychaczy, a czasem również koła zębatego trwale połączonego z wałem korbowym