akumulator suzuki jimny

Łukasz Kifer

Tego muzeum motoryzacyjnego nie zna prawie nikt. Pachnie benzyną i jedwabiem

Tego muzeum motoryzacyjnego nie zna prawie nikt. Pachnie benzyną i jedwabiem

Pewnie nigdy nie byliście w tym muzeum. Pewnie nawet o nim nie słyszeliście. Łatwiej byłoby domyślić się marki eksponatów, gdyby na zdjęciu był motocykl, a nie auto. Warto zajrzeć do muzeum marki Suzuki w Hamamatsu.

YueYe to chińskie Suzuki Jimny. Jest malutki, jeździ na prąd i wysyła dziwne wiadomości

Spółka joint venture z Państwa Środka właśnie zaprezentowała jeden z najmniejszych SUV-ów na świecie. Jego projektanci najwyraźniej zapatrzyli się na kultowe Suzuki Jimny, ale wbrew pozorom oba auta mają niewiele wspólnego ze sobą.

Opinie Moto.pl: Suzuki Ignis Hybrid 4WD 5MT. Zapomnij o tym jednym pytaniu

Suzuki Ignis Hybrid ma dość duży wizerunkowy problem - jest drogie. I to kwestia ceny zawsze dominuje rozmowy. Zupełnie niesłusznie, bo to nie model, który ma podbijać szczyty rankingów sprzedaży. Ignis celuje w bardzo konkretnego kierowcę.

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Vitara to najważniejszy model japońskiego producenta w polskiej ofercie. Od momentu debiutu znajduje ponad 2 tysiące klientów rocznie, co wynika z rozsądnej wyceny, pojemności wnętrza i gamy silnikowej. Aby dostrzec zmiany na zewnątrz, trzeba naprawdę blisko podejść do

Historia kołem się toczy - Suzuki

Historia kołem się toczy - Suzuki

szczególnie młodszej klienteli. Lata 70. to także początek epoki aut Suzuki z napędem na cztery koła. W kwietniu 1970 roku zaprezentowano model Jimny 4WD (seria LJ). Otwarte nadwozie z plandeką miało 193-centymetrowy rozstaw osi i mieściło trzech pasażerów. Jimny wyposażono w dwa sztywne mosty napędowe i

Premiery i protesty, czyli dramat targów we Frankfurcie

Premiery i protesty, czyli dramat targów we Frankfurcie

skończyłem zakochany. Co za styl! I jakie wykonanie! Jeśli Suzuki Jimny jest dla ciebie za małe, Jeep Wrangler – za surowy, a Gelenda za droga – nowy Defender to najlepszy wybór! Lamborghini Sián FKP 37 6.5 V12, benz.+el., 819 KM, 720 Nm, 0-100 km/h - 2,8 s. V max – 350 km/h, cena

4x4 bez tajemnic

4x4 bez tajemnic

. Zalety: Prostota i niezawodność. Wady: Ograniczone możliwości wykorzystania na suchych i przyczepnych (asfalt, beton) nawierzchniach. Znajdziesz w: Ford Ranger, Jeep Wrangler, Nissan Terrano, Nissan Pickup/Navara, Opel Frontera, Suzuki Samurai/Jimny, Toyota Hilux, UAZ. Sprzęgło