akumulatory do hybrydy toyota camry

Materiał promocyjny

10 rzeczy, które trzeba wiedzieć o klasycznej hybrydzie i hybrydzie plug-in

10 rzeczy, które trzeba wiedzieć o klasycznej hybrydzie i hybrydzie plug-in

Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem wysypu aut hybrydowych. Na przykładzie Toyoty Camry Hybrid sprawdzamy, czym klasyczna hybryda różni się od wyposażonej w gniazdko hybrydy plug-in.

Hybrydy klasyczne, plug-in i mild hybrid - wyjaśniamy różnice pomiędzy napędami hybrydowymi

W ostatnich czasach słowo "hybryda" stało się bardzo popularne. Jednak pod tym określeniem kryją się różne rodzaje napędów, które trudno bezpośrednio ze sobą porównywać. Dlatego w tym artykule wyjaśniamy różnice między klasycznymi hybrydami a hybrydami typu plug-in czy układami mild hybrid.

Oto chiński BYD Destroyer 05. Może i będzie niszczył, ale na pewno nie mocą

W zeszłym roku na targach w Chinach zaprezentowano BYD Destroyer 05. Po roku przyszedł czas na pokazanie wnętrza.

Kupujemy używaną hybrydę. Budżet to 50 tys. zł. Nie tylko Toyota, mamy 8 propozycji

Toyota Prius III Ogromną popularnością zwłaszcza wśród stołecznych taksówkarzy, cieszy się trzecie wcielenie Toyoty Prius produkowanej od 2009 do 2015 roku. Model wytwarzany wyłącznie w japońskich zakładach marki zaskakuje bardzo niską awaryjnością elektroniki, układu jezdnego i co ważniejsze

Kupujemy używane auto hybrydowe. Co oferuje rynek za 50 tysięcy zł?

Kupujemy używane auto hybrydowe. Co oferuje rynek za 50 tysięcy zł?

uciążliwie szarpie przy każdej zmianie biegów. Zużycie paliwa tylko nieznacznie zredukowano względem odmiany z klasycznym napędem spalinowym. 50 tysięcy złotych pozwoli na zakup bardzo popularnej za oceanem Toyoty Camry szóstej generacji. Ten słusznych rozmiarów sedan produkowany był od 2009 do 2014 roku w

Salon Genewa 2011 | Kia Optima Hybrid

Salon Genewa 2011 | Kia Optima Hybrid

równym 0,29 i masą własną o około 100 kg niższą niż w przypadku konkurencyjnych hybryd. Kia waży 1585 kg, podczas gdy Ford Fusion - 1690 kg, a Toyota Camry - 1670 kg. Sprzęgło między obydwiema jednostkami

Re: Zastanawiam sie nad kupnem samochodu z napede

. Toyota jest sporym samochodem 4.81x1.80 m i w Ameryce Polnocnej ma dwe wersje silnikowe. 2.4 o mocy 158 KM i 3.5 o mocy 268KM. W hybrydzie jest silnik 2.4 o zmniejszonej do 147 KM mocy oraz silnik elektryczny o mocy 199 KM. O ile Toyota w wersji 2.4 zuzywa okolo 9 litrow na 100 km to hybryda

Z Hondą nie jest źle, wbrew pozorom

Honda będzie królem, bo akumulatory mają jeszcze za słabe parametry gęstości upakowania energii, a hybrydy szeregowe są wyraźnie droższe, nawet technologia hybrydy równoległej Toyoty też jest na tyle bardziej skomplikowana, że nie dadzą rady zejść do cen Hondy. W tej chwili zakup hybrydy to manifest