akumulatory do hybrydy toyota camry

Materiał promocyjny

10 rzeczy, które trzeba wiedzieć o klasycznej hybrydzie i hybrydzie plug-in

10 rzeczy, które trzeba wiedzieć o klasycznej hybrydzie i hybrydzie plug-in

Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem wysypu aut hybrydowych. Na przykładzie Toyoty Camry Hybrid sprawdzamy, czym klasyczna hybryda różni się od wyposażonej w gniazdko hybrydy plug-in.

Polacy mogą tylko marzyć o tej królewskiej Toyocie. Limuzyna bardzo się zmieniła

Crown żyje i ma się świetnie. Na dowód tego Toyota pokazuje pełną gamę modelową nowej wersji. A w niej sedan zyskał trzech braci, a w tym crossovera i SUV-a. Napęd? Ten będzie oczywiście hybrydowy.

Amerykanie ocenili niezawodność samochodów. "Jeśli myślisz o elektryku, to lepiej wynajmij niż kupuj"

Niemcy mają swoje rankingi niezawodności firmowane przez Dekra czy TUV. W Ameryce to zaś Consumer Reports. Tegoroczny raport to bardzo ciekawa lektura z interesującymi wnioskami dla miłośników aut niemieckich czy japońskich oraz fanów technologii napędu elektrycznego, hybrydowego czy spalinowego. Okazuje się, że niektóre trzeba omijać z daleka.

Sedan - dlaczego warto rozważyć zakup Toyoty Camry lub Corolli w tej kategorii samochodów?

Sedan - dlaczego warto rozważyć zakup Toyoty Camry lub Corolli w tej kategorii samochodów?

Toyoty W obecnej gamie modelowej japońskiej marki znajdziemy dwa modele typu sedan. Toyota Corolla Sedan i nieco większa Toyota Camry to klasowi liderzy, a swoją rynkową renomę zawdzięczają oszczędnym napędom i bogatemu wyposażeniu, które jak najlepiej pasuje do wizerunku limuzyny. Opiszemy te auta

Hybrydy klasyczne, plug-in i mild hybrid - wyjaśniamy różnice pomiędzy napędami hybrydowymi

Hybrydy klasyczne, plug-in i mild hybrid - wyjaśniamy różnice pomiędzy napędami hybrydowymi

elektrycznym dysponują bardzo małym zasięgiem, w praktyce niewiele przekraczającym jeden kilometr. Zatem nadają się głównie do miasta – przy wyższych prędkościach taki rodzaj napędu nie przynosi istotnych korzyści. Przykładem współczesnych klasycznych hybryd są m.in. modele Toyoty (Camry, Corolla, RAV4

Jeździłem VW Passatem B9. Jest ogromny i może mieć diesla. Albo superhybrydę

Jeździłem VW Passatem B9. Jest ogromny i może mieć diesla. Albo superhybrydę

Normy emisji i pęd ku elektryfikacji przyzwyczaiły nas, że nowe samochody często mają bardzo okrojoną ofertę silnikową. Czasem bez najbardziej lubianych wersji, które zastępują drogie hybrydy ładowane z gniazdka. W przypadku najnowszych wydań Volkswagena Tiguana i Passata jest jednak zupełnie

Oto chiński BYD Destroyer 05. Może i będzie niszczył, ale na pewno nie mocą

Oto chiński BYD Destroyer 05. Może i będzie niszczył, ale na pewno nie mocą

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl BYD Destroyer 05 to chiński sedan z napędem hybrydowym typu plug-in. Fantazyjna nazwa jest częścią serii hybryd plug-in „Warship", sprzedawanych wraz z serią pojazdów elektrycznych „Marine

Wartość aut jednej marki leci na łeb, na szyję. To znany producent elektryków

Wartość aut jednej marki leci na łeb, na szyję. To znany producent elektryków

.). Znacznie lepiej od elektryków trzymają wartość samochody z napędem hybrydowym. W tej kategorii przodują oczywiście Toyoty, na czele z Priusem, który po pięciu latach traci tylko 27,9 proc. wartości. Kolejne są modele Prius Prime (28,1 proc.), RAV4 (29,1 proc.) i Camry (35,3 proc.). Dopiero na piątym

Opinie Moto.pl. Jeździłem nowym VW Passatem. Oto trzy rzeczy, które musisz wiedzieć

Opinie Moto.pl. Jeździłem nowym VW Passatem. Oto trzy rzeczy, które musisz wiedzieć

sporo widać. Miłośników klasycznych kształtów mogę uspokoić. Nic więcej o nadwoziu nie powiem. Mogę za to opowiedzieć, co auto skrywa pod maską. Nie ma tu mowy o elektrycznej rewolucji. Owszem będą oferowane dwie hybrydy typu plug-in z bardzo dużym akumulatorem (ile kWh nie wiem), który pozwoli na

Kupujemy używaną hybrydę. Budżet to 50 tys. zł. Nie tylko Toyota, mamy 8 propozycji

Toyota Prius III Ogromną popularnością zwłaszcza wśród stołecznych taksówkarzy, cieszy się trzecie wcielenie Toyoty Prius produkowanej od 2009 do 2015 roku. Model wytwarzany wyłącznie w japońskich zakładach marki zaskakuje bardzo niską awaryjnością elektroniki, układu jezdnego i co ważniejsze

Kupujemy używane auto hybrydowe. Co oferuje rynek za 50 tysięcy zł?

Kupujemy używane auto hybrydowe. Co oferuje rynek za 50 tysięcy zł?

uciążliwie szarpie przy każdej zmianie biegów. Zużycie paliwa tylko nieznacznie zredukowano względem odmiany z klasycznym napędem spalinowym. 50 tysięcy złotych pozwoli na zakup bardzo popularnej za oceanem Toyoty Camry szóstej generacji. Ten słusznych rozmiarów sedan produkowany był od 2009 do 2014 roku w

Salon Genewa 2011 | Kia Optima Hybrid

Salon Genewa 2011 | Kia Optima Hybrid

równym 0,29 i masą własną o około 100 kg niższą niż w przypadku konkurencyjnych hybryd. Kia waży 1585 kg, podczas gdy Ford Fusion - 1690 kg, a Toyota Camry - 1670 kg. Sprzęgło między obydwiema jednostkami

Re: Zastanawiam sie nad kupnem samochodu z napede

. Toyota jest sporym samochodem 4.81x1.80 m i w Ameryce Polnocnej ma dwe wersje silnikowe. 2.4 o mocy 158 KM i 3.5 o mocy 268KM. W hybrydzie jest silnik 2.4 o zmniejszonej do 147 KM mocy oraz silnik elektryczny o mocy 199 KM. O ile Toyota w wersji 2.4 zuzywa okolo 9 litrow na 100 km to hybryda

Z Hondą nie jest źle, wbrew pozorom

Honda będzie królem, bo akumulatory mają jeszcze za słabe parametry gęstości upakowania energii, a hybrydy szeregowe są wyraźnie droższe, nawet technologia hybrydy równoległej Toyoty też jest na tyle bardziej skomplikowana, że nie dadzą rady zejść do cen Hondy. W tej chwili zakup hybrydy to manifest