alfa 145 budowa

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

Przy szukaniu samochodu dość często kierujemy się stereotypami i opiniami zasłyszanymi od znajomych. Często dotyczą okresu słusznie minionego lub zwyczajnie mijają się z prawdą. Czasem jednak mają pokrycie w rzeczywistości. Niemniej, w niektórych przypadkach przełożyły się na szybką utratę wartości, co obecnie będzie brzmieć jak okazja. Gdzie da się złowić okazję?

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Poradnik | Sprawny samochód za 5 tysięcy? To możliwe

Poradnik | Sprawny samochód za 5 tysięcy? To możliwe

silniki benzynowe z rodziny EcoTec 1.6, 1.8 i 2.0 (75-101, 125, 136 KM) są dynamiczne, trwałe i rozsądnie obchodzą się z paliwem. Musimy tylko pamiętać o częstych wymianach paska rozrządu (500 złotych). Prosta budowa gwarantuje bezproblemową współpracę z instalacjami gazowymi starszego typu. Od 1996 do

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do

Re: koncepcja luznych silników alfa romeo

niestety budowa silników alfy wymusza precyzje serwisowa.wymagania które opisałem sa bardzo wysokie,az absurdalne dla zwykłego smiertelnika(bo kto dba ,zeby oleju było zawsze powyzej połowy na banecie). boxery z wymienianym olejem co 15 albo 20 tys km nie dojezdzały zwykle nawet 150 tys km do

Re: koncepcja luznych silników alfa romeo

wkrecania sie na obroty dzieki luznej budowie i własnie duzej srednicy tłoka.czy to wada czy zaleta jest pojeciem czysto subiektywnym . niektórzy wola zmieniac biegi po około 3000 tys obr gdzie v6 alfy w ogóle nie jedzie. osobiscie wole silniki własnie ,jak to nazywasz niedoskonałe ( z uwagi na brak

Jaki olej do skrzyni biegów w Bx

techniczne skrzyń biegów stosowanych w boxerach modele AR 145 i 146 oraz dokładne schematy budowy, przekroje. Z góry dziękuję za pomoc. Darek

Re: ALFA 156 - proszę o opinie.

/V to marny przykład do porównywania - zwłaszcza w relacji do 145/6. Weź pod uwagę osiągi cenowo zbieżnych wersji. A następnie zerknij na budowę mechaniczną 156 lub 147. Szumią ci łożyska w alternatorze - toż to ten sam Bosch , co siedzi w VW , Seacie i Audi. Myślisz , że tam nie szumi

Re: Alternator 146 ts 1.4 problem

prosty jak budowa cepa. Schemat do analizy znajdziesz tutaj: www.alfa145.com/upload%5CAlfa145Manual%5CVolume%203%5CPower%20Supply.PDF. -- Pozdrawiam :) Zbyszek Pilip, Wrocław 145 1.6 TS

Re: strach przed GTV?

Wita! zalezy czym jedziłes wczesniej.jedyny ekonomiczny wybór to Twin Sparki 1.8 i 2.0 . ceny czesci eksploatacyjnych i w ogóle eksploatacji Gtv sa porównywalne z kosztami alfa romeo 156 z identycznym silnikiem (pomimo innej budowy zawieszenia ,w Gtv drogie tyle wahacze i amortyzatory

Re: Boshe....

2.0 FSI jest zbudoany na bloku 2.0 20v,wiec silnik juz był . koszty budowy (raczej przebudowy ) 2.0 20v nie były az tak wysokie.to nei jest smeich na sali ale prawda najwieksza w swiecie. powiedz mi prosze jakiesa róznice w kosztach remontu 1.8 20v 125 KM ,1.8 20v 150 km i 1.8 20v180 KM

Re: Boshe....

uki145 napisał: > 2.0 FSI jest zbudoany na bloku 2.0 20v,wiec silnik juz był . koszty budowy > (raczej przebudowy ) 2.0 20v nie były az tak wysokie.to nei jest smeich na sali > > ale prawda najwieksza w swiecie. powiedz mi prosze jakiesa róznice w kosztach

Re: Boshe....

uki145 napisał: > 2.0 FSI jest zbudoany na bloku 2.0 20v,wiec silnik juz był . koszty budowy > (raczej przebudowy ) 2.0 20v nie były az tak wysokie.to nei jest smeich na > sali ale prawda najwieksza w swiecie. powiedz mi prosze jakiesa róznice w > kosztach remontu 1.8 20

Re: Olej...można dolewać?

Witam! wszystko sie zgadza. to własnie napisałem .lepszy jest olej o jak najwyzszym wskazniku lepkosci. problem polega jednak na tym ,ze pomimo prawdziwosci wywodu ,silniki alfy(boxer ,T.S) biora pełnisyntetyków 0w, 5w bardzo duzo i w zwiazku z tym jest nieopłacalne ich stosowanie. dla

Re: Olej...można dolewać?

płyniecia niz 10w40 ,a pomimo tego faktu silnik AR PIJE TEGO OLEJU WIECEJ.10w60 ma niska temperature płyniecia ,ale jego zuzycie jest minimalne. wniosek ,który nasunał hr dracula: to GESTOSC oleju w niskich temperaturach ma niebagatelne znaczenie. małe sprostowanie: otóz "luzna" budowa

Stan majatkowy lubelskich parlamentarzystow.

, papiery wartościowe Funduszu Powierniczego Korona (19 jednostek). Nie posiada żadnych nieruchomości, mieszka w mieszkaniu kwaterunkowym w Warszawie o powierzchni 66 mkw. Mienie ruchome - obrazy, komputer, biżuterię - oszacował na 12 tys. zł. Jeździ alfą romeo 145 z 1999 r. Poseł Stanisław Misztal