alfa 146 koszty utrzymania

Piotr Mokwiński

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Na te samochody musisz uważać! | Raport usterkowości

Na te samochody musisz uważać! | Raport usterkowości

przypadku Alfy Romeo trudno dopatrywać się koloryzowania danych. Alfę Romeo kojarzymy z pięknymi, niepowtarzalnymi samochodami, które często wzbudzają nasz zachwyt, ale równie często okazują się autami bardzo kapryśnymi. Zaczynamy od modelu dość leciwego. Alfa Romeo 146 (i jej trzydrzwiowa odmiana 145

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

2002 roku. Modele w których montowany jest silnik 2.0 CiTD: Mazda: 3, 5, 6, MPV Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

spasowane dokładniej, inne byle jak. Liczy się jednak marka, a kłopoty eksploatacyjne i wysokie koszty utrzymania to cena za oryginalność takich samochodów jak Alfa Romeo 145 i 146. Historia modelu 1994, wiosna - premiera wersji trzydrzwiowej (145

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Re: Spalanie Alfy

użytkuje alfy od siedmiu lat (najpierw 145 teraz 146) i nie sprawialy mi większego kłopotu. Koszty utrzymania i obsługi podobne jak w innych samochodech tej samej klasy

Re: ALFA 146 1.6TS!

Witam! wszytsko zalezy od tego czy akceptujesz koszty serwisu sinikia Twin spark ( o których ciagle pisze sie n aforum -warto wiec poszukac)bo cała reszta jest w eksploatacji bardzo tania.wydaje mi sie jednak ,ze racze tak(bo serwis saaba ,bywa przeciez bardzo kosztwony:np wymiana łancucha

Skąd się biorą takie bzdury o Alfach ?

7, MMERCA 190 I LANOSA I NIE WIDZĘ RÓŻNICY ANI W SPALANIU, ANI W AWARYJNOŚCI ANI W NICZYM INNYM POZATYM ŻE ALFA MA JESZCZE ,,CHARAKTER". KOSZTY UTRZYMANIA MAJĄ TEN SAM POZIOM WIĘC SKĄD TEN LAMENT ŻE SĄ WIĘKSZE NIŻ DO INNYCH PODOBYCH AUT. WIELU LUDZI ODRADZA KUPNA TYCH AUT OPOWIADAJĄC TAKIE

Re: Skąd się biorą takie bzdury o Alfach ?

głupoty o kosztach utrzymania, że są takie same > ? > Mam porównanie z dużą ilością aut i jakoś Alfa wychodzi najdrożej ciekawe, > chętnie bym wziął namiary na te tanie serwisy gdzie się znają na rzeczy, bo > jakoś jeszcze tam nie trafiłem. > Jeśli chodzi o wygląd to auto jest