alfa 146 tuleje

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Na te samochody musisz uważać! | Raport usterkowości

Kupując samochód na rynku wtórnym musimy być bardzo ostrożni, by nie wpaść w pułapkę i spiralę kosztów. Uważać trzeba na każdy samochód. Jednak są takie, przy zakupie których ryzyko znacznie wzrasta... Uważajcie szczególnie na te auta!

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

spasowane dokładniej, inne byle jak. Liczy się jednak marka, a kłopoty eksploatacyjne i wysokie koszty utrzymania to cena za oryginalność takich samochodów jak Alfa Romeo 145 i 146. Historia modelu 1994, wiosna - premiera wersji trzydrzwiowej (145

Alfa Romeo 145/146 - opinie Moto.pl

Jeśli posłuchamy serca i zdecydujemy się na Alfę 145/146 (nadwozie 3- lub 5-drzwiowe), pozostaje nam tylko wybrać silnik. Serce podpowiada - boxer. Najchętniej 1.7 16V - 132 KM i niecałe 9 sekund do setki, do tego niezapomniane wrażenia akustyczne przy każdym dodaniu gazu. Niestety, auta z takim motorem

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do

Re: alfa 145 wymiana tulei wachacza

mój mechanik w AR 146 wyjmował wachacz i dopiero prasą traktował tuleje

Re: alfa romeo 33

! ). Problemy to oczywiście osławione tuleje zawieszenia ( wymiana szczęśliwie tania ). Kłopoty potrafi sprawiać skrzynia biegów ( synchronizatory i zewnętrzny mechanizm zmiany biegów ). Trwałość całości - dość wysoka. Prywatnie polecam trochę dołożyć i zakupić nowocześniejszą AR 145/146

Re: Alfa Romeo 146

usterka w tych alfach), takze sprawdz dokladnie czy chodza wszystkie bajery (szyby, elektryczne lusterka jak sa, klimatyzacja, centralny, swiatla cofania i inne takie duperelki); - zawieszenie: tutaj nie ma co sie przejmowac, zazwyczaj padaja gumowe tuleje na wahaczach, wymiana prosta, latwa i

Re: Opinia o Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark

przebieg 120 czy 160 kkm nie oznacza nic. Sam mam w takiej alfie z 98 roku 150 kkm i od zmiany do zmiany na wskaźniku poziomu oleju nie ma żadnej różnicy ale wszystko zależy od przeszłości auta. Zawieszenie natomiast nie jest zbyt mocne. Średnio tuleje na wachaczach przebijam co 1,5-2 lat (ok 50

Re: ALFA 156 - proszę o opinie.

przed zakupem swojej 146 nie kupiłbym żadnej alfy niestety nie przekonacie mnie.Jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym studia kończyłem na wydziale mechanicznym i konieczność wymiany rozrządu po 60 tyś to jest kpina konstruktorów. Występują dwa powody tego absurdu słaba jakość

Re: Zawieszenie AR 145 Bx

stwierdzli zuzyte gumy na wachaczach- dokonali wymiany cena==4x tuleje/ tzw.gumy/140zl =robocizna-146.41- razem 286 .41zl bez ustawiania zbieznosci . stwierdzili wymiane koncowek drazka kierowniczego-ale z tym wiekszy problem -trudno dobrac wlasciwe zamienniki