alfa 147 gta sprzedam

Michał Hutyra (Auto, Motor i Sport)

Duża frajda i zysk

Duża frajda i zysk

Według raportu "Financial Timesa", na samochodach można zarobić prawie tyle, co na złocie - oczywiście jeśli kolekcjonuje się perły motoryzacji. "Auto, Motor i Sport" przedstawia auta kultowe i takie, które mają szansę kultowymi się stać. Zainwestuj w nie pieniądze - nie tylko dla zysku, lecz także dla własnej przyjemności

Alfa Romeo Brera

Pełne podziwu spojrzenia i okrzyki zachwytu to najlepsza recenzja, jaką wystawili jej napotkani po drodze Włosi. Brera wygląda bosko. Ale jak jeździ? W końcu w mocno obsadzonej klasie coupé liczą się też emocje za kierownicą

Ford Focus RS - test | Za kierownicą

Pomysł wydawał się absurdalny. Ponad 300 koni mocy i napęd na przednie koła? Czy tam w Fordzie postradali zmysły? Tak myślałem do czasu, gdy sprawdziłem, jak to działa

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie paryskim w październiku 1965 roku odbyła się premiera Renault 8 Gordini 1300 z silnikiem o mocy 88 KM. Gaźniki Solex zastąpiono dwoma Weberami. Osiągi auta były jeszcze bardziej imponujące: prędkość maksymalna wynosiła 175 km/h

Re: Alfa Romeo 147 GTA

mam 147 JTD po mutacjii ma jakieś 150 KM i to już jest bajka. Jeźdżiłem 156 GTA nie ma mocnych, ale to co będzie potrafiło 147 GTA przy swojej wadze - polecam wszystkim których nie denerwują drobne usterki ale to jest ALFA a nie pospolity GOLF !!!!!!! Jezeli chodzi o zakup ALFY w USA to nie

Re: PIEKNA ALFA 147

dr.buzz napisał: > > 147 ogólnie jest trwała - nie rdzewieje przeważnie, nic nie odlata > > hehe widac nigdy z autem do czynienia nie miales... Hehe aleś był blisko! 147, ale GTA to ja mam od nowości, a więc już parę latek i nawet w papierach jestem jako właściciel

NIE RÓB TEGO.

jechać. A ostatni mój nabytek (na szczęscie już sprzedany) to 156 GTA rocznik 2002 - zawieszenie jeszcze lepsze niż w 2,5V6, owszem niżej zawieszony samochód, ale znacznie twardsze sprężyny o krótszym skoku i ani razu nie zaliczyłem podwoziem, (w 2,5 zdażało się mi urwać tłumik) niestety