alfa 147 po liftingu opinie

Piotr Mokwiński

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

Nie ma się co oszukiwać. Lubimy premium, a na samochody wydajemy coraz więcej. O ile chwilę przed pandemią średnia cena transakcyjna wynosiła około 18 tysięcy zł na rynku wtórnym, o tyle obecnie ociera się o 25 tysięcy. Sporo osób przeznacza na wóz znacznie więcej i to właśnie do nich kierujemy poniższe zestawienie. To kompakty z nutą prestiżu, ale zaprojektowane w myśl odmiennej filozofii. Czy jest się czego obawiać?

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Kompakty lubimy za uniwersalność, zwrotność, pewne prowadzenie i względnie przystępną cenę. Przez wiele dekad była to podstawa oferty u większości producentów. Teraz tracą na rzecz wyżej zawieszonych SUV-ów. Dość powiedzieć, że sprzedaż Golfa w Europie na przestrzeni ostatnich dwóch zmalała dwukrotnie. Niemniej, wybór wciąż jest ogromny, zwłaszcza na rynku wtórnym.

Klasyki z lat 90. Te auta przetrwają wojnę nuklearną i będą dobrą lokatą kapitału

Analogowa motoryzacja odchodzi do lamusa. Ekrany zaczynają dominować w każdym segmencie na fizycznymi przełącznikami. Niezbyt praktyczne, ale z pewnością efektowne. Jeśli to nas nie przekonuje, nie martwimy się na zapas strefami czystego transportu, motoryzacja z lat 90. została stworzona właśnie dla nas.

O tych samochodach mogliście nie słyszeć. Używane pewniaki za 50 tysięcy zł

O tych samochodach mogliście nie słyszeć. Używane pewniaki za 50 tysięcy zł

innymi wyposażony we wtrysk bezpośredni 2.4 GDI o mocy 203 KM lub topowy, doładowany wariant 2.0 Turbo o mocy 278 KM (regeneracja turbosprężarki to wydatek 1800 złotych). Te dostępne były przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Margines ofert stanowi wariant hybrydowy dostępny po liftingu. Korzysta z

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Alfa Romeo 147 Selespeed Bezdyskusyjnie, najpiękniejszym modelem w segmencie C sprzed dwóch dekad była Alfa Romeo 147. Włoski konkurent Astry i Golfa produkowany był od 2000 do 2010 roku jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback. Przy okazji liftingu w 2004 roku, nie tylko poprawiono estetykę, ale

Numer 8/2003

Prezentacja Mazda 3 - następczyni legendarnego modelu 323 Pierwsza jazda Daewoo Nubira nowej generacji Pierwsza jazda Alfa Romeo 156 po face liftingu

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

egzemplarze wyprodukowane po 2000 roku. Przy okazji liftingu wyraźnie poprawiono jakość wykonania i dołożono kilka elektronicznych gadżetów do listy wyposażenia. Nienaganna sylwetka wersji kombi idzie w parze ze skutecznym zabezpieczeniem antykorozyjnym. We wnętrzu najsłabszym punktem są łuszczące się

Numer 3/2003

turbodiesel w Nissanie Almera Smart po liftingu Decyzja Samochód klasy B czy C za 50 tys. zł Opinie Jej miejskie auto - Toyota Yaris Finansowanie

Alfa Romeo 156 sportwagon 2.0 JTS

W ubiegłym roku "156" - średni model w gamie Alfy Romeo - po raz drugi w swojej sześcioletniej historii przeszła face lifting. Kurację odmładzającą zdobywcy tytułu Car of the Year 1998 przeprowadziło słynne biuro projektowe Giorgetto Giugiaro. Teraz sylwetka "156

Re: Dlaczego nie lubicie Alfa Romeo?

Gość portalu: cOlo napisał(a): > Gość portalu: vd napisał(a): > > > kiedys bylem w salonie mitsubishi, rozmawialem dosc dlugo ze sprzedawca, > bylem > > zainteresowany space starem, rozmowa w pewnym momencie zeszla na temat alf > y > > 147, (wtedy