alfa 156 kontrola trakcji wyłączyć

Szymon Sołtysik

Alfa Romeo Crosswagon Q4

Alfa Romeo Crosswagon Q4

Założenie było słuszne: powrócić do koncepcji napędu na cztery koła, pod maskę modelu 156 wstawić mocny silnik i przykleić do karoserii znaczek Q4. Kto spodziewał się nawiązań do słynnych już modeli 155 Q4 oraz 164 Q4, będzie jednak zawiedziony. W Crosswagonie zbyt wiele zrobiono zbyt powierzchownie

Alfa Romeo Brera

Pełne podziwu spojrzenia i okrzyki zachwytu to najlepsza recenzja, jaką wystawili jej napotkani po drodze Włosi. Brera wygląda bosko. Ale jak jeździ? W końcu w mocno obsadzonej klasie coupé liczą się też emocje za kierownicą

Alfa Crosswagon (Sportwagon) Q4

Wreszcie! 4 koła napędzane, 3 mechanizmy różnicowe i 2 wersje tego jedynego w swoim rodzaju auta - słowem multistrada, czyli Alfa na wiele okazji i każdą drogę

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

napęd quattro większością momentu (60 proc.) obdarza tył. Do pełni szczęścia zostaje tylko unieszkodliwić system kontroli trakcji. Zadziwiające, jak pewnie S5 prowadzi się na krętej drodze. Na kolejnym zakręcie przekonuję się, że znieczulenie ESP (całkiem wyłączyć się nie da) nieznacznie przesuwa i tak

Re: Alfa Crosswagon Q4

zostać nawet 80 proc. mocy. Przy nadsterowności rozkład napędu przód/tył wynosi 60/40. Co z tego, skoro niewyłączalny układ VDC (czyli odpowiednik ESP) odbiera całą frajdę z precyzyjnie działającego napędu 4x4. Jedyne, co można zrobić, to odłączyć kontrolę trakcji, pozwalając na buksowanie przy