alfa 159 poziom oleju

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Mimo zmieniających się trendów sprzedażowych wśród aut nowych, na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Zdecydowana większość kierowców kieruje swoje zainteresowanie w stronę modeli niemieckich, czy japońskich producentów. Zapominają jednak o pozostających nieco w ich cieniu innych propozycjach, oferujących dobre właściwości jezdne i niebanalną stylizację. Wśród nich wymienić możemy Alfę Romeo 159 i Saaba 9-3.

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Siła stereotypów wciąż okazuje się decydująca w wielu przypadkach. Widać to także na przykładzie cen używanych samochodów. Produkty chociażby włoskich producentów mocno cierpią z tego powodu, gdyż oceniane są jako usterkowe i problematyczne w codziennej eksploatacji. W rzeczywistości, inżynierowie Fiata są autorami wielu dopracowanych jednostek napędowych, które trwałością niejednokrotnie przewyższają konkurencję.

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

stanowi jej niska trwałość i wysokie koszty remontu generalnego. Alfa Romeo 159 2.2 JTS Alfa Romeo 159 produkowana od 2005 do 2011, okazała się skokiem jakościowym na tle poprzednika. Wciąż świeży design i brak problemów z korozją zaskakuje. Wnętrze wykonano z przyzwoitej jakości materiałów. W kwestii

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

kariera rynkowa trwała od 2005 do 2010 roku. Auto nawiązuje projektem przodu do 159, ale od pokrewnego modelu jest o 25 cm krótsza. Dynamicznie opadający tył mogą wieńczyć dwie podwójne końcówki układu wydechowego. Za tę Alfę odpowiada Giorgetto Giugiaro. Mimo atrakcyjności, zainteresowanie rynku było

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

postaci wolnossącego 3.0 V6 o mocy 211 KM. Alfa Romeo 159 2.2 JTS Alfa Romeo 159 była dla włoskiej marki premium biletem powrotnym do świata przyzwoitej jakości wykonania. Po licznych wpadkach poprzednich modeli 159 była istną rewolucją. Produkowano ją od 2005 do 2011 roku jako sedana i kombi. Każda

Rodzinne kombi z dieslem. Co oferuje rynek za 30 tysięcy zł? Osiem propozycji

Rodzinne kombi z dieslem. Co oferuje rynek za 30 tysięcy zł? Osiem propozycji

, skórzaną tapicerkę i panoramiczne okno dachowe. Niewielkim zużyciem oleju napędowego szczyci się bazowy diesel 1.6 HDI o mocy 110 KM - spalanie z łatwością utrzymamy na poziomie 5-6 jednostek. Znacznie lepszą dynamikę przy niewiele większym zapotrzebowanie na paliwo zapewnia jednostka 2.0 HDI dostępna w

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Opel Vectra C 3.0 CDTi Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3-litrowym dieslem zapożyczonym z magazynów Isuzu. 3.0 CDTI ma 177 KM i 350 Nm. Po

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Opel Vectra C 3.0 CDTi Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

doprowadza do bankructwa Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3-litrowym dieslem zapożyczonym z magazynów Isuzu. 3.0 CDTI ma 177 KM i 350 Nm. Po liftingu

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

trzeba doliczyć części. Po drugie, niewiele warsztatów dysponuje odpowiednim sprzętem i wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

problem dotyczył smarowania i układu korbowo-tłokowego. Na porządku dziennym jest nadmierne zużycie oleju silnikowego, przez co należy regularnie kontrolować jego poziom. Zdarzało się, że zauważalny niedobór prowadził do zatarcia turbosprężarki, a w skrajnych przypadkach nawet jednostki napędowej. Wielu

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Mondeo z 2,2-litrowym dieslem o mocy 175 koni, a najmocniejsza w klasie Mazda 6 2.2 MZR-CD (185 KM) - okrągłe 139 tysięcy złotych. Miłośnicy urody powinni rzucić okiem na Alfę 159 Distinctive 2.0 JTD (150 KM) za 118 900 zł. Rodzima konkurencja Citroena, czyli Laguna

Re: Alfa 159.

Wtam! to nie tak . jak sie wymienia olej co 12 tys km i dba o jego wysoki poziom ,wymienia naped rozrzadu co 50-60 tys km ,nie "butuje" zimnego silnika to silnik Twin Spark przejedzie do naprawy głownej spokojnie 300.000 km . zajechane t.s to wina idioty miedzy kierownica a pedałami i w

AbsoLutna FikcjA 159.

pierwsze 100 egzemplarzy przejedzie pierwsze 100 tys. km. Bo na razie osiągnięcia alfy wyglądają jak następuje: Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję dosłownie: "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, można włożyć między bajki

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

alfy wyglądają jak następuje: > Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję do > słownie: > "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, > można włożyć między bajki. Alfa traktowana absolutnie delikatnie, z

Re: Opinia o Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark

przebieg 120 czy 160 kkm nie oznacza nic. Sam mam w takiej alfie z 98 roku 150 kkm i od zmiany do zmiany na wskaźniku poziomu oleju nie ma żadnej różnicy ale wszystko zależy od przeszłości auta. Zawieszenie natomiast nie jest zbyt mocne. Średnio tuleje na wachaczach przebijam co 1,5-2 lat (ok 50

Alfa Romeo 147,bądź 156-nołchał,redaguje Michał

> 0, zuzywa ok. 250 ml/1000 km, dlatego poziom oleju nalezy dosc czesto sprawdzac jbl25 napisał: > Słyszałem o tych nagarach, a to dobrze wiedzieć o tym, że w sumie też olej > trzeba sprawdzać jak w TS. W ASO jak się sprawdza furę mają hamownie ? conveyor napisał

Re: Hybryda

. www.euroncap.com/tests/alfa_romeo_159_2006/248.aspx > Wedlug mnie, wysilki konstruktorow lepiej byloby "zainwestowac" w wymyslanie cz > ystszych napedow i lzejszych (zamiast coraz ciezszych - wiekszosc nowych malych > aut jest ciezsza od mojego sredniego) aut. A najlepiej w szukanie napedow unie > zaleznajacych nas od ropy