alfa 165 1.9 jtd

Piotr Mokwiński

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

W świecie motoryzacji wciąż wielką rolę odgrywają stereotypy. To za ich sprawą udane konstrukcje wyceniane są wyraźnie mniej, niż analogiczne auta "renomowanych" producentów. Dzięki żywym wśród kierowców mitom, auta francuskie i włoskie zawsze kupimy znacznie taniej niż konkurencyjne auta chociażby z Niemiec czy Japonii. Czy warto zaryzykować? W przypadku konkretnych modeli i wersji zdecydowanie tak. Zaoszczędzimy sporo pieniędzy

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Silniki Diesla mają ponad 123 lata. Zostały zaprojektowane z myślą o pracy w najgorszych warunkach, gdzie trudno o dobre środki smarne. Początkowo trafiały do maszyn przemysłowych, później do samochodów osobowych. Niestety, era pancernych jednostek zdolnych przejechać nawet milion kilometrów skończyła się wraz z końcem lat 90. Przedstawiamy najlepsze z nich

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

zależności od rocznika 90-150 KM. Konstrukcja okazała się na tyle sprawdzona, trwała i bezawaryjna, że trafiała także pod maski Opli, Saabów i Alfy Romeo. Za każdym razem użytkownicy zachwalają sobie niskie zużycie paliwa, kulturę pracy, dynamikę oraz wytrzymałość. Rozwinięciem 1.9 JTD jest silnik 2.0

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

blokady przedniego dyferencjału Q2. Niestety, sprzedaż Alfy GT od początku wypadała poniżej oczekiwań i nie należy spodziewać się raczej następczyni. W ofercie polskiego importera są jeszcze egzemplarze wersji 2.0 JTS (165 KM) Progression za 99,9 tys. zł oraz 1.9 JTD (150 KM

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

, wyróżnikiem wersji Crosswagon są wydatne osłony zderzaków i progów. Pod maską pracuje wyłącznie silnik diesla 1.9 JTD o mocy 150 KM. Zarówno wśród mechaników, jak i użytkowników, zbiera bardzo dobre opinie. Warto też zastanowić się na propozycją zza południowej granicy. Skody Octavia pierwszej generacji

Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS Selespeed i 1.9 JTD 16V 150 KM

JTS 165 KM oraz turbodiesla 1.9 JTD 16V, który dotąd miał 140 KM, a teraz jego moc podniesiono - tylko w GT Coupé - do 150 KM . W jednostce 2.0 JTS zastosowano bezpośredni wtrysk benzyny, dzięki czemu zmniejszono nieco zużycie paliwa i poprawiono dynamikę motoru. Silnik ten współpracuje ze

Volvo XC70 D5 AWD

blachami karoserii - 3 mm + KONKURENCI Alfa Romeo Crosswagon Q4 1.9 JTD 150 KM, 200 km/h, 140 tys. Podobne osiągi, skromniejsze rozmiary, mniejsza masa i pojemność, dużo niższa cena. Tylko cztery

1,9 JTD 150 KM czy 2,0 JTS 165 KM - osiągi ???

mam zamiar zmienić 156 SW 2.0 TS 155KM na nowszą bellę wchodzą w grę dwa silniki wymienione w temacie moje pytanie brzmi - czy 1.9JTD po zwiększeniu mocy do 180 KM będzie miał lepsze przyśpieszenie od 0 do 100 km/h niż fabryczny 2.0 JTS 165 koni??? a jeśli tak jak prognozujecie - niedłubany

Re: 1,9 JTD 150 KM czy 2,0 JTS 165 KM - osiągi ??

marcins737 napisał: ...a tak na marginesie - mój SW jest z 2000 roku,ma 155 KM i 8,8s do setki > czy to nie żenujące ze strony producenta że w alfie gt 2.0 165KM różnica w > przyspieszeniu (duzo nowszy samochód i do tego coupe) wynosi 0,1 sekundy na > korzysc gt?? Bo tak

Re: Ibiza 2006

- 150km. Nie wiem gdzie znalazłeś te inne silniki do golfa. Alfa GT. 1.8 - 140km, 1,9jtd - 150km, 2.0jts - 165km, 3.2 V6 - 240km. więk kolega wybrał nasłabszy silnik alfy i prawie najmocniejszy z golfa. Takie są fakty. > Nie zdziwie sie jak sie okaze ze to kolejny fanatyk

Re: Ibiza 2006

dosyepne do golfa ,a to ze np Lupo nie jest sprzedawane w Polsce nie znaczy ze nie istnieje i ze nie mizna go kupic.To samo dotyczy silnikow. > Alfa GT. > 1.8 - 140km, > 1,9jtd - 150km, > 2.0jts - 165km, > 3.2 V6 - 240km. > > więk kolega wybrał nasłabszy

Re: Znamy ceny Fiata Freemonta AWD

Mam niewielką firmę (biuro projektowe) dla którego w 2000 roku (kwiecień) kupiłem (w leasingu) multiplę 1,9 JTD, 105 KM. Jest w firmie do dzisiaj, 390 000 km przebiegu , awarie wyłącznie z winy kierowców. Dla mnie osobiście multipla to ideał samochodu służbowo -rodzinnego. Zapakujesz sześciu

CENY SAMOCHODOW W NIEMCZECH

5525 4750 4050 76 (103) 146 1.9 JTD 16719 IV 8975 8000 6925 77 (105) 147 1.6 Progression 5-türig 18700 III 11700 10550 13050 88 (120) 147 1.9 JTD Progression 3-türig 19800 IV 12550 11250 14000 85 (115) GTV 2.0 T.Spark 16V 27980 III 16250 14400 12750 18500 110 (150) Spider 3.0 V6 32314 III 16350