alfa 166 wymiana oleju

Darek Nowak

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

jednostka trafiła do cennika Alfy Romeo 156, 159, 166 czy Brery i Lancii Thesis. Producent ponownie postawił na wtrysk bezpośredni common-rail, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat, dwumasowe koło zamachowe, a w nowszych wersjach występował także filtr cząstek stałych. Początkowo motor oferował 130-136

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

. Modele w których stosowano silnik 2.0 TDCi: Ford: Mondeo III, Jaguar: X-Type 2.0 CiTD - Mazda Dwulitrowy Diesel Mazdy (MZR-CD - seria RF) jest jednostką wyjątkowo wrażliwą na jakość oleju. Zaniedbanie wymiany na czas bądź stosowanie nieodpowiedniego (zbyt gęstego) oleju mogło skutkować zatkaniem smoka

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Re: WARIATOR ALFA 156

Jesli jestes przed wymiana oleju,zalej ten olej z LIQUI MOLY. Testowalem go tez takze nie mam zadnych zastrzezen. Przy przebiegi 180tys.km przeszedlem w mojej 156 2,0TS z 10W60 LM na 10W40 z MoS2 i tak az do sprzedazy auta. Przede wszystkim te oleje nie sa nigdzie chrzczone... Pozdrawiam i daj

Re: ALFA 166 lub 156 proszę o opinie zamierzam ku

Witam Jest to samochód godny polecenia pod warunkiem ,ze akceptujesz wyzsze koszty utrzymania niz w przypadku innych marek.silnik , 3.0 V6 wymaga czestego serwisu,co prawda nie ma tu wariatora ,pasek rozrzadu wymieniamy rzadziej niz w TSach ale zaleca sie wymieniac olej co 10.000 km

SPRZEDAM ALFA ROMEO 145 1.6 Boxer

skrzyni,świece ,kable,osłona prawego zewnetrznego przegubu,czujnik temperatury na wiatrak. olej w silniku (10 w 40 Mobil S) pierwsza wymiana po 5 tys km ,druga po 8 . silnik zuzywa około 0,8 l/10 tys km . auto na felgach aluminiowych z oponami (przod stan bardzo dobry ,około 6 tys km ) ,tył stan

Skąd się biorą takie bzdury o Alfach ?

KUPIŁEM ALFĘ 146 1.4 TS Z 99 ROKU W WERSJILIMITOWANEJ EXTREME, JEŹDZIŁEM NIĄ DO 2006 ROKU I NIE BYŁO ŻADNEJ NIESPODZIANKI POZA WYMIANA OLEJU, W MARCU KUPIŁEM 156 I TEŻ JESTEM ZADOWOLONY. TERAZ MYŚLĘ BY JĄ SPRZEDAĆ I KUPIĆ 147 ALBO 166 LUB LANCIE LYBRĘ BO TO TEŻ DOBRE AUTA. PRZED ALFAMI MIAŁEM BMW

Re: chce kupić Alfe 156 1,8

Witam, żeby miec Alfę nalezy być jej pasjonatem. O ile tak, to śmiało brać model 156 (chociaż 166 faktycznie ma nieco lepszą opinię) jednocześnie licząc się ze standardowymi punktami neuralgicznymi, jakimi są wcześnie zużywające się przednie wahacze (górne to ok. 150 zł za szt., dolne to ok