alfa romeo 145 punkty stałe

sprawdź też:

alfa romeo

Darek Nowak

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

spasowane dokładniej, inne byle jak. Liczy się jednak marka, a kłopoty eksploatacyjne i wysokie koszty utrzymania to cena za oryginalność takich samochodów jak Alfa Romeo 145 i 146. Historia modelu 1994, wiosna - premiera wersji trzydrzwiowej (145

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Kroki milowe Fiata

Kroki milowe Fiata

zarządzania płytami podłogowymi. To popularne dzisiaj podejście, gdy na jednej płycie powstaje kilka lub kilkanaście bardziej lub mniej podobnych modeli, ale to właśnie Tipo było pierwsze. Z jego płyty korzystały Tempra, Coupe, pięć modeli Alfy Romeo (145, 146, 155 oraz Spider i GTV) i dwie Lancie (Dedra i

Witam!

choroba się rozwijała... W 4x4 p.Zientarski pokazał sprawozdanie z premiery 145-ki i wtedy mnie wzięło na dobre. Jak się te samochody pokazały w salonach były tak drogie, że nie było o czym gadać. Kupowaliśmy Punto, kawałek dalej stała wyśniona moja Alfa, no to pokazałem ją żonie. Nie mogła biedna w

!!!!!!!!!!

co jest w srodku ,otóz vw od lat stosuje bardzo prosta i skuteczna konstrukcie mokrych tulei wprasowanych w zeliwny blok (identycznie jak w silnikach alfa romeo Twin Spark 16v:bo tak jak pisałem Twin Sparki 8v miały bloki aluminiowe ,boxer) .dzieki temu ,przy remoncie wystarczy wprasowac