alfa romeo 147 rozrząd wymiana

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

Poza cieszącymi się niesłabnącą popularnością modelami, znajdziemy pośród używanych niedoceniane czy wręcz zapomniane konstrukcje, które często oparte są na technologii znanej z rynkowych przebojów. Małe zainteresowanie przekłada się na nad wyraz atrakcyjne wyceny Fiata Cromy II i Seata Exeo. Nie można odmówić im dopracowania i godnych polecenia silników. Sprawdźmy zatem, co oferują po latach.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Alfa Romeo 147 Selespeed Bezdyskusyjnie, najpiękniejszym modelem w segmencie C sprzed dwóch dekad była Alfa Romeo 147. Włoski konkurent Astry i Golfa produkowany był od 2000 do 2010 roku jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback. Przy okazji liftingu w 2004 roku, nie tylko poprawiono estetykę, ale

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Zapraszamy do galerii Alfy Romeo 147 Jedno z najładniejszych aut kompaktowych ostatniej dekady debiutowało niecałe trzy lata po premierze modelu 156. Mimo podobieństw stylistycznych "

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

deska rozdzielcza), nowy silnik 1.9 JTD (turbodiesel, common-rail, 90 KM); 2000, jesień - premiera następcy (model 147) Silnik Historia jednostek napędowych w Alfach Romeo 145/146 ma dwa zasadnicze rozdziały. Pierwszy to

Re: Alfa Romeo 147 (2000-2004)

Posiadam alfe147 od 1,5 roku. Rocznik 2004 1,6 T.S. Po zakupie od razu zainwestowałem w instalacje gazową Landi Renzo do teraz przejechane 50 tysięcy żadnych problemów. Wymiana rozrządu w silnikach TS nie może być przeprowadzana przez pseudomechaników(potrzeba do tego blokad wałków rozrządu i