alfa romeo 147 wymiana oleju

Piotr Mokwiński

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Szukając auta na rynku wtórnym warto bardzo dokładnie wertować nie tylko ogólne opinie o danym modelu, ale również o konkretnej wersji. Pamiętajmy, że nawet w najbardziej dopracowanym technicznie aucie mogły wystąpić niezbyt udane odmiany silnikowe lub inne mechaniczne rozwiązania, które okazały się porażką. Kupno takiego samochodu to niemal gwarancja problemów, kosztownych napraw i trudności z odsprzedażą.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

eksploatacji. Znacznie większe pokłady mocy i momentu obrotowego gwarantuje znany także z Alfy Romeo i Lancii pięciocylindrowy diesel 2.4 Multijet generujący 200 KM i 400 Nm. Nie sprawia większych trudności eksploatacyjnych, choć sparowana z nim 6-stopniowa skrzynia automatyczna miewa kłopoty ze sterownikiem

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Zapraszamy do galerii Alfy Romeo 147 Jedno z najładniejszych aut kompaktowych ostatniej dekady debiutowało niecałe trzy lata po premierze modelu 156. Mimo podobieństw stylistycznych "

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

deska rozdzielcza), nowy silnik 1.9 JTD (turbodiesel, common-rail, 90 KM); 2000, jesień - premiera następcy (model 147) Silnik Historia jednostek napędowych w Alfach Romeo 145/146 ma dwa zasadnicze rozdziały. Pierwszy to

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Re: Alfa Romeo 147 (2000-2004)

Artykuł pisany przez wieśwagenowca, który nigdy nie miał do czynienia z alfą. Jestem posiadaczem 147 od 5lat faktycznie zawieszenie nie wytrzymuje jakości polskich dróg raz na rok konieczna naprawa zawieszenia koszt ok 500zł poza tym trzeba pilnować płynów chyba trochę częściej niż w innych markach

Re: AlfaRomeo GTV

konstrukcje identyczne z tymi ,montowanymi w alfie 145/146 i 155 . czyli obowiazujea typowe ,alfoskie wymogi eksploatacyjne ( dosyc droga wymiana napedu rozrzadu z wariatorem co 60 tys km :koszt okoló 1000-1500 zł,czesta wymiana oleju :co 10 tys km) spalanie srednio na poziomie 10 l . to była

Re: MegaTEST: Alfa GT 2.0 JTS - Włoska robota

Jestem szczęśliwym posiadaczem Alfy Romeo 147 od trzech lat. Do serwisu zaglądam tylko na wymianę oleju i preglądy . Ani razu mnie nie zawiodła ,nic nie skrzypi, nie odpada ,wszystko działa . Jak czytam te bzdury o których piszą ,to żal mi tych dziennikarzy że są takimi lizusami w stosónku do