alfa romeo 147 wymiana oleju

Darek Nowak

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Alfa Romeo 147 Selespeed Bezdyskusyjnie, najpiękniejszym modelem w segmencie C sprzed dwóch dekad była Alfa Romeo 147. Włoski konkurent Astry i Golfa produkowany był od 2000 do 2010 roku jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback. Przy okazji liftingu w 2004 roku, nie tylko poprawiono estetykę, ale

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Zapraszamy do galerii Alfy Romeo 147 Jedno z najładniejszych aut kompaktowych ostatniej dekady debiutowało niecałe trzy lata po premierze modelu 156. Mimo podobieństw stylistycznych "

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

eksploatacji. Znacznie większe pokłady mocy i momentu obrotowego gwarantuje znany także z Alfy Romeo i Lancii pięciocylindrowy diesel 2.4 Multijet generujący 200 KM i 400 Nm. Nie sprawia większych trudności eksploatacyjnych, choć sparowana z nim 6-stopniowa skrzynia automatyczna miewa kłopoty ze sterownikiem

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

deska rozdzielcza), nowy silnik 1.9 JTD (turbodiesel, common-rail, 90 KM); 2000, jesień - premiera następcy (model 147) Silnik Historia jednostek napędowych w Alfach Romeo 145/146 ma dwa zasadnicze rozdziały. Pierwszy to

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Re: Alfa Romeo 147 (2000-2004)

Artykuł pisany przez wieśwagenowca, który nigdy nie miał do czynienia z alfą. Jestem posiadaczem 147 od 5lat faktycznie zawieszenie nie wytrzymuje jakości polskich dróg raz na rok konieczna naprawa zawieszenia koszt ok 500zł poza tym trzeba pilnować płynów chyba trochę częściej niż w innych markach

Re: AlfaRomeo GTV

konstrukcje identyczne z tymi ,montowanymi w alfie 145/146 i 155 . czyli obowiazujea typowe ,alfoskie wymogi eksploatacyjne ( dosyc droga wymiana napedu rozrzadu z wariatorem co 60 tys km :koszt okoló 1000-1500 zł,czesta wymiana oleju :co 10 tys km) spalanie srednio na poziomie 10 l . to była

Re: MegaTEST: Alfa GT 2.0 JTS - Włoska robota

Jestem szczęśliwym posiadaczem Alfy Romeo 147 od trzech lat. Do serwisu zaglądam tylko na wymianę oleju i preglądy . Ani razu mnie nie zawiodła ,nic nie skrzypi, nie odpada ,wszystko działa . Jak czytam te bzdury o których piszą ,to żal mi tych dziennikarzy że są takimi lizusami w stosónku do