alfa romeo 159 2.0 jtd

Piotr Mokwiński

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

20 tysięcy złotych w zupełności wystarczy na kupno auta klasy średniej segmentu premium. Poza większym prestiżem, otrzymujemy znacznie lepsze właściwości jezdne, jakość wykonania i często bogate wyposażenie. Na rynku znajdziemy ogromny wybór używanych modeli, a każdy kierowca powinien trafić na konstrukcję spełniającą jego oczekiwania i możliwości finansowe. Trzeba jednak pamiętać, że koszty bieżącego serwisu będą zazwyczaj wyższe, niż ma to miejsce w przypadku odpowiedników spod znaku Opla, Volkswagena czy Peugeota.

Pancerne diesle do 30 tys. zł. Osiem pewniaków z klasy średniej. Od Opla do Mercedesa

Mimo częstych zapowiedzi końca, klasa średnia, zwłaszcza na rynku wtórnym, ma się doskonale. Kierowcy wciąż poszukują obszernych, komfortowych aut segmentu D napędzanymi oszczędnymi i trwałymi silnikami diesla. Na europejskim rynku oferta jest bardzo szeroka. Musimy jedynie wystrzegać się wadliwych konstrukcji, których eksploatacja wiąże się z pokaźnymi wydatkami.

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać? Bez wątpienia jednym z najpiękniejszych przedstawicie segmentu D ostatnich lat jest Alfa Romeo 159. Alfę Romeo 159 produkowano od 2004 do 2011 roku jako klasycznego sedana i kombi. Prezencją przyćmiewa klasowych rywali

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Alfa Romeo 159 - emocje w standardzie Bez wątpienia jednym z najpiękniejszych przedstawici segmentu D ostatnich lat jest Alfa Romeo 159. Model produkowany od 2004 do 2011 roku jako klasyczny sedan i kombi prezencją przyćmiewa klasowych rywali. Co istotne, w przeciwieństwie do poprzednika

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

znajdował się także stały napęd na cztery koła. Bazowo, A4 dysponuje napędem na przednią oś. Alfa Romeo Spider Gratką dla prawdziwego fanatyka piękna w motoryzacyjnym świecie jest trzecia generacja Alfy Romeo Spider. Model produkowany od 2006 do 2010 to technologiczny bliźniak Brery i 159. Powstały na

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

jednego czterocylindrowca 2.0 TwinSpark 150 KM, widlastych szóstek 2.0 205 KM, 2.5 190 KM, 3.0 220-225 KM i 3.2 240 KM. Alfa Romeo Brera Drugą nietuzinkową propozycją od Alfy Romeo jest coraz bardziej poszukiwana Brera. Technicznie bazująca na modelu 159, produkowana była od 2005 do 2010 roku. Dostępna

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

postaci wolnossącego 3.0 V6 o mocy 211 KM. Alfa Romeo 159 2.2 JTS Alfa Romeo 159 była dla włoskiej marki premium biletem powrotnym do świata przyzwoitej jakości wykonania. Po licznych wpadkach poprzednich modeli 159 była istną rewolucją. Produkowano ją od 2005 do 2011 roku jako sedana i kombi. Każda

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Alfa Romeo Brera - wciąż cieszy oko Włosi od lat mają smykałkę do projektowania aut. W stajni Fiata trudno wskazać modele, które wywoływałyby kontrowersje stylizacją. Widać, że na stołach kreślarskich nie ma miejsca na pragmatyzm, a emocje. Do tej kategorii należy z pewnością Brera. Jej krótka

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

zależności od rocznika 90-150 KM. Konstrukcja okazała się na tyle sprawdzona, trwała i bezawaryjna, że trafiała także pod maski Opli, Saabów i Alfy Romeo. Za każdym razem użytkownicy zachwalają sobie niskie zużycie paliwa, kulturę pracy, dynamikę oraz wytrzymałość. Rozwinięciem 1.9 JTD jest silnik 2.0

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

blokady przedniego dyferencjału Q2. Niestety, sprzedaż Alfy GT od początku wypadała poniżej oczekiwań i nie należy spodziewać się raczej następczyni. W ofercie polskiego importera są jeszcze egzemplarze wersji 2.0 JTS (165 KM) Progression za 99,9 tys. zł oraz 1.9 JTD (150 KM

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł 4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa

Czy można w Polsce zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie? Można, ale czy to się opłaca?

Czy można w Polsce zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie? Można, ale czy to się opłaca?

uchodzący za pancerny. Za czeskie kombi sprzedawca życzy sobie 1800 funtów – około 8600 złotych. W Polsce taki samochód kosztuje 23-26 tysięcy. Naszej uwadze nie umknęła też Alfa Romeo 159 z 2006 roku. Na "liczniku" ponad 300 tysięcy kilometrów, ale auto na zdjęciach wygląda nieźle. Nie ma

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

, którym Fiat próbuje odebrać klientów w klasie średniej i... klasie minivanów. Nowa Croma powstała na płycie podłogowej Epsilon, na której jeżdżą już Alfa Romeo 159, Opel Vectra i Saab 9-3. Designem podwyższonej karoserii typu kombi znów zajął się Giorgetto Giugiaro, a w

alfa romeo 159 - wasze opinje

co myślicie o tym aucie. 1,9jtd, albo 2,4jtdm w roczniku >2006 kombi. napewno wyróżnia się z tłumu i to jest na plus,. wg mnie

Re: 2.4JTD-200KM

otomoto.pl/alfa-romeo-159-2-4jtd-200km-stan-idealny-C32028525.html

Re: Laguna 2,0dCi 170KM

njatansza wersja z tym silnikiem kosztuje 120 000 niech bedzie upuist niech 110 000 i tak bym tego nie kupil za ta cene. alfa romeo 159 jtd kosztuje 98 000 silnik troche slabszy 150 km ale porownywalny wyposazenie podobne

Re: 2.4JTD-200KM

To moze zapytam jeszcze o 1.9 jtd 120 km? Tylko czy 120 koni to "nie za mało"? otomoto.pl/alfa-romeo-159-1-9jtdm-full-opcja-C31270141.html jak myslicie?

Re: Auto o wartości do 28 tys- proszę o pomoc

otomoto.pl/alfa-romeo-159-skora-klimatronik-vat-23-alu-C27005565.html 2 Alfa Romeo Mito 1.3JTD otomoto.pl/alfa-romeo-mito-1-3jtd-full-wypas-C27559710.html 3 Alfa Romeo 147 1

Re: Alfa Romeo

Z częściami jest różnie, ale ogólnie do typowych silników są dobrze dostępne. Nie jest to 15-20 lat temu, że jak zagraniczny to już części nie ma. Sąsiad miał alfę 146 i baardzo dlugo czekal na wariator faz rozrządu, silnik 1.4. Obecnie kupił alfę 159 1.9 jtd i cieszy sie jazda:)

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

320 E46 i bywałem często w serwisie. Teraz mam AR 159 2,4 JTD ....auto piękne i bezawaryjne gdy o nie zadbasz

Re: Auto dla dziewczyny fiat500 czy alfa romeo?

loyezoo napisał: > Trochę O/T ale akurat AR 159 nie były już mocno awaryjne.W każdym razie poprawi > one bardzo do 156.Mało tego.156 kupując z silnikiem Busso 3.0v6 lub JTD i zakła > dając poliuretanowe tuleje wahaczy (ciągła wada),nagle te auto, przestawało być > jakoś

Re: 2.4JTD-200KM

://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:alfa+romeo,mdl:alfa+159,frn:2006-01,frx:2006-12,slt:for_sale_by_owner,ful:diesel,mln:125000,mlx:200000,dmg:false 159 na mobile - ogłoszenia prywatne Poza jedna, wszystko kosztuje tyle co te z ogloszen w PL lub znacznie wiecej. A handlarz to nie instytucja

Re: Auto dla dziewczyny fiat500 czy alfa romeo?

Trochę O/T ale akurat AR 159 nie były już mocno awaryjne.W każdym razie poprawione bardzo do 156.Mało tego.156 kupując z silnikiem Busso 3.0v6 lub JTD i zakładając poliuretanowe tuleje wahaczy (ciągła wada),nagle te auto, przestawało być jakoś nadzwyczajnie usterkowe. -- Beer will change the

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

skórze o niezawodności czy opierasz swoją wypowiedź na tekstach z forów czy grup dyskusyjnych i obiegowych opiniach ? 4. Mam 156 SW z 2.4JTD 140KM, 110 tysięcy przebiegu i 0 problemów (z czymkolwiek - wymieniam tylko normalne eksploatacyjne podzespoły). Jeździłeś kiedyś 156 lub 159 z takim

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

IGNORANCJA piszących jest okrutna. a/ zarzut "ktoś musiał posmarować, bo 20 tys. to niemożliwie niska różnica jak na taki przetarg" czy nie było w tekście że zamówienie publiczne udzielane było w drodze aukcji? czyli po prostu wszyscy przez net brali udzial w aukcji typu "kto zejdzie niżej" i

Re: Alfa Romeo 147 (2000-2004)

jeżdżę 156 od jakiegoś czasu - oprócz zaniedbań poprzedniego właściciela i części eksploatacyjnych nic się nie stało.... zgadzam się jednak,że np w benzynie bym alfy nie kupił natomiast jtd 1.9 i mój 2.4 ją nie do zdarcia - spytajcie jakiegokolwiek mechanika a jak powie inaczej to znaczy,że się

Alfa Romeo 147,bądź 156-nołchał,redaguje Michał

ludzi z klubu (czasem trzeba się wykazać > cierpliwością,ale warto).Co do silnika,to wg. mnie 2.0 JTS to > najbardziej optymalny wybór.Średnie spalanie jest na poziomie 10,5 > L,a osiągi (jak i sam silnik) są świetne.Co prawda nie jest zrobiony > w układzie T.S.,ale to nie

maskotki pluszowe? ja tylko srajtasme woze

na tylnym siedzeniu i to wszystko na narty to tylko buty bo narty zawsze porzyczam w wypozyczalni na miejscu - przecie co rok sa nowe modele lepsze to nie szkoda ci hajsu zeby kupowac narty? a propos co wy sie tak tym alfa-romeo wziecacie jakby to byla jakas marka sportowa cos a

Re: ???

Alces, ironia? Popatrz tu:www.motofakty.pl/artykul/alfa_romeo_159_od_117_tys_zl.html Poczytaj wypowiedzi pod artykulem. Zwlaszcza te wypodziedzi: 1) "Moją Alfę 156 JTD,2,4 kocham za sylwetkę

Re: Alfa Crosswagon Q4

. W dodatku nowoczesny turbodiesel nie kończy rozmów przy 4000 obrotów, przeciągając negocjacje do 4500. Komputer pokładowy wskazuje zużycie ON na poziomie 8 litrów, ale wskazówka paliwomierza przechyla się w lewo tak szybko, jakbym miał do czynienia z wersją 2.5 V6, a nie 1.9 JTD. Dopiero