alfa romeo 159 jtd opinie

sprawdź też:

alfa romeo

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo 159 2.4 JTD. Jak się sprawuje z przebiegiem ponad 200 tys. km?

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo 159 2.4 JTD. Jak się sprawuje z przebiegiem ponad 200 tys. km?

Ten model Alfy miał zmienić postrzeganie marki w świecie nowoczesnej motoryzacji. Przykryć niepochlebne opinie dotyczące chociażby 156, 166 czy 147. W latach 90. bowiem, Włosi nie mieli dobrej prasy. Samochody, choć piękne i chwytające za serce, borykały się z powszechnym problemem korozji, niedopracowanej elektroniki oraz cierpiały na mechaniczne niedostatki. Wszystko zatem było w rękach 159. Jak się żyje z tym modelem po niemal dwóch dekadach? W nasze ręce trafił egzemplarz z najmocniejszym dieslem i manualną przekładnią.

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Siła stereotypów wciąż okazuje się decydująca w wielu przypadkach. Widać to także na przykładzie cen używanych samochodów. Produkty chociażby włoskich producentów mocno cierpią z tego powodu, gdyż oceniane są jako usterkowe i problematyczne w codziennej eksploatacji. W rzeczywistości, inżynierowie Fiata są autorami wielu dopracowanych jednostek napędowych, które trwałością niejednokrotnie przewyższają konkurencję.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Alfa Romeo 159 - emocje w standardzie Bez wątpienia jednym z najpiękniejszych przedstawici segmentu D ostatnich lat jest Alfa Romeo 159. Model produkowany od 2004 do 2011 roku jako klasyczny sedan i kombi prezencją przyćmiewa klasowych rywali. Co istotne, w przeciwieństwie do poprzednika

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

niespełna dwie dekady, znajdziemy wiele modeli uchodzących za trwałe i z powodzeniem dożywające około 400 tysięcy kilometrów. O ile w latach 90., ta cecha była przypisana do klasy premium, o tyle później, trafimy na samochody z oferty popularnych marek. Oto nasze propozycje. Niezawodne samochody. Alfa Romeo

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

lat produkcji. W tej grupie są zarówno auta z polskiej sieci sprzedaży, jak i z importu. Ceny wahają się do 24 do 30 tysięcy zł. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie, opinia. Podsumowanie Mimo podobnych cen, te auta różnią się diametralnie. Alfa ma duszę, którą ujawnia w drobnych

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

postaci wolnossącego 3.0 V6 o mocy 211 KM. Alfa Romeo 159 2.2 JTS Alfa Romeo 159 była dla włoskiej marki premium biletem powrotnym do świata przyzwoitej jakości wykonania. Po licznych wpadkach poprzednich modeli 159 była istną rewolucją. Produkowano ją od 2005 do 2011 roku jako sedana i kombi. Każda

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

Alfa Romeo 159 3.2 V6 JTS Q4. Piękna i bestia

lata lub na 120 tys. km. DANE TECHNICZNE Alfa Romeo 159 3.2 V6 JTS Q4 opinia auto+ Model 159 to kolejne udane auto marki Alfa Romeo. Zachwyca swoim wyglądem i

Lancia Musa

ambicje, by w jej żyłach płynęła błękitna, a nie intensywnie czerwona krew, i by płynęła dostojnie, a nie burzliwie. Wszystkich klientów szukających emocji włoscy marketingowcy odsyłają do salonów Alfy Romeo. Puszyste dywany Dopiero kiedy wpuszczono

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł 4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa

Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4. Bella Alfa

najmocniejszy w ofercie 300-konny silnik 3.2 V6 Turbo oferowany podobnie jak 260-konna wersja jedynie z napędem 4x4. Sylwetka nowej Alfy jest zwarta, agresywna, z mocno opadającą pokrywą bagażnika oraz przodem do złudzenia przypominającym inną nowość tej marki - Alfę 159. Za całość

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

albo była za droga. A co ważne - nie mogą wskazać konkretnego modelu bo to ograniczałoby swobodną konkurencję i przetarg byłby nieważny. c/ alfa = wizyta w warsztacie o jak mnie irytują głupie, niesprawdzone obiegowe opinie pseudoznafcuf. Auta Alfy nie są złe. Miałem kilka aut, w tym Alfe 147 i

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

teraz dają chyba 3 lata gwarancji na 159. Mam 156 w JTD i jestem zadowolony. Wcześniej miałem w benzynie Twin Spark i to przyznaję, nie dla każdego silnik. A wcześniej 146, 33. Dlatego nie zgadzam się za bardzo z opiniami że włoskie auta są słabo wykonane. Kolega ma trzeciego fiata od nowości

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

skórze o niezawodności czy opierasz swoją wypowiedź na tekstach z forów czy grup dyskusyjnych i obiegowych opiniach ? 4. Mam 156 SW z 2.4JTD 140KM, 110 tysięcy przebiegu i 0 problemów (z czymkolwiek - wymieniam tylko normalne eksploatacyjne podzespoły). Jeździłeś kiedyś 156 lub 159 z takim

Alfa Romeo 159

Alfa Romeo 159 (2005-2011):

Alfa Romeo 159: Model 159, następca Alfy Romeo 156, zadebiutował oficjalnie wiosną 2005 r. i był produkowany do jesieni 2011 r. Mimo zakończenia produkcji pozostał w ofercie firmy na 2012 r. Początkowo oferowany był tylko jako czterodrzwiowy sedan, ale od 2006 r. na rynku pojawiła się również wersja kombi o własnej nazwie Sportwagon (SW). Wytwarzano wersje z napędem tylko przednich kół a także odmiany z napędem obu osi (Q4). Wersje z przednim napędem, ale mają elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy, znacząco poprawiający trakcję przy sportowej jeździe. Alfa Romeo 159 jest aż o 23 cm dłuższa i 8 cm szersza od poprzedniczki. Ma przestronne i wygodne wnętrze i dużo miejsca na bagaż. Atrakcyjna, dynamiczna stylizacja nawiązuje do sportowego coupe Brera. Oba auta zbudowano zresztą na tej samej płycie podłogowej. Przy produkcji modelu 159 firma Alfa Romeo należąca do koncernu Fiata wykorzystała kontakty macierzystej firmy z koncernem General Motors. Najmocniejszy, sześciocylindrowy silnik benzynowy 1.8 TBI o mocy 200 KM (brak w ofercie polskich dealerów) stanowił zmodyfikowaną konstrukcję australijskiego Holdena. Z kolei silnik diesla 1.8 JTDM o mocy 136 KM lub 170 KM to konstrukcja Opla. Zarówno australijska jak i niemiecka firma należą właśnie do GM (w 2012 r.). W używanych Alfach Romeo 159 pojawiają się dość często awarie podzespołów elektrycznych i kłopoty ze sterownikami poduszek powietrznych. Wyjątkowo delikatne są skrzynie biegów, przy ostrym traktowaniu często odmawiają posłuszeństwa. W turbodieslach trzeba liczyć się z awariami dwumasowych kół zamachowych i turbosprężarek. Trudno znaleźć bezpośrednich konkurentów modelu 159, bowiem limuzyny podobnej wielkości nie mają zazwyczaj tak sportowego charakteru. Bliscy rywale to z pewnością VW Passat CC i Volvo S60.

Sprawdź dane techniczne: