alfa romeo 164 1988

Piotr Mokwiński

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

Z roku na rok obserwujemy wzrost cen limuzyn z lat 90. Wiele z nich wciąż kupimy za relatywnie niewielkie pieniądze. W przypadku niektórych musimy być przygotowani na obecność skomplikowanych rozwiązań technicznych, których obsługa wymaga fachowej wiedzy.

Październikowy nr Classicauto

W październikowym numerze m.in.: Land Rover I Winstona Churchilla, Polonez 1.6 SLE, Alfa Romeo 164, Samochody Jana Pawła II, Pontiac Trans Am, Poradnik kupującego: Saab 900

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

Mówisz luksus, myślisz Mercedes? Niekoniecznie. Wiele firm próbowało wkupić się w gusta klientów z grubym portfelem. Przedstawiamy samochody, dla których klasa premium okazała się nieosiągalna.

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

nagrody często szły na marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166 Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting