alfa romeo 164 głowica

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

umieszczony pod nią alternator. Okres produkcji: od 1987 roku. Popularne modele w których montowane były/są silniki VM 425: Alfa Romeo: 155, 164, Chrysler: Voyager, Jeep: Cherokee, Grand Cherokee (także: 531), Rover: 800, Range Rover 3.0 DI - Nissan Nissan nie ma dobrej ręki do dużych Diesli. Po bardzo

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

montowane były/są silniki VM 425: Alfa Romeo: 155, 164 Chrysler: Voyager Jeep: Cherokee, Grand Cherokee (także: 531) Rover: 800 Range Rover fot. EurotaxGlass   ORLEN BOXOL 26 5L 0 opinii Podstawowe informacje o ORLEN BOXOL 26 5L Producent

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

- ok. 8 litrów po mieście i niezła elastyczność) postawmy na szali przeciwko niezbyt chlubnej (jak na niemieckie auto) przeszłości silnika (konstrukcja z lat 80., kraj pochodzenia - Włochy, silnik z Alfy Romeo 164). W razie awarii bądź zużycia głowicy remont może być kłopotliwy i drogi (m.in. kluczami

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

nagrody często szły na marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166 Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting